وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS) چیست؟ | [A simplified go-to-guide]

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


3. اثبات کامل مفاهیم را انجام دهید

همانطور که CRO ما آیزاک داگلاس در خود گفت مقاله لینکدین در مورد این موضوع – “اثبات مفاهیم (POCs) یک بخش کاملاً حیاتی در خرید زیرساخت هستند”.

اما راه‌های مختلفی برای نزدیک شدن به POC‌ها وجود دارد و بهترین راه این است که از جنبه‌های فنی فراتر رفته و تجربه تجارت با یک ارائه‌دهنده را داشته باشید.

از منظر فنی، معیارهای خاص خود را برای موفقیت مشخص کنید. به عنوان مثال، به جای اینکه صرفاً عملکرد شبکه را به طور کلی آزمایش کنید، یک هدف عملکرد خاص برای شبکه در نظر داشته باشید.

از منظر کسب و کار، به آنچه فاکتور است نگاه کنید process مثل این است. آیا تیم حسابداری من فرمت فاکتور را دوست دارد؟ آیا فاکتور صحیح است؟ چند وقت یکبار فاکتور دریافت خواهم کرد؟ و ارتباطات با ارائه دهنده و از طرف ارائه دهنده چگونه است. به عنوان مثال، آیا به من یک مدیر حساب اختصاص داده شده است و چقدر طول می کشد تا به یک درخواست پاسخ دهند؟ آیا تیمی که من را در خرید اولیه راهنمایی می کند، تیمی خواهد بود که حساب من را در حرکت رو به جلو مدیریت می کند؟

در آخر، پشتیبانی را تست کنید. عمداً چیزی را بشکنید، یک بلیط قرار دهید یا به خط پشتیبانی پیام دهید و ببینید که آیا پاسخ آنها با SLA های آنها مطابقت دارد یا خیر. تجربه پورتال مشتری و خرید چیز دیگری را امتحان کنید. اگر بخواهم چیزی را لغو کنم، چیست؟ process? آیا می توانم به تصمیم گیرندگان ارشد در شرکت دسترسی داشته باشم؟

4. به زیر کاپوت اجزا نگاه کنید

همه اجزای یکسان ساخته نشده اند و مهم است که بدانید هر شرکت IaaS چه چیزی ارائه می کند. به عنوان مثال SSD ها را در نظر بگیرید. SSD های ارزان قیمت و SSD های گران قیمت وجود دارد. همانطور که انتظار می رفت، عملکرد SSD های ارزان قیمت به طور قابل توجهی ضعیف تر از گزینه های پرهزینه تر است.

به طور مشابه، از منظر شبکه، اغلب سرورهایی را مشاهده می کنید که با سرعت پورت 10 گیگابیت بر ثانیه یا بیشتر ارائه می شوند، که در تئوری باید به هر سرور در آن رک اجازه دهد که تقریباً 100٪ از سرعت پورت موجود را همزمان استفاده کند.

چیزی که اغلب نادیده گرفته می شود ظرفیت اتصال بین بالای سوئیچ رک و سوئیچ توزیع است و در بیشتر موارد، این عامل محدود کننده در مورد توان است.

نگاه کردن به زیر کاپوت اجزای پیشنهادی کمی بیشتر احتمالاً شما را از ناامیدی نجات خواهد داد.

servers.com – ما کی هستیم؟

ما یک زیرساخت جهانی به عنوان یک پلتفرم میزبانی خدمات هستیم که شکاف بین میزبانی سنتی فلزی و ارائه دهندگان ابر مقیاس ابر را پر می کنیم تا خدماتی را ارائه دهیم که مقیاس پذیری و انعطاف پذیری را با قراردادهای ماه به ماه ارائه می دهد.

تنظیمات سرور از پیش چیده شده، از پیش انباشته شده، رم قابل تنظیم، دیسک و عناصر شبکه به سرعت و مقرون به صرفه در مراکز داده ISO 27001، ISO 9001 در ایالات متحده، کشورهای اتحادیه اروپا، انگلستان، سنگاپور و هنگ کنگ ارائه می شوند.

وقتی شخصی مشتری servers.com می شود، تیمی که او را راه اندازی می کند به عنوان تیم حساب اختصاصی خود با او می ماند. و به طور متوسط ​​مشتریان ما در کمتر از 15 دقیقه پاسخ به بلیط ها را از تیم پشتیبانی 24 ساعته ما دریافت می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش کار ما با شرکت ها برای ارائه زیرساخت به عنوان خدمات به مشاغل در هر اندازه، داستان های مشتریان ما را بررسی کنید.



منتشر شده در 1402-12-27 17:10:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید