نحوه رفع مشکل کار نکردن دکمه افزودن رسانه وردپرس

ما ناامیدی را می دانیم. شما مشغول آماده کردن یک پست برای انتشار هستید، بنابراین تصمیم می‌گیرید چند رسانه به جز وردپرس اضافه کنید رسانه اضافه کنید دکمه خیلی کار نمی کند که باعث ناراحتی شما شود.

این مشکل ناامید کننده است، زیرا شما نمی دانید چه چیزی اشتباه است و جریان کار شما بار تمام آن را تحمل می کند. در این پست، ما به شما نشان می دهیم که دقیقا چگونه آن را تعمیر کنید رسانه اضافه کنید دکمه کار نمی کند

با این حال، اجازه دهید ما مستقیماً وارد آن شویم و با نظرات و پیشنهادات شما در نظرات ما را شگفت زده کنید.

علت کار نکردن دکمه Add Media

دکمه افزودن رسانه کار نمی کنددکمه افزودن رسانه کار نمی کندشایع ترین علت رسانه اضافه کنید دکمه کار نمی کند تضاد اسکریپت بین تم ها و افزونه های وردپرس شما است. جاوا اسکریپت ویژگی های زیادی را در ادمین وردپرس اجرا می کند رسانه اضافه کنید دکمه.

هنگامی که اسکریپت JS اجرا می شود رسانه اضافه کنید دکمه با هر اسکریپت دیگری برخورد می کند، با شکست مواجه می شود process غیرفعال کردن رسانه اضافه کنید دکمه.

یک مشکل نزدیک به هم – درج در پست دکمه کار نمی کند – ناشی از خطاهای مجوز است روی یک پوشه، بیشتر زمانی که میزبان ها را تغییر می دهید، اما این یک داستان برای یک روز دیگر است.

اکنون که این مشکل دیگر در هاله ای از ابهام نیست، اجازه دهید عیب یابی و رفع کنیم رسانه اضافه کنید دکمه در وردپرس کار نمی کند

روش رفع مشکل کار نکردن دکمه افزودن رسانه وردپرس

با استفاده از سرویس گیرنده FTP یا مدیریت فایل، به وردپرس خود دسترسی پیدا کنید root دایرکتوری را باز کنید wp-config.php فایل برای ویرایش

hostinger  مدیر فایلhostinger  مدیر فایلدر مرحله بعد، کد زیر را درست قبل از خطی که می گوید «همین است، ویرایش را متوقف کنید!» اضافه کنید. وبلاگ نویسی مبارک.»

define('CONCATENATE_SCRIPTS', false);

تغییرات را در خود ذخیره کنید wp-config.php فایل. از سایت وردپرس خود خارج شوید و تمام کش های خود مانند مرورگر، افزونه، شخص ثالث و کش سرور را پاک کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب قالب وردپرس با استفاده از داشبورد، آپلود دستی و WP-CLI

دوباره وارد ادمین وردپرس خود شوید و بررسی کنید که آیا رسانه اضافه کنید دکمه کار می کند

کد بالا به سادگی به وردپرس می گوید که به جای ترکیب درخواست ها، هر اسکریپت را جداگانه بارگذاری کند، کاری که وردپرس به طور پیش فرض انجام می دهد.

بارگیری اسکریپت ها به طور جداگانه، احتمال درگیری را به حداقل می رساند.

در حالی که این کد بهترین شانس شما برای رفع مشکل است رسانه اضافه کنید را فشار دهید، این یک راه حل دائمی نیست زیرا مشکل نشان می دهد که اسکریپت های متناقض دارید روی سایت شما، چیزی که واضح است که می خواهید آن را برطرف کنید.

بنر میزبانی وردپرسبنر میزبانی وردپرس
روش رفع مشکل کار نکردن دکمه افزودن رسانه وردپرس 14

عیب یابی علت کار نکردن دکمه افزودن رسانه وردپرس

حالا بیایید پیدا کنیم root از تضاد اسکریپت، بنابراین می توانید مشکل را یک بار برای همیشه از بین ببرید. توصیه می کنیم این کار را انجام دهید روی یک وب سایت صحنه سازی به جای یک وب سایت زنده.

با استفاده از مرورگر خود می توانید علت مشکلات خود را مشخص کنید بازرسی -> کنسول. را console ابزار خطاهای اسکریپت را برجسته می کند که می تواند به شما در شناسایی محل مشکل کمک کند.

کنسول کرومکنسول کروم

گذشته از این، با غیرفعال کردن همه افزونه های خود شروع کنید. سپس بررسی کنید که آیا رسانه اضافه کنید دکمه کار می کند اگر دکمه کار می کند، واضح است که یکی از افزونه های شما باعث تضاد اسکریپت شده است.

غیرفعال کردن همه افزونه ها برای عیب یابی وردپرس دکمه افزودن رسانه کار نمی کند غیرفعال کردن همه افزونه ها برای عیب یابی وردپرس دکمه افزودن رسانه کار نمی کند سپس پلاگین ها را یکی یکی دوباره فعال کنید و آن را بررسی کنید رسانه اضافه کنید بعد از هر فعال سازی دکمه وقتی پلاگین مسئول را پیدا کردید، برای کمک با توسعه دهنده تماس بگیرید یا جایگزینی پیدا کنید.

اگر پس از غیرفعال کردن همه افزونه‌ها، مشکل همچنان ادامه داشت، ابتدا باید مطمئن شوید که حافظه پنهان خود را پاک کرده‌اید و سپس بررسی کنید که آیا موضوع شما علت ایجاد وردپرس است یا خیر. رسانه اضافه کنید دکمه کار نمی کند

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آمار Palworld: مروری بر پدیده رام کردن هیولا

فقط یک قالب پیش فرض وردپرس مانند Twenty Seventeen را فعال کنید و سپس بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر. اگر دکمه کار می کند، مشکل اینجا موضوع شماست.

مدیریت تم ها در ادمین وردپرسمدیریت تم ها در ادمین وردپرسچه باید کرد؟ برای پشتیبانی یا تغییر به تم دیگری با توسعه دهنده تم صحبت کنید. اگر کدهای خود را می شناسید، حتی می توانید با ویرایش فایل های تم خود تضاد را از بین ببرید.

وقتی علت مشکل را پیدا کردید روی سایت مرحله‌بندی شما، می‌توانید ادامه دهید و اصلاح را اجرا کنید روی سایت وردپرس زنده شما

نتیجه

معمولا، رسانه اضافه کنید دکمه به دلیل تضاد اسکریپت در جایی می شکند روی وبسایت شما. خط کدی که به آن اضافه کردیم wp-config.php ما قبلا به اشتراک گذاشتیم باید مانند جادو عمل کند.

گذشته از این، توصیه می کنیم سایت وردپرس خود را به روز کنید تا بتوانید از شر کدها و اسکریپت های قدیمی که ممکن است باعث تداخل می شوند خلاص شوید، از این رو این مشکل وجود دارد.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که حافظه پنهان ممکن است شما را گمراه کند که فکر کنید مشکلی دارید، بنابراین ضروری است که کش خود را بعد از/قبل از امتحان راه حل در این پست پاک کنید.

روش حل سایر خطاهای وردپرس را بیاموزید

روش استفاده از عملکرد دیباگ وردپرس
روش رفع خطاهای اتصال پایگاه داده روی وردپرس
روش حل خطای سرور داخلی (500) روی وردپرس
روش رفع خطاهای upload_max_filesize در وردپرس
چگونه خطای بیش از حد max_execution_time را حل کنیم
روش رفع «خطای تجزیه: خطای نحوی، غیرمنتظره» در وردپرس
روش تعمیر لینک های دائمی شکسته در وردپرس