وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

سئوی فنی چیست؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


سئو فنی به مراحلی که افراد برمی دارند اشاره دارد روی صفحات وب خود را برای اطمینان از اینکه سایت های آنها را می توان به راحتی دنبال کرد، دنبال نکرد، فهرست کرد یا ایندکس نشد و موتورهای جستجو می توانند صفحات آنها را به راحتی بخزند.

موتورهای جستجو این نشانه ها را از وب شما می گیرند pageبنابراین برای جلوگیری از مسائل فنی سئو، مطمئن شوید که اصول را درک کرده اید.

در این مقاله اهمیت این حوزه از سئو و همچنین 4 مؤلفه که همه وب سایت های بهینه سازی شده فنی دارند را توضیح خواهم داد.

بیایید شیرجه بزنیم!

چرا سئوی فنی مهم است؟

این یکی از راه‌های افزایش ترافیک ارگانیک شماست، زیرا به گوگل و سایر موتورهای جستجو اجازه می‌دهید تا شما را رندر کنند و بخزند. page به درستی. بدون این عنصر حیاتی، رویای شما برای صعود به SERP بسیار سخت تر است.

هنگامی که به موتور جستجوی مورد علاقه خود آنچه را که آنها برای انجام کارشان نیاز دارند، می دهید، نتیجه ایده آل این است که تلاش های شما بیشتر خواهد شد.

تصور کنید من برای شما زیباترین کیک شکلاتی 4 لایه را پختم، اما آن را گذاشتم روی یک قفسه، در یک اتاق زیر قفل و کلید با یک زنگ برق کوچک روی دستگیره در می دانید، فقط برای جالب کردن چیزها.

چقدر از کیک قدردانی خواهید کرد اگر فقط بتوانید آن را ببینید، اما هرگز آن را نچشید، تجربه نکنید یا مزه آن را نچشید؟

موتورهای جستجو از سئوی فنی قدردانی می کنند زیرا به آنها اجازه می دهید به طور یکپارچه اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کنند تا محتوای شما یا وب سایت شما را برای افرادی که به دنبال آنچه شما ارائه می دهید بیاورند. بدون آن، محتوای طولانی وبلاگ، مقاله، وب سایت یا فهرست شما به معنای واقعی کلمه فقط جنبه تزئینی دارد.

سئو داخلی در مقابل سئوی خارج از صفحه:

سئو فنی در زیر چتر قرار می گیرد روی-page سئو به این دلیل که شامل انجام وظایفی است که مستقیماً بر وب سایت یا پست وبلاگ شما تأثیر می گذارد. به لینک های داخلی، رفع لینک های شکسته، حذف محتوای تکراری و ساختار کلی سایت فکر کنید.

خاموش-page معمولاً به ایجاد بک لینک های قابل اعتماد و قابل اعتماد یا پیوندهایی اشاره می کند که به محتوای شما به عنوان یک مرجع معتبر اشاره می کنند. در اینجا، آنچه شما سعی در ایجاد آن دارید مربوط بودن، قابل اعتماد بودن و اقتدار است.

با این حال، هر دو به بهینه‌سازی موتورهای جستجو کمک می‌کنند و وقتی با هم ترکیب شوند، یک استراتژی سئو کامل و کامل ایجاد می‌کنند.

ممیزی فنی سئو: 5 سوالی که باید در نظر بگیرید

  1. آیا در جستجوی کنسول گوگل راحت هستید؟ آیا می دانید روی کدام جنبه ها تمرکز کنید؟ روی?
  2. آیا ساختار صفحه وب خود را با در نظر گرفتن تجربه کاربر طراحی کرده اید؟ آیا کاربران تلفن همراه را در نظر گرفته اید و این رندر را یکپارچه کرده اید؟
  3. هر چند وقت یک‌بار یک ممیزی سایت انجام می‌دهید تا هر گونه رفع مشکل فنی سئو را دریافت کنید؟
  4. آخرین باری که سرعت سایت خود را بررسی کردید کی بود / page سرعت؟ آیا داری متا تگ های مناسب که خوانایی را بهبود می بخشد؟ شماست توضیحات متا متقاعد کننده؟
  5. آیا نقشه سایت XML شما دقیق است؟

مزایای سئو فنی چیست؟

  • ظاهر شدن در نتایج جستجوی بیشتر: وقتی به بهترین شیوه های Google پایبند باشید، معمولاً نتیجه می دهد.
  • ایمنی: یک جنبه روی چک لیست فنی سئوی همه افراد باید امنیتی باشد. دوستان اینجا سایت های هرزنامه، طرح دار و مشکوک وجود ندارد!
  • ساختار URL را پاک کنید: این به Google کمک می کند تا سایت شما را بهتر هدایت کند و همچنین از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتر است. www.No One WantS.//a.UrL-lIKE_thIs.com، درست است؟

من مطمئن نیستم که هنوز روشن است، اما استراتژی های فنی سئو معمولا یک هدف در ذهن دارند: شما را بسازید page به راحتی قابل خزیدن، فهرست بندی و جستجو است.

همچنین، من تنها کسی هستم روی سیاره ای که نمی دانست آن URL مخفف Uniform Resource Locator است؟ *سر را خراش می دهد*

4 مؤلفه همه صفحات وب از نظر فنی بهینه شده دارای:

  1. زمان بارگذاری سریع!

سرعت صفحه برای ترافیک ارگانیک اساسی است زیرا، خوب، انسان ها موجودات ساده و بی حوصله ای هستند. اگر سایت شما نتواند در مدت زمان قابل قبولی پاسخ هایی را که به دنبال آن هستند به آنها بدهد، سایتی را پیدا خواهند کرد که بتواند. آیا این مدت زمان قابل قبول منطقی است؟ که دوستان جای بحث داره
آیا میدانستید که حسابرسی موج سوار ویژگی گزینه ای دارد که می توانید بررسی کنید page زمان بارگذاری برای دیدن اینکه آیا در محدوده بهینه هستید یا نه؟

پیاده سازی SEO فنی با استفاده از ابزار Surfer’s Audit

2. صفر تا چند لینک مرده!

اگر اصلاً مثل من هستید، سهم خود را از سیاهچاله های ویکی پدیا پایین آورده اید، بله؟ هیچ چیز ناامید کننده تر از این نیست که به دلیل یک پیوند مرده یا عدم وجود به یک توقف غیرارادی برسید page. عنکبوت های موتورهای جستجو در این مورد همان احساس کاربران را دارند: عصبانی!
به خاطر داشته باشید: اگر a را حذف یا جابجا کنید page، مطمئن شوید که یک تغییر مسیر معتبر در محل وجود دارد. مراقب بودن روی محتوای تکراری یا صفحات متعدد که باعث سردرگمی و پیچیده شدن فهرست موتورهای جستجو می شود process. شما نمی خواهید هیچ میوه ای را در استراتژی سئو فنی خود از دست بدهید.

3. داده های ساخت یافته

داده های ساختاریافته به طور خاص به اطلاعات ارائه شده به روشی سازمان یافته اشاره دارد که به موتورهای جستجو کمک می کند وب سایت شما را بخزند. مانند معماری سایت به آن فکر کنید. وقتی محتوای وب‌سایت خود را به وضوح سازماندهی می‌کنید، عنکبوت‌ها و خزنده‌ها همچنین می‌توانند اطلاعاتی را برای ویژگی‌های فانتزی‌تر و درخشان‌تر SERP مانند قطعه‌های غنی و جعبه‌های دانش جمع‌آوری کنند!

داده های ساختاریافته یک زبان نشانه گذاری هستند و برای افرادی که از سایت شما بازدید می کنند قابل مشاهده نیست.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد متا تگ ها هستید که می تواند تلاش های سئوی شما را بهبود بخشد، این مقاله را بررسی کنید!

4. نقشه سایت XML

تصور کنید یک مورچه را به یک عمارت دعوت می کنید و به آنها نقشه یا هیچ مسیری نمی دهید؟ این احتمالا روی بالای لیست بهترین شیوه های سئو فنی! اگر صفحه وب شما به وضوح سازماندهی شده باشد و دارای یک استراتژی پیوند داخلی بسیار قوی است، همه سایت ها نیازی به آن ندارند، اما به عنوان backup!

بهینه سازی فنی موتورهای جستجو یکی از راه هایی است که می توانید ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت خود وارد کنید و از صفحات نتایج جستجو بالا بروید. این به همراه تحقیق کلمات کلیدی مناسب، توضیحات متا مناسب، استراتژی های لینک سازی و سایت های سازگار با موبایل به موتورهای جستجو می گوید که وب سایت شما برای چشم ها آماده است!

باشد که این اصول فنی سئو به رتبه بندی صفحات شما کمک کند!

موج سواری مبارک!

همچنین بررسی کنید:

  • قانون 80/20 در سئو – بهینه سازی پارتو
  • راهنمای کامل برای حسابرسی موج سوار
  • سئوی DIY: قبل از استخدام این 10 استراتژی را امتحان کنید

—-

آیا می خواهید گواهی Surfer را دریافت کنید؟

تنها کاری که باید انجام دهید تا امتحان را با 85 درصد یا بالاتر بگذرانید، و وظیفه فعال سازی عملی نوشتن یک پست وبلاگ 1500 کلمه ای را در ویرایشگر محتوای Surfer انجام دهید! اگر موفق شدید، یک مقام رسمی برای شما ارسال می کنیم گواهی موج سوار که می توانید به اشتراک بگذارید و یک نشان برای لینکدین!



منتشر شده در 1403-02-25 17:37:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید