اگر وب سایت شما اجرا می شود روی وردپرس، ممکن است با خطای cURL 28 مواجه شده باشید. این پیام خطا زمانی ظاهر می شود که WordPress REST API درخواست مهلت زمانی می کند، که نشان دهنده عدم موفقیت در انتقال داده بین مشتری و سرور و پایگاه داده مربوطه آن است.

cURL یک کتابخانه PHP فراهم می کند که ارتباط بین سایت وردپرس شما و سایر وب سایت ها را امکان پذیر می کند. یک درخواست cURL ناموفق می تواند به عملکرد و تجربه کاربری وب سایت شما آسیب برساند، بنابراین رفع فوری آن ضروری است. خوشبختانه راه هایی برای اشکال زدایی وردپرس وجود دارد.

این مقاله راه‌های مختلف برای عیب‌یابی خطای cURL 28 را به شما نشان می‌دهد. بیایید با درک معنای این پیام خطا و دلایل احتمالی که باعث ایجاد آن می‌شود شروع کنیم. روی وبسایت شما.

خطای cURL 28 یک مشکل وردپرس REST API است که به دلیل خرابی انتقال داده رخ می دهد و سایت را غیر قابل دسترس می کند. دلایل رایج خطای زمان پایان cURL شامل مشکلات فایروال، پیکربندی نادرست SSL، تداخل افزونه ها و نرم افزار قدیمی است.

هدایت به ابزار سلامت سایت از داشبورد مدیریت وردپرس خود برای روشن شدن اینکه آیا مشکلی که با آن مواجه می شوید خطای 28 است یا خیر. در اینجا برخی از تغییرات پیام های خطای 28 cURL وردپرس است که ممکن است در آن بخش مشاهده کنید:

  • درخواست REST API به دلیل یک خطا ناموفق بود. خطا: خطای cURL 28: زمان اتصال پس از x میلی ثانیه به پایان رسید (http_request_failed)
  • درخواست Loopback به سایت شما انجام نشد، این به معنای تکیه ویژگی ها است روی آنها در حال حاضر مطابق انتظار کار نمی کنند. خطا: خطای cURL 28: زمان اتصال پس از x میلی ثانیه به پایان رسید (http_request_failed)
نمونه ای از خطای cURL 28: عملیات به پایان رسیده است.

چه چیزی باعث خطای cURL 28 می شود: زمان اتصال به پایان رسیده است

علل متداول پیام خطای زمان‌بندی عملیات cURL عبارتند از:

  • مشکلات فایروال ویژگی فایروال روی وب سایت وردپرس شما ممکن است یک درخواست cURL خاص را به عنوان مشکوک علامت گذاری کند و انتقال فایل را مختل کند process.
  • تداخل افزونه ها افزونه‌های وردپرس درخواست‌های cURL خود را برای انتقال داده ارائه می‌کنند. ممکن است درخواست‌های زیادی ارسال شود یا تکمیل آن خیلی طول بکشد و باعث ایجاد خطای اتصال cURL در سلامت سایت شود.
  • پیکربندی SSL نادرست. مانند فایروال ها، پروتکل SSL وب سایت شما می تواند درخواست های معتبر را برای اطمینان از اتصالات ایمن مسدود کند.
  • نرم افزار قدیمی ممکن است پیکربندی سرور شما اجرا نشود روی آخرین نسخه‌های کتابخانه PHP و cURL، که باعث خطای زمان‌بندی عملیات می‌شود.
  • محدودیت حافظه PHP کافی نیست. محدودیت زمانی برای سرور شما ممکن است برای تکمیل انتقال داده کافی نباشد process.

روش رفع خطای cURL 28: زمان اتصال به پایان رسیده است

ما شش راه حل برای عیب یابی پنج عامل احتمالی خطای 28 cURL وردپرس داریم. توصیه می کنیم آنها را یکی یکی مرور کنید تا ببینید کدام یک در موقعیت شما بهترین کار را دارد.

1. فایروال را در افزونه امنیتی غیرفعال کنید

افزونه فایروال وردپرس یک لایه امنیتی اضافی را برای وب سایت شما فراهم می کند و از ایجاد اختلال در ترافیک شبکه بد در عملکرد آن جلوگیری می کند. گاهی اوقات، فایروال ممکن است بسیار محتاطانه عمل کند و درخواست های cURL خروجی قانونی را مشکوک نشان دهد و از رسیدن آنها به سرور جلوگیری کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش حذف Render-Blocking JavaScript و CSS روی وردپرس

در نتیجه، وب‌سایت شما نمی‌تواند داده‌ها را به سرور مورد نظر خود ارسال کند و باعث خطای زمان‌بندی عملیات می‌شود.

برای بررسی اینکه آیا افزونه امنیتی وردپرس شما باعث ایجاد مشکل شده است، می توانید به طور موقت ویژگی فایروال برنامه وب آن را خاموش کنید یا به طور کلی افزونه را غیرفعال کنید.

بخش Plugins در وردپرس با لینک غیرفعال کردن که در زیر یک افزونه امنیتی برجسته شده است.بخش Plugins در وردپرس با لینک غیرفعال کردن که در زیر یک افزونه امنیتی برجسته شده است.

پس از مدت کوتاهی فایروال خود را دوباره فعال کنید. اگر خطا دوباره ظاهر شد، افزونه امنیتی دیگری را نصب کنید یا از توسعه دهندگان افزونه کمک بگیرید. برخی از افزونه‌ها ممکن است از شما بخواهند که آدرس‌های IP خود را به لیست مجاز ماژول‌های امنیتی خود اضافه کنید تا از تلاش‌های مسدودسازی آنها عبور کنید.

2. سایر افزونه های وردپرس را بررسی کنید

اگر خاموش کردن افزونه امنیتی وردپرس خطای زمان‌بندی عملیات را حل نمی‌کند، سایر نرم‌افزارهای وب فعال را تأیید کنید. روی سایت شما. افزونه‌های وردپرس درخواست‌های cURL را برای اجرای فرآیندهای انتقال داده ایجاد می‌کنند، بنابراین این احتمال وجود دارد که یکی از شما باعث ایجاد مشکل زمان‌بندی شده باشد.

در اینجا روش یافتن پلاگین مشکل ساز آمده است:

  1. رفتن به پلاگین ها پلاگین های نصب شده از داشبورد مدیریت وردپرس شما.
  2. کادر را علامت بزنید روی گوشه سمت چپ بالا را انتخاب کنید تا همه افزونه ها را انتخاب کنید، سپس انتخاب کنید از کار انداختن از اعمال توده کادر کشویی و کلیک کنید درخواست دادن.
بخش افزونه وردپرس با کادر کشویی Bulk action که به Deactivate اشاره کرده و هایلایت شده است.بخش افزونه وردپرس با کادر کشویی Bulk action که به Deactivate اشاره کرده و هایلایت شده است.
  1. اگر با انجام این کار خطای مهلت زمانی برطرف شد، افزونه های خود را به صورت جداگانه فعال کنید تا زمانی که مقصر را شناسایی کنید.

گاهی اوقات، این خطا مانع از دسترسی کاربران به داشبورد مدیریت وردپرس می شود. اگر برای شما اتفاق افتاد، از یک سرویس گیرنده FTP مانند FileZilla یا خود استفاده کنید host’s مدیر فایل برای غیرفعال کردن دستی افزونه ها

را بیابید پلاگین ها پوشه را در پوشه اصلی خود وارد کنید و نام آن را تغییر دهید تا همه افزونه ها غیرفعال شوند. هنگامی که به سایت خود دسترسی پیدا کردید، آنها را به صورت جداگانه دوباره فعال کنید.

رابط کاربری Hostinger's File Manager، محتوای پوشه wp-content را نشان می دهد.  پوشه Plugin و دستور "تغییر نام دهید" برجسته شده است.رابط کاربری Hostinger's File Manager، محتوای پوشه wp-content را نشان می دهد.  پوشه Plugin و دستور "تغییر نام دهید" برجسته شده است.

مطالعه پیشنهادی

روش نصب افزونه های وردپرس
WP-Content Uploads: چیست و چگونه فایل ها را در وردپرس آپلود کنیم
روش استفاده از مدیر فایل در هاستینگer: آموزش روش پیمایش و مدیریت فایل های وب سایت
40+ بهترین افزونه وردپرس در سال 1403

3. گواهی SSL را دوباره پیکربندی کنید

گواهی SSL (لایه سوکت های امن) یک پروتکل امنیتی مهم است که داده های ارسال شده بین مرورگر کاربر و سرور را رمزگذاری می کند. نصب گواهی SSL به شما امکان می دهد پروتکل HTTPS را پیاده سازی کنید روی وب سایت شما، از رمزگذاری داده ها بین سرور و مرورگر بازدیدکنندگان اطمینان حاصل می کند.

هنگامی که گواهینامه SSL شما به درستی پیکربندی نشده است، می تواند یک درخواست cURL معتبر را به عنوان یک تهدید اشتباه کند و باعث ایجاد کد خطای cURL 28 شود. با اجرای نام دامنه وب سایت خود از طریق یک جستجوگر SSL مانند این امکان را تأیید کنید. کیفیت.

تأیید پیکربندی سرور SSL از طریق جستجوگر Qualys SSL.تأیید پیکربندی سرور SSL از طریق جستجوگر Qualys SSL.

گواهی SSL خود را دوباره نصب کنید اگر ابزار مشکلی را تشخیص دهد. از طرف دیگر، با وب خود تماس بگیرید host برای کمک اگر SSL رایگان به عنوان بخشی از برنامه میزبانی خود دریافت کنید.

4. نسخه cURL را بررسی کنید

از آنجایی که وردپرس خود میزبان است، به روز رسانی نرم افزار اصلی تضمین می کند که سایت شما بهینه کار می کند. در غیر این صورت، می تواند مشکلات مختلفی از جمله خطای cURL 28: Operation Timed Out را ایجاد کند.

بررسی کنید که آیا وب سایت شما اجرا می شود یا خیر روی آخرین نسخه cURL از طریق سلامت سایت page. کلیک روی تب Info را باز کرده و بخش Server را باز کنید. توجه خود را به نسخه PHP و نسخه cURL زمینه های.

رجوع شود به نسخه پسوند پیشنهادی وردپرس برای اطمینان از سازگاری با نسخه فعلی PHP و نرم افزار وب. به عنوان مثال، PHP 8.0.28 با cURL 7.29.0 یا بالاتر بهترین کار را دارد.

سلامت سایت وردپرس page.سلامت سایت وردپرس page.

اگر هر دو نسخه سازگار نیستند، برای کمک به ارتقاء با شرکت میزبان خود تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

نکته حرفه ای

اطمینان از به روز رسانی PHP یک راه عالی برای حفظ امنیت وب سایت شما است. مقاله ما روی روش تغییر نسخه PHP در وردپرس شما را از طریق به روز رسانی راهنمایی می کند process.

5. محدودیت های PHP را افزایش دهید

همانطور که قبلا ذکر شد، افزونه های وردپرس از درخواست های cURL برای کارهای مختلف استفاده می کنند. این وظایف می توانند حافظه فشرده باشند، به خصوص زمانی که با مجموعه داده های بزرگ یا عملیات پیچیده سروکار داریم. اگر محدودیت حافظه PHP خیلی کم باشد یا محدودیت زمانی خیلی کوتاه باشد، درخواست‌های cURL ممکن است با شکست مواجه شوند و در نتیجه پردازش REST API به پایان برسد.

در این حالت، افزایش محدودیت سرور باید خطای cURL 28 را برطرف کند.

ابتدا، محدودیت های سرور فعلی خود را از طریق بررسی کنید سرور برگه روی را سلامت سایت page. در حالی که وردپرس معمولاً محدودیت حافظه و حداکثر زمان اجرا را در تعیین می کند 32 مگابایت به 30 ثانیه، وب شما host ممکن است حداکثر مقادیر بالاتری نسبت به مقدار پیش فرض اختصاص دهد.

در هر صورت، شما باید بتوانید با تغییر دادن آنها را افزایش دهید htaccess یا wp-config.php فایل را با استفاده از hPanel تنظیم کنید پیکربندی پی اچ پی، یا برنامه میزبانی خود را ارتقا دهید.

هاستینگer کاربران ممکن است روش دوم را به عنوان ساده ترین راه از این سه انتخاب کنند. در اینجا به این صورت است:

  1. هدایت به پیشرفته پیکربندی پی اچ پی از hPanel
  2. انتخاب کنید گزینه های PHP و پیدا کنید محدودیت حافظه رشته.
بخش پیکربندی PHP در hPanel.بخش پیکربندی PHP در hPanel.
  1. بالاترین مقدار را از کادر بازشو انتخاب کنید.
افزایش محدودیت پی اچ پی وردپرس از طریق hPanel.افزایش محدودیت پی اچ پی وردپرس از طریق hPanel.
  1. بعد، پیدا کنید maxExecutionTime را وارد کنید و مقدار پیش فرض را در صورت نیاز افزایش دهید. کلیک صرفه جویی پس از اتمام کار
افزایش حداکثر زمان اجرای وردپرس از طریق hPanel.افزایش حداکثر زمان اجرای وردپرس از طریق hPanel.

مطالعه پیشنهادی

روش پیدا کردن و ایجاد فایل htaccess – راهنمای گام به گام
هر آنچه باید درباره wp-config.php بدانید
hPanel چیست؟ آموزش hPanel با مروری بر ویژگی ها و نکات
روش رفع خطای مرگبار: خطای بیش از حد max_execution_time در وردپرس

6. با ارائه دهنده میزبانی وب خود تماس بگیرید

اگر روش های قبلی شکست خوردند، برای کمک با شرکت میزبان خود تماس بگیرید. به عنوان وب شما host، آنها می توانند به شناسایی سایر مشکلاتی که باعث خطا می شوند، مانند ماژول های امنیتی متضاد یا مشکلات پیکربندی سرور کمک کنند.

هاستینگer کاربران در حال اجرا روی میزبانی مدیریت شده وردپرس ما می تواند از طریق تیم پشتیبانی ما برای کمک تماس بگیرد حمایت کردن@hostinger.com یا چت زنده روی hPanel. پشتیبانی 24/7 در دسترس است 10 زبان.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
روش رفع خطای cURL 28: زمان اتصال در وردپرس به پایان رسیده است – 6 راه حل موثر 20

نتیجه

مواجه شدن با خطای cURL 28: Operation Timed Out در وب سایت وردپرس شما می تواند یک مانع ناامید کننده باشد. با این حال، می توانید به سرعت در عیب یابی پیمایش کنید process با دانش درست

بیایید شش راه حل موثری را که برای رفع این مشکل بررسی کرده ایم، مرور کنیم:

  1. فایروال افزونه امنیتی را خاموش کنید.
  2. سایر افزونه های وردپرس را برای تداخل بررسی کنید.
  3. گواهی SSL را دوباره پیکربندی کنید.
  4. نسخه cURL را بررسی کنید.
  5. محدودیت های PHP را افزایش دهید.
  6. با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید.

امیدواریم این آموزش به شما در رفع خطای cURL 28: Operation Timed Out کمک کرده باشد. موفق باشید!

خطای cURL 28: سؤالات متداول زمان اتصال به پایان رسیده است

این بخش متداول ترین سؤالات درباره خطای cURL 28 را بررسی می کند: عملیات به پایان رسیده است.

چگونه خطای cURL 28 را در وردپرس برطرف کنم؟

می توانید شش راه حل موثر را برای رفع خطای cURL Connection Timed Out در وردپرس امتحان کنید – فایروال را در افزونه امنیتی خود غیرفعال کنید، افزونه های دیگر وردپرس را برای تداخل بررسی کنید، گواهی SSL را مجددا پیکربندی کنید، نسخه cURL را تأیید کنید، محدودیت های PHP را افزایش دهید یا با وب خود تماس بگیرید. host برای یاری.

چه چیزی باعث می شود که خطای cURL 28 هنگام دانلود اتفاق بیفتد؟

اگر خطا در حین بارگیری رخ دهد، ممکن است ناشی از کندی اتصال شبکه یا محدودیت زمانی کم اتصال سرور باشد. اولی موقت است، در حالی که دومی نیاز به تغییر محدودیت سرور دارد. اگر نمی‌توانید مقدار مهلت زمانی را مجدداً پیکربندی کنید، با وب خود تماس بگیرید host برای یاری.

آخرین نسخه cURL چیست؟

در زمان نوشتن این آموزش، آخرین نسخه پایدار 8.2.1 است. می توانید آخرین نسخه را بررسی کنید حلقه روی وب سایت رسمی آن.