داشتن حضور آنلاین قوی برای افراد و مشاغل مهم است. یک وب سایت اعتبار و قابل اعتماد بودن را نشان می دهد. همچنین به عنوان یک راه عالی برای تبلیغ برند شما به مخاطبان گسترده تر عمل می کند.

پلتفرم هایی مانند فضای مربعی ساخت وب سایت را سریع و آسان کنید. از وب سایت های نمونه کارها گرفته تا فروشگاه های آنلاین، چندین قالب آماده برای ساخت سایت های Squarespace وجود دارد. با این حال، بسیاری از کاربران به زودی گزینه های سفارشی سازی محدودی را که این پلتفرم ارائه می دهد پیدا می کنند.

برای کسانی که به دنبال یک راه حل مقیاس پذیر هستند، استفاده از وردپرس ممکن است بهترین گزینه باشد. وردپرس به عنوان یکی از برجسته ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS)، ویژگی های بسیار انعطاف پذیری را برای ساخت هر نوع وب سایتی ارائه می دهد.

اگر قصد دارید وب سایت قدیمی Squarespace خود را به وردپرس منتقل کنید، این مقاله شما را در این مورد راهنمایی می کند process با سهولت.

مهم! این آموزش روش مهاجرت به پلت فرم وردپرس خود میزبان را نشان می دهد. بنابراین، اگر قصد دارید، مراحل ارائه شده در زیر ممکن است کارساز نباشند host سایت شما روی WordPress.com.

مراحلی که باید قبل از انتقال وب سایت به وردپرس انجام دهید

اولین قدمی که باید انجام دهید دریافت یک برنامه میزبانی وب است. از آنجایی که ارائه دهندگان هاست متعددی در دسترس هستند، مطمئن شوید که تحقیقات خود را انجام داده و عاقلانه انتخاب کنید.

هنگام انتخاب ارائه دهنده میزبانی وب به عوامل زیر توجه کنید:

  • بودجه – همه انواع میزبانی وب و طرح های قیمت گذاری موجود را ارزیابی کنید. همچنین مهم است که نیازهای وب سایت خود را تعیین کنید، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید کم شروع کنید یا انتظار ترافیک زیادی را در مدت زمان کوتاهی دارید. یک قانون سرانگشتی خوب این است که فضایی برای رشد باقی بگذارید و سایت خود را در حین حرکت گسترش دهید.
  • زمان بارگذاری – به زمان مورد نیاز برای نمایش محتوای شما اشاره دارد. هر چه کوتاهتر طول بکشد، شما پایین تر است نرخ پرش. ناگفته نماند که این یک عامل مهم رتبه بندی برای گوگل نیز می باشد. یک وب معتبر host ویژگی هایی را ارائه می دهد که می تواند سرعت سایت شما را افزایش دهد، مانند وب سرور قابل اعتماد، کش خودکار و پهنای باند نامحدود.
  • آپتایم سرور – این مدت زمانی است که وب سایت شما در دسترس است. شما دوست دارید وب سایت شما در تمام ساعات شبانه روز در دسترس باشد. بنابراین، هرگز با یک وردپرس حل و فصل نکنید host که کمتر از 99.9٪ تضمین زمان کار را برای جلوگیری از خرابی تا حد ممکن ارائه می دهد.
  • امنیت – با انتخاب یک ارائه دهنده میزبان وب قابل اعتماد، تمام اطلاعات حساس خود را ایمن کنید. یک ارائه دهنده خوب باید چندین لایه از ویژگی های امنیتی را برای جلوگیری از هرگونه حمله سایبری ارائه دهد. پشتیبان گیری و به روز رسانی منظم نیز برای جلوگیری از از دست رفتن داده ها و اشکالات نرم افزار قدیمی بسیار مهم است.

یکی دیگر از عناصری که باید قبل از انتقال سایت دریافت کنید، نام دامنه است. شما می توانید یک نام دامنه را از یک ثبت کننده دامنه یا یک ارائه دهنده هاست خریداری کنید. با این حال، با بررسی سریع در دسترس بودن دامنه شروع کنید تا مطمئن شوید نام دامنه مورد نظر شما قابل ثبت است. اگر نه، تغییر پسوند نام دامنه، استفاده از نام جایگزین، یا خرید آن از مالک فعلی را در نظر بگیرید.

می توانید دستورالعمل های بیشتری را پیدا کنید روی روش خرید نام دامنه در راهنمای مبتدی ما.

بررسی کننده نام دامنه

فوراً در دسترس بودن نام دامنه را بررسی کنید.



با این حال، اگر سایت Squarespace شما قبلاً نام دامنه ای دارد که می خواهید آن را حفظ کنید، باید آن را به وب سایت جدید وردپرس خود نشان دهید. این process نسبتا ساده است – ما در بخش های بعدی به آن خواهیم پرداخت.

6 مرحله برای مهاجرت از Squarespace به وردپرس

در این بخش، شما را از طریق شش مرحله حرکت از Squarespace به WordPress، از صادرات محتوای Squarespace تا راه‌اندازی یک سایت جدید وردپرس، راهنمایی می‌کنیم.

بیایید به مهاجرت وردپرس بپردازیم process.

1. محتوای Squarespace را صادر کنید

اولین قدم برای انتقال سایت Squarespace به سایت وردپرس این است که export تمام داده های وب سایت شما متأسفانه Squarespace نوع محتوای شما را محدود می کند export بطور خودکار.

تمام صفحات اصلی شما به عنوان صفحات وردپرس صادر خواهند شد. Squarespace نیز خواهد بود export همه پست های شما در یک وبلاگ page به عنوان پست های وردپرس علاوه بر این، صفحات گالری به همراه متن، تصویر و بلوک های جاسازی شده نیز می توانند به طور خودکار صادر شوند.

از سوی دیگر، در اینجا لیستی از محتوایی است که شما نیاز دارید export به صورت دستی:

  • صفحات رویداد، محصول، آلبوم و فهرست
  • پوشه ها و پیش نویس ها
  • بلوک های صوتی، تصویری و محصول
  • تغییرات سبک و CSS سفارشی
  • چندین وبلاگ

شما باید یک جدید ایجاد کنید page در وردپرس از ابتدا تا export محتوا به صورت دستی سپس، محتوا را از سایت Squarespace قدیمی خود کپی کنید و آن را در وردپرس جدید قرار دهید page.

علاوه بر این، شما نیز نیاز خواهید داشت export تمام تصاویر Squarespace به صورت دستی – مراحل انجام این کار را در بخش های بعدی مرور خواهیم کرد.

اکنون که محدودیت های صادرات را می دانید، این مراحل را دنبال کنید تا به طور خودکار داده های وب سایت خود را از Squarespace صادر کنید:

  1. وارد حساب Squarespace خود شوید و وب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنید export.
  2. به وب سایت دسترسی پیدا کنید و کلیک کنید تنظیمات روی نوار منو سمت چپ
گزینه تنظیمات on پانل سمت چپ Squarespace homepage
  1. به پایین اسکرول کنید، پیدا کنید پیشرفتهو کلیک کنید واردات / صادرات.
  2. انتخاب کنید صادرات، و انتخاب کنید وردپرس.
  3. اگر بیش از یک وبلاگ دارید page روی سایت شما، وبلاگ اصلی را انتخاب کنید پنجره ظاهر می شود انتخاب خود را از منوی کشویی انتخاب کرده و ضربه بزنید صادرات.
این export پنجره سایت در Squarespace، با نشان دادن پیام "Export your blogs and pages to WordPress"این export پنجره سایت در Squarespace، با نشان دادن پیام "Export your blogs and pages to WordPress"
  1. پس از اینکه Squarespace a را تولید کرد xml فایل، کلیک کنید دانلود. ممکن است چند ثانیه طول بکشد.

پس از در دست داشتن فایل Squarespace XML، به مرحله زیر بروید.

2. وارد کردن محتوا از Squarespace به وردپرس

همانطور که این آموزش روش انتقال Squarespace به وردپرس را با نصب وردپرس نشان می دهد روی شما هاستینگer حساب کاربری ضروری است

اگر قبلاً این کار را انجام داده اید، مراحل زیر را رد کنید روی روش نصب وردپرس با استفاده از هاستینگer’s نصب کننده خودکار:

  1. از داشبورد hPanel خود، به سایت اینترنتی بخش، و پیدا کنید نصب کننده خودکار گزینه.
دکمه نصب خودکار on hPanelدکمه نصب خودکار on hPanel
  1. انتخاب کنید وردپرس، و مشخصات خود را در ستون های مورد نیاز پر کنید. سپس، کلیک کنید بعد. در بعدی page، می توانید جنبه های فنی مانند نسخه وردپرس و تنظیمات به روز رسانی خودکار را تغییر دهید. پس از اتمام کار، کلیک کنید نصب.
فرم نصب وردپرس on hPanelفرم نصب وردپرس on hPanel
  1. چند دقیقه تا نصب وردپرس صبر کنید process کامل است.

مهم! نام کاربری و رمز عبور مدیر خود را بنویسید زیرا برای دسترسی به داشبورد وردپرس به آنها نیاز دارید.

هنگامی که نرم افزار را با موفقیت نصب کردید، مراحل زیر را دنبال کنید import محتوا از سایت Squarespace شما به وردپرس:

  1. وارد داشبورد وردپرس خود شوید.
  2. از آنجایی که Squarespace محتوای خود را در وردپرس سازگار صادر می کند xml فرمت فایل، می توانید از وارد کننده پیش فرض وردپرس استفاده کنید. با در نظر گرفتن آن، به ابزاروارد کردن. به بخش وردپرس بروید و آن را انتخاب کنید الآن نصب کن دکمه.
اسکرین شات واردات page on  داشبورد وردپرساسکرین شات واردات page on  داشبورد وردپرس
  1. پس از نصب process کامل است، روی Importer را اجرا کنید دکمه. سپس، فایل صادراتی خود را انتخاب کرده و کلیک کنید آپلود فایل و import.
اسکرین شات تنظیمات Run Importer در داشبورد وردپرساسکرین شات تنظیمات Run Importer در داشبورد وردپرس
  1. پس از آپلود فایل، import تنظیمات page از شما می خواهد که یک کاربر مدیر موجود را اختصاص دهید یا یک کاربر جدید ایجاد کنید. همچنین می توانید دانلود کنید و import فایل های پیوست را با علامت زدن کادر. بر اساس نیاز خود گزینه ها را انتخاب کرده و کلیک کنید ارسال.
تصویری از تنظیمات اختصاص نویسندگان که پس از وارد کردن یک وب سایت ظاهر می شود on وردپرستصویری از تنظیمات اختصاص نویسندگان که پس از وارد کردن یک وب سایت ظاهر می شود on وردپرس

اگر همه چیز به درستی کار کند، باید یک پیام موفقیت آمیز ببینید و تمام محتوای شما باید در وردپرس ظاهر شود نوشته ها بخش. اکنون می توانید وب سایت وردپرس خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که تمام محتوای مورد نیاز با موفقیت وارد شده است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بایگانی VPS

مهم! اگر process زمان تمام می شود یا یک پیغام خطا برمی گرداند، سعی کنید تیک دانلود فایل را بردارید و import گزینه پیوست فایل بسته به روی پیکربندی سرور Squarespace و اندازه سایت Squarespace شما، این گزینه ممکن است مانع از این شود import process از تکمیل موفقیت آمیز

3. تصاویر را از Squarespace به وردپرس وارد کنید

هنگام بررسی سایت جدید وردپرس خود، ممکن است متوجه شوید که برخی از تصاویر شما هنوز میزبانی می شوند روی فضای مربعی. به این معنی است که واردکننده وردپرس نتوانسته است import آن تصاویر به صورت خودکار

برای انتقال همه تصاویر خود به وردپرس، باید آنها را به صورت دستی یا از طریق یک افزونه اضافه کنید. از آنجایی که انجام آن به صورت دستی می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد، روش استفاده از آن را به شما نشان خواهیم داد آپلود خودکار تصاویر در عوض پلاگین

این افزونه وارد کردن تصاویر را سریع و آسان می کند. URL های تصویر را در پست های وبلاگ Squarespace قدیمی شما جستجو می کند و آنها را به طور خودکار در کتابخانه رسانه وردپرس آپلود می کند. همچنین URL های تصویر قدیمی را با آدرس های جدید در سرور شما جایگزین می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه را نصب کرده و آن را در وردپرس فعال کنید، سپس تمام پست های حاوی تصاویر خود را به روز کنید تا آپلود خودکار با استفاده از آن آغاز شود. اعمال توده.

در اینجا روش انجام آن آمده است:

  1. رفتن به نوشته ها و پست هایی را که می خواهید به روز کنید انتخاب کنید.
  2. به قسمت کشویی بروید اعمال توده منو، و انتخاب کنید ویرایش کنید. سپس، روی درخواست دادن دکمه کنار آن
اسکرین شات از ویرایش انبوه پست ها در پست های وردپرساسکرین شات از ویرایش انبوه پست ها در پست های وردپرس
  1. هنگامی که یک پنجره جدید ظاهر شد، تنظیمات را تغییر ندهید و به سادگی کلیک کنید به روز رسانی.
اسکرین شات از به روز رسانی پست ها در داشبورد وردپرساسکرین شات از به روز رسانی پست ها در داشبورد وردپرس
  1. اکنون، تمام تصاویر Squarespace باید در سرور وردپرس شما آپلود شوند و به طور خودکار در پست های شما به روز شوند.

4. دامنه Squarespace خود را به سایت وردپرس جدید خود هدایت کنید

اگر از نام دامنه سفارشی استفاده کرده اید روی سایت Squarespace خود را و می خواهید پس از انتقال وب سایت به این کار ادامه دهید، باید سایت خود را تغییر دهید سرورهای نام دامنه

سرورهای نام به هدایت ترافیک از نام دامنه شما به دامنه کمک می کنند hostسرور وب، به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا وب سایت شما را مشاهده کنند. هنگام انتقال به یک ارائه دهنده میزبانی جدید، بسیار مهم است که سرورهای نام دامنه خود را به سمت جدید هدایت کنید host تا سایت خود را در دسترس نگه دارید.

این process بستگی دارد روی جایی که نام دامنه شما ثبت شده است. اگر ثبت کننده Squarespace است، وارد حساب Squarespace خود شوید، به تنظیمات DNS خود دسترسی داشته باشیدو سرورهای نام خود را در داشبورد میزبان خود تغییر دهید.

با این حال، اگر دامنه سفارشی را با شرکت دیگری ثبت کرده باشید، جزئیات DNS باید در سیستم آنها تغییر کند. برای نشان دادن process، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه دامنه خود را به آن نشان دهید هاستینگer:

  1. ابتدا ارزش سرورهای نام ارائه دهنده هاست جدید خود را دریافت کنید. در هاستینگer، کاربران می توانند به داشبورد hPanel دسترسی پیدا کرده و به میزبانی → جزئیات طرح. شما باید لیستی از سرورهای نام را در آنجا پیدا کنید.
اسکرین شات از Hostingerسرورهای نام در hPanelاسکرین شات از Hostingerسرورهای نام در hPanel
  1. سپس، نام سرورهای قدیمی دامنه خود را با نام سرورهای جدید جایگزین کنید. برای انجام این کار، به داشبورد ثبت کننده دامنه خود دسترسی داشته باشید – هر ثبت کننده تنظیمات خاص خود را دارد، اما به طور کلی، این گزینه باید در زیر مدیریت دامنه یا نمای کلی دامنه بخش.
  2. هاستینگer کاربران می توانند به دامنه ها منو. سپس نام دامنه خود را انتخاب کرده و کلیک کنید روی را DNS/Nameservers گزینه. از آنجا، انتخاب کنید سرورهای نام را تغییر دهید.
  1. چندین فیلد برای پر کردن مقادیر سرور نام شما وجود دارد هاستینگer فقط دو مقدار دارد، آنها را در فیلدهای مناسب پر کنید. Nameserver 1 با ns1، در حالی که ns2 مقدار به Nameserver 2 اشاره دارد.
  2. کلیک کنید بر روی صرفه جویی را فشار دهید تا تنظیمات خود را حفظ کنید.

هنگامی که سرورهای نام جدید تنظیم می شوند، مدتی طول می کشد تا DNS منتشر شود. ممکن است چند ساعت یا حتی تا دو روز ادامه داشته باشد. برای تسریع در این امر process، سعی کنید کش DNS خود را شستشو دهید.

متناوبا، شما می توانید دامنه خود را انتقال دهید دور از Squarespace به وردپرس. با این حال، این process فقط در صورتی می تواند کار کند که دامنه شما حداقل 60 روز ثبت شده باشد. علاوه بر این، ممکن است برای انتقال دامنه خود مجبور به پرداخت هزینه انتقال به همراه هزینه تمدید شوید.

به مقاله ما مراجعه کنید روی روش انتقال دامنه از Squarespace به هاستینگer برای یاری.

پاک کردن کوکی ها شما را از وب سایت هایی که قبلاً بازدید کرده اید خارج می کند. بنابراین، توصیه می کنیم قبل از دنبال کردن این روش، اطلاعات ورود خود را ذخیره کنید.

Squarespace از ساختار پیوند متفاوتی نسبت به وردپرس استفاده می کند. بنابراین، انتقال محتوا از Squarespace به یک سایت جدید بدون تغییر پیوندهای ثابت منجر به 404 صفحه یافت نشد.

این خطا زمانی رخ می دهد که سرور نمی تواند منابع را به دلیل درخواستی بازیابی کند page به مکان جدید منتقل می شود. بنابراین، تغییر ساختار URL مهم است روی وب سایت جدید وردپرس خود را و آن را شبیه به سایت قدیمی Squarespace خود کنید.

انجام این مرحله از از دست دادن رتبه موتور جستجو و ترافیک ورودی جلوگیری می کند.

Squarespace از سال / ماه / روز / نام پست به عنوان ساختار پیوند برای پست های وبلاگ استفاده می کند. علاوه بر این، URL های Squarespace نیز دارای پیشوندهایی مانند هستند وبلاگ-1.

برای نشان دادن، یک URL Squarespace با دامنه سفارشی مانند زیر است:

http://www.yourdomain.com/blog-1/2020/1/1/post-example

در اینجا چگونه به نظر می رسد با یک زیر دامنه Squarespace:

http://www.yourdomain.squarespace/blog-1/2020/1/1/post-example

برای تغییر پیوندهای ثابت سایت جدید وردپرس خود و ایجاد ساختار URL مشابه Squarespace، این مراحل را دنبال کنید:

  1. وارد داشبورد وردپرس خود شوید و به آن بروید تنظیمات → پیوندهای ثابت.
  2. انتخاب کنید روز و نام گزینه، زیرا شبیه ترین به ساختار URL Squarespace است.
اسکرین شات تنظیمات پیوند ثابت وردپرساسکرین شات تنظیمات پیوند ثابت وردپرس
روش مهاجرت Squarespace به وردپرس: آموزش گام به گام 28
  1. به سمت ساختار سفارشی فیلد، و اضافه کنید وبلاگ-1 پیشوند جلوی آن را بزنید تا به شکل زیر باشد:
/blog-1/%year%/%monthnum%/%day%/%postname%/
  1. بزن به ذخیره تغییرات دکمه در پایین

این سیستم به طور خودکار بازدیدکنندگان را از سایت Squarespace قدیمی شما به سایت جدید وردپرس شما با اصلاح پیوندهای دائمی در وردپرس هدایت می کند. بنابراین، به حداقل رساندن خطر برخورد آنها به a “خطای 404 یافت نشد” page.

همانطور که گفته شد، توصیه می کنیم سایت وردپرس خود را برای هر گونه خطای 404 اسکن و پیگیری کنید. یک راه آسان برای انجام این کار استفاده از یک افزونه مانند است All In One SEO. این افزونه به ایجاد تغییر مسیر برای هر 404 صفحه یافت شده کمک می کند روی سایت شما.

نکته حرفه ای

نام پست را به عنوان تنظیمات پیوند دائمی پیش‌فرض وردپرس خود برای پست‌های بعدی خود انتخاب کنید، زیرا کوتاه و مختصر است و مسلما بهترین ساختار URL برای به حداکثر رساندن سئو است.

6. با وردپرس شروع کنید

اکنون که با موفقیت تمام محتوای خود را از Squarespace به وردپرس انتقال داده اید، زمان آن رسیده است که سایت جدید وردپرس خود را تغییر دهید. با تغییر ظاهر وب سایت خود با نصب قالب وردپرس شروع کنید.

این دایرکتوری قالب وردپرس دارای مجموعه گسترده ای از تم های رایگان وردپرس است. با وجود رایگان بودن، تم ها دارای ویژگی های مختلفی هستند تا وب سایت شما را از نظر بصری جذاب کنند. علاوه بر این، تم های رایگان با در نظر گرفتن افراد مبتدی ساخته می شوند. از این رو، استفاده آسان است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش مهاجرت یک وب سایت وردپرس در 2 مرحله

اگر بودجه انعطاف‌پذیری دارید، سرمایه‌گذاری در قالب‌های ممتاز وردپرس سودمند است زیرا گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، تم هایی مانند آسترا و دیوی چندین قالب آماده برای ایجاد یک سایت تجارت الکترونیک ارائه دهید.

حالا بیایید نصب کنیم یک تم وردپرس اگر یک تم رایگان را از دایرکتوری مضامین وردپرس دانلود کنید، process کاملاً ساده است، فقط با چند کلیک:

  1. در داشبورد وردپرس خود، کلیک کنید ظاهر → مضامین → افزودن جدید.
دکمه افزودن تم جدید on داشبورد وردپرسدکمه افزودن تم جدید on داشبورد وردپرس
  1. موضوع مورد نظر خود را انتخاب کنید – همچنین می توانید چندین فیلتر را برای جستجوی مضامین خاص اعمال کنید روی نیازهای شما. برای دریافت پیش نمایش از موضوع، کلیک کنید روی را پیش نمایش دکمه. هنگامی که از انتخاب خود مطمئن شدید، کلیک کنید نصب.
  2. بعد، کلیک کنید فعال کنید. هنگامی که موضوع با موفقیت فعال شد، وردپرس یک اعلان ارسال می کند.

یکی از مهم ترین مزایای تغییر به وردپرس خود میزبان، توانایی گسترش عملکرد سایت شما است. با نصب افزونه ها روی وردپرس، می‌توانید ویژگی‌هایی به سادگی یک گالری عکس را به عملکردهای پیچیده مانند تجزیه و تحلیل وب‌سایت و page ذخیره سازی

برای کمک به شما برای شروع، در زیر برخی از بهترین افزونه ها برای نصب آورده شده است:

  • ووکامرس – قابلیت های تجارت الکترونیک مانند دروازه های پرداخت، گزینه های حمل و نقل و مدیریت موجودی را اضافه می کند تا سایت شما را به یک فروشگاه آنلاین کاربردی تبدیل کند.
  • Yoast SEO – از عوامل مختلف رتبه بندی برای بهبود استفاده می کند روی-page سئو و کمک به رتبه بندی وب سایت شما در نتایج جستجو.
  • مجموع کش W3 – سرعت سایت را با بهبود عملکرد سرور و ذخیره عناصر مختلف افزایش می دهد روی وبسایت شما.
  • MonsterInsights – به راحتی سایت وردپرس شما را با گوگل آنالیتیکس متصل می کند تا عملکرد وب سایت شما را نظارت کند.

پاک کردن کوکی ها شما را از وب سایت هایی که قبلاً بازدید کرده اید خارج می کند. بنابراین، توصیه می کنیم قبل از دنبال کردن این روش، اطلاعات ورود خود را ذخیره کنید.

با این کار، بیایید افزونه ها را نصب کنیم روی سایت وردپرس جدید شما ساده ترین راه از طریق فهرست پلاگین های رسمی آن است – در اینجا روش انجام آن آمده است:

  1. از داشبورد مدیریت خود، به افزونه ها → افزودن جدید.
  2. در نوار جستجو به دنبال افزونه مورد نظر خود بگردید.
فهرست پلاگین وردپرس، نوار جستجو را در بالا سمت راست برجسته می کندفهرست پلاگین وردپرس، نوار جستجو را در بالا سمت راست برجسته می کند
  1. کلیک الآن نصب کنصبر کنید تا نصب کامل شود و کلیک کنید فعال کنید.
  2. رفتن به پلاگین ها → پلاگین های نصب شده برای پیدا کردن افزونه جدید و پیکربندی تنظیمات.

علاوه بر این، وردپرس دارای یک جامعه بزرگ آماده پاسخگویی به هر سوالی که در مورد CMS دارید. به علاوه، راهنماها و آموزش های عمیق زیادی برای یادگیری آنلاین وردپرس وجود دارد.

روش مهاجرت Squarespace به وردپرس: آموزش گام به گامروش مهاجرت Squarespace به وردپرس: آموزش گام به گام
روش مهاجرت Squarespace به وردپرس: آموزش گام به گام 29

چرا می خواهید از Squarespace به وردپرس مهاجرت کنید؟

Squarespace یک راه حل محبوب همه در یک و مبتدی پسند ساخت وب است. با این حال، در حالی که برای پروژه های ساده عالی است، Squarespace دارای چند کاستی است، مانند نداشتن برنامه های شخص ثالث کافی و انتخاب های محدود طراحی.

از سوی دیگر، وردپرس به دلیل انعطاف پذیری بالا شهرت دارد. از آنجایی که این نرم افزار منبع باز است، هر کسی می تواند وردپرس را در صورت نیاز تغییر دهد. این به کاربران اجازه می دهد تا هر نوع وب سایتی را بسازند، از یک سایت وبلاگ نویسی ساده گرفته تا یک پورتال یادگیری آنلاین پیچیده.

اگرچه هر دو پلتفرم گزینه های مناسبی برای توسعه وب سایت هستند، وردپرس راه حل بهتری را در دراز مدت ارائه می دهد. اگر هنوز مطمئن نیستید که از Squarespace به وردپرس منتقل شوید، اجازه دهید برخی از توانایی های اصلی آنها را با هم مقایسه کنیم.

مقیاس پذیری

مقیاس بندی یک وب سایت با Squarespace به شما نیاز دارد که برنامه خود را ارتقا دهید. هرچه طرح پیشرفته تر باشد، ویژگی ها و عملکردهای بیشتری برای رشد سایت Squarespace شما ارائه می شود. با این حال، با وجود عدم استفاده از تمام ویژگی های اضافی، باید پول بیشتری خرج کنید.

در حالی که در وردپرس خود میزبان، مقیاس بندی وب سایت شما بسیار روان تر و آسان تر است. به سادگی موارد کمبود وب سایت شما را بررسی کنید، افزونه هایی با ویژگی های قابل اعتماد پیدا کنید و آنها را مستقیماً از داشبورد مدیریت خود نصب کنید.

هزینه

از آنجایی که دانلود نرم افزار اصلی وردپرس رایگان است، تنها هزینه ای که باید پیش بینی کنید هزینه هاست و ثبت دامنه است. از این رو، هزینه دقیق بستگی دارد روی نیازهای شما.

به عنوان مثال، با همان کم 1.99 دلار، شما می توانید یک برنامه میزبانی واحد به اندازه کافی برای تقویت یک وب سایت کوچک یا راه اندازی یک سایت تجاری برای آن داشته باشید 3.99 دلار با طرح میزبانی تجاری

در همین حال، هزینه طرح های Squarespace از 12 دلار در ماه به 40 دلار در ماه. مقرون به صرفه ترین طرح دارای ویژگی های اساسی است، مانند گواهی SSL و پهنای باند نامحدود. با این حال، این طرح فاقد ویژگی های تجارت الکترونیک و بازاریابی است.

سئو دوستانه

نرم افزار وردپرس با استفاده از کد انطباق استاندارد نوشته شده است و بسیاری از ویژگی های سئو پسند را به صورت خارج از جعبه ارائه می دهد. به عنوان مثال، وردپرس به کاربران اجازه می دهد پیوندهای دائمی تمیزی را تنظیم کنند که درک صفحات شما را برای بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو آسان تر می کند.

بهینه سازی تصاویر وردپرس برای سئو نیز ساده است. گزینه ای برای ایجاد یک متن جایگزین برای هر تصویر وجود دارد. علاوه بر این، افزونه هایی مانند Yoast SEO وجود دارد که به شما کمک می کند پیشرفت کنید page رتبه بندی

در حالی که همه طرح‌های Squarespace دارای ویژگی‌های SEO هستند، ابزارهای خاصی به پلن‌های بالاتر محدود می‌شوند. همچنین، ادغام محدود با برنامه های شخص ثالث ممکن است شما را از انجام بهترین شیوه های سئو وردپرس باز دارد.

منحنی یادگیری

از آنجایی که وردپرس دارای انعطاف پذیری بالا و گزینه های سفارشی سازی گسترده است، این پلتفرم منحنی یادگیری تندتری دارد. ممکن است کاربران برای سفارشی کردن کامل سایت های وردپرس خود به دانش فنی اولیه نیاز داشته باشند. با این حال، اکثر کاربران می توانند نسبتاً سریع با ویژگی های اصلی وردپرس سازگار شوند.

اگر می‌خواهید بدون پرداختن به مسائل فنی بیش از حد از سایت وردپرس خود بیشترین بهره را ببرید، از هاست مدیریت شده برای وردپرس استفاده کنید. در هاستینگer، ما همچنین می توانیم در کل به شما کمک کنیم process مهاجرت از Squarespace به وردپرس

از سوی دیگر، Squarespace یک ویرایشگر بصری با کاربری آسان ارائه می دهد. کاربران می توانند صفحات وب را به سادگی با کشیدن و رها کردن عناصر مختلف سفارشی کنند. با این حال، عملکرد محدود ممکن است شما را از بهینه سازی وب سایت خود باز دارد.

مطالعه پیشنهادی

Wix به وردپرس
HTML به وردپرس
بلاگر به وردپرس
جوملا به وردپرس
وردپرس را از زیر پوشه به روت منتقل کنید

نتیجه

Squarespace یک راه حل سریع و آسان برای مبتدیان برای ایجاد یک وب سایت ارائه می دهد. با این حال، اگر به ویژگی‌های بیشتری برای مقیاس‌بندی وب‌سایت خود نیاز دارید، Squarespace ممکن است دیگر گزینه مناسبی نباشد. در این صورت انتقال وب سایت Squarespace به وردپرس می تواند بهترین جایگزین باشد.

در این آموزش، شما یاد گرفتید که چگونه سایت Squarespace خود را به وردپرس منتقل کنید و دامنه Squarespace خود را به سایت جدید وردپرس نشان دهید، همراه با اصلاح پیوندهای ثابت آن برای جلوگیری از از دست دادن ترافیک.

در اینجا یک خلاصه سریع از مراحل است:

  1. فایل ها را از Squarespace صادر کنید.
  2. وارد کردن داده ها به وردپرس
  3. انتقال تصاویر از Squarespace به وردپرس با استفاده از افزونه آپلود خودکار تصاویر.
  4. با تغییر سرورهای نام DNS، دامنه Squarespace را به سایت وردپرس خود هدایت کنید.
  5. برای جلوگیری از از دست دادن ترافیک وب سایت، پیوندهای دائمی را در وردپرس اصلاح کنید.
  6. با وردپرس شروع کنید و وب سایت جدید خود را آماده کنید.

به خاطر داشته باشید که بسته به اینکه انتقال تمام محتوای شما به وردپرس کمی طول بکشد روی اندازه وب سایت Squarespace شما.

امیدواریم این مقاله به مهاجرت وب سایت شما کمک کند. موفق باشید و در صورت داشتن هر گونه سوال یا پیشنهاد، در زیر کامنت بگذارید.