وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

ساخت یک وب سایت زیبا برای روز خاص شما – چک لیست رایگان وب سایت عروسی

0 5
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


ازدواج یکی از هیجان انگیزترین دوران زندگی است. برنامه ریزی برای هر قسمت از عروسی هیجان انگیز است. یکی از بخش‌های مهم برنامه‌ریزی یک روز خاص، وب‌سایت عروسی شما است. امروزه، هر کسی یک تلفن هوشمند در جیب خود دارد، بنابراین ایجاد یک وب سایت عروسی یک راه مهم برای به روز نگه داشتن هر مهمان و به اشتراک گذاشتن داستان عشق خاص شما است. برای کمک به برنامه ریزی عروسی، در اینجا یک چک لیست برای کمک به ساخت وب سایت عروسی شما به راحتی وجود دارد.

یک مکان وب سایت را انتخاب کنید

اولین بخش از انتخاب مکان وب سایت شما، انتخاب نام دامنه است. این نامی است که بازدیدکنندگان برای مشاهده وب سایت شما از آن استفاده می کنند. دامنه معمولاً چیزی مانند JackAndSara.com، JackLovesSara.com یا JackSaraWedding.com خواهد بود.

نکته: اگر می‌خواهید پس از ازدواج وبلاگ داشته باشید و زندگی مشترک خود را به اشتراک بگذارید، نام دامنه‌ای را در نظر بگیرید که شامل نام خانوادگی شما باشد (به عنوان مثال: JSJohnson.com).

قبل از ثبت دامنه، باید یک طرح میزبانی انتخاب کنید. هاست جایی است که تمام فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. بدون هاست، وب سایت شما نمی تواند به صورت زنده منتشر شود. ما برنامه های هاست اشتراکی برای وب سایت عروسی شما عالی هستند. آنها قدرت و سرعت باورنکردنی را ارائه می دهند، در حالی که هنوز مقرون به صرفه هستند.

کارت عالی بود روی انتخاب مکان وب سایت مناسب برای عروسی خود

وردپرس، هماهنگ کننده وب سایت عروسی خود را نصب کنید

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که برای ساخت وب سایت استفاده می شود. سازماندهی و انتشار وب سایت شما را سریع می کند.

نصب وردپرس آسان است و شامل یک راهنمای گام به گام تا شما را از طریق process. وردپرس را نصب کنید. اگر در مورد این نصب سوالی دارید، دریغ نکنید یک ایمیل برای ما ارسال کنید، یک چت باز کنید یا با ما تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که در نصب وردپرس کمک کنیم.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی رسانگار برنامه های VPS را برای عملکرد برتر ارتقا می دهد

تم وب سایت عروسی را انتخاب کنید

پس از نصب وردپرس، نوبت به انتخاب تم عروسی می رسد. صدها تم برای انتخاب وجود دارد. توصیه می کنیم تم X. نمایش نسخه ی نمایشی. X Theme یک تم قدرتمند است و به شما این امکان را می دهد که به راحتی با استفاده از سازنده کشیدن و رها کردن در وب سایت عروسی خود تغییراتی ایجاد کنید. شما همچنین می توانید صدها مورد دیگر را مشاهده کنید تم های عروسی روی تم فارست.

نکته: هنگام انتخاب تم وب سایت عروسی، به دنبال تمی باشید که با رنگ و سبک عروسی شما مطابقت داشته باشد.

پس از انتخاب تمی که دوست دارید، تم را خریداری کنید، آن را دانلود و نصب کنید روی وب سایت وردپرس شما آموزش نصب تم روی وردپرس.

پس از نصب تم خود به شما توصیه می کنیم import نسخه ی نمایشی تم این به شما این امکان را می دهد که محتوای دمو را با جزئیات واقعی عروسی خود به راحتی جایگزین کنید.

نکته: هنگام وارد کردن محتوای آزمایشی، گاهی اوقات یک فایل جداگانه است که باید آن را آپلود کنید. برای تم های دیگر، دکمه ای در تنظیمات اصلی وجود دارد که در آن می توانید import نسخه ی نمایشی

رمز عبور از وب سایت عروسی شما محافظت می کند

محافظت از وب سایت عروسی با رمز عبور می تواند تصمیم عاقلانه ای باشد زیرا از خراب شدن عروسی جلوگیری می کند و از اطلاعات شما محافظت می کند. وردپرس دارای افزونه ای است که به شما امکان می دهد به راحتی از وب سایت عروسی خود با رمز عبور محافظت کنید. را نصب کنید افزونه محافظت شده با رمز عبور. یاد بگیرید که چگونه یک افزونه وردپرس نصب کنید.

نکته: رمز عبور وب سایت خود را به راحتی به خاطر بسپارید و فراموش نکنید که آن را درج کنید روی دعوت نامه های عروسی شما

اجازه دهید مهمانان خود به صورت آنلاین پاسخ دهند

میهمانان خود را در هزینه ارسال RSVP به شما صرفه جویی کنید و از آنها بخواهید این کار را انجام دهند روی وب سایت عروسی شما به سادگی نصب کنید RSVP و افزونه مدیریت رویداد و کد کوتاه را در جایی که می خواهید فرم RSVP نمایش داده شود قرار دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Next.js چیست؟

به دفتر ثبت هدیه عروسی خود پیوند دهید

مشاهده و خرید از رجیستری را برای مهمانان آسان کنید. Brides.com می گوید: «در حالی که شما نباید جایی که ثبت نام کرده اید را فهرست کنید روی دعوت شما، وب سایت شما مکان مناسبی برای انجام این کار است – همراه با لینک مستقیم به صفحات رجیستری شما.

ساخت یک وب سایت زیبا برای روز خاص شما - چک لیست رایگان وب سایت عروسی

به سادگی لوگو(های) خرده فروش را دانلود کرده و در قسمتی آپلود کنید روی وبسایت شما. در نهایت، URL مربوط به رجیستری خاص را پیدا کنید page، و سپس آن پیوند را در زیر نشان‌واره خرده‌فروش اضافه کنید.

نکته: نشان‌واره خرده‌فروش را به رجیستری پیوند دهید page. تصویر را پیوند دهید.

داستان عشق خود را به اشتراک بگذارید

با اکثر تم های عروسی، یک وجود دارد page برای به اشتراک گذاشتن داستان عشق خود Brides.com می‌گوید: «وب‌سایت‌های عروسی نگاهی سرگرم‌کننده به زوج‌ها، داستان عشق آن‌ها و کسانی هستند که در جشن عروسی حضور دارند، اما آن را کوتاه و شیرین نگه دارید. … از شن و ماسه رنده بگذرید! مهمانان خود را با هر واقعیتی که چگونه ملاقات کردید، بیش از حد بار نکنید، بلکه فقط با نکات برجسته.

نکته: چند عکس از نکات برجسته رابطه خود را در طول داستان عشق خود مخلوط کنید.

جشن عروسی خود را معرفی کنید

اکثر تم های عروسی همچنین شامل بخشی برای معرفی هر یک از اعضای جشن عروسی شما هستند. این به مهمانان شما اجازه می دهد تا قبل از روز خاص شما، با هر فرد کمی بیشتر آشنا شوند. مانند به اشتراک گذاشتن داستان عشق خود، عمیق نشوید روی چگونه هر یک از اعضای حزب را می شناسید، بلکه فقط نکات برجسته و شاید یک واقعیت سرگرم کننده است.

لیست اقامتگاه های نزدیک

پیدا کردن هتل های اطراف را برای مهمانان خود آسان کنید. با نزدیک ترین هتل ها تماس بگیرید و بپرسید که آیا نرخ تخفیفی برای مهمانان عروسی ارائه می دهند یا خیر. اکثر هتل ها نوعی تخفیف ارائه می دهند. معمولاً هتل عبارتی را ارائه می دهد که مهمانان برای دریافت تخفیف باید آن را ذکر کنند. این هتل‌ها را به وب‌سایت خود اضافه کنید و حتماً عبارتی را که مهمانان باید به آن اشاره کنند درج کنید.

ساختن وب سایت عروسی بخش هیجان انگیزی از روز خاص شماست. این نه تنها به مهمانان شما اجازه می دهد تا با شما و نامزدتان ارتباط برقرار کنند، بلکه یک راه سرگرم کننده برای ثبت روز خاص شما است. از این چک لیست برای راه اندازی یک وب سایت زیبا برای وب سایت عروسی خود استفاده کنید.

هنوز سوالی دارید؟ یک بلیت در AMP ارسال کنید، یک چت را شروع کنید یا با ما تماس بگیرید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید