وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش نصب استیم روی اوبونتو

0 5
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه






پشتیبانی Valve از بازی‌های انحصاری ویندوز و مک به پلتفرم لینوکس از طریق سرویس گیرنده Steam برای لینوکس، مسلماً خبر دهه برای وفاداران لینوکس بود. این یک خبر بزرگ بود به خصوص برای کسانی که مجبور بودند برای الزامات حرفه ای از ویندوز به لینوکس پورت کنند زیرا ما نمی توانیم بازی های انحصاری ویندوز مورد علاقه خود را بازی کنیم. روی توزیع های لینوکس

بازی روی لینوکس!! زمانی که Valve کلاینت Steam را برای لینوکس معرفی کرد، چیزی که شبیه یک رویای دور به نظر می رسید، به واقعیت باورنکردنی تبدیل شد. می دانم که اکثر خوانندگان این مقاله همان گیمرهای هاردکور هستند و نیازی به معرفی استیم ندارند. به عبارت ساده استیم یک پلتفرم توزیع دیجیتال است که می توانید از آن به عنوان موتوری برای خرید و نصب بازی های ویدئویی مختلف استفاده کنید. بازی های دانلود شده و نصب شده را می توان در هر جایی مشاهده کرد روی هر دستگاه یا پلتفرمی با استفاده از حساب Steam.

نصب Steam روی اوبونتو

دانلود و نصب استیم روی اوبونتو و روی توزیع های مختلف لینوکس کار ساده و آسانی است. می توان آن را با استفاده از روش خط فرمان سنتی یا با استفاده از مرکز نرم افزار اوبونتو نصب کرد. ما نگاهی به هر دو روش خواهیم داشت.

  • روش خط فرمان سنتی:

ترمینال را از داشبورد اوبونتو باز کنید و دستور زیر را برای نصب استیم اجرا کنید روی اوبونتو

$ sudo apt-get نصب کنید نصب کننده بخار

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

  • مرکز نرم افزار اوبونتو

Steam Installer به راحتی در دسترس است روی مرکز نرم افزار اوبونتو به عنوان یک بسته نصب. شما فقط باید جستجو کنید بخار در مرکز نرم افزار کلیک کنید روی نصب دکمه.

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

اکنون فقط منتظر اتمام نصب بسته Steam Installer باشید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش دریافت IP عمومی از ترمینال روی اوبونتو 22.04

فقط مطمئن شوید که تمام بسته های لازم را نصب کرده اید روی توزیع لینوکس خود را قبل از ادامه با روش های بالا برای نصب Steam.

پس از اتمام نصب، می توانید به داشبورد یونیتی بروید و Steam را جستجو کنید. در اولین راه‌اندازی Steam Installer تمام به‌روزرسانی‌های لازم برای اجرای روان پلتفرم استیم را دانلود و نصب می‌کند روی سیستم شما

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

آماده برای اولین استفاده…

با توجه به اینکه آپدیت ها با موفقیت نصب شدند، اکنون دوباره به داشبورد یونیتی رفته و به دنبال نماد Steam بگردید تا برای اولین بار آن را باز کنید. از آنجایی که اولین اجرا است، شما را به صفحه نمایش می برد که در آن یا از شما می خواهد به حساب Steam موجود خود وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

شما می توانید یکی را انتخاب کنید، من گزینه ورود را انتخاب می کنم زیرا قبلاً حساب Steam خود را دارم.

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

در این زمان شما باید از طریق ورود به سیستم یا با ایجاد حساب جدید در صورتی که آن را ندارید به حساب Steam خود دسترسی داشته باشید.

شروع کار با Steam

اکنون که همه چیز انجام شده است، از دانلود نصب کننده استیم تا راه اندازی حساب استیم، اکنون آماده نصب و اجرای بازی ها هستیم. روی اوبونتو با استفاده از Steam. پس از ورود به حساب کاربری خود، پنجره Steam را مشاهده خواهید کرد که صفحه اصلی آن تا حدودی شبیه به آن است.

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

اکنون بالاخره آماده نصب و اجرای بازی های ویدیویی مورد علاقه خود هستید روی اوبونتو همانطور که در تصویر زیر می بینید، در زیر فروشگاه تب که هایلایت شده است، می توانید بازی مورد علاقه خود را مستقیماً از قسمت جستجو کنید جستجو کردن نوار یا از بازی تب، که در آن می توانید دسته بندی یا ژانر بازی ها را مرور کنید.

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

را کتابخانه برگه ای که در کنار آن است فروشگاه برگه، می تواند برای مشاهده مجموعه بازی های ویدیویی شما که شامل تمام بازی های دانلود شده و نصب شده و همچنین بازی هایی است که در حال دانلود هستند استفاده شود. روی بخار.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش راه اندازی سرور و کلاینت NTP روی اوبونتو

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

روش دانلود و نصب بازی روی اوبونتو با استفاده از استیم …

اکنون ما حداکثر بخشی هیجان‌انگیز از بحث خود هستیم و برای مثال می‌خواهیم تانک های نبرد: افسانه های جنگ جهانی دوم برای دانلود و نصب روی اوبونتو با استفاده از Steam.

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

بیایید با سیستم مورد نیاز بازی شروع کنیم، مطمئن شوید که قبل از نصب هر بازی، این موارد را بررسی کنید روی اوبونتو به شما ایده ای در مورد سازگاری سخت افزار شما با بازی می دهد.

اگر می توانید ببینید بخار آیکون علاوه بر آیکون ویندوز و مک همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، به این معنی است که بازی برای دانلود و نصب در دسترس است روی اوبونتو

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

یک بار کلیک کنید روی دانلود را فشار دهید، پنجره زیر ظاهر می شود روی صفحه نمایش و شما می توانید هر یک از گزینه ها را انتخاب کنید. فقط کلیک کنید روی را بعد پس از اتمام انتخاب گزینه را فشار دهید.

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

اکنون بنشینید و از وقت خود لذت ببرید زیرا استیم بازی را برای شما در پس زمینه دانلود و نصب می کند. شما کاملاً می‌توانید از سیستم خود برای کارهای یا کارهای دیگر آزادانه استفاده کنید زیرا بر دانلود و نصب بازی تأثیری نخواهد داشت process.

روش نصب استیم روی اوبونتوروش نصب استیم روی اوبونتو

بنابراین در حال حاضر تمام آنچه را که باید در مورد Steam بدانید دارید روی اوبونتو اگر در مورد استفاده از Steam سوالی دارید روی اوبونتو سپس با ما در تماس باشید @LinuxHint و @SwapTirthakar.



برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-05 11:42:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید