وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ساخت آن پاپ – 5 راه برای مبارزه با بازخورد طراحی ذهنی

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


ساخت آن پاپ – 5 راه برای مبارزه با بازخورد طراحی ذهنی

“به نظر عالی است، اما آیا می توانید آن را بیشتر “پاپ” کنید؟ همه ما آنجا بوده ایم، بازخورد ترسناک طراحی ذهنی، هیچ فایده ای برای کسی ندارد. بیایید لحظه‌ای بایستیم و ببینیم چه چیزی منجر به این مزخرفات ذهنی شد، چه زنجیره‌ای از رویدادها این نمایش وحشتناک بازخورد غیرقابل استفاده را برانگیخت؟ در واقع ، چگونه مشتری ها کار شما را دریافت می کنند و چگونه شما درخواست بازخورد را قاب می کنید ، اغلب به همان اندازه مقصر است که شخصی از شما خواسته است تا طرح های خود را “پاپ” بسازید. از خود بپرسید که چند بار به سادگی از طریق ایمیل برای مشتری با یک .jpg پیوست شده و درخواست به ظاهر بی گناه “به من اطلاع دهید که چه فکر می کنید” ارسال کرده اید. (نقل قول)تشخیص اینکه چگونه خود را process غالباً از بازخورد کاملاً بی فایده دعوت می کند که به شما در تغییر (/pullquote) کمک می کند تا در هنگام طراحی وب هیچ پاسخ 100 ٪ صحیح وجود نداشته باشد ، بنابراین احتمالاً همه نظر شخصی متفاوتی دارند. اگر واقعاً در مورد آن فکر می کنید ، هر طرحی نتیجه صدها تصمیم کوچک است که می توانست به هر یک از هزار روش مختلف (دکمه های آبی روشن به جای آبی تیره ، بالشتک 10px به جای 14px و غیره) برود. طراحی، بنا به ماهیت خود، به عنوان یک تمرین ذهنی درک می شود. بنابراین حقیقت این است که ما واقعاً نمی خواهیم بدانیم که آیا مشتری یا ذینفع طراحی ما را دوست دارد یا خیر ، می خواهیم بدانیم که آیا این نیازهای تجاری آنها را برآورده می کند یا خیر. ما نمی‌خواهیم بدانیم که آیا بخش حقوقی وقتی کار ما را می‌بیند، احساس سردرگمی می‌کند یا خیر، می‌خواهیم بدانیم که آیا آنها می‌توانند آن را امضا کنند یا خیر. همچنین باید در نظر داشته باشید که برخی از ذهنیت ها همیشه به بازخوردی که دریافت می کنید ، راه خود را انجام می دهد و این همیشه چنین چیز بدی نیست. اغلب در قلب آن بینش بسیار خوب و مفیدی وجود دارد، اما تشخیص اینکه خودتان چگونه هستید process اغلب بازخوردهای کاملاً غیرمفید را دعوت می کند که می تواند به شما در تغییر و حذف آن کمک کند.

1. سوالات درست بپرسید

ساده ترین راه برای جلوگیری از بازخورد ذهنی روی پروژه شما باید واضح باشد روی چیزی که شما درخواست می کنید به جای پرتاب کردن روی یک طرح کامل شده با ایمیل شاد “به من اجازه دهید نظرتان را بدانم”، سعی کنید گفتگوی بازخورد را به سمت آنچه واقعاً نیاز دارید هدایت کنید. اکنون این ممکن است کمی تلاش بیشتری را ببرد و گاهی اوقات پس از اتمام یک پروژه فوق‌العاده دشوار در ساعت 2 صبح تنها کاری که می‌خواهید انجام دهید، یک طرح ارسال می‌شود و دیگر هرگز به آن نگاه نمی‌کنید، اما باور کنید در دراز مدت ارزشش را دارد. (pullquote)اگر طرح خود را برای مشتری ارسال می کنید، باید از آن راضی باشید، بنابراین از مثبت اندیشی نترسید (/pullquote) کمی وقت بگذارید و به این فکر کنید که طرح های خود را برای چه کسی و چرا می فرستید. آیا صاحب کسب و کاری است که طراحی وب سایت جدید خود را بررسی می کند؟ اگر چنین است، مثبت باشید، به آن‌ها بگویید که واقعاً از این که طراحی نشان‌دهنده برندشان است راضی هستید و آماده‌اید به مرحله بعدی پروژه بروید، آیا موافق هستند؟ اگر نه، آن‌ها دوست دارند روی کدام عناصر خاص تمرکز کنید روی تغییر می کند. فراموش نکنید که اگر طرح خود را برای مشتری ارسال می کنید، باید از آن راضی باشید، بنابراین از مثبت اندیشی و آمادگی برای حرکت نترسید. روی. اساساً کاری که شما در اینجا انجام می‌دهید این است که سعی کنید آنچه را که از مردم می‌خواهید به روشی عینی چارچوب‌بندی کنید. به سؤالات «بله یا نه» به جای «چه فکر می‌کنید» فکر کنید. این رویکرد می‌تواند به‌ویژه مفید باشد اگر گیرنده مورد نظر شما در حال بررسی طرح شما به یک دلیل بسیار خاص باشد، برای مثال اگر به تیم حقوقی نیاز دارید که آن را امضا کند، باید بپرسید که آیا وجود دارد: «هر دلیلی که طرح از آن‌ها قابل قبول نیست. یک دیدگاه حقوقی، به جای: «نظر شما چیست؟ آیا این برای شما خوب است؟» (pullquote)…شما در واقع به مردم کمک می کنید زمانی که از این نوع بازخورد ساده با نوع بله یا خیر درخواست می کنید. برای بسیاری از مردم، شما فشار ناخودآگاه را از بین می‌برید تا در صورت درخواست، به آنها کمک کنند. هنگامی که با یک درخواست بوم خالی برای “بازخوردشان” ارائه می شود، اکثر مردم خود را مجبور می کنند به چیزی فکر کنند، حتی اگر این فقط یک نکته تصادفی باشد که در واقعیت به آن اهمیتی نمی دهد – صرفاً به این دلیل که جایگزین احساس می کند که دارند می گویند “نه” متاسفم… من نمی توانم به چیزی فکر کنم که بتوانم تغییر دهم… نیازی به من نیست… نیازی به دخالت ندارم… من واقعاً بی فایده هستم. دعوت از پاسخ ساده‌تر بله یا خیر اغلب برای برداشتن فشار و دریافت پاسخ مثبت کافی است.

2. بگذارید آشپزی های کمتری در نزدیکی آبگوشت داشته باشید

یک راه عالی دیگر برای جلوگیری از جهنم بازخورد ذهنی، کار سخت است روی محدود کردن تعداد افرادی که برای بازخورد دعوت می کنید. بازخورد طراحی عادت بدی به گلوله برفی کردن دارد، زیرا افراد بیشتر و بیشتری وارد یک زنجیره ایمیل رو به رشد از نظرات متناقض می شوند. در عوض، از محدود کردن حلقه بازخورد خود نترسید، حتی می‌توانید در صورت نیاز سهامداران را به گروه‌هایی جدا کنید. به عنوان مثال، اگر دو ذینفع برند و دو ذینفع قانونی هستند، چرا برای بازخورد قانونی خاص به طور جداگانه با تیم امضای حقوقی تماس نگیرید و بالعکس برای برند (این کار می تواند بازخورد اغلب نامطلوب شخص حقوقی را برای شما حفظ کند). اکنون همیشه به این راحتی نیست و این خطر وجود دارد که اگر افراد را کنار بگذارید (به ویژه در سازمان های بزرگ) می توانید مشکلات بیشتری برای خود ایجاد کنید. کاری که می توانید برای مبارزه با این موضوع انجام دهید این است که خروجی طراحی را با گروه وسیع تری به اشتراک بگذارید، اما مشخص کنید که این صرفاً برای آگاهی آنهاست و در این مرحله نیازی به بازخورد نیست، بسیار متشکرم.

3. طرح خود را در موقعیت قرار دهید

طرح خود را به حال خود رها نکنید روی خود، این باعث می‌شود که تفسیر نادرستی وجود داشته باشد – به جای آن، آن را با زمینه به اشتراک بگذارید، توضیحاتی آسان درباره اینکه چرا برخی تصمیم‌ها گرفته شده‌اند. راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید این کار را انجام دهید، ساده‌ترین آنها ارائه نسخه‌ای از طرح‌ها با حاشیه‌نویسی آسان است، اما در حالت ایده‌آل می‌خواهید که در واقع گام به گام با مردم در مورد آن صحبت کنید. قدم زدن در طرح‌های شما از مفهوم قدیمی ارسال طرح‌ها به مشتریان یا ذینفعان برای بازخورد مانند یک برگه امتحانی که برای علامت‌گذاری ارسال می‌شود، فاصله می‌گیرد. بهترین راه واقعی برای به اشتراک گذاشتن طرح ها و از بین بردن بازخورد ذهنی ناخواسته این است که شخصاً ارائه دهید، ذینفعان خود را در طرح خود قدم به قدم راهنمایی کنید و به هر سؤالی که می خواهید پاسخ دهید. بدیهی است که تعدادی از مسائل در این مورد وجود دارد، از نظر لجستیکی ممکن است دشوار باشد، یافتن زمان ممکن است پرهزینه باشد، اما مهم‌تر از همه… می‌تواند بسیار ترسناک باشد. اما اگر برای این چالش آماده باشید، پاداش های قطعی وجود دارد. گرد هم آوردن مشتریان یا ذینفعان برای راهنمایی آنها در طرح های خود به شما این فرصت را می دهد تا ذهنیت بیشتری را از بازخورد حذف کنید زیرا نه تنها روش عملکرد طرح پیشنهادی بلکه استدلال پشت تصمیمات طراحی خود را نیز توضیح می دهید. بلافاصله این موضوع هر گونه سوالی را در میان بازخورد شما در مورد “چگونه می بینید که جزء X کار می کند؟” یا “چرا انتخاب کرده اید که از رنگ Y در اینجا استفاده کنید؟”. (نقل قول) جلب کردن همه برای شرکت در یک گردش می‌تواند شبیه به گله‌داری گربه‌ها باشد (/pullquote) بدیهی است که دیگر نیازی نیست که پیاده‌روی‌های طراحی شده رو در رو انجام شوند، ابزارهای شگفت‌انگیزی زیادی وجود دارد که به شما کمک می‌کند با مشتری راه بروید. از طریق طراحی از راه دور اما مفیدترین ابزار در این سناریو شما به عنوان طراح هستید که تصمیمات طراحی خود را توضیح می دهید و به سؤالات پاسخ می دهید – اشتیاق خود را به اشتراک می گذارید. گرفتن همه افراد برای شرکت در یک پیاده‌روی می‌تواند گاهی شبیه به گله‌داری گربه‌ها باشد، جمع کردن همه سهامداران در یک مکان در یک زمان مطمئناً دشوار است، اما ارزش آن را دارد که پشتکار داشته باشید زیرا در حوزه کلیدی دیگری به شما کمک می‌کند که در آن بازخورد ذهنی اغلب به شما کمک می‌کند.

4. نفرین بازخورد متناقض

این زمانی اتفاق می افتد که ذینفع شماره 1 تصویر هدر جدید را دوست داشته باشد اما ذینفع شماره 2 از آن متنفر باشد. قبل از اینکه متوجه شوید، در حال بازی با سهامداران برتر هستید و تصمیم می گیرید که چه کسی مهم تر است و به چه کسی باید گوش دهید. اگر در این موقعیت قرار گرفتید، می‌تواند مفید باشد که از مشتری یا ذینفعان داخلی خود برای یک نقطه تماس بخواهید که همه بازخوردها از طریق آن فیلتر می‌شود (این را به آنها واگذار کنید تا مجبور شوند برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی بهترین سگ است مبارزه کنند). یک راه عالی دیگر برای دور نگه داشتن مردم از بازخوردهای متناقض این است که در مورد تعداد اصلاحات موجود یا تأثیر زمانی بازخوردهای غیرضروری بسیار صریح و صادق باشید. این ممکن است برای برخی ناخوشایند باشد، اما باور کنید در درازمدت بی‌نهایت بهتر است که زودتر صادق باشید و مستقیم صحبت کنید. روی به جای اینکه بعد از دریافت 8 دور از بازخورد ذهنی که پروژه شما را به تأخیر انداخته است ، مردم را پایین بیاورید و شما را به سمت بودجه سوق داد.

5. خیلی دیر اتفاق افتاد…

اگر بعد از این همه هنوز خودت را پیدا کنی روی پایان دریافت برخی از بازخورد ذهنی که شما فقط نمی دانید چگونه با آن ادامه دهید (شاید کلاسیک هایی مانند “آیا می توانید آن را پاپ کنید؟” ، “آیا این می تواند page لطفاً هیجان‌انگیزتر به نظر برسید؟»، «فقط درباره این رنگ‌ها مطمئن نیستم») ناامید نشوید. یک راه عالی برای بازگرداندن مشتری شما روی پیگیری در این مرحله این است که مؤدبانه از آنها بخواهید چند پیوند به سایت‌هایی که دیده‌اند که «پاپ» یا «هیجان‌انگیز» به نظر می‌رسند برای شما ارسال کنند. تعجب خواهید کرد که چند وقت یکبار این کار می کند و یک مشتری چند لینک به سایت های مشابه برای شما ارسال می کند و شما می توانید معنای آنها را رمزگشایی کرده و چیزی را پیاده سازی کنید که … “پاپ” 🙂

چند چیز کلیدی که باید امتحان کنید

  • در مورد آنچه در بازخورد درخواست می کنید، خاص باشید نه کلی
  • تعداد افرادی را که درخواست بازخورد می کنید محدود کنید
  • طرح خود را با ذینفعان دنبال کنید تا به آن زمینه بدهید
  • تعداد دور بازخوردهای موجود را محدود کنید
  • از طریق یک نقطه تماس، بازخورد بخواهید
  • آن را پاپ کنید

(برچسب‌ها برای ترجمه



منتشر شده در 1403-01-07 12:51:03

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید