وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

سرور استریم چیست و چگونه می توان یک سرور مناسب برای پلتفرم خود پیدا کرد؟

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


به همین دلیل، پلت‌فرم‌های ارتباطات ابری به سرورهایی نیاز دارند که بتوانند تأخیر بسیار کمی را برای کارکرد مؤثر فراهم کنند. تصور کنید دارید صحبت می کنید روی تلفن، اما بین هر کلمه ای که شما و شخصی که با او صحبت می کنید دو ثانیه تاخیر وجود دارد. یک مکالمه اساسی تقریبا غیرممکن خواهد بود.

در مورد سرورهای پخش اختصاصی چطور؟

سرورهای پخش اختصاصی تک اجاره ای هستند، به این معنی که کسب و کاری که سخت افزار را در اختیار دارد یا اجاره می دهد، استفاده کامل و انحصاری از سرور و منابع آن دارد. این با الف متفاوت است ابر مقیاس بزرگ به عنوان مثال که به عنوان یک محیط مجازی عمل می کند، که در آن منابع سخت افزاری اساسی بین چندین مستاجر به اشتراک گذاشته می شود.

چون الف سرور اختصاصی استفاده انحصاری را به مستاجر خود می دهد، سرور را می توان سفارشی و متناسب با هدف خاص کسب و کار تنظیم کرد. فرض کنید شما یک ویدیو هستید-onپلت فرم تقاضا و نیاز به ذخیره تعداد زیادی فایل رسانه ای روی سرور شما برای قرار دادن همه آن داده ها به درایوهای بسیار بیشتری نیاز دارید. یا شاید سرورهای شما عمدتاً محتوا را رمزگذاری می‌کنند – برای رمزگذاری سریع‌تر و بهبود عملکرد به یک CPU سطح بالا یا حتی یک ASIC نیاز دارید.

همچنین هیچ مناقشه ای در مورد منابع با سرور اختصاصی وجود ندارد. با یک پلت فرم مشترک، این امکان وجود دارد که فعالیت ها و نیازهای سایر مشاغل از میزان تخصیصی که دریافت می کنید فراتر رود. پیش بینی ناپذیری که می تواند با اشتراک گذاری یک منبع به وجود بیاید با a وجود ندارد سرور پخش اختصاصیکاهش خطر تاخیر، تاخیر یا خرابی که بر روی کاربران نهایی تاثیر می گذارد.

سفارشی سازی بیشتر و اختلاف منابع کمتر باعث می شود:

  • افزایش عملکرد
    از آنجایی که یک سرور اختصاصی را می توان بر اساس مشخصات منحصر به فرد یک پلت فرم استریم پیکربندی کرد، پلتفرم ها می توانند زیرساخت خود را برای اطمینان از کارایی بالا بهینه کنند. با اکثر ارائه دهندگان میزبانی سرور اختصاصی، RAM، دیسک، ذخیره سازی و اتصال شبکه شما کاملا قابل تنظیم خواهد بود.

  • امنیت بهتر
    با کار در یک محیط خصوصی، کنترل کاملی بر امنیت داده های خود دارید. در یک محیط مشترک، همیشه این خطر وجود دارد که کاربر دیگری که سخت افزار شما را به اشتراک می گذارد، بر عملکرد سرور ابری شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، کاربر دیگر ممکن است ناآگاهانه بدافزارهای مخرب را دانلود کند و روی vCPU تأثیر بگذارد. استفاده از سرور پخش اختصاصی این خطر را از بین می برد.

  • بدون همسایه های پر سر و صدا
    به اشتراک گذاری یک سرور ابر مقیاس بزرگ با سایر مستاجرین خطر تجاوز آنها را ایجاد می کند روی بر اساس منابع سرور شما روی نیازهای آنها اگر آنها یک دوره اوج ترافیک را تجربه می کنند، ممکن است به دلیل نیاز “همسایگان” شما، توان عملیاتی سرور شما به خطر بیفتد. این مشکلی برای سرورهای اختصاصی نیست، زیرا شما با دیگران به اشتراک نمی گذارید.

در مورد یک زیرساخت ترکیبی برای پلت فرم استریم من چطور؟

برای کسانی که بر زیرساخت سرور نظارت دارند، اولویت بندی مقیاس پذیری غیر معمول نیست. حتی دوره‌های ناپایدار ناپایدار ترافیک کاربران برای جذب بسیاری از کسب‌وکارها به سمت ارائه‌های ابر مقیاس بزرگ کافی است، برای آرامش خاطر که اگر افزایش دیگری اتفاق بیفتد، آنها منابعی را برای پاسخگویی به تقاضا دارند. اما این آرامش خاطر هزینه زیادی دارد.

کلید حفظ انعطاف پذیری بدون تسلیم شدن روی قیمت یک است زیرساخت هیبریدی. Bare metal نیازهای محاسباتی را برای شما فراهم می کند که بتوانید برای آن برنامه ریزی و پیش بینی کنید. اما اگر به‌طور غیرمنتظره‌ای با دوره‌ای با تقاضای بالا مواجه شدید، این آزادی را دارید که در صورت نیاز به برآورده کردن الزامات، از فضای ابری استفاده کنید.

چگونه بهترین سرور را برای پلتفرم خود پیدا کنم؟

درک اینکه کدام سرور برای شما بهترین است، با درک خوب نیازهای محاسباتی شما شروع می شود. هیچ سرور جهانی “بهترین” وجود ندارد. فقط سروری وجود دارد که به بهترین وجه برای نیازهای شما پیکربندی شده است.



منتشر شده در 1403-07-18 15:32:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید