وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 10 دقیقه


سئو چقدر طول می کشد تا کار کند – و چگونه می توان فرآیند را بهبود بخشید

بسیاری از مردم این فرض را دارند که سئو ممکن است ماه ها – یا حتی سال ها – طول بکشد تا شروع به کار کند. و در حالی که عوامل مختلفی در این امر نقش دارند process، کارهایی وجود دارد که می توانید برای کمک به ایندکس شدن و رتبه بندی وب سایت خود سریعتر انجام دهید.

در واقع، هیچ قانون سختی در مورد اینکه سئو چقدر طول می کشد تا کار کند وجود ندارد. با این حال، در زیر خواهید فهمید که چه چیزی بر سرعت ایندکس شدن وب سایت شما تأثیر می گذارد و نکاتی برای بهبود process.

در اینجا به شما می پردازیم که سئو چقدر طول می کشد و چگونه می توان آن را برای شما کارآمد کرد.

سئو چقدر طول می کشد؟ بستگی دارد.

مدت زمانی که طول می کشد تا SEO شروع به کار کند بستگی دارد روی عوامل مختلفی از جمله مدت زمانی که وب سایت شما وجود داشته است، میزان محتوا روی سایت شما، تعداد بک لینک هایی که دارید و تعداد زیادی فاکتور دیگر.

حتی اگر دو دامنه در یک سن داشته باشید که به صنعت و بازار یکسانی خدمات می دهند، هیچ تضمینی وجود ندارد که این سایت ها در یک زمان یا حتی به یک شکل رتبه بندی کنند. به طور خلاصه، موتورهای جستجو برای تعیین فهرست بندی و رتبه سایت شما را به صورت کلی ارزیابی می کنند.

در اینجا به چند عاملی که بر رتبه شما تأثیر می گذارند، اشاره می کنیم:

سن دامنه

قدمت وب سایت شما از زمانی که دامنه برای اولین بار راه اندازی شد، می تواند در سئو نقش داشته باشد. دامنه “قدیمی” ممکن است برای ایجاد اعتبار، کسب بک لینک، ارسال محتوا و موارد دیگر وقت داشته باشد. بنابراین، مدت زمانی که وب‌سایت شما وجود داشته است می‌تواند بر مدت زمانی که طول می‌کشد تا سئو کار کند تأثیر بگذارد.

تاریخچه سئو

برخی از وب سایت ها، فقط روی اساس داشتن یک پایه فنی و محتوای عالی، می تواند رتبه بندی کند روی خودشون اما در بیشتر موارد، برای اینکه واقعاً سوزن را جابجا کنید، یک استراتژی سئو عمدی نیاز است. اگر سئو از همان ابتدا بخشی از استراتژی بود (در مقایسه با مراحل بعدی بازی)، این می تواند یک وب سایت را برای موفقیت آماده کند.

کیفیت و کمیت محتوا

کیفیت و میزان محتوایی که دارید روی سایت شما مطمئناً بر سئوی شما تأثیر می گذارد. با فرض اینکه محتوای شما برای کاربران بهینه و ارزشمند است، گوگل این موضوع را بسیار مورد توجه قرار می دهد. اگر وب‌سایت شما در تولید محتوای آموزنده شهرت زیادی دارد، احتمالاً Google هنگام بهینه‌سازی بیشتر سایت خود توجه بیشتری به آن خواهد کرد.

پروفایل بک لینک

بک لینک از سایر وب سایت ها می تواند اعتبار کسب شده را به وب سایت شما هدایت کند و به موتورهای جستجو نشان دهد که وب سایت شما ارزشمند است. در اینجا کیفیت، کمیت و ارتباط بک لینک ها اهمیت دارد. اگر پروفایل بک لینک قوی دارید، این می تواند بر رتبه بندی شما نیز تاثیر بگذارد.

چشم انداز رقابتی

برای اکثر صنایع، چشم انداز رقابتی دائما در حال تغییر است. هر روز کسب و کارهای جدیدی وارد بازار می شوند. این بدان معنی است که سایت شما ممکن است با دامنه ها، مشاغل و وبلاگ های جدید رقابت کند. به طور خلاصه، سئوی که ماه ها یا سال ها پیش اجرا کردید، ممکن است لزوما شما را رقابتی نگه ندارد. شما باید مطمئن شوید که استراتژی سئوی شما کاملاً به روز است.

بومی سازی

بومی سازی (“سئوی محلی”) وب سایت شما می تواند رقابت شما را محدود کند و به شما امکان می دهد یک بازار محلی خاص را هدف قرار دهید. با این برتری، در مقایسه با تلاش برای رقابت در سطح ملی یا بین المللی، احتمال بیشتری برای رتبه بندی دارید. پیاده‌سازی سئوی محلی برای کسب‌وکار محلی شما می‌تواند به شما کمک کند تا با سرعت بیشتری خزیدن، فهرست‌بندی و رتبه‌بندی شوید. Local سئو به اندازه کافی مرتبط است که یک شعبه مجزا از Surfer وجود دارد که به کسب و کارها کمک می کند تا در سطح محلی رتبه بالاتری داشته باشند! درباره Surfer بیشتر بدانید Local اینجا!

سرعت سایت

سرعت سایت یک نکته مهم در مورد تجربه کاربر و یک فاکتور شناخته شده رتبه بندی گوگل است. اگر سایت شما سریع است، این یک تجربه کاربری مثبت را ارائه می دهد. اگر سایت شما کند است، کاربران احتمالا به جای دیگری نگاه می کنند. سایت خود را بهینه سازی کنید تا در سریع ترین زمان ممکن بارگذاری شود و خزیدن و فهرست کردن سایت شما برای گوگل آسان تر شود.

در اینجا یک نمونه از پیشنهاد Load Time در ابزار Surfer’s Audit آورده شده است!

میانگین جدول زمانی برای سئو

در حالی که تعیین جدول زمانی دقیق سئو غیرممکن است، در اینجا یک سناریوی واقع بینانه و آنچه ممکن است از تلاش های سئو خود انتظار داشته باشید، آورده شده است.

ماه 1

ماه اول کار سئو معمولاً شامل ممیزی از وب سایت موجود شما (اگر دارید)، تحقیق کلمات کلیدی و برنامه ریزی را شامل می شود. در این مدت باید به ساختار موجود و سئوی وب سایت خود دسترسی داشته باشید یا زیرساخت وب سایت جدید خود را برنامه ریزی کنید. سئو فنی و پیاده سازی نیز ممکن است در این مرحله رخ دهد.

از آنجایی که تحقیق کلمات کلیدی در هر استراتژی محتوای SEO اساسی است، Surfer ابزارهای مختلفی را برای کمک به نویسندگان در این زمینه ارائه می دهد process. یکی از برنامه‌های افزودنی کروم رایگان Keyword Surfer است که به شما امکان می‌دهد داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنید، تحقیقات اولیه کلمات کلیدی را انجام دهید و دستورالعمل‌های محتوای پیشنهادی را بدون ترک Google دریافت کنید!

پسوند جستجوگر کروم کلمه کلیدی

افزونه رایگان کروم Surfer: Keyword Surfer

ماه 2

ماه 2 شروع به عمل می کند روی فنی و روی-page مشکلات سئو که در طول ممیزی شما شناسایی شده است. یا، این مرحله ممکن است شامل ایجاد معماری اطلاعات، ساختار URL، طراحی و توسعه سایت جدید شما باشد. حتی ممکن است سایت شما نیاز به بازنگری کامل و/یا طراحی مجدد داشته باشد که ممکن است ماه ها طول بکشد. اگر اینطور باشد، تا زمانی که پروژه تمام نشده و سایت جدید به صورت زنده ساخته شود، نتایج سئوی خود را مشاهده نخواهید کرد.

ماه 3

اگر طرح سئوی شما نیازی به بازنگری یا طراحی مجدد ندارد، احتمالاً ماه 3 را صرف اجرای آن خواهید کرد. روی-page سئو. برای مشاغل محلی، این ممکن است شامل بومی سازی و ایجاد فهرست های محلی نیز باشد. می‌توانید محتوای موجود را بهینه کنید و محتوای جدیدی مانند صفحات وب و مقالات وبلاگ ایجاد کنید. ممکن است در این مرحله شاهد افزایش رتبه در تلاش های سئوی خود باشید.

ماه 4

چهارمین ماه اجرای سئو شما احتمالاً شامل بهینه‌سازی فنی، ایجاد محتوا، بومی‌سازی (در صورت وجود) و ایجاد لینک است. اگر به طور موثر بهینه سازی شود، احتمالاً وب سایت شما افزایش رتبه بندی و ترافیک ارگانیک را نشان می دهد. بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) اگر می خواهید آن ترافیک را به سرنخ ها یا فروش های جدید تبدیل کنید، در این مرحله ضروری است. در اینجا قدرت خود را از دست ندهید، بلکه سئو را در ماه های بعد انجام دهید تا بهترین نتایج را ببینید.

ماه 5

تا ماه 5 شما باید ایده روشنی از اهداف SEO خود برای ماه های آینده داشته باشید. این مبتنی خواهد بود روی نتایج ممیزی قبلی، ممیزی های متناوب، تحقیقات کلمات کلیدی و تحقیقات رقبا. می‌توانید شبکه‌های اجتماعی را با وب‌سایت خود ترکیب کنید تا بتوانید برند خود را بیشتر مشاهده کنید. ادامه تولید محتوا و ایجاد لینک نیز بر ترافیک و عملکرد سایت شما تأثیر می گذارد. با CRO، نرخ تبدیل شما نیز باید بهبود یابد.

ماه 6

با گذشت نیم سال از برنامه سئوی خود، بینشی در مورد روش عملکرد سایت و محتوایی که کاربران بیشتر با آن درگیر هستند، خواهید داشت. سپس، استراتژی شما عمدتاً شامل ایجاد محتوای جدید، ترویج این محتوا و بهبود تبدیل است روی-سایت. گزارش های تحلیلی ماهانه به شما کمک خواهد کرد رتبه بندی کلمات کلیدی را پیگیری کنید، ترافیک ارگانیک و تکمیل هدف (تبدیل ها).

1 سال

علامت 1 سال زمان بسیار خوبی برای موجودی چیزی است که به خوبی کار می کند روی سایت شما و چه چیزی می تواند بهبود یابد. ابزارهای ممیزی SEO به شما کمک می کند تا فنی و روی-page مشکلات، بنابراین شما می توانید به عنوان بخشی از نگهداری منظم سایت خود به آنها رسیدگی کنید. در این زمان، شما همچنین ممکن است استراتژی محتوای خود را بر اساس گسترش دهید روی فرصت های جدید و دست نخورده کلمه کلیدی

2 سال

در سال دوم، شما قبلاً دو دوره سالانه استراتژی سئوی خود را گذرانده اید. می‌توانید رشد سال به سال (سالانه) و روند ترافیک را ببینید. این آموخته ها را در نظر بگیرید و آنها را در استراتژی سئوی آینده خود به کار ببرید. به آنچه رقبای شما انجام می دهند نگاه کنید – هر دو روی-site and off – برای یافتن فرصت های جدید برای بهبود سئو و محتوای خود.

بر اساس تجربه ما، اکثر کسب و کارها تمایل دارند که سئو را در حدود 4 تا 6 ماه ببینند. با این حال، ترافیک شما احتمالا در طول زمان افزایش خواهد یافت. اعداد پایین در ابتدا بسیار طبیعی است. اگر می بینید که ترافیک شما شروع به کاهش می کند، این زمان خوبی برای بررسی سایت و انجام تحقیقات بیشتر است.

گفت ناامید نشو! هیچ فرمول واحدی وجود ندارد و قوانین سختی نیز در مورد زمان شروع نمایش نتایج یک پست وجود ندارد. این یک پست از SEO Surfers است، جامعه فیس بوک تعاملی خصوصی موج سوار!

سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟

اگر هنوز به انجمن نپیوسته اید، منتظر چه چیزی هستید!؟ به SEO Surfers بپیوندید و شروع به تعامل با هزاران سئوکار در سراسر جهان کنید!

چگونه بفهمم که سئوی من “کار می کند”؟

سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟

بسیاری از مردم تصور می کنند که “رتبه بندی” شاخص اصلی موفقیت سئو است. در واقعیت، رتبه بندی کلمات کلیدی فقط تا حدی واقعاً ارزشمند است. آنچه واقعاً برای شما مهم است این است که چه میزان ترافیک از این رتبه بندی ها ایجاد می کنید و چه مقدار تجارت جدید از این ترافیک کسب می کنید.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند راه وجود دارد که نشان می دهد سئوی شما نتیجه می دهد:

رتبه بندی

“رتبه بندی” به نمایان بودن و موقعیت وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر شما اشاره دارد. روی وبسایت شما. رتبه بندی در 3 موقعیت برتر بهترین راه برای به دست آوردن اکثر سهم ترافیک برای کلمات کلیدی شما است. با این حال، رتبه‌بندی شما به شما نمی‌گوید که چه میزان ترافیک به وب‌سایت خود جذب می‌کنید.

ترافیک ارگانیک

وقتی صحبت از سئو می شود، همه چیز به ترافیک ارگانیک مربوط می شود. ابزار رایگان مانند تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل و کنسول جستجوی گوگل می تواند به شما بگوید چه مقدار ترافیک ارگانیک به سایت شما می آید، برای کدام کلمات کلیدی و در چه بازه زمانی. علاوه بر این، کنسول جستجوی گوگل اطلاعاتی در مورد فهرست بندی سایت شما، نرخ کلیک، رتبه بندی کلمات کلیدی، صفحات فرود برتر و موارد دیگر ارائه می دهد.

نمایه سازی

برای رتبه بندی در جستجوی ارگانیک، سایت شما باید خزیده شده و ایندکس شود. کنسول جستجوی گوگل گزارشی از تعداد URL های زنده شما که توسط گوگل ایندکس شده اند ارائه می دهد. اگر تفاوتی بین این دو عدد مشاهده کردید، به این معنی است که برخی از صفحات شما ایندکس نشده اند و ممکن است نیاز به بهینه سازی بیشتری داشته باشند. اتصال به GSC یکی از اولین قدم هایی است که پیشنهاد می کنیم هنگام استفاده از Surfer برای ممیزی و بهینه سازی محتوای خود بردارید. Surfer می تواند به شما کمک کند تا یک ممیزی در سطح دامنه انجام دهید تا شکاف های موجود در استراتژی محتوای خود را پیدا کنید و به تلاش های شما کمک کند تا بیشتر پیش برود.

سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟

تکمیل هدف / تبدیل

گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می دهد که اقدامات خاصی را “تگ” کنید روی وب سایت شما به منظور ردیابی تبدیل. هر بار که یک کاربر فرمی را پر می کند، یک مورد را به سبد خرید خود اضافه می کند و غیره، این علامت “تکمیل هدف” است. نرخ تبدیل بالا در اینجا به این معنی است که شما درصد بالایی از بازدیدکنندگان ورودی خود را به مشتریان، مشتریان یا مشترکین جدید تبدیل می کنید.

بک لینک های کسب شده

ابزارهایی مانند SEMrush.com و Ahrefs.com گزارش های بک لینک را ارائه می دهند تا ببینید چه تعداد لینک و دامنه به وب سایت شما ارجاع می دهند. با گذشت زمان، سایت شما ممکن است بک لینک های ارزشمندتری به دست آورد و این تعداد و همچنین Domain Authority شما افزایش می یابد. این می تواند نشانه دیگری باشد که سئوی شما در حال بازدهی است.

سرعت بخشیدن به روند سئو (واقعا!)

بهترین راه برای افزایش سرعت سئو، پیاده سازی صحیح آن در هر مرحله است. اشتباهات در استراتژی سئوی شما می تواند مانع خزیدن گوگل، ایندکس و رتبه بندی سایت شما شود.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های Surfer متریک بلادرنگ است که، اگر بر این اساس دنبال شود، امیدواریم حتی قبل از انتشار، شما را برای موفقیت آماده کند! نصیحت خواهد کرد روی ساختار، عنوان، NLP و اصطلاحات مورد استفاده!

سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟

در اینجا چندین نکته برای “انجام سئو” از همان ابتدا وجود دارد.

یک نقشه سایت ایجاد کنید

نقشه سایت در اصل یک نقشه یا طرح کلی از صفحات است روی وبسایت شما. ایجاد و ارسال نقشه سایت به کنسول جستجوی گوگل می تواند خزیدن سایت شما را برای گوگل آسان تر کند. این باید یکی از اولین قدم هایی باشد که پس از ایجاد سایت خود بردارید page سلسله مراتب

محتوای خود را بهینه کنید

ابزارهای ویرایش محتوا به شما این امکان را می دهند که محتوای خود را مطابق با بهترین شیوه های SEO برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که محتوای موجود و جدید شما کاملاً سئو دوستانه است. این شامل داشتن تگ عنوان، URL، توضیحات متا، تگ های عنوان، تصاویر و page محتوا. ابزار حسابرسی Surfer فضای کامل و یکپارچه ای است که به شما کمک می کند طول محتوا، تراکم کلمات کلیدی، فرصت های لینک داخلی و حتی را بررسی کنید. page سرعت!

به Core Web Vitals توجه کنید

گزارش Core Web Vitals گوگل بینشی در مورد سرعت، تعامل و کاربر پسند بودن وب سایت شما ارائه می دهد. URL خود را از طریق گزارش اجرا کنید و احتمالاً مناطقی برای بهبود پیدا خواهید کرد. گوگل توصیه های مفیدی را ارائه می دهد، بنابراین برای بهبود سئوی خود این موارد را دنبال کنید.

بک لینک های خود را بسازید

بک لینک ها می توانند اعتبار سایت شما را افزایش دهند و ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت کنند. تلاش های روابط عمومی، اطلاع رسانی، ارسال مهمان، وبلاگ نویسی و بازاریابی محتوا چند راه برای کسب بک لینک هستند. لینک بیلدینگ را بخشی از سئوی خود قرار دهید process تا نتایج بهتری در طول زمان ایجاد شود.

مطالب را تازه نگه دارید

سئو بسیار فراتر از بهینه سازی محتوای موجود شماست. شما همچنین باید محتوای جدید ایجاد کنید روی به صورت منظم این به معنای کاوش در کلمات کلیدی جدید، تنوع بخشیدن به محتوای خود، استفاده از ویدیو و موارد دیگر است. موتورهای جستجو دوست دارند ببینند سایت شما فعال است و محتوای ارزشمندی برای کاربران ایجاد می کند. اگر کمی احساس رکود کرده اید روی سفر SEO خود را، نترسید! Surfer به تازگی نسخه 2.0 Masterclass SEO Writing خود را راه اندازی کرده است!

4 ماژول، 20 ویدیو، و قالب رایگان! این 100٪ رایگان است و به گفته جامعه ثابت شده است که بسیار مفید است!

لیست های خود را بومی سازی کنید

Local لمس سئو روی لیست های خارج از سایت شما نیز. Google My Business، Yelp و YellowPages مکان‌هایی هستند که اطلاعات کسب و کار محلی شما را پست می‌کنند و ترافیک را افزایش می‌دهند. در عین حال، سعی کنید نظرات مثبتی از مشتریان ایجاد کنید تا دید خود را در جستجو افزایش دهید.

بیشترین بهره را از سئو ببرید

سئو ممکن است روزها، هفته ها، ماه ها یا سال ها طول بکشد تا نتایج مورد نظر شما را نشان دهد. مانند داستان لاک پشت و خرگوش، “آهسته و پیوسته برنده مسابقه است”. شما می خواهید سئو را از ابتدا پیاده سازی کنید و سپس برای مشاهده بهترین نتایج ثابت بمانید.

به یاد داشته باشید، عوامل زیادی در مدت زمانی که سئو برای وب سایت شما “کار می کند” نقش دارند. ناامید نشوید، بلکه بهترین روش های ذکر شده در بالا را به عنوان بهترین راه برای راه اندازی سایت خود برای موفقیت دنبال کنید.

همچنین بخوانید:

  • مدت زمان یک پست وبلاگ برای سئو چقدر باید باشد؟
  • تجزیه و تحلیل به‌روزرسانی هسته Google در 4 می
  • چگونه NLP روش سئوی درون صفحه را تغییر می دهد؟

—-

آیا می خواهید گواهی Surfer را دریافت کنید؟

تنها کاری که باید انجام دهید تا امتحان را با 85 درصد یا بالاتر بگذرانید، و وظیفه فعال سازی عملی نوشتن یک پست وبلاگ 1500 کلمه ای را در ویرایشگر محتوای Surfer انجام دهید! اگر موفق باشید، یک گواهی رسمی موج سوار برای شما ارسال می کنیم که می توانید آن را به اشتراک بگذارید، و یک نشان برای Linkedin!

سئو چقدر طول می کشد تا نتایج را نشان دهد؟



منتشر شده در 1403-02-25 21:22:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید