وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

عواملی که باید در هنگام ایجاد بودجه سایت تجاری در نظر گرفت

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


هنگام ایجاد یک وب سایت تجاری، مردم اغلب فکر می کنند که توسعه و طراحی تنها هزینه های قابل توجه است – اما خیلی بیشتر از آن وجود دارد. نام دامنه، میزبانی وب، نگهداری وب سایت و موارد دیگر همه عواملی هستند که باید در بودجه بلندمدت شما کار کنند.

در زیر، ما قصد داریم به بررسی هزینه‌های مختلف توسعه وب‌سایت و آنچه می‌توانید به طور منطقی انتظار پرداخت آن را داشته باشید، بپردازیم. فقط به یاد داشته باشید – بسته به هزینه ها می تواند بسیار متفاوت باشد روی جایی که خدمات خود را خریداری می کنید و نوع برنامه ای که برای آن ثبت نام می کنید، بنابراین همیشه باید تحقیقات خود را انجام دهید!

در اینجا چیزی است که شما باید بدانید:

انتخاب نام دامنه

اولین قدم برای راه اندازی یک وب سایت، انتخاب نام دامنه است. برای حداکثر اثربخشی، بسیاری از کسب و کارها استفاده از نام خود را انتخاب می کنند (مثلاً www.yourbusinessname.com)، زیرا یافتن شما را برای مخاطبان شما آسان می کند.

برای ثبت نام دامنه، باید آن نام را از یک ثبت کننده دامنه خریداری کنید. چندین کسب و کار وجود دارند که برای فروش نام های دامنه ثبت شده اند و شما همیشه می توانید از یکی از آنها استفاده کنید – اگرچه اغلب ارائه دهنده هاست شما یک نام دامنه را بدون هزینه ارائه می دهد و این مرحله را حذف می کند.

به طور معمول، ثبت نام دامنه یک بار در سال هزینه دارد. به این معنی که هنگامی که در ابتدا نام دامنه خود را ثبت می کنید، هزینه ای را پرداخت می کنید – و سپس باید سالی یک بار مالکیت خود را بر آن نام تمدید کنید. اگر با یک ثبت کننده مستقل مراجعه کنید، معمولاً از 15 تا 50 دلار متغیر است.

شایان ذکر است که بسیاری از ثبت کنندگان دامنه برای ثبت نام برای بیش از یک سال در یک زمان تخفیف ارائه می دهند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه (و چرا) همه را به طراحی بکشیم

ثبت نام برای میزبانی وب

اگر نام دامنه را به عنوان “آدرس” وب سایت خود در نظر می گیرید، پس یک وب host موقعیت فیزیکی واقعی آن است. مثل خانه وب سایت شماست.

یک سرویس میزبانی وب فضایی را که فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می شود و اتصال لازم برای بازدیدکنندگان برای دسترسی به سایت شما از طریق اینترنت را فراهم می کند. بسته به اینکه میزبانی وب سایت و نام دامنه را می توان از یک شرکت یا جداگانه خریداری کرد روی ترجیحات شما

بسته به روی نوع برنامه ای که برای آن ثبت نام می کنید (هاست اشتراکی در مقابل میزبانی اختصاصی در مقابل ٰVPS)، هزینه ها می تواند از حدود 15 دلار در سال تا چندین هزار دلار متغیر باشد. انتخاب سرویس مورد نیاز شما نباید مبتنی بر آن باشد روی قیمت به تنهایی، با این حال. عوامل مختلفی دخیل هستند که می توانند بر عملکرد و امنیت وب سایت شما تأثیر بگذارند.

برای یک برنامه خوب و میان رده، باید به دنبال یک سرویس میزبانی باشید که ارائه می دهد:

  • تضمین شده حداقل 99.5٪
  • دسترسی به فایل های سایت از طریق پورتال مدیریت فایل
  • فضای ذخیره سازی حداقل 20 گیگابایت
  • امنیت اولیه وب سایت و backup
  • دسترسی به پشتیبانی 24/7 مشتری زنده

ساخت وب سایت شما

هزینه های ساخت وب سایت شما می تواند بسیار متفاوت باشد، تا حد زیادی بسته به روی اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید یا شخصی را برای طراحی و توسعه استخدام کنید. برای اهداف این مقاله، ما فرض می کنیم که شما فردی هستید که خودتان آن را انجام می دهید و سایت خود را می سازید.

خبر خوب: امروزه اکثر شرکت‌های میزبانی وب سایت سازنده‌ای با کاربری آسان به عنوان بخشی از بسته میزبانی شما ارائه می‌کنند. این بدان معناست که ساختن یک وب سایت اولیه هیچ هزینه اضافی برای شما متحمل نمی شود – و هیچ مشکلی با اصول اولیه وجود ندارد!

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  8 انتقال ساده CSS3 که کاربران شما را شگفت زده می کند

سازندگان وب سایت به شما این فرصت را می دهند که در عرض چند ساعت یک وب سایت با ظاهر حرفه ای و با کاربری آسان بسازید. اکثر آنها به شما اجازه می دهند تا گزینه هایی مانند پالت رنگ، منوها، فرم ها و غیره را به طور کامل شخصی سازی کنید روی.

تنها هزینه واقعی در صورتی رخ می دهد که تصمیم به اضافه کردن داشته باشید روی هر تم یا افزونه ممتاز – و این یک هزینه 100٪ داوطلبانه است.

نگهداری وب سایت

هنگامی که وب سایت خود را راه اندازی کردید، نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم دارد. و در حالی که نادیده گرفتن بسیاری از مسائل وب آسان است، انجام این کار در دراز مدت برای شما هزینه خواهد داشت.

بدون نگهداری مناسب، عملکرد وب سایت شما به زودی شروع به کاهش می کند، امنیت ضعیف می شود و رتبه بندی موتورهای جستجو کاهش می یابد.

توسعه یک برنامه برای به روز نگه داشتن وب سایت شما باید شامل موارد زیر باشد:

  • به روز رسانی های معمول و پشتیبان گیری
  • بررسی و نصب وصله های امنیتی
  • نظارت بر زمان
  • بررسی تجزیه و تحلیل برای ارزیابی ترافیک
  • ایجاد یک تقویم محتوا برای تازه نگه داشتن محتوا

برای بسیاری از این روش ها، تنها هزینه صرف زمان است. برای دیگران، افزونه های خاصی مورد نیاز است یا می توانید یک شرکت را استخدام کنید تا تعمیر و نگهداری را برای شما انجام دهد. بسته به روی مسیری که انتخاب می کنید، هزینه می تواند از چند دلار در ماه تا صدها دلار باشد.

خط پایین

ایجاد و نگهداری یک وب سایت نیازی به شکستن بانک نیست. در واقعیت، انجام آن برای مقدار محدودی پول بسیار آسان است – تا زمانی که مایل به گرفتن آن باشید روی برخی از مسئولیت ها را خودتان اگر در مورد ساخت یک سایت جدید سؤالی دارید (مخصوصاً اینکه چگونه میزبانی وب را در بودجه خود لحاظ کنید)، ما می توانیم همه گزینه های شما را به شما راهنمایی کنیم. امروز دست دراز کنید



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید