وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

قدرت تعامل اجتماعی: اینستاگرام و وردپرس

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


اگر می خواهید یک وب سایت موفق برای وبلاگ نویسی یا اهداف تجاری داشته باشید، می دانید که صرفاً راه اندازی وب سایت پایان پروژه نیست. یک سایت موفق نیاز به بازاریابی و شخصی سازی دارد. به همین دلیل است که ارتباطات رسانه های اجتماعی هنگام تبلیغ وب سایت شما بسیار مهم است.

یکی از راه‌های تعامل مخاطبان با رسانه‌های اجتماعی از طریق ادغام اینستاگرام با سایت وردپرسی شماست. در اینجا روش انجام آن آمده است:

ویجت فالوورهای اینستاگرام

یکی از راه هایی که می توانید حساب اینستاگرام خود را در وب سایت وردپرس خود ادغام کنید، ویجت فالوورهای اینستاگرام است که به شما امکان می دهد دکمه ای را اضافه کنید. روی صفحه وب شما این دکمه نشان می دهد که در حال حاضر چند فالوور اینستاگرام دارید و بیننده می تواند روی آن کلیک کند روی دکمه شروع دنبال کردن شما این به همین راحتی است و به شما اجازه می دهد تا به سرعت فالوورهای جدیدی به فید خود اضافه کنید.

افزونه فید اینستاگرام WD

این افزونه با نمایش مستقیم فید اینستاگرام شما یک قدم فراتر از ابزارک فالوورها می رود روی وردپرس شما page. به این ترتیب، مخاطبان شما می توانند ببینند که اگر شما را دنبال کنند، چه نوع چیزهایی را مشاهده خواهند کرد. سپس آنها می توانند به راحتی روی دکمه دنبال کردن کلیک کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  عناصر ضروری وب سایت که سود آنلاین را افزایش می دهد

تصاویر و ویدیوها را جاسازی کنید

یک راه عالی دیگر برای استفاده از فید اینستاگرام شما روی وب سایت شما این است که تصاویر و ویدیوها را مستقیماً از اینستاگرام در سایت قرار دهید. برای انجام این کار، کافی است به اینستاگرام بروید و تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را پیدا کنید.

روی مهر زمانی در پایین رسانه کلیک کنید تا مرورگر شما آن را در یک برگه جدید باز کند. هنگامی که این اتفاق افتاد، URL را کپی کرده و مستقیماً در ویرایشگر وردپرس خود قرار دهید. این ساده ترین راه برای انجام یک جاسازی و یک راه عالی برای استفاده از تصاویر بصری برای گفتن یک داستان است روی وبسایت شما.

برنامه های خود را متصل کنید

دو ابزار عالی برای اتصال مستقیم حساب اینستاگرام شما به سایت وردپرس شما وجود دارد. یکی Zapier نام دارد و دیگری If This then That (IFTTT). هنگامی که یکی از این برنامه ها را راه اندازی کردید، پست های اینستاگرام شما به طور خودکار به وب سایت شما اضافه می شود.

وبلاگ های خود را در اینستاگرام ارسال کنید

بسیاری از مردم فکر می کنند که بهترین کار این است که پست های اینستاگرام را به وب سایت خود اضافه کنید، اما برعکس آن نیز در واقع ایده خوبی است. پس از ایجاد فالوور، می توانید وبلاگ هایی را از وب سایت خود به فید اینستاگرام خود اضافه کنید. برای این کار به افزونه ای مانند Social Media Autopost & Scheduler نیاز دارید. این به شما امکان می دهد هر زمان که می خواهید وبلاگ های جدید را فشار دهید (لازم نیست خودکار باشد).

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  توجه همه صاحبان وب سایت: نامه IDNS و سایر کلاهبرداری های دامنه

همچنین می‌توانید محتوای قدیمی‌تر وبلاگ را فشار دهید تا فالوورهای جدید اینستاگرام شما در معرض آنها قرار بگیرند. همه اینها یک راه عالی برای هدایت ترافیک به وب سایت شما است تا بتوانید خوانندگان و درآمد احتمالی را افزایش دهید.

اگر در تلاش برای تبلیغ وبلاگ یا کسب و کار خود هستید، داشتن یک سایت وردپرس اغلب کافی نیست. همچنین نیازمند یافتن راه درست برای تبلیغ وب سایت خود از طریق رسانه های اجتماعی است. در حالی که فیس بوک و توییتر برای مدت طولانی پادشاهان بوده اند، اینستاگرام نسبتا تازه واردی است که موج می زند. با یافتن راهی برای اتصال فید اینستاگرام به سایت وردپرس خود، راهی برای داشتن بهترین های هر دو دنیا پیدا می کنید.

وب سایت وردپرس خود را با سرعت میزبانی وردپرس تقویت کنید. بازدیدکنندگان خود را در انتظار یک page برای بارگذاری.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید