وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش های منحصر به فرد برای ادغام رسانه های اجتماعی در طراحی وب

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


روش های منحصر به فرد برای ادغام رسانه های اجتماعی در طراحی وب

چیز بسیار خاصی در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی وجود دارد و اینکه چگونه مشتریان را وادار به تعامل با آن می کند. The Hootsuite 2018 فشارسنج رسانه های اجتماعی می گوید اکنون بیش از 3.2 میلیارد مصرف کننده جهانی فعال هستند روی رسانه های اجتماعی با توجه به این که بخش بزرگی از جمعیت به طور فعال در رسانه های اجتماعی درگیر هستند، جای تعجب نیست که 67 درصد از مدیران کسب و کار مورد بررسی در این گزارش گفته اند که بازاریابی رسانه های اجتماعی نتیجه آنها را بهبود می بخشد. به‌عنوان یک طراح وب، می‌توانید از آن دانش استفاده کنید و به انجام کارهایی که دیگران با آن انجام می‌دهند ادامه دهید:

  • نمادهای “اتصال” را به هدر اضافه کنید.
  • نمادهای “اشتراک گذاری” را به نوار کناری وبلاگ در حال حرکت بچسبانید.
  • ویدیوها را از YouTube جاسازی کنید.

یا می‌توانید راه‌های منحصربه‌فردی برای القای طراحی وب‌تان با رسانه‌های اجتماعی بیابید.

روش های منحصر به فرد برای استفاده از رسانه های اجتماعی در طراحی وب

بدیهی است که من به شما نمی گویم که سایت خود را به یک شبکه اجتماعی یا شبکه ای از عکس ها تبدیل کنید. در عوض، من شما را تشویق می‌کنم که خارج از چارچوب فکر کنید و در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید نقاط قوت رسانه‌های اجتماعی را خلاقانه در طراحی خود به کار ببرید. در اینجا چند نمونه از زندگی واقعی برای الهام بخشیدن به شما آورده شده است:

1. هشتگ ها و دسته ها را به طرح اضافه کنید

وقتی به این فکر می کنید که چه چیزی رسانه های اجتماعی را از سایر انواع بازاریابی متمایز می کند، احتمالاً به هشتگ (#) و دسته (@) فکر می کنید. آنها نمادهای ساده ای هستند که ما مدت ها قبل از اختراع رسانه های اجتماعی از آنها استفاده می کردیم و با این حال، اکنون برای بسیاری از ما اهمیت ویژه ای دارند. اگر برای برند شما منطقی است (یعنی مخاطبان جوان تری دارد و اتفاقاً فعال است روی رسانه‌های اجتماعی)، هشتگ‌ها و دسته‌ها می‌توانند حس بسیار جالبی را به طراحی وب شما اضافه کنند. در اینجا یک مثال از Nuevos Conductores وب سایت شورولت مکزیک:

این وب‌سایت به «رانندگان جدید» ادای احترام می‌کند که Chevy به آن‌ها غذا می‌دهد و از افراد واقعی برای ارائه مطالب خود استفاده می‌کند. کل این وب سایت به خودی خود یک مطالعه موردی جالب است، که نه تنها از دسته های توییتر رانندگان Chevy واقعی استفاده می کند، بلکه شامل پیام ها، هشتگ ها و تصاویری از حساب های اجتماعی آنها برای ساختن طرح و پیام است.

هشتگ های Chevy

هشتگ‌ها را می‌توان برای مقاصد کاملاً خود تبلیغاتی نیز استفاده کرد و نیازی به داشتن چنین جایگاه غالب در طراحی نیست. را بگیرید جشنواره کاریبانا، مثلا.

هشتگ جشنواره کاریبانا

خواهید دید که یک هشتگ کوچک در سمت چپ وب سایت اضافه شده است. این واقعا ظریف است، اما همیشه حضور آن احتمالا مورد توجه طرفداران جشنواره قرار می گیرد که برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط به سایت آمده اند. سپس، وجود دارد بررسی سال 2017 محبوب Pays که در واقع از هشتگ ها به عنوان یک عنصر طراحی استفاده می کند.

مردمی پرداخت می کند

همانطور که کاربران به یک موضوع جدید پیمایش می کنند روی را page، هشتگ تغییر می کند. به روشی که از تگ های سرصفحه در یک پست وبلاگ استفاده می کنید فکر کنید روی آ page از یک وب سایت فقط، این یک لمس جسورانه‌تر می‌افزاید.

2. از Notification Tickers استفاده کنید

به دلیل اینکه ایمیل و رسانه‌های اجتماعی در زندگی مصرف‌کنندگان چقدر فراگیر شده‌اند، نمی‌توان فریب اعلان پیام معلق را انکار کرد. شما می دانید که من در مورد آنها صحبت می کنم. توییتر این کار را انجام می دهد:

اعلان های توییتر

لینکدین این کار را انجام می دهد:

اطلاعیه های لینکدین

اکنون، وب سایت ها نیز این کار را انجام می دهند:

اطلاعیه afriendofmine

اما این یک مورد استفاده جالب است دوست من. علامت اعلان قابل تشخیص به بازدیدکنندگان نمی‌گوید که پیام‌هایی در انتظار آنها هستند (اگرچه در جلب چشمان آنها تأثیر مشابهی دارد). درعوض، می‌گوید: «هی، ما پنج شغل در انتظار داریم تا برای آن درخواست بدهی!» فکر می‌کنم راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد و لازم نیست برای کاربرانی باشد که وارد پلتفرم SaaS یا سایت عضویت شده‌اند. همانطور که ما بیشتر و بیشتر از چیزهایی مانند پنجره های بازشو که می توانند نفوذ کنند دور می شویم روی در تجربه کاربری، فکر می‌کنم ما شاهد خواهیم بود که وب‌سایت‌ها رویکردهای منحصربه‌فردی برای اشتراک‌گذاری اخبار و کدهای تبلیغاتی و چیزهایی از این نوع پیدا می‌کنند. این تیک تیک اعلان راه جالبی برای انجام این کار خواهد بود.

3. یک جدول زمانی طراحی کنید

در اکثر فیدهای رسانه های اجتماعی، جدول زمانی زمانی فعالیت خود و همچنین آنهایی که به آنها وصل شده ایم به ما ارائه می شود. به طور کلی چیزی بسیار جذاب در مورد این چیدمان وجود دارد، زیرا به ما این امکان را می دهد که داستان یک نفر را درک کنیم. و اگر «داستان» یک نام تجاری و مأموریت آن برای خدمت به مصرف کنندگانش نباشد، وب سایت چیست؟

دکتر فلفل برندی است که مدت‌هاست وجود داشته است، اما شرط می‌بندم بسیاری از مصرف کنندگان آن اطلاعات زیادی درباره تاریخچه آن ندارند. خوب، اگر آنها به وب‌سایت دکتر پپر مراجعه کنند، مطمئناً در مورد این نوشابه از کجا آمده است و حتی نگاهی اجمالی به محتوای تبلیغاتی قدیمی می‌اندازند که برخی ممکن است امروز آن را تشخیص دهند. اگر به تاریخچه بروید page روی در سایت، با یک جدول زمانی مواجه می شوید که به طور خلاصه داستان آن را بیان می کند (زیبا و مختصر درست مانند اکثر «داستان های» رسانه های اجتماعی خودمان):

جدول زمانی دکتر فلفل

سپس، با اسکرول کردن به پایین، با تصاویری روبرو می شوید که از داستان پشتیبانی می کنند، حتی در حال پخش روی نوستالژی نوشیدن دکتر فلفل در طول دهه ها:

عکس های دکتر فلفل

وقتی به آن فکر می کنید، این واقعاً تفاوتی با این ندارد که چرا ما به عنوان مصرف کننده عکس می گیریم و آنها را آنلاین می گذاریم. ما می خواهیم حلقه برجسته زندگی خود را به اشتراک بگذاریم و برندها می توانند کارهای مشابهی را با وب سایت های خود انجام دهند.

4. با بازدیدکنندگان با آزمون‌ها و رابط‌های کاربری چت صحبت کنید

بیایید با آن روبرو شویم: بسیاری از اوقات، یک وب سایت فقط شبیه یک آگهی دیجیتال است. «اینجا کار ماست. درباره ما بیاموزید و با ما تماس بگیرید.» من معتقدم به همین دلیل است که امروزه افراد زیادی به رسانه های اجتماعی هجوم می آورند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد و در واقع مشغول کردن با مشاغل راه های زیادی وجود دارد که از طریق آنها می توانید طراحی وب خود را جذاب تر کنید تا تجربه کم تری داشته باشید، البته. یک پاپ آپ به موقع یا یک انیمیشن چشم نواز می تواند کمک کند. عناصر گیمیفی شده مانند تایمرها نیز لمس خوبی هستند. جدا از قرار دادن یک چت زنده روی وب سایت شما – که پس از آن یک نفر باید آن را مدیریت کند – باید راه دیگری وجود داشته باشد که از طریق آن بتوانید طراحی وب خود را واقعاً با بازدیدکنندگانش صحبت کنید. درست؟ یکی از نمونه هایی که من دوست دارم این است جان فریدا سایت اینترنتی. یک مسابقه سبک وجود دارد page که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که با سایت به روشی که یک آرایشگر مو صحبت می کنند صحبت کنند:

جان فریدا

قالب مسابقه ای به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا پاسخ سوالاتی را که هنگام بازدید از سالن دریافت می کنند، وارد کنند. در پایان، آنها یک پاسخ شخصی و بر اساس توصیه ها دریافت می کنند روی چیزی که آنها در مورد آن “صحبت کردند”.

شخصی سازی جان فریدا

یک رابط کاربری چت نیز امکان پذیر است، اگرچه هوش مصنوعی به اندازه یک آزمون داخلی ساده نیست. در نظر بگیرید که چه چیزی برای طراحی وب شما منطقی تر است و بر این اساس عنصر تعاملی را اعمال کنید.

بسته شدن

رسانه های اجتماعی نقش مهمی در تلاش های بازاریابی کسب و کار مدرن دارند. اما وقتی نوبت به وب‌سایت‌ها می‌رسد، چرا ما فقط به شکل نمادهای اشتراک‌گذاری اجتماعی یا فید خبری تعبیه‌شده به آن نگاه می‌کنیم؟ من استدلال می کنم که ما باید به طور انتزاعی در مورد نقاط قوت رسانه های اجتماعی فکر کنیم. سپس، همان اصول و عناصر منحصر به فرد را در طراحی وب به کار ببرید تا آن را حتی بهتر کنید.

(برچسب‌ها برای ترجمه )like



منتشر شده در 1403-01-04 03:31:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید