وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ساختار جدید cPanel و نکاتی برای مدیریت مجوزهای شما

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


سی پنل با خبرسازی در دنیای میزبانی، ساختار قیمت گذاری خود را تغییر داده است. اکنون، به جای اینکه بتوانید حساب های سی پنل نامحدود ایجاد کنید، بر اساس صورتحساب به کاربران پرداخت می شود روی استفاده میزبانی رسانگار تمام تلاش خود را انجام می دهد تا این انتقال آسان باشد. خواندن روی تا دریابید که چگونه می توانید میزان و هزینه استفاده از سی پنل خود را کاهش دهید.

در حالی که سیستم جدید قیمت گذاری وارد عمل شد روی 3 دسامبر 2019، ما در رسانگار تأثیر تغییرات ناگهانی را درک می‌کنیم و می‌خواهیم به شما فرصت دهیم تا خود را تنظیم کنید.

به عنوان تشکر از حمایت وفادار شما، اگر هاست را قبل از دسامبر 2019 خریداری کرده باشید، مبلغی که برای cPanel دریافت می کنید تا تاریخ تمدید بعدی افزایش نخواهد یافت.

صرف نظر از ساختار قیمت گذاری، cPanel بهترین نرم افزار کنترل پنل میزبانی وب است. اما کارهای زیادی می توانید انجام دهید تا مطمئن شوید که از نصب سی پنل خود بیشترین بهره را می برید.

تعداد حساب های cPanel خود را بیابید

ابتدا باید وضعیت فعلی خود را در نظر بگیرید. با مرور این راهنما، تعداد حساب های cPanel خود را بیابید:

  • ببینید چند سی پنل دارید
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آیا زمان انتقال به JAMStack فرا رسیده است؟

بدون دانستن تعداد کل حساب های cPanel که دارید نمی توانید ارزیابی دقیقی از وضعیت خود داشته باشید.

راهنمای قیمت گذاری سی پنل هاست رسانگار را مرور کنید

اکنون، با مطالعه راهنمای کامل قیمت، متوجه شوید که هزینه مجوزهای cPanel برای حساب های میزبانی ٰVPS، Dedicated و Reseller چقدر است. در میزبانی رسانگار، ما می دانیم که ماندن برای مشاغل کوچک و بزرگ چقدر دشوار است روی بودجه و اصلاحات برای هزینه های جدید. اجازه ندهید غافلگیر شوید.

حساب های سی پنل را یکپارچه کنید

حساب‌های cPanel را که می‌توانند در یک حساب اصلی ادغام شوند، بررسی کنید. ممکن است برخی از کاربران شما اصلاً نیازی به دسترسی cPanel نداشته باشند. در این حالت، دامنه اصلی آنها می تواند تحت یک حساب اصلی cPanel به یک دامنه افزودنی تبدیل شود.

به یاد داشته باشید که حساب‌های ٰVPS، Dedicated و Reseller می‌توانند دامنه‌های افزودنی نامحدود ایجاد کنند، که اساساً وب‌سایت‌های مجزایی هستند که تحت یک سی پنل مدیریت می‌شوند. برای بسیاری از موقعیت‌ها، این ممکن است سودمندترین و مدیریت آن آسان‌تر باشد.

راهنمای کامل ما را بررسی کنید روی روش حذف و ادغام حساب های cPanel

سوالات متداول

  • چرا باید بیشتر بپردازم؟ cPanel ساختار قیمت گذاری خود را از استفاده نامحدود به یک سیستم قیمت گذاری مبتنی بر استفاده تغییر داده است. متأسفانه ما مجبور هستیم قیمت محصولات خود را برای تطبیق با این تغییرات تنظیم کنیم.
  • قیمت ها کی دوباره افزایش می یابد؟ برای مشتریان جدید، افزایش صورت خواهد گرفت روی 1 دسامبر 2019. برای مشتریان فعلی، تغییرات قیمت‌گذاری برای تمدید طرح میزبانی پس از 31 ژانویه 2020 انجام می‌شود.
  • آیا جایگزینی برای سی پنل دارید؟ ما Control Web Panel و Platform رسانگار را به عنوان جایگزینی برای cPanel ارائه می دهیم. مشتریان همچنین می توانند کنترل پنل شخص ثالث را نصب کنند روی یک ٰVPS یا سرور اختصاصی، با درک اینکه ممکن است نتوانیم از آن پشتیبانی کنیم. توجه داشته باشید که نمی توانید cPanel را از ٰVPS مدیریت شده حذف نصب کنید. اگر اصلاً به cPanel نیاز ندارید یا می‌خواهید از کنترل پنل خود استفاده کنید، به ٰVPS خود مدیریت یا ٰVPS بروید. bare metal سرور
  • آیا مشتریان من تحت تأثیر این تغییر قرار خواهند گرفت؟ مشتریان شما تحت تأثیر این تغییر قرار نخواهند گرفت. تمامی خدمات به صورت عادی به کار خود ادامه خواهند داد.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه از وب سایت خود در برابر بدافزار محافظت کنیم

لطفاً برای جزئیات بیشتر به سؤالات متداول کامل مراجعه کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید