وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

روش وارد کردن همه توابع از یک فایل پایتون

0 6
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


معرفی

پایتون، یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و تفسیر شده، به دلیل سادگی و خوانایی خود شناخته شده است. روش های مختلفی را ارائه می دهد import ماژول ها و توابع

این بایت شما را راهنمایی می کند process وارد کردن همه توابع از یک فایل پایتون، ویژگی که در شرایط خاص می تواند خوب باشد.

ما باید import بدین ترتیب؟

ذن پایتون، مجموعه ای از 19 “اصول راهنما”، شامل این جمله است: “صراحت بهتر از ضمنی است”. این نشان می دهد که کد باید شفاف و قابل درک باشد.

وقتی صحبت از وارد کردن توابع می شود، این به ما می گوید که import فقط آن توابع است که ما نیاز داریم، به جای وارد کردن همه چیز. این به جلوگیری از آلودگی فضای نام کمک می کند و کد ما را تمیز و خوانا نگه می دارد.

با این حال، من اولین کسی خواهم بود که اعتراف می کنم که ممکن است شرایطی وجود داشته باشد که شما بخواهید import همه توابع از یک ماژول، و پایتون راه هایی برای انجام آن نیز ارائه می دهد. به عنوان مثال، این می تواند به این دلیل باشد که توابع بسیار زیادی وجود دارد که معقولانه نیست import یکی یکی.

دسترسی به توابع به عنوان ویژگی

در پایتون، با وارد کردن کل ماژول، می توانید به تمام عملکردهای یک ماژول دسترسی داشته باشید. این کار با استفاده از import کلمه کلیدی به دنبال نام ماژول. هنگامی که ماژول وارد شد، می توانید به عملکردهای آن به عنوان ویژگی های ماژول دسترسی داشته باشید. مثلا:

import math


print(math.sqrt(16))  

در کد بالا، ما آن را وارد کردیم math ماژول، و سپس به آن دسترسی پیدا کرد sqrt به عنوان یک ویژگی عمل کند. این یک روش واضح و صریح برای وارد کردن و استفاده از توابع است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اگر __name__ == "__main__": در پایتون انجام دهید، چه می‌شود؟

این روش ترجیحی من است زیرا کاملاً واضح است که چه بسته ای عملکرد را ارائه می دهد.

واردات همه توابع

در حالی که روش صریح توصیه می شود، پایتون نیز به شما اجازه می دهد import همه توابع از یک ماژول با استفاده از from module import * نحو. این همه توابع را وارد می کند و آنها را در فضای نام فعلی شما در دسترس قرار می دهد. در اینجا روش انجام این کار آمده است:

from math import *


print(sqrt(16))  

در کد بالا، همه توابع را از روی وارد کردیم math ماژول، و سپس به طور مستقیم استفاده می شود sqrt تابع.

توجه داشته باشید: در حالی که from module import * یک راه سریع برای import همه عملکردها، به دلیل خطر آلودگی فضای نام و کاهش خوانایی، برای پروژه های بزرگ توصیه نمی شود. همیشه تعادل بین راحتی و کیفیت کد را در نظر بگیرید.

نتیجه

وارد کردن تمام توابع از یک فایل پایتون در پایتون می تواند تکنیک مفیدی باشد زمانی که شما نیاز به استفاده از بسیاری یا همه توابع یک ماژول دارید. با این حال، استفاده کم از این تکنیک مهم است، زیرا می تواند منجر به مسائلی مانند آلودگی فضای نام و کد نامشخص شود.

(برچسب‌ها به ترجمه)# python



منتشر شده در 1402-12-29 22:30:06

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید