وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

عناصر ضروری وب سایت که سود آنلاین را افزایش می دهد

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


عناصر ضروری وب سایت که سود آنلاین را افزایش می دهد 6

بر کسی پوشیده نیست که وب سایت شما ابزاری عالی برای تولید سرنخ و سود بیشتر برای کسب و کار شما است. با این حال، طراحی بد وب و چیدمان نامرتب می تواند به تلاش های بازاریابی دیجیتال شما آسیب برساند. علاوه بر این، حذف عناصری مانند a فراخوان برای اقدام (CTA) یا الف فرم تماس می تواند رشد و درآمد آنلاین شما را متوقف کند.

اگر نمی خواهید آن را برای رشد کسب و کار بهینه کنید، چرا یک وب سایت ایجاد کنید؟

این مقاله شما را از طریق عناصر ضروری وب سایت که باعث افزایش سود آنلاین برای مشاغل کوچک می شود، راهنمایی می کند. مهم نیست که در فضای دیجیتال تازه کار هستید یا می خواهید وب سایت فعلی خود را اصلاح کنید، این مقاله عناصری را فهرست می کند که باید هنگام بهینه سازی وب سایت خود برای رشد آنلاین در نظر بگیرید.

حضور وب خود را به سرعت و به راحتی با برنامه های میزبانی مشترک ما راه اندازی کنید!


طراحی وب سایت بصری – چیدمان صفحه اصلی خود را مسلط کنید

آیا وقتی شخصی وارد وب سایت شما می شود، می تواند به راحتی تجارت شما و روش برقراری ارتباط با شما را درک کند یا خدمات و اطلاعات تماس شما گیج کننده و نامشخص است؟ برای مخاطبان شما چقدر آسان است که با وب سایت شما حرکت کنند و با آن تعامل داشته باشند؟

قبل از بحث درباره اینکه چه عناصری را برای تقویت کسب و کار آنلاین خود به وب سایت خود اضافه کنید، ابتدا باید بهترین روش ها را برای عناصر اساسی وب سایت پوشش دهیم. افزودن عناصر اولیه وب سایت یک کار ساده در هنگام ایجاد یک وب سایت است، با این حال، هنوز باید مطمئن شوید که آنها را به صورت استراتژیک پیاده سازی می کنید تا سرنخ ها و سود خود را افزایش دهید.

در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد که باید هنگام ایجاد خود در نظر بگیرید homepage و وب سایت:

گزاره ارزش

چه چیزی کسب و کار شما را از رقبای شما متمایز می کند؟ چه نکاتی را برای مخاطب هدف خود پاسخ می دهید؟ اگرچه برای فهرست کردن ارزش پیشنهادی خود نیازی به بخش تحت اللفظی ندارید، اما پیام باید به محض اینکه مخاطبان شما را دریافت کردند، واضح باشد. homepage. چگونه می توانید به آنها کمک کنید؟

فراخوانی برای اقدام

هنگامی که ارزش پیشنهادی خود را به درستی به وب سایت خود اضافه کردید، باید مرحله بعدی واضحی را برای مخاطبان خود اضافه کنید تا آن را دنبال کنند. این همچنین به عنوان یک فراخوان برای اقدام (CTA) شناخته می شود. یک CTA به مخاطبان از اقدامی که می‌خواهید در وب‌سایت شما انجام دهند، پس از ورود به آن اطلاع می‌دهد. به عنوان مثال، CTA شما می تواند آنها را تشویق کند که در خبرنامه شما مشترک شوند یا برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنند. با این حال، به طور کلی، مطمئن شوید که نوعی CTA را در وب سایت خود تعریف کرده اید. هدایت اقدامات آنها به شما کمک می کند تا تعداد سرنخ هایی را که از ترافیک ورودی خود به دست می آورید افزایش دهید. اطلاعات بیشتری در مورد انواع CTA و بهترین شیوه ها در زیر وجود دارد.

لینک های رسانه های اجتماعی

این نباید تعجب آور باشد. اگر حساب های رسانه های اجتماعی برای کسب و کار خود دارید، آنها را به وب سایت خود پیوند دهید. رسانه های اجتماعی می توانند حضور آنلاین شما را تقویت کنند و به مخاطبان شما فرصت دیگری برای تعامل با کسب و کار شما می دهند. همچنین دسترسی دیجیتالی شما را افزایش می دهد و اجازه می دهد تا کسب و کار شما به راحتی در پلتفرم ها به اشتراک گذاشته شود. تگ کردن یک دوست در یک پست رسانه اجتماعی بسیار ساده تر از ارسال ایمیل یا پیامک به آدرس وب سایت است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی وب چیست؟

ناوبری بصری

برنامه ریزی ناوبری وب سایت خود باید به صورت استراتژیک انجام شود، به خصوص اگر قصد دارید در آینده به وب سایت خود اضافه کنید. موارد ناوبری و کشویی سطح بالا باید واضح باشند. اگر نمی خواهید نام ببرید page «درباره»، جایگزین های رایجی مانند «ما چه کسی هستیم» یا «آنچه انجام می دهیم» را در نظر بگیرید. با این حال، سعی کنید از کلمات و عباراتی که بیش از حد منحصر به فرد هستند دوری کنید. شما نباید نام آن را توضیح دهید page، نام باید توصیف روشنی از آنچه که page شامل خواهد شد.

خدمات، محصولات و محتوا را برجسته کنید

همانطور که بازدیدکنندگان وب سایت شما به سمت پایین حرکت می کنند homepage، آنها باید بخش هایی را ببینند که خدمات، محصولات یا محتوای شما را برجسته می کند. این متن نباید زیاد باشد، احتمالاً فقط یک تصویر، 1-2 جمله و دکمه ای که آنها را به متن مربوطه پیوند می دهد. page برای کسب اطلاعات بیشتر با این حال، باید اطلاعات مختصری در مورد شما وجود داشته باشد homepage نشان دادن آنچه در وب سایت شما یافت می شود. آن را به عنوان یک خلاصه یا یک مرور کلی در نظر بگیرید. همچنین، بخش ها می توانند و باید به صورت دوره ای به روز شوند. اگر در حال فروش محصولات هستید، محصولات مختلف، دسته بندی های مختلف یا محصولات محبوب را به نمایش بگذارید. اگر وبلاگ دارید، یک فید وبلاگ اضافه کنید که آخرین پست وبلاگ شما را در آن نمایش دهد homepage همانطور که آنها را منتشر می کنید.

اطلاعات تماس را پاک کنید

هنگامی که آنها از طریق شما را خوانده اند homepage، تماس با کسب و کار شما باید آسان باشد. اطلاعات تماسی که ارائه می کنید باید در سرصفحه، پاورقی یا هر دو فهرست شود. علاوه بر این، فرم تماس را به پاورقی خود اضافه کنید زیرا در کل سایت شما دیده می شود. شما همچنین می توانید یک مخاطب ایجاد کنید page برای قرار دادن فرم تماس در زیر در مورد فرم های تماس بیشتر صحبت می کنیم. اگر یک مخاطب ایجاد کنید page، حتی اگر اطلاعات تماس خود را در سرصفحه یا پاورقی دارید، مطمئن شوید که همچنان اطلاعات تماس خود را به مخاطب اضافه کنید page. به بازدیدکنندگان وب سایت خود هر فرصتی را بدهید تا اطلاعات تماس شما را ببینند و از آنها استفاده کنند.

گواهینامه ها و جوایز

اثبات اجتماعی یک راه عالی برای افزایش اعتماد و در نتیجه افزایش سرنخ است. بررسی ها بخش مهمی از تجربه دیجیتالی هستند، به ویژه از آنجایی که ما نمی توانیم به صورت فیزیکی محصول را لمس کنیم یا حضوری با کسب و کار صحبت کنیم. به همین دلیل، نظرات مشتریان بخش بزرگی از افزایش تجارت آنلاین است. نظرات مشتریان خود را نشان دهید و جوایز مربوطه را به خود اضافه کنید homepage برای کسب اعتبار و مشتریان جدید.

عناصر طراحی

در نهایت، عناصر طراحی واقعی را فراموش نکنید که به تسهیل یک تجربه وب مثبت کمک می کند. مطمئن شوید که تصاویر شما مرتبط، با کیفیت هستند و با مخاطبان شما طنین انداز خواهند شد. مشاغل محوطه سازی باید تصاویر با کیفیتی از پروژه های گذشته داشته باشند. مطب دندانپزشکی باید تصاویر با کیفیتی از افراد خندان داشته باشد. اگر تصاویر باکیفیت ندارید، می توانید به صورت رایگان از تصاویر زیبا استفاده کنید پاشیدن. علاوه بر این، مطمئن شوید که فونت شما خوانا و روی پس زمینه متضاد باشد، مثلاً فونت سیاه روی پس زمینه سفید باشد. همچنین می‌خواهید مطمئن شوید که فضای خوبی بین هر عنصر وجود دارد تا صفحه وب تنگ یا شلوغ نباشد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آیا فرم های نینجا شما ایمیل های شما را ارسال نمی کنند؟

تمام نمونه های وب سایت توسط تیم طراحی وب حرفه ای ما ایجاد شده است!


فراخوانی برای اقدام

وب سایت شما دعوت به اقدام (CTA) به مخاطبان شما کمک می کند تا با وب سایت شما حرکت کنند و با آن تعامل داشته باشند. یک CTA به مخاطب می گوید که شما می خواهید چه کاری انجام دهند و چگونه آن عمل را کامل کنند. به عنوان مثال، CTA شما می تواند «برای یک پیشنهاد رایگان امروز با ما تماس بگیرید»، «ثبت نام برای یک مشاوره 30 دقیقه ای»، «برای شروع آزمایشی رایگان خود مشترک شوید» و موارد دیگر. دعوت به اقدام شما، علاوه بر تشویق به اقدام، باید مخاطبان شما را به مشتریان وفادار تبدیل کند.

برای جلوگیری از سردرگمی، وب سایت شما باید فقط 1-2 تماس اصلی داشته باشد. با این حال، آنها را می توان در چندین منطقه در وب سایت شما قرار داد. اینفوگرافیک زیر شما را از طریق بهترین مکان‌های CTA برای افزایش تعامل و سرنخ راهنمایی می‌کند.

بهترین مکان‌های صفحه وب فراخوان برای کمک به افزایش سرنخ‌ها
عناصر ضروری وب سایت که سود آنلاین را افزایش می دهد 7

ارتباط با مشتری

فرم های تماس

فرم های تماس یکی از قدرتمندترین ابزارها برای بازاریابی دیجیتال و افزایش کسب و کار آنلاین شماست. فرم ها اطلاعات تماس مخاطبان شما را جمع آوری می کنند و می توانند برای به دست آوردن اطلاعات در مورد علایق و نیازهای آنها استفاده شوند. این داده ها در تلاش های شما برای افزایش کسب و کارتان ارزشمند است. می‌توانید برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر، فیلدهایی را به فرم‌های تماس خود اضافه کنید – مانند خدمات خاصی که به آن علاقه‌مند هستند، محصولات/خدمات سفارشی که به آن‌ها نیاز دارند، یا حتی نقاط دردناک خاصی که تجربه می‌کنند. همه این اطلاعات به شما کمک می کند تا پاسخ خود را به آنها، محصولات/خدمات آینده و پیام های موجود در وب سایت خود تنظیم کنید. این یک راه آسان و رایگان برای به دست آوردن بینش در مورد ذهن کسانی است که مستقیماً با تجارت و وب سایت شما در تعامل هستند.

در این رابطه، شما همچنین باید ابزارهای ضبط ایمیل خبرنامه را در وب سایت خود ادغام کنید. پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی، مانند MailChimp، به شما امکان می‌دهند ایمیل‌ها را ضبط کرده و آنها را در یک لیست ایمیل ذخیره کنید و سپس می‌توانید از آن برای ارسال ایمیل‌های بازاریابی برای تبلیغ بیشتر کسب‌وکار خود استفاده کنید. حتی بهتر از آن، MailChimp دارای بسیاری از قالب‌های رایگان است که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی و طراحی خبرنامه ایمیل خود از آنها استفاده کنید.

چت زنده

یکی دیگر از راه های عالی برای افزایش کسب و کار آنلاین خود، ادغام گزینه چت زنده در وب سایت خود است. مانند فرم تماس، چت زنده به شما امکان می دهد سوالات و بینش را از کسانی که مستقیماً با وب سایت شما در تعامل هستند جمع آوری کنید.

با این حال، در حالی که فرم‌ها به بازدیدکنندگان وب‌سایت اجازه می‌دهند تا با دقت پاسخ‌های خود را ایجاد کنند، یک چت زنده به شما بازخورد صریح درباره کسب‌وکار و وب‌سایت شما می‌دهد. همه بازخوردها مفید هستند، اما بازخورد خام و صریح به شما این امکان را می دهد که ناامیدی یا شادی اولیه را به دست آورید. داده‌های مربوط به اولین برداشت‌ها به شما بینش لازم را برای تصمیم‌گیری‌های آینده وب‌سایت و تجاری می‌دهد که بازدیدکنندگان را تشویق می‌کند مدت بیشتری در سایت شما بمانند – در نهایت منجر به فروش‌های جدید می‌شود.

با راهنمای جامع PDF ما بیاموزید که چگونه به سرعت تجارت خود را آنلاین کنید!

چگونه به سرعت تجارت خود را آنلاین کنید | میزبانی رسانگارDownload

اگرچه موارد فوق ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد، به یاد داشته باشید که به هر حال اکثر این عناصر را به وب سایت خود اضافه خواهید کرد. این مقاله برای اطمینان از پیاده سازی عناصر استراتژیک برای کمک به افزایش تجارت آنلاین است. برای اطلاعات بیشتر درباره وب سایت و برندینگ، کانال آموزش طراحی وب ما را بررسی کنید!



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید