وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

قانون 80/20 در سئو – بهینه سازی اصل پارتو

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


اصل پارتو در سئو کاربرد دارد و نتایج عالی به ارمغان می آورد. من بینش او را در مورد قانون 80/20 در بهینه سازی موتورهای جستجو در طول SEO لهستان به اشتراک گذاشتم روی تور و کنفرانس دیجیتال المپوس و مشتاقانه منتظر انتشار دوباره این خبر هستیم روی من عاشق بازاریابی هستم.

من سعی کردم یک خلاصه 80/20 خالص از ارائه خود ایجاد کنم و اینجا آمد!

نسخه 80/20 اسلایدها👇

اصل پارتو چیست؟

طبق ویکی پدیا: اصل پارتو یک اصل اقتصادی است که نشان می دهد 80 درصد نتایج از 20 درصد علل ناشی می شود.

آیا در مورد قانون پارتو شنیده اید؟ بیان می کند که 80 درصد از فروش شما احتمالاً از 20 درصد مشتریان شما خواهد بود. 80/20 یک ساده‌سازی بیش از حد است، اما نمایشی تقریبی از روش کسب درآمد بیشتر 80 درصد از کسب‌وکار (و چند نفر فکر می‌کنند که کسب‌وکار به دست آمده است!). اگر می دانید چه مشتریانی مسئول 80 درصد فروش شما هستند و می دانید کدام مشتریان سودآورتر هستند، می توانید محتوا و سئوی خود را بر این اساس برای این مشتریان تنظیم کنید (و به طور خاص به آنها رسیدگی کنید!).

چگونه از اصل پارتو در سئو استفاده کنیم؟

مطمئن شوید که تلاش‌های خود را در مکان‌هایی انجام می‌دهید که بالاترین ROI را به همراه دارند. ممیزی های طولانی و سایر اشکال خدمات مشتری می تواند ارجاعات بیشتری را به همراه داشته باشد، اما اگر بدانید چه کاری انجام می دهید، می توانید کار بهتری در تقسیم بندی وظایف خود انجام دهید (page سرعت، محتوا، کلمات کلیدی، بک لینک). شما می توانید تمرکز کنید روی چند جنبه و کل بازاریابی خود را حول آن ها بسازید. در اینجا 3 کاری وجود دارد که توصیه می کنم برای سئوی بیشتر انجام دهید. اما قبل از غواصی، بیایید دریابیم که چه کسی می تواند سود ببرد.

چه کسی می تواند در حین کار در قانون 80/20 کار کند روی page رتبه بندی؟

این منطقه ای است که من می شنوم که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و راهنماهای زیادی وجود دارد که به آن می پردازند. من شخصا فکر می کنم که این یک اشتباه بزرگ است و باید تا آنجا که ممکن است وقت بگذارید روی ایجاد محتوای عالی، نه روی تلاش برای دریافت کلیک های بیشتر مقالات جدید عالی هستند، اما بازگشت آنها ماهها، گاهی اوقات سالها است. 80/20 به این معنی است که ما می توانیم 80٪ کلیک ها را با 20٪ تلاش انجام دهیم. این تلاش باید انجام شود روی بهینه سازی محتوای موجود پس چه کسی می تواند این کار را انجام دهد؟ وب‌سایت‌هایی که قبلاً ده‌ها پست وبلاگ دارند که ترافیک را به همراه دارند. حداقل 100 نمایش در جستجوی گوگل در روز خواهد بود.

چگونه Surfer می تواند در سئوی 80/20 کمک کند؟

Surfer به شما کمک می کند تا محتوای قدرتمند و جذابی را بدون نیاز به کدنویسی یا دانش خاصی برای ایجاد آن بسازید. ایده های مقالاتی که موتورهای جستجو دوست دارند، به استراتژی بازاریابی محتوای شما افزوده می شوند و ترافیک ارگانیک را افزایش می دهند. لازم نیست SEO را یاد بگیرید یا در بازاریابی دیجیتال استاد باشید. با Surfer فقط باید بهینه سازی کنید، پست های وبلاگ بیشتری بنویسید و آنها را منتشر کنید. نگهداری و ایجاد محتوا هرگز آسان تر، سودآورتر و مهمتر از همه سرگرم کننده نبوده است.

سایر پست های مرتبط با سئو را مشاهده کنید:

  • روش برنده شدن SERP با حسابرسی Surfer – یک راهنمای کامل
  • سئوی DIY: قبل از استخدام این 10 استراتژی را امتحان کنید
  • برنده شدن SERP با پست‌های مهمان: روش استفاده از Surfer برای محتوای بهتر و پیوند بیشتر



منتشر شده در 1403-02-25 15:40:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید