وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش شروع و یادگیری توسعه وب

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


آیا در مورد توسعه وب چیزی شنیده اید؟ نه توسعه وب مانند تار عنکبوت، اما توسعه وب سایت!

برخی از آخرین آمار نشان می دهد که مشاغل توسعه وب رتبه دهی برتر از چندین دسته شغلی محبوب. ورود به صنعت توسعه وب سایت می تواند بسیار ارزشمند باشد، اما می تواند برای یادگیری و جذب مشتری نیاز به صبر داشته باشد.

امروز، می‌خواهیم نکاتی را برای کمک به شما برای شروع و تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده وب موفق به اشتراک بگذاریم.

تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب

شروع با توسعه وب می تواند چالش برانگیز باشد و ممکن است تعجب کنید، از کجا آغاز کنم؟ آیا باید به مدرسه بروم؟ خوشبختانه، لازم نیست برای توسعه وب جایی بروید. شما می توانید مستقیماً از رایانه خود یاد بگیرید.

برخی توسعه وب را به صورت کاملاً کدنویسی از ابتدا می دانند. این درک درستی از کدنویسی نیست. بیشتر اوقات، یک توسعه‌دهنده وب در یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس کدنویسی می‌کند و به سبک‌ها و محتوا اجازه می‌دهد از قبل در جای خود باشند. این می تواند برای شروع بسیار مفید باشد.

اولین قدم یادگیری روش کدنویسی است. جوامع بسیاری از کدنویسان وجود دارند که کدهای خود را برای کمک به دیگران در یادگیری و پیشرفت در درک توسعه وب به اشتراک می گذارند. استفاده از یک دوره آنلاین رایگان را در نظر بگیرید. راهنمای ما در مورد یادگیری کدنویسی با استفاده از یک آکادمی آنلاین را بخوانید.

شروع به تمرین کنید. شروع به نوشتن html کنید و ببینید آیا می توانید یک وب سایت برای خود بسازید یا خیر.

با انجام دادن یاد بگیرید

این مفهوم ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد، زیرا ممکن است تمام جنبه‌های مختلف کدنویسی را به طور کامل ندانید، اما از طریق انجام آن بیشترین چیزی را خواهید آموخت. بسیاری از کلاس‌ها و راهنماهای آنلاین همه سناریوهایی را که هنگام توسعه یک وب‌سایت اتفاق می‌افتد، ندارند. کار کردن روی یک وب سایت زنده به شما توانایی درک تصویر کامل را می دهد و همچنین به شما فرصت می دهد تا تجربه کار با یک مشتری واقعی را به دست آورید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بهترین ابزارهای تقویم بازاریابی

اگه گیر کنم چی؟ بسیاری از توسعه دهندگان وب موفق ساعات زیادی در روز را صرف می کنند روی گوگل. گوگل کردن موضوعی که با آن مواجه هستید چیز بدی نیست. این به شما این امکان را می دهد که با توسعه دهندگان دیگر برای رفع مشکلات ارتباط برقرار کنید.

اگر هنوز با حل مشکلی مشکل دارید، با توسعه دهندگان نیز تماس بگیرید روی یک جامعه منبع باز یا کار برای مشارکت با یک توسعه دهنده روی Fiverr یا Freelancer.com.

برنامه عملیاتی

داشتن یک برنامه عملیاتی به شما امکان می دهد با چالش مواجه شوید و نقشه راه تبدیل شدن به یک توسعه دهنده وب موفق را در اختیار شما قرار می دهد. یک برنامه عملیاتی چگونه به نظر می رسد؟ در اینجا یک نمونه برنامه اقدام برای ماه های باقی مانده در سال جاری آورده شده است:

ماه 1 (اوت) – بوت استرپ را یاد بگیرید

ماه 2 (سپتامبر) – ساخت یک وب سایت غیر CMS با استفاده از HTML، CSS و Bootstrap

ماه 3 (اکتبر) – جاوا اسکریپت و طراحی پیشرفته را یاد بگیرید

ماه 4 (نوامبر) – وب سایت اصلی وردپرس را با طراحی و کدنویسی جدید به روز کنید.

ماه 5 (دسامبر) – وب سایت دیگری با استفاده از HTML، CSS، Bootstrap و جاوا اسکریپت.

صرف یک ساعت و نوشتن برنامه‌ای برای بقیه سال، مشابه برنامه‌ای که در آن گنجانده شده است، به شما این امکان را می‌دهد که یک «چک لیست» داشته باشید که باید دنبال کنید.

یک نمونه کار بسازید

اگر یک برنامه عملیاتی ایجاد کنید و دنبال کنید، کارهایی خواهید داشت که می توانید در یک نمونه کار استفاده کنید. از رسانه های اجتماعی و همچنین وب سایت خود برای شروع نمایش کار خود استفاده کنید. از نمونه کارها به عنوان راهی برای فروش مهارت های خود به مشتریان بالقوه خود استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  شما با هک برنده سئو نخواهید شد، در اینجا 3 استراتژی برنده سئو وجود دارد

یادگیری را متوقف نکنید

وقتی مشتری می‌خواهد در مورد SEO، برنامه‌ها، یک CMS یا زبان مختلف بداند، با انجام کار یاد بگیرید. درخواست مشتریان خود را بپذیرید و با آن به چالش کشیده شوید. روش ارائه آن خدمات خاص را بیاموزید. یادگیری را متوقف نکنید. اگرچه ممکن است در حال حاضر آن را ندانید، مهارت دیگری را به کمربند ابزار خود اضافه کنید.

نتیجه

صنعت توسعه وب فرصت های زیادی دارد. ممکن است برخی صنعت توسعه وب را به سختی چرخاندن تار خود، مانند یک عنکبوت ببینند، اما در این مقاله، ما توانستیم نشان دهیم که با صبر و پشتکار می توان این کار را انجام داد! یادگیری روش کدنویسی را از طریق یک آکادمی آموزش آنلاین شروع کنید. اگر احساس خستگی می‌کنید، از Google یا یکی از دوستان توسعه‌دهنده استفاده کنید تا به شما در کشف آن کمک کند. ایجاد یک برنامه عمل به شما امکان می دهد هر ماه تمرکز کنید روی یادگیری چیزی جدید هنگامی که چندین وب سایت ایجاد کردید، برای خود یک نمونه کار بسازید تا کار خود را به نمایش بگذارید. یادگیری را متوقف نکنید. یادگیری از طریق انجام اصول فقط در توسعه وب صادق نیست، بلکه در تمام زندگی نیز صادق است. وقتی همیشه در حال یادگیری هستید، همیشه در حال رشد هستید. شروع به توسعه وب سایت کنید روی یک برنامه میزبانی مشترک با میزبانی رسانگار.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید