وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

شما با هک برنده سئو نخواهید شد، در اینجا 3 استراتژی برنده سئو وجود دارد

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 6 دقیقه


شما با هک برنده سئو نخواهید شد، در اینجا 3 استراتژی برنده سئو وجود دارد

دنیای بهینه سازی برای موتورهای جستجو با انواع هک ها و میانبرهای مختلف متولد شد که بسیاری از افراد در تلاش برای رشد کسب و کار خود از آنها استفاده می کنند. (pullquote) دانستن ترفندهای موثر سئو فوق العاده سودآور خواهد بود، اما متأسفانه به این راحتی نیست (/pullquote) این امر به محض جستجو در گوگل در مورد هر چیزی که مربوط به سئو است، آشکار می شود، تنها برای یافتن صفحات و صفحات بیشتر مملو از پست های وبلاگ. و ویدیوهایی که تمام نکات و ترفندهایی را که «باید بدانید» برای دستیابی به بهترین نتایج سئو، در سریع ترین روش ممکن، افشا می کند. دانستن ترفندهای موثر سئو بسیار سودآور خواهد بود، اما متأسفانه به این آسانی نیست. در اصل، سئو در مورد هک ها، میانبرها و بهینه سازی های پنهان نیست، بلکه در مورد تخصیص منابع است. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا!

مراقب اعتماد بیش از حد باشید روی هک ها

قبل از شروع صحبت در مورد منابع، مهم است که بدانیم چرا هک‌های سریع و آسان سئو که همه در مورد آن‌ها به صورت آنلاین خوانده‌ایم، آنقدر که به نظر می‌رسد قابل اعتماد نیستند. واقعیت این است که بله، برخی هک‌های سنتی و تاکتیک‌های بهینه‌سازی وجود دارد که بسیاری از مردم به آن سوگند یاد می‌کنند. با این حال، سئو شده است خیلی رقابتی شود تا این هک ها همچنان کار کنند. در مورد آن فکر کنید: هر کسی می تواند در عرض چند ثانیه در مورد این هک ها و میانبرها بیاموزد، به این معنی که همه می توانند از آنها استفاده کنند، به این معنی که آنها به وب سایت شما کمکی نمی کنند. به عنوان مثال، هنگامی که به استفاده از کلمات کلیدی فکر می کنید، بسیاری از وب سایت ها به سادگی تصمیم می گیرند آنها را در همه جا قرار دهند روی وب سایت آنها، بدون برنامه ریزی و استراتژی واقعی. شاید سال ها پیش، انجام این کار به نتایج عالی منجر می شد، اما دیگر اینطور نیست. چیزی که می‌خواهم به آن بپردازم، و منظورم از این مقاله، این است که هنگام توسعه طرح سئوی خود، کمتر به هک فکر کنید و سعی کنید تمرکز کنید. روی در عوض استراتژی و منابع هر چقدر هم که وسوسه انگیز باشند، اکثر هک های سئو واقعاً تا این حد پیش نمی روند. راهبردها و تصمیمات تخصیص منابع است که تا زمانی که سه چیز را بدانید می توانید بر آنها مسلط شوید:

  • رقبای شما چه کسانی هستند؛
  • چی داری؛
  • و چه نقاط قوتی را می توانید دو برابر کنید روی.

استراتژی های سئوی خود را پایه گذاری کنید روی منابع کسب و کار شما

بنابراین، سئو در مورد تخصیص منابع است – ما اکنون می دانیم که … اما دقیقاً به چه معناست؟ خوب، این منطق مبتنی است روی چیزی که ممکن است قبلاً درباره آن شنیده باشید و آن سه رکن سئو است. به عنوان یک تجدید، همه چیز در سئو حول سه ستون می چرخد:

  • لینک سازی و دامنه های ارجاع دهنده
  • توسعه محتوا و بازاریابی محتوا؛
  • سئو فنی.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چرا یک بسته هاست و طراحی وب انتخاب می کنیم؟

بسیاری از کسب و کارها بودجه بازاریابی دیجیتال محدودی دارند و گویی این کافی نیست، بودجه سئوی آنها حتی محدودتر می شود. این بدان معناست که ما نمی‌توانیم هر هک را امتحان کنیم یا هر کمپینی را که می‌توانیم انجام دهیم، امیدواریم که نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد. برعکس، این بدان معناست که ما باید روشمند باشیم و بفهمیم کدام استراتژی بیشترین پتانسیل را دارد و در واقع ارزش کاوش را دارد. به طور خلاصه، یک چالش بزرگ وجود دارد که هر تیم و شرکت سئو آن را تجربه می‌کند، و آن محدودیت منابع در مقابل عملیات احتمالی است، و ما را به یک سوال سوق می‌دهد: چه ترکیبی از ستون‌های سئو به ما شانس خوبی برای رتبه‌بندی بالا و پیشی گرفتن می‌دهد. رقبای ما؟

استراتژی های SEO خود را بر اساس توسعه دهید روی نقاط قوت ذاتی شما

اشتباهی که بسیاری از صاحبان کسب و کار پس از خواندن مقالات سئو یا شنیدن در مورد مطالعات موردی شگفت انگیز مرتکب می شوند این است که سعی می کنند استراتژی هایی را که در مورد آنها آموخته اند، از ابتدا تا انتها کپی کنند. با این حال، از نظر زمینه‌ای، هر مطالعه موردی یا مقاله می‌تواند به یک استراتژی اشاره کند که به طور خاص برای نوع متفاوتی از کسب‌وکار بهینه‌سازی شده است. بنابراین، اگرچه کپی کردن آنچه که سایر مشاغل موفق می توانند در موقعیت های خاص در هنگام صحبت در مورد سئو کار کنند، بهتر است ایده هایی را قرض بگیرید و از ایده هایی استفاده کنید که با نقاط قوت ذاتی شما مطابقت دارند. مستقر روی از ارکان سئو که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم، سه نقطه قوتی وجود دارد که یک شرکت می تواند داشته باشد:

اگر شبکه قوی دارید…

برخی از کسب و کارها منابع لازم برای ایجاد یک تیم توسعه محتوای داخلی یا برون سپاری خدمات نوشتن را ندارند. با این حال، آنها لباس قوی دیگری دارند، که در توانایی آنها برای بیرون رفتن به جامعه خود، صحبت کردن و شنیده شدن نهفته است. آنها می توانند این کار را انجام دهند زیرا در طول سال ها یک شبکه قوی ایجاد کرده اند و در مواردی مانند این، آنچه ما اغلب انجام می دهیم استفاده از رویکرد بک لینک است. هنگام کار با مشاغلی که حضور قوی در جامعه دارند، بیرون بروید و دو برابر کنید روی شبکه آنها مخاطبین مربوطه خود را برای سخنرانان مهمان و پست های مهمان، ایجاد رهبری فکری، و در عین حال ایجاد پیوند به وب سایت آنها، مطرح کنید.

اگر آنقدر محبوب نیستید اما با کلمات خوب هستید…

در حال حاضر، برخی از شما ممکن است فکر کنید: “آره، خوب، زمانی که شما در معرض دید قرار گرفته اید، آسان است، اما همه ما آنقدر خوش شانس نیستیم که شناخته شده باشیم”. گوش کن، متوجه شدم، همه ما در این موقعیت بوده ایم. برای مشتریان و کسب‌وکارهایی که احساس می‌کنند ارزش ویژه برند یا در معرض دید قرار گرفتن برای ایجاد یک استراتژی بک لینک قوی ندارند، مسیر دیگری را انتخاب کنید و خیلی بیشتر سرمایه‌گذاری کنید. روی محتوا (و/یا SEO فنی، به زیر مراجعه کنید). اگر مشتری تیمی دارد که آماده است سرش را پایین بیاندازد و به کار بپردازد، تمرکز کنید روی محتوای زیادی برای وب سایت خود تولید می کنند. در نهایت، هدف ایجاد یک کتابخانه محتوا است که کامل و گسترده باشد و فرصت های بیشتری را برای رتبه بندی کلمات کلیدی در اختیار مشتری قرار دهد و در عین حال ارتباط وب سایت آنها را نیز تقویت کند. برای آن کلمات کلیدی خاص SEO.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  بهترین ابزارهای تقویم بازاریابی

اگر دانش فنی نقطه قوت شماست…

ممکن است دوست نداشته باشید (یا وقت نداشته باشید) بنویسید و ممکن است حضور قوی در جامعه نداشته باشید، اما اگر مهارت‌های فنی پیشرفته و توانایی ایجاد سریع یک وب‌سایت قوی دارید، روش دیگری وجود دارد که می‌توانید در پیش بگیرید. این ما را به ستون سوم سئو هدایت می کند: سئو فنی. این راه‌حل برای تیم‌های فنی که می‌توانند وب‌سایت‌ها، پایگاه‌های داده و تجربیات کاربری بزرگ را در کوتاه‌مدت ایجاد کنند، نشان داده شده است، و معمولاً توسط استارت‌آپ‌های فناوری که در تلاش برای ایجاد برنامه‌ای که ارزش کاربر را ارائه می‌کند، استفاده می‌شود. اول از همه، برنده شدن در سئو فنی به مهارت های فنی قوی نیاز دارد که به شما امکان می دهد دارایی های وب مورد نیاز خود را بسازید، اما این همه چیز نیست. همچنین به شما نیاز دارد که بدانید چگونه می توانید دو برابر کنید روی این مهارت ها و مدیریت وب سایت های بزرگ در اکوسیستم نسبتاً پیچیده Google. بنابراین، برای مثال، باید بدانید که چگونه می‌توانید گوگل را وادار کنید تا صفحات جدیدی را که ایجاد می‌کنید به درستی ایندکس کند. روی وب سایت شما، حتی اگر در حال حاضر 100000 صفحه از قبل موجود داشته باشید. یا برای اطمینان از اینکه هر یک از صفحات جدید شما به درستی برای بهترین کلمات کلیدی بهینه شده است. نیازی به گفتن نیست که استفاده از سئو فنی به یک عملیات پیچیده تبدیل می شود. با این حال، زمانی که به درستی انجام شود، می‌تواند به رشد سئوی شما منجر شود، با این امید که کلمات کلیدی مرتبط به طور طبیعی شروع به رتبه‌بندی برای کسب و کار شما کنند.

نتیجه: استراتژی شما احتمالاً ترکیبی از سه ستون خواهد بود

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، بهتر است روی نقاط قوت شما و پذیرفتن این واقعیت که نمی توانید همه کارها را انجام دهید قطعا راهی است که باید طی کنید. وقتی شما هستید اجرای یک کمپین سئو، همیشه باید تمرکز کنید روی آنچه در آن مهارت دارید، منابع خود را بشناسید، و آنچه را که قبلاً تسلط دارید تقویت کنید – و این شما را در مسیر درست قرار می دهد. با تمرکز منابع خود روی هر یک از ارکان سئو (یا حتی ترکیبی از آنها)، به طور قابل توجهی شانس خود را برای دستیابی به موفقیت طولانی مدت افزایش می دهید، که اگر به جای آن به سراغ هک ها و میانبرها بروید، این اتفاق نخواهد افتاد. یک استراتژی سئو بلند مدت، بسیار سازمان یافته و منابع تخصیص داده شده نه تنها موفقیت مستمر را تضمین می کند، بلکه در نهایت می تواند به خودی خود ادامه دهد، به این معنی که به شما امکان می دهد به رشد و رشد ادامه دهید و به بخشی ارگانیک از بازاریابی خود تبدیل شوید. طرح. من افراد زیادی را دیده ام که دو هفته هک سئو را امتحان کرده اند، اما متوجه شده اند که کارساز نبوده و تلاش هایشان بی نتیجه بوده است. مایه تاسف است زیرا با این کار پشت خود را برمی گردانید روی یک کانال بازاریابی که برای بسیاری از مردم بسیار ارزشمند است، و این هک‌ها مردم را فریب می‌دهند که فکر کنند یک شبه خواهد شد. بنابراین به یاد داشته باشید، تخصیص منابع از طریق هک ها و میانبرها!

(برچسب‌ها برای ترجمه توسعه مهارت ها



منتشر شده در 1402-12-30 06:24:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید