وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

قالب وردپرس مناسب را پیدا کنید

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


قالب وردپرس مناسب را پیدا کنید 1

هنگامی که می خواهید بهترین تم وب سایت وردپرس را پیدا کنید، ممکن است مانند یک چالش به نظر برسد. شما قطعاً یک تم ساده و پاسخگو می خواهید که به شما این قدرت را می دهد که به راحتی وب سایت خود را سفارشی کنید. همه تم ها یکسان ایجاد نمی شوند، پس از کجا می دانید کدام قالب وردپرس را باید انتخاب کنید؟

یک توصیه این است که الگویی را انتخاب کنید که به وضوح با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. چگونه این کار را انجام می دهید؟ به وب‌سایت‌هایی نگاه کنید که سبکی مشابه با آنچه می‌خواهید دارند و ببینید چه چیزی را دوست دارید، چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی آن وب‌سایت را متمایز می‌کند. در این مقاله، انواع رایج تم ها و نکاتی را فهرست کرده ایم روی دنبال چه چیزی میگردی.

تم پاسخگو

هر قالب وردپرسی که انتخاب می کنید باید واکنش گرا باشد. این بدان معنی است که وب سایت شما بدون توجه به نوع دستگاه مورد استفاده، از جمله تلفن همراه، با قالبی خوانا و تعاملی سازگار می شود.

تم های عکاسی

اگر نمونه کارهایی با تصویر سنگین دارید، تمی می خواهید که با سبک شما مطابقت داشته باشد. گالری تصاویر ضروری است، اما شما می خواهید مطمئن شوید که راهی برای مرور تصاویر به راحتی دارید. هیچ چیز ناامید کننده تر وجود ندارد روی یک گوشی هوشمند از نیاز به کلیک کردن روی یک تصویر برای دیدن آن از نزدیک و سپس بستن آن برای رسیدن به تصویر بعدی. اگر یک کسب و کار عکاسی دارید، باید مطمئن شوید که موضوع شما می تواند توصیفات مشتری را برجسته کند. یکی از موضوعات محبوبی که برای عکاسی بسیار خوب عمل می کند این است تم X Themeco.

تم های املاک و مستغلات

اگر در املاک و مستغلات کار می کنید، می دانیم که زمان شما چقدر محدود است. افزودن لیست ها و نمایش خانه های شما برای موفقیت کسب و کار شما ضروری است. می‌خواهید تم‌هایی را انتخاب کنید که خانه‌های شما را برجسته کند و اطلاعات را به کارآمدترین و کاربرپسندترین شکل ممکن در اختیار بینندگانتان قرار دهد. یکی از موضوعات محبوبی که برای املاک و مستغلات کار می کند این است تم Houzez FaveTheme.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی رسانگار در مقابل هاستینگer میزبانی VPS

تم رستوران

یک عکس واقعا ارزش هزار کلمه را دارد، به خصوص اگر از غذاهای شگفت انگیز باشد. مطمئناً دوست دارید که وب سایت رستوران شما خلاقیت های جذاب شما را برجسته کند، بنابراین تم های رستوران با تصاویر بزرگ مطمئناً ضروری است. یکی دیگر از جنبه های تم رستوران این است که به شما امکان می دهد منوی خود را به راحتی آپلود کنید. نه تنها باید آپلود آن آسان باشد، بلکه باید به روز رسانی شود. اگر شما host رویدادها یا شام های ویژه، شما یک فرود ویژه می خواهید page که جزئیات رویداد ویژه شما را ارائه می دهد. یکی از موضوعات محبوبی که برای رستوران ها کار می کند این است تم Rosa PixelGrade.

تم های موسیقی

چه هنرمند در حال رشدی باشید، چه در حال حاضر پلاتین سه گانه خود را داشته باشید، به تمی نیاز دارید که به راحتی بتواند آلبوم های شما را به نمایش بگذارد. یکی از بخش‌های مهم تم موسیقی، ناحیه‌ای است که طرفداران شما می‌توانند مستقیماً با شما ارتباط برقرار کنند. به دنبال تمی بگردید که شاید دارای ویژگی کتاب مهمان باشد. یک ویژگی اضافی که ممکن است مفید باشد داشتن یک پخش کننده موسیقی داخلی است که طرفداران می توانند به نمونه هایی از موسیقی جدید شما گوش دهند. یکی از تم های محبوبی که به خوبی برای موسیقی کار می کند این است تم سرسبز IronTemplate.

تم های تناسب اندام

چه یک ماجراجوی آخر هفته باشید، چه یک مربی تناسب اندام، یک علاقه مندان به سلامتی، یا شروع به یک باشگاه ورزشی باشید، می خواهید یک تم تناسب اندام داشته باشید که مهارت های شما را نشان دهد و با برند شما مطابقت داشته باشد. شما به ویژگی‌هایی مانند تقویم‌های وب نیاز دارید که امکان رزرو مستقیم کلاس و تجارت الکترونیک را فراهم می‌کنند تا هر یک از مشتریان شما بتوانند قبل از رسیدن به کلاس‌های خود هزینه پرداخت کنند. برخی از تم های تناسب اندام حتی دارای داشبورد ویژه ای هستند که بازدیدکنندگان شما می توانند زمان ها و تکرارهای خود را وارد کنند. یکی از تم های محبوب تناسب اندام این است تم GymBase QuanticaLab.

تم های طراح

اگر در زمینه طراحی کار می کنید، موضوع شما باید با سبک و پیچیدگی شما مطابقت داشته باشد. طراح بودن به این معنی است که وب سایت شما باید پیام شما را به وضوح منتقل کند. در برخی موارد، داشتن یک موضوع پیچیده تر، ممکن است سطحی از حرفه ای بودن را به ارمغان بیاورد که بازدیدکنندگان شما را تحت تاثیر قرار دهد و شانس بیشتری برای انتخاب شما به ارمغان بیاورد. روی نیازهای طراحی آنها یکی از تم های محبوب طراح این است تم The7 DreamTheme.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  از فونت های Google Easy استفاده کنید روی وب سایت وردپرس شما

تم های لباس/مد

آیا با تجارت الکترونیک درگیر هستید یا آخرین گرایش ها و سبک ها را مدیریت می کنید؟ تم های لباس و مد می توانند فوق العاده سرگرم کننده باشند زیرا به شما امکان می دهند خطوط لباس خود را به احساس کلی وب سایت بیاورید. این نوع تم ها باید دارای تصاویر بزرگ و شاید حتی مکانی باشند که مشتریان بتوانند یک تصویر را ببینند نمای 360 درجه از خط لباس شما روی یک مدل. یکی از موضوعات محبوب برای مد این است موضوع خرده فروش.

تم های ویدئویی یکپارچه

آیا شما یک تهیه کننده ویدیو یا فیلمسازی هستید که تولیدات ویدیویی خیره کننده ای ایجاد می کنید؟ تم های یکپارچه ویدیو برای فیلمبرداران بسیار مهم هستند زیرا بازدیدکنندگان شما می خواهند فیلم های زیبا و حلقه های برجسته شما را ببینند. این که آیا ویدیوهای شما میزبانی می شوند روی YouTube، Vimeo، یا ویستیا، شما تمی می خواهید که بتواند بازدیدکننده شما را به تجربه کامل برساند. یکی از تم های محبوب که برای ویدیو بسیار خوب کار می کند این است تم X Themeco.

تم های مشاوره

هنگامی که به دنبال یک موضوع مبتنی بر مشاوره هستید، اغلب می خواهید ادغام تجارت الکترونیک، ادغام ویدئو، صفحات قیف و قابلیت گواهینامه را داشته باشید. هر یک از این ویژگی ها برای ایجاد اعتماد بین شما و بازدیدکنندگان وب سایت شما مهم هستند. یکی از موضوعات محبوب برای مشاوره این است موضوع مشاوره StylemixTheme.

هنگامی که به دنبال نوع مناسبی از تم وب سایت وردپرس هستید، انتخاب تمی که شامل ویژگی ها و ابزارهای قدرتمند باشد، باعث موفقیت وب سایت شما می شود. با تعداد زیادی تم برای انتخاب، خود را محدود به یک سبک نکنید و تم خاصی را مجبور کنید تا با نیازهای شما سازگار شود، بلکه یکی را بیابید که تمام ویژگی های مورد نظر شما را فراهم کند. این باعث صرفه جویی در زمان، انرژی و ناامیدی شما در طولانی مدت می شود.

آیا می دانستید که وب سایت وردپرس شما با میزبانی وردپرس میزبانی رسانگار می تواند سریعتر اجرا شود؟ سرعت و قدرت را به وب سایت خود بیاورید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید