وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

سخت افزار برای استخراج بیت کوین

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


برای درک موضوع سخت افزار برای استخراج بیت کوین، ابتدا باید بدانید که استخراج بیت کوین چیست. استخراج بیت کوین فرآیندی است که طی آن تراکنش ها تأیید می شوند و به دفتر کل عمومی معروف به بلاک چین و همچنین …

برای درک موضوع سخت افزار برای استخراج بیت کوین، ابتدا باید بدانید که استخراج بیت کوین چیست.

استخراج بیت کوین فرآیندی است که از طریق آن تراکنش ها تأیید می شوند و به دفتر کل عمومی معروف به بلاک چین اضافه می شوند و همچنین ابزاری است که از طریق آن بیت کوین جدید منتشر می شود. آیا استخراج بیت کوین سودآور است؟ این بستگی به میزان تلاش برای استخراج در سراسر شبکه دارد. سود استخراج بیت کوین در مجموع رو به کاهش است، زیرا استخراج بیت کوین گران تر می شود.

درک نحوه استخراج بیت کوین با دانستن اینکه بیت کوین پول رایگان نیست شروع می شود. همچنین باید بدانید که چگونه سخت افزار را برای استخراج بیت کوین انتخاب کنید و به چه نوع نرم افزار استخراج بیت کوین نیاز دارید. شما باید تحقیقات خود را انجام دهید و انتخاب های خود را بر اساس آنچه برای شما بهتر است، قرار دهید. با استفاده از ماشین حساب استخراج بیت کوین می توانید بفهمید که چقدر می توانید به دست آورید. بسیاری از آنها به صورت آنلاین در دسترس هستند.

از آنجایی که استخراج بیت کوین با رایانه خانگی تقریباً غیرممکن است، احتمالاً به سخت افزار تخصصی به نام ASIC (مدارهای مجتمع ویژه برنامه) نیاز خواهید داشت. در ابتدا، خالق بیت کوین، ساتوشی ناکاموتو، قصد داشت بیت کوین را روی CPU ها (لپ تاپ یا رایانه رومیزی شما) استخراج کند. با این حال، ماینرهای بیت کوین دریافتند که می توانند قدرت بیشتری را از کارت های گرافیک دریافت کنند. سپس کارت های گرافیک توسط ASIC ها پیشی گرفتند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  موارد استفاده پایتون – پایتون برای چه چیزی بهتر است؟

با این حال، ASIC ها می توانند بسیار گران باشند. اگر به هر دلیلی ترجیح می دهید آنها را نخرید یا خودتان بیت کوین استخراج نکنید، راهنمای ما در مورد استخراج بیت کوین را بخوانید. به سوالاتی مانند استخر استخراج بیت کوین یا استخراج ابری بیت کوین چیست.



منتشر شده در 1402-12-26 07:15:05

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید