وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

سفارشی کردن وبلاگ شما: ابزار طراحی و نکاتی برای مبتدیان

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


سفارشی کردن وبلاگ شما: ابزار طراحی و نکاتی برای مبتدیان تصویر قهرمان
سفارشی کردن وبلاگ شما: ابزار طراحی و نکاتی برای مبتدیان 2

در دنیایی پر از کپی‌کننده‌ها و تقلیدکنندگان، وردپرس می‌تواند به شما کمک کند تا یک وبلاگ سفارشی ایجاد کنید که برجسته باشد. منحصر به فرد بودن وب سایت شما شما را از رقبا متمایز می کند و به شما امکان می دهد روایتی ایجاد کنید که احتمالاً مخاطبان شما از آن پیروی می کنند. در این مقاله، ما در مورد اینکه چگونه شخصی سازی صفحات وبلاگ شما می تواند سایت شما را برای بازدیدکنندگان جالب تر، جذاب تر و قابل اعتمادتر کند، بحث خواهیم کرد.

موضوعات شامل:

طراحی وبلاگ

به احتمال زیاد زمانی که به وبلاگ خود فکر می کنید، چشم اندازی در ذهن دارید. هنگامی که Website Creator را راه اندازی کردید، اولین قدم در ایجاد سایت جدید خود انتخاب یک «الهام» یا موضوع است. تم ها کل ظاهر وبلاگ شما را کنترل می کنند، و تعداد زیادی برای انتخاب وجود دارد – به طور دقیق، بیش از 200 مورد، همه به دسته های ساده تقسیم می شوند تا کارها را برای شما کمی آسان تر کند.

چیزی را که دوست دارید پیدا نمی کنید؟ جای نگرانی نیست شما همچنین می توانید از وردپرس گسترده انتخاب کنید کتابخانه مضامین با هزاران گزینه

اگر چه process کاملاً خود توضیحی است، ما آموزش های عمیقی داریم روی روش نصب اولین تم یا روش تغییر تم روی سایت ما، اگر به آنها نیاز دارید.

اضافه کردن منوهای ناوبری

هنگامی که تم خود را نصب کردید، باید مطمئن شوید که بازدیدکنندگان می توانند راه خود را پیدا کنند. در واقع، ناوبری با استفاده آسان یکی از حیاتی ترین عناصر است روی وبسایت شما. چرا؟ زیرا اگر بازدیدکنندگان مجبور باشند آنچه را که نیاز دارند جستجو کنند، آنها را ترک خواهند کرد.

مطالعات نشان می‌دهد که کاربر متوسط ​​وب‌سایت را در عرض چند دقیقه ترک می‌کند ثانیه اگر بلافاصله آنچه را که می خواهند نبینند. برای اطمینان از اینکه این اتفاق برای شما نمی افتد، یک منوی پیمایش ساده ایجاد کنید تا خوانندگان بتوانند به راحتی بخش های مهم سایت شما را بیابند (مانند «درباره»، «تماس» و «وبلاگ»).

Website Creator به شما این امکان را می دهد که با چندین روش کار کنید تا ساختار منو را دستکاری کنید تا نیازهای بازدیدکنندگان خود را برآورده کنید. متداول ترین تکنیک، قرار دادن اقلام یا گروه بندی موارد مشابه با یکدیگر است، اما چندین گزینه دیگر برای سفارشی سازی وجود دارد.

سفارشی کردن وبلاگ شما

آیا واقعاً می خواهید وبلاگ خود را متمایز کنید؟ برای فراتر رفتن از اصول اولیه از سفارشی‌ساز ارائه شده استفاده کنید.

راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید یک محتوای شخصی یا برند اضافه کنید، اما اینها برخی از محبوب‌ترین آنها هستند:

  • ابزارک ها: آیا تا به حال از یک وب سایت بازدید کرده اید و مکعب های کوچک در پایین آن را دیده اید page آن پیوند به فیس بوک یا توییتر آن کسب و کار؟ آنها هستند ویجت ها. آنها بلوک های کوچکی هستند که عملکرد خاصی را انجام می دهند و راهی سرگرم کننده برای سفارشی کردن سایت شما هستند.
  • رنگ‌ها: هر تم با مجموعه‌ای از رنگ‌های از پیش تعیین‌شده ارائه می‌شود، اما شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید وبلاگ شما با لوگوی شرکت شما مطابقت داشته باشد، این چیزی است که می توانید به سرعت تغییر دهید.
  • تصویر پس‌زمینه: به همین ترتیب، هر تم با یک تصویر پس‌زمینه از پیش تنظیم شده ارائه می‌شود، اما می‌توانید به راحتی آن را به عکس یا لوگوی خود تغییر دهید. علاوه بر این، می‌توانید موقعیت، تکرار و پیوست تصویر را سفارشی کنید.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی رسانگار برنامه های هاست VPS را به حافظه SSD NVMe برای عملکرد بالاتر ارتقا می دهد

اضافه کردن پلاگین ها

Website Creator دارای مجموعه ای از افزونه های ممتاز وردپرس است که به تقویت سایت شما کمک می کند. از سئو به backup برای گالری تصاویر، همه چیز آنجاست.

ویژگی‌ای می‌خواهید که وجود ندارد؟ شما همچنین به صدها مورد رایگان و حق بیمه دسترسی دارید پلاگین ها از طریق وردپرس در دسترس است. افزونه‌هایی برای افزودن سبد خرید، ایجاد یک زمان‌بندی آنلاین، انتشار خودکار پست‌ها در فیس‌بوک و – در واقع – تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید وجود دارد.

افزودن فاویکون ها

فاویکون ها چیست؟

فاویکون ها تصاویر کوچکی هستند که نمایش داده می شوند روی سمت چپ نوار آدرس مرورگر وب هنگام بازدید از یک سایت.

یک فاویکون خوب طراحی شده با آرم یا تم یک شرکت مطابقت دارد و به راحتی به عنوان متعلق به آنها تشخیص داده می شود – این راهی است برای مشتریان و مشتریان احتمالی که به سرعت تشخیص دهند که آنها هستند. روی سایت مناسب قبل از اینکه آنها حتی چیزی بخوانند.

اگر از فاویکون استفاده نمی کنید، اکنون زمان شروع است. این یک راه آسان برای ارتقاء بازی برندسازی شما با زمان یا تلاش کم است.

چرا از فاویکون استفاده کنیم؟

چند وب سایت را در مرورگر وب خود نشانه گذاری کرده اید؟ به احتمال زیاد ده ها نفر، درست است؟

وقتی در حال مرور آن لیست هستید، آیا نام هر وب سایتی را می خوانید؟ یا فقط تصویری را که متعلق به آن سایت است اسکن می کنید؟

کاربران اینترنت عموماً به دنبال راحت‌ترین گزینه‌های ممکن می‌گردند – و تشخیص یک نماد آشنا بسیار ساده‌تر از خواندن فهرستی از نام‌ها است. وقتی نوبت به آن می‌رسد، فاویکون تنها یکی از بسیاری از ویژگی‌های طراحی وب بصری است که باعث می‌شود مشتریان و مشتریان بالقوه به بازار بازگردند.

متأسفانه، بسیاری از صاحبان مشاغل نمی دانند که افزودن فاویکون چقدر آسان است، و در نهایت از آن استفاده نمی کنند یا به سادگی آن را به صورت عمومی ترک می کنند. host فراهم می کند. اگر در همان قایق هستید، فقط این مراحل آسان را دنبال کنید تا در عرض چند دقیقه فاویکون سفارشی خود را دریافت کنید:

ایجاد فاویکون

ایجاد فاویکون ساده است و نیازی به تجربه کدنویسی یا طراحی خاصی ندارید. فقط چند قانون ساده وجود دارد:

  • اندازه – فاویکون ها 16×16 پیکسل هستند. مهم است که از ابعاد مناسب برای عکس یا گرافیک خود استفاده کنید، در غیر این صورت به درستی نمایش داده نمی شود. بسیاری از مردم فقط برای این منظور یک تصویر سفارشی ایجاد می کنند، زیرا کوچک کردن یک تصویر موجود بدون از دست دادن جزئیات یا وضوح می تواند دشوار باشد.
  • انتخاب تصویر – از آنجایی که فاویکون بسیار کوچک است، دانستن اینکه از چه چیزی استفاده کنید دشوار است. برخی از ایده های رایج عبارتند از:
    • لوگوی شما (یا بخشی از آن)
    • یک نسخه سبک از حرف اول نام کسب و کار شما
    • نمادی که به شما اطلاع می‌دهد (به عنوان مثال، اگر یک شرکت پذیرایی را اداره می‌کنید، ممکن است از قاشق یا کلاه سرآشپز استفاده کنید)
  • قالب بندی تصویر – جای تعجب نیست که فاویکون ها از فرمت فایل آیکون (.ico) استفاده می کنند. اگر فقط تصاویر jpg یا png دارید، نگران نباشید – بسیاری از خدمات آسان و رایگان به صورت آنلاین در دسترس هستند که می توانند تصاویر 16×16 شما را بگیرند و آنها را تبدیل کنند.

ما به خصوص دوست داریم favicon.ico برای سهولت استفاده و سادگی: فقط تصویر خود را آپلود کنید، نوع فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و کلیک کنید روی “ایجاد فاویکون”. این نمی تواند آسان تر باشد!

چگونه به فاویکون خود پیوند دهید

اکنون که یک فاویکون ایجاد کرده اید، اگر می خواهید در مرورگرها نمایش داده شود، باید به آنها بگویید کجا آن را پیدا کنند. برای انجام این کار، این خط را به بخش HTML خود اضافه کنید:

<link rel="shortcut icon" href="https://www.rasanegar.com/favicon.ico" type="image/x-icon" />

بیشتر فاویکون ها در root دایرکتوری (دایرکتوری که حاوی homepage) با این حال، تا زمانی که ویژگی href دقیق باشد، مکان واقعاً مهم نیست. شایان ذکر است که اگر فاویکون در root دایرکتوری، برخی از مرورگرها آن را پیدا کرده و نمایش می دهند – حتی اگر آن را به HTML خود پیوند ندهید. اگر آن را در جای دیگری ذخیره کنید این اتفاق نمی افتد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش پخش ویدیو با HTML5

روش تنظیم فاویکون در CMS

این راهنماها را برای CMS خود دنبال کنید:

وردپرس جوملا
دروپال 8 گراو
دروپال 7 پرستاشاپ

اضافه کردن دکمه “بازگشت به بالا”.

دکمه بازگشت به بالا چیست؟

همه ما می دانیم که محتوا پادشاه است. و بسیاری از کارشناسان این را می گویند محتوای طولانی (1200 کلمه یا بیشتر) به شما کمک می کند رتبه بهتری کسب کنید روی گوگل و افزایش تبدیل. اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک خواننده عمیقاً در آن وبلاگ 1500 کلمه‌ای قرار می‌گیرد و تصمیم می‌گیرد که به اندازه کافی مطالعه کرده است؟

اگر ما چیزی در مورد کاربران عادی وب بدانیم، این است که آنها بی تاب هستند. آنها وقت نخواهند گذاشت تا تمام راه را به بالای صفحه برگردند page برای پیدا کردن منوی پیمایش – در عوض، آنها احتمالا فقط “x” کوچک را در بالای صفحه می زنند page و همه چیز را ببندید

دکمه «بازگشت به بالا» به آن‌ها اجازه می‌دهد فقط روی دکمه کلیک کرده و بدون نیاز به پیمایش یا زمان انتظار به بالا برگردند.

اضافه کردن دکمه “بازگشت به بالا”.

چندین افزونه وردپرس وجود دارد که دکمه بازگشت به بالا را به وبلاگ شما اضافه می کند WPFont Scroll Top و برگشت به بالا اسکرول کنید. برای افزودن یکی از این افزونه‌ها یا هر افزونه «بازگشت به بالا» دیگر به وب‌سایت خود: به Plugins > Add New بروید. نام افزونه را جستجو کنید، سپس روی Install and Activate کلیک کنید.

هنگامی که افزونه جدید شما فعال شد، به طور خودکار شما را به صفحه راه اندازی می برد. تنظیمات مختلفی وجود دارد که می توانید آن را سفارشی کنید، اما یکی از مهم ترین آنها انتخاب تصویری است که می خواهید استفاده کنید – آن گزینه را در پایین صفحه پیدا خواهید کرد. page.

پس از اتمام انتخاب تنظیمات خود، به وب سایت خود بروید تا دکمه جدید خود را آزمایش کنید! بازدیدکنندگان شما از قابلیت استفاده بهبود یافته قدردانی خواهند کرد روی سایت شما و رتبه بندی موتورهای جستجوگر شما این را منعکس می کند!

به روز رسانی خودکار وردپرس

امنیت وب سایت شما یکی از مهمترین مسئولیت های کسب و کار است. ضروری است که وب سایت خود و اقدامات امنیتی آن را به روز نگه دارید زیرا انواع حملات همیشه در حال تغییر هستند.

چرا به روز رسانی؟

سایت وردپرس خود را همیشه به روز نگه دارید. برای امنیت مهم است و به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی را اضافه می‌کند که کار شما را آسان‌تر می‌کند، سرعت و کارایی را افزایش می‌دهد و باگ‌ها را برطرف می‌کند. نسخه های کوچک، بخشی از ویژگی به روز رسانی اصلی، بخشی خودکار از وردپرس 3.7 و بالاتر است. نسخه های جزئی امنیت و رفع اشکال را پوشش می دهند.

خطرات به روز رسانی خودکار

به روز رسانی خودکار چه خطراتی دارد؟ ممکن است خطر ناسازگاری داشته باشید، به خصوص اگر پلاگین ها یا تم های اصلی را متناسب با نیاز خود تنظیم کرده باشید. آیا می‌دانستید که شرکت‌های میزبان وردپرس به‌طور خودکار سایت شما را به نسخه‌های اصلی به‌روزرسانی می‌کنند، در حالی که بر سایت شما نظارت می‌کنند تا مطمئن شوند هیچ چیز خراب نمی‌شود؟ این یک امتیاز عالی است.

بنابراین چگونه سایت خود را بدون تأثیر بر عملکرد سایت خود به روز می کنید؟ یک استراتژی به روز رسانی خوب طراحی شده تمرکز خواهد کرد روی این مناطق:

  • آسیب پذیری های امنیتی حیاتی
  • به روز رسانی سیستم عامل
  • به روز رسانی هایی که به راحتی می توان آنها را به نسخه قبلی برگرداند.

به روز رسانی دستی، روی از سوی دیگر، باید برای:

  • به روز رسانی های غیر بحرانی
  • به روز رسانی سیستم های با ترافیک بالا.
  • به‌روزرسانی‌های میان‌افزار، سوئیچ‌های شبکه و موارد دیگر که به هیچ‌وجه به‌روزرسانی نمی‌شوند.

برای به روز رسانی دستی، بهتر است یک جعبه شنی و process تغییرات شما در یک محیط امن تر به این ترتیب، می توانید تغییرات را با یک کلیک فشار دهید و کمترین تأثیر را مشاهده کنید روی سایت زنده شما



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید