وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتو

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه






ضبط کننده ویدیوی صفحه می تواند ابزار بسیار مفیدی برای سازندگان YouTube باشد که راهنماهای ویدیویی گام به گام را برای نصب نرم افزار یا گیم پلیرهای بازی های ویدیویی محبوب منتشر می کنند. استفاده از ضبط کننده های صفحه به سازندگان و توسعه دهندگان محدود نمی شود، زیرا ضبط کننده صفحه می تواند توسط کاربران عادی نیز برای ضبط صفحه های پیام فوری و موارد دیگر استفاده شود.

هنگامی که صحبت از اوبونتو به میان می آید SimpleScreenRecorder بهترین ضبط کننده ویدیوی صفحه نمایش از نظر قابلیت اطمینان و محبوبیت در بین کاربران اوبونتو است. بنابراین امروز قصد داریم نگاهی به راهنمای گام به گام نصب و راه اندازی SimpleScreenRecorder داشته باشیم. روی اوبونتو

روش نصب SimpleScreenRecorder

SimpleScreenRecorder در اکثر نسخه های اخیر اوبونتو در مرکز نرم افزار اوبونتو موجود است. اما اگر آن را در آنجا پیدا نکردید، می توانید دستور زیر را در ترمینال اجرا کنید تا این ضبط کننده ویدیوی صفحه نمایش را نصب کنید.

$ sudo apt-add-repository ppa:maarten-baert/ضبط کننده صفحه ساده
$ sudo آپدیت apt-get

$ sudo apt-get نصب کنید ضبط کننده صفحه ساده

اکنون ترمینال بسته نصب را دانلود کرده و سپس SimpleScreenRecorder را نصب می کند روی سیستم شما پس از اتمام نصب، می توانید متوجه شوید که SimpleScreenRecorder به داشبورد اضافه شده است.

روش تنظیم SimpleScreenRecorder برای شروع ضبط صفحه

SimpleScreenRecorder ممکن است قبل از شروع ضبط نیاز به تغییراتی در تنظیمات داشته باشد. در اینجا روش انجام این کار آمده است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اوبونتو را از خط فرمان ارتقا دهید

اول از همه برنامه را از داشبورد اجرا کنید، صفحه زیر ظاهر می شود. این یک صفحه خوش آمد گویی است، فقط کلیک کنید روی ادامه هید را فشار دهید و ادامه دهید.

SimpleScreenRecorder اوبونتو را نصب کنیدSimpleScreenRecorder اوبونتو را نصب کنید

در پنجره بعدی، می توانید وضوح صفحه نمایش را پیکربندی کرده و مورد نظر خود را انتخاب کنید ورودی ویدیو در میان ضبط کل صفحه، ضبط یک مستطیل ثابت، دنبال کردن مکان نما و ضبط OpenGL.

روش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتوروش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتو

در اینجا می توانید نرخ فریم را نیز تنظیم کنید، من شخصا 60 فریم در ثانیه را ترجیح می دهم. شما همچنین می توانید تنظیم کنید ورودی صدا Backend و Source. پس از اتمام تنظیمات مورد نظر خود، کلیک کنید روی ادامه هید دکمه.

اینجا روی در صفحه بعدی باید پوشه مقصد را تنظیم کنید که فایل ویدیوی ضبط شده شما در آن ذخیره می شود و همچنین می توانید انتخاب کنید که صفحه نمایش با فرمت ویدیویی ضبط شود و همچنین کدک های ویدیویی و صوتی را پیکربندی کنید. پارامترها را مطابق تصویر زیر تنظیم کنید و کلیک کنید روی ادامه هید.

روش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتوروش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتو

تمام شد، اکنون پیکربندی را تمام کرده اید و آماده شروع ضبط صفحه نمایش هستید روی صفحه بعدی در این صفحه می توانید دکمه هایی مانند شروع ضبط، شروع پیش نمایش، ذخیره ضبط و لغو ضبط را مشاهده کنید.

روش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتوروش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتو

اکنون فقط باید کلیک کنید روی شروع به ضبط کنید را فشار دهید و پنجره را کوچک کنید. اکنون تمام است که می‌توانید در حالی که SimpleScreenRecorder صفحه نمایش شما را در پس‌زمینه ضبط می‌کند، وظیفه خود را انجام دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش نصب Visual Studio Code روی اوبونتو 22.04

روش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتوروش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتو

همچنین می‌توانید هر زمان که نیاز داشتید، ضبط صفحه را متوقف کنید. هنگامی که کار شما کامل شد، کافیست کلیک کنید روی ذخیره ضبط سپس فایل ویدئویی ضبط شده ذخیره خواهد شد روی کامپیوتر شما.

روش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتوروش نصب SimpleScreenRecorder اوبونتو

بنابراین به این صورت است که می توانید صفحه نمایش را در اوبونتو به ساده ترین و مطمئن ترین روش ضبط کنید. با تست کردن سایر ضبط کننده های صفحه روی اوبونتو، باید اعتراف کنم که SimpleScreenRecorder در مقایسه با سایرین از همه جنبه‌ها برجسته است.

پس فعلا تمام است، امیدوارم از این مقاله در مورد ضبط صفحه در اوبونتو لذت برده باشید. با خیال راحت نظرات خود را به اشتراک بگذارید @LinuxHint.



برای نگارش بخشهایی از این متن ممکن است از ترجمه ماشینی یا هوش مصنوعی GPT استفاده شده باشد
لطفا در صورت وجود مشکل در متن یا مفهوم نبودن توضیحات، از طریق دکمه گزارش نوشتار یا درج نظر روی این مطلب ما را از جزییات مشکل مشاهده شده مطلع کنید تا به آن رسیدگی کنیم

زمان انتشار: 1403-01-06 05:38:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید