وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش نصب Dota 2 روی اوبونتو

0 28
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


معروف ترین بازی استراتژی دهه – DOTA 2

Dota 2 یکی از محبوب ترین بازی های رایگان است که در دسترس است روی بخار. انتخاب گسترده شخصیت‌هایی که به آنها «قهرمانان» گفته می‌شود، همراه با طلسم‌ها و توانایی‌های مختلف، تضمین می‌کند که هر بازی در این MOBA با بقیه متفاوت است.

نسخه بتا Dota 2 منتشر شد روی 9 ژوئیه 2013. از آن زمان، پایگاه بازیکنان آن هر سال فقط افزایش یافته است. این به این دلیل است که Dota 2 یک محیط رقابتی ورزش های الکترونیکی را ارائه می دهد که شبیه هیچ بازی دیگری نیست.

Dota 2 اولین بازی ای بود که در آن مسابقاتی برگزار شد که جایزه آن بیش از 1 میلیون دلار بود. این مبلغ برای بازیکنان آن زمان رقم نجومی بود. مسابقات هر سال بزرگتر و مجلل تر می شدند و جوایز آن به 25 میلیون دلار می رسید.

با وجود اینکه Dota 2 برای بیش از هشت سال وجود دارد، همچنان به رشد خود ادامه می دهد و از نشان دادن نشانه هایی از کاهش سرعت خودداری می کند.

Dota 2 را از کجا دانلود کنیم؟

از آنجایی که Dota 2 توسط Valve Corporation توسعه و منتشر شد، در دسترس است روی بخار. هر کسی که به بازی رایانه شخصی علاقه داشته باشد احتمالاً از Steam آگاه است. برای کسانی که نمی‌دانند، استیم یک پلتفرم دیجیتالی است که می‌توانید در آن بازی و نرم‌افزار بخرید.

هیچ رقیبی برای Steam با توجه به تسلط محض آن در بازار وجود ندارد. از ارائه یک مکان ثابت برای انجام بازی های آنلاین با دوستان خود یا یافتن آن عناوین قدیمی کلاسیک، قطعا Steam همه چیز را دارد و از نشان دادن آن خجالتی نیست.

بررسی سیستم مورد نیاز

بررسی سیستم مورد نیاز برای یک بازی بسیار مهم است زیرا آنها اطمینان می دهند که یک بازی / نرم افزار می تواند اجرا شود روی سیستم شما بدون هیچ مشکلی

Dota 2 در مورد نیازهای سخت افزاری بسیار ملایم است. بازی به گونه ای بهینه شده است که تضمین می کند شما حتی 60+ فریم در ثانیه (فریم در ثانیه) دریافت خواهید کرد. روی قدیمی ترین سیستم

Dota 2 موجود است روی سیستم عامل های مختلف این شامل اوبونتو نیز می شود. با انتشار Ubuntu 20.04 LTS، سرویس گیرنده Steam برای دانلود از طریق ترمینال یا مرکز نرم افزار اوبونتو در دسترس است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه بسته ها را در اوبونتو مدیریت کنیم؟

برای این راهنما، Dota 2 را نصب خواهید کرد روی سیستم شما با کمک مشتری Steam. برای اطمینان از نصب بدون درز مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: نصب Steam

اولین قدم نصب استیم است روی سیستم شما این را می توان با کمک ترمینال فرمان یا مرکز نرم افزار اوبونتو به دست آورد.

برای روش اول، با باز کردن Command Terminal شروع کنید. میانبر برای باز کردن ترمینال Ctrl + Alt + T است.

پس از باز شدن ترمینال، دستور زیر را تایپ کنید:

sudo apt نصب بخار

با این کار نصب Steam ادامه خواهد یافت روی سیستم شما

اگر احساس می کنید که روش اول پیچیده است و می خواهید رویکرد گرافیکی تری داشته باشید، می توانید از مرکز نرم افزار اوبونتو استفاده کنید.

ابتدا Software Center را باز کنید و Steam را در نوار جستجو جستجو کنید. کلیک روی اولین نتیجه پس از باز شدن، کلیک کنید روی دکمه «نصب» را فشار دهید و اجازه دهید اوبونتو بقیه مراحل نصب را انجام دهد. پس از اتمام نصب، می توانید بدون هیچ مشکلی از Steam استفاده کنید.

روش نصب Dota 2 روی اوبونتوروش نصب Dota 2 روی اوبونتو

در اولین راه اندازی Steam، یک صفحه به روز رسانی از شما استقبال می کند. این صفحه اطمینان می دهد که سرویس گیرنده Steam به آخرین نسخه ارتقا یافته است.

با تکمیل به‌روزرسانی، استیم از شما یک صفحه ورود به سیستم می‌خواهد. نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و Enter را فشار دهید. اگر حساب کاربری ندارید، کلیک کنید روی “یک حساب جدید ایجاد کنید” و یک حساب جدید بسازید.

هنگامی که اعتبار خود را وارد کردید، Steam اطلاعاتی را که وارد کرده اید تأیید می کند و شما را به قسمت اصلی می برد homepage پس از تایید

روش نصب Dota 2 روی اوبونتوروش نصب Dota 2 روی اوبونتو

مرحله 2: نصب Dota 2 از طریق Steam Client

برای دانلود Dota 2 کلیک کنید روی دکمه «STORE» نزدیک گوشه سمت چپ بالای پنجره Steam.

شما باید یک نوار جستجو را در گوشه سمت راست بالای پنجره ببینید. “Dota 2” را تایپ کرده و کلیک کنید روی اولین نتیجه این شما را به Dota 2 می برد homepage روی بخار.

وقتی به قسمت اصلی رفتید page، باید تعداد زیادی اطلاعات در مورد بازی مانند بررسی ها، سیستم مورد نیاز و تریلرها و غیره مشاهده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب فایل زیلا روی اوبونتو 22.04

کلیک روی «بازی بازی» را انتخاب کنید، تنظیمات دلخواه را انتخاب کنید و کلیک کنید روی “بعدی >” برای شروع process نصب

روش نصب Dota 2 روی اوبونتوروش نصب Dota 2 روی اوبونتو

زیبایی Steam این است که همه چیز را بسیار آسان می کند. دانلود و نصب process کاملا اتوماتیک است و نیازی به نظارت کاربر ندارد.

زمانی که دانلود در پس‌زمینه اجرا می‌شود، می‌توانید به استفاده از سیستم خود ادامه دهید.

به‌طور پیش‌فرض، استیم دانلودها را هر زمان که بازی را شروع می‌کنید متوقف می‌کند تا از مشکلات شبکه در طول جلسه بازی خود جلوگیری کند. این یک ویژگی بسیار مفید است زیرا روش دردسرساز توقف دانلود و سپس رفتن به بازی مورد نظر را از بین می برد. هر گونه تاخیر ناخواسته ای را که ممکن است از بارگیری هایی که در حال انجام هستند احساس کنید، حذف می کند.

این ویژگی در بازی‌های آنلاین مفید است و می‌توان آن را برای بازی‌های خاصی با توجه به ترجیحات کاربر غیرفعال کرد. پس از اتمام جلسه بازی، بارگیری ها در پس زمینه از سر گرفته می شوند.

پس از اتمام دانلود، شما برای پخش آن آماده هستید روی سیستم اوبونتو شما با پیروی از روش ذکر شده از یک تجربه بازی بدون وقفه و روان لذت ببرید.

نکاتی برای Dota 2

Dota 2 یک MOBA است که به دانش گسترده ای از قهرمانان و توانایی ها نیاز دارد. اگرچه گیم پلی اصلی ساده و قابل درک است، رقابت نیاز به دانش فشرده در مورد توانایی های شخصیت، هم افزایی تیم، کنترل خط و غیره دارد.

لازم به ذکر است که Dota 2 یک ورزش تیمی است و هیچ “من” در تیم وجود ندارد، بنابراین یادگیری بازی در اطراف تیم خود یا بازی با گروهی از دوستان برای رتبه بندی مفید خواهد بود.

در اینجا اسکرین شات هایی از این بازی وجود دارد. لذت ببرید!

روش نصب Dota 2 روی اوبونتوروش نصب Dota 2 روی اوبونتو

روش نصب Dota 2 روی اوبونتوروش نصب Dota 2 روی اوبونتو

نتیجه

امیدواریم این راهنما به شما در یادگیری روش نصب Dota 2 کمک کرده باشد روی اوبونتو ما روش‌های نصب Steam را پوشش دادیم و مراحل را برای هر دو روش CLI و GUI مرور کردیم. سپس یاد گرفتیم که چگونه Dota 2 را از طریق سرویس گیرنده Steam نصب کنیم. با این کار، امیدواریم که با بازی بهترین MOBA در دنیای رایانه شخصی اوقات خوبی را سپری کنید.

برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-01 07:29:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید