وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

زمان استفاده از کد قدیمی

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


زمان استفاده از کد قدیمی

نکته در اینجا ساده است: جهان کم و بیش می چرخد روی کد قدیمی، و این همیشه چیز بدی نیست. ما به عنوان طراحان و توسعه دهندگان فرانت اند، می توانستیم یک یا دو چیز یاد بگیریم.

ما معمولاً کدهای قدیمی را کندتر و کمتر امن می‌دانیم. این در واقع بسته به مقدار زیادی متفاوت است روی سیستم مورد نظر سلام، چند نفر از بچه های اسکریپت را می شناسید که می توانند هر چیزی را در حال اجرا هک کنند روی COBOL، زمانی که آنها حتی ممکن است ندانند چیست؟ گاهی اوقات کدهای قدیمی فقط قابل اعتمادتر هستند.

همه این کارها برای وارد کردن گوشه های گرد به مشخصات است، و ما عملاً از روز بعد شروع به استفاده از طراحی مسطح الهام گرفته از مترو کردیم.

اکنون روی فرانت اند، این یک مسئله سازگاری است. دپارتمان‌های فناوری اطلاعات در سرتاسر جهان در به‌روزرسانی نرم‌افزار خود کار بهتری انجام می‌دهند و بیشتر افراد از مرورگرهایی استفاده می‌کنند که خودشان را به‌روزرسانی می‌کنند. با این حال، مواردی وجود دارد که نمی توانید اجازه دهید هر کاربر بالقوه ای از بین برود. مواقعی پیش می‌آید که برخی از بیت‌های CSS3 در دسترس شما نیستند، ممکن است مجبور شوید به یک طرح‌بندی مبتنی بر شناور برگردید، یا حتی – خدای نکرده – به XHTML برگردید. فشار دادن پاکت سرگرم کننده است، اما مواقعی وجود خواهد داشت که کدهای قدیمی بهتر از پلی پر هستند.

هی، به هر حال اینطور نیست که از گوشه های گرد تقریباً به همان اندازه که قبلا استفاده می کردیم استفاده کنیم. همه این کارها برای وارد کردن گوشه های گرد به مشخصات بود و ما عملاً از روز بعد شروع به استفاده از طراحی مسطح الهام گرفته از مترو کردیم.

دولت

دولت‌ها در حالت ایده‌آل باید از جدیدترین، بهترین و امن‌ترین کد پشتیبان استفاده کنند، اما این کار را نمی‌کنند. منظورم این است که دولت‌ها به نامرتب بودن و قدیمی بودن شهرت دارند. این چیزی است که آنها انجام می دهند. در حالی که این رویکرد اغلب برای کدهای خط‌مشی و باطن بسیار وحشتناک است، از قضا نوعی مزیت برای سازگاری است. روی قسمت جلویی

هرکسی که در بخش دولتی کار می کند، مسئولیت اخلاقی دارد که مطمئن شود همه چیزهایی که می سازند به اندازه کافی با عقب نشینی سازگار است تا تک تک افراد انتخاب کننده به آن دسترسی داشته باشند. این شامل افرادی می شود که از رایانه های خانواده قدیمی استفاده می کنند، حتی افرادی که تنها ارتباط آنها با اینترنت در کتابخانه ها اتفاق می افتد، افرادی که فقط تلفن هوشمند دارند یا آنچه شما دارید.

منظورم این است که دولت است. وقتی مردم نتوانند به خدماتی که دولت ارائه می دهد دسترسی داشته باشند، ممکن است دولت نیز وجود نداشته باشد. در چنین موردی، سایتی قابل استفاده است روی مرورگرهای قدیمی به معنای واقعی کلمه یک موضوع رفاه عمومی است.

یادداشت جانبی: برنامه های وب داخلی در خدمات دولتی و دولتی

آیا تا به حال فهرست آنلاین کتابخانه ای را دیده اید که کمی قدیمی نباشد؟ خدمات با بودجه عمومی مانند کتابخانه ها آرزو کردن آنها بودجه IT را دریافت کردند که حتی شرکت های خسیس نیز مایل به مقابله با آن هستند. کار کردن روی سخت افزار ده ساله (یا قدیمی تر) اصلا غیر معمول نیست. این امر در حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشورهای جهان اول و جهان در حال توسعه به طور یکسان، در شهرهای کوچک و ایالت‌های بزرگ و فانتزی اتفاق می‌افتد.

حتی من را شروع نکنید روی آژانس های فدرال در سراسر جهان اگر دپارتمان درآمد هنگفت یا مجموعه‌ای از روابط عمومی خوب ایجاد نکند، این احتمال وجود دارد که در جلسات بودجه دچار مشکل شوند. وقتی صحبت از آن به میان می‌آید، سیاست بر UX تأثیر می‌گذارد. اگر چیزی را برای استفاده داخلی توسط یک سرویس عمومی یا بخش دولتی می سازید، از آنها بپرسید که از چه سخت افزاری استفاده می کنند. بخواهید بدترین و قدیمی ترین ماشین های آنها را ببینید، زیرا وب سایت/برنامه شما باید کار کند روی آنها

خدمات بهداشتی

چه سایتی برای ارائه‌دهنده بیمه سلامت باشد، چه برنامه مدیریت داخلی بیمارستان، یا فقط برنامه‌ای که به شما کمک می‌کند سریع‌تر به یک ارائه‌دهنده سلامت برسید، سازگاری به عقب یک امر ضروری است. در حالی که پزشکان ممکن است دستمزد زیادی دریافت کنند، این لزوماً تضمینی برای بخش‌های فناوری اطلاعات نیست و افراد از هر طبقه اقتصادی در مقطعی بیمار می‌شوند.

فقط این است، نه اینکه خیلی خوب نکته ای را مطرح کنم روی هر گونه سکسکه در این سیستم ها در این زمینه می تواند به معنای واقعی کلمه مردم را بکشد. این ممکن است یک چیز نادر باشد، اما چه توسعه دهنده یا طراح می خواهد حتی یک مرگ روی وجدان آنها؟ این یک نوع کاملاً جدید فشار وارد می کند روی تست طرح بندی بین مرورگرها

تجارت الکترونیک و سایر سایت های عموماً عظیم

خوشبختانه، سایتی که در دنیای شگفت انگیز تجارت الکترونیک برای همه بارگذاری نمی شود، مردم را نمی کشد… احتمالاً. تنها چیزی که باید از دست بدهید پول است. البته هیچ کس آن را دوست ندارد.

اکنون سایت‌های کوچک به‌طور کلی، و سایت‌های تجارت الکترونیک خاص یا لوکس می‌توانند با هدف قرار دادن تعداد کمتری از مرورگرها برای حفظ سازگاری با آن‌ها کنار بیایند. هر محقق طراحی ارزش تلاش خود را داشته باشد، متوجه خواهد شد که کاربرانش چه مرورگرهایی را ترجیح می دهند و با آن پیش می روند.

با این حال، هرچه مخاطبان شما بیشتر باشد، تعداد افرادی که از مرورگرهای “غیر استاندارد” استفاده می کنند بیشتر است. این فقط یک جورهایی است که می رود. وقتی اعداد به این اندازه بزرگتر می شوند، حتی اگر فقط چند درصد باشد، نادیده گرفتن آن کاربران کمتر قابل بخشش می شود. این امر به ویژه در مورد شرکت های سهامی عام صادق است. سهامداران ممکن است به بهانه هایی مانند “اما چه کسی به اج اهمیت می دهد؟”

هر جایی که مردم اغلب سخت افزار خود را ارتقا نمی دهند

دولت ها، خدمات عمومی و بیمارستان ها تنها مکان هایی نیستند که با سخت افزار و نرم افزار قدیمی گیر می کنند. این اتفاق در شرکت های سراسر جهان رخ می دهد. به نظر می رسد مدیران در همه جا واقعاً سیستم های استاندارد شده خود را دوست دارند، حتی زمانی که این سیستم ها ممکن است کمی قدیمی باشند.

شرکت های بزرگ و کوچک ممکن است در نهایت احساس ترس زیادی از تغییر کنند. در بزرگ‌ها، به‌ویژه، یک روز از کار افتادن سیستم‌هایشان نشان‌دهنده ضرری است که حتی اگر یک قربانی موجه کوتاه‌مدت باشد، بسیار خطرناک است. سخت افزار قدیمی فقط با قلمرو می آید.

مثل همیشه باید هر شغلی را که می آید ارزیابی کنید. بعضی روزها در آینده زندگی خواهید کرد، و روی دیگران، خوب… سال 2009 زمان ساده تری بود. از نوستالژی لذت ببرید.

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-01-03 11:58:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید