قیمت گذاری وردپرس در سال 2023 – هزینه یک وب سایت وردپرس چقدر است؟

وردپرس که به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ساده شروع شد، به یک پلتفرم سایت سازی انعطاف پذیر و یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) جامع تبدیل شده است. این به شما امکان می دهد هر سایتی را بسازید، از یک وبلاگ کوچک گرفته تا یک فروشگاه قوی تجارت الکترونیک.

از آنجایی که وردپرس برای بسیاری از موارد بسیار محبوب است، ممکن است تعجب کنید که هزینه ساخت یک سایت وردپرس چقدر است. با این حال، محاسبه هزینه های وردپرس آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست. نرم افزار اصلی وردپرس از نظر فنی رایگان است، اما هزینه های اضافی نیز به همراه خواهد داشت.

با در نظر گرفتن این موضوع، همه چیزهایی را که به قیمت گذاری وب سایت وردپرس مربوط می شود، مانند طرح های وردپرس، نام دامنه، تم ها و سایر برنامه های افزودنی را بررسی خواهیم کرد. همچنین مدل های قیمت گذاری دو پلتفرم وردپرس، WordPress.org را به سرعت مقایسه خواهیم کرد. و WordPress.com.

تفکیک قیمت برای WordPress.org و WordPress.com

امروزه وردپرس توسط دو پلتفرم مختلف نمایش داده می شود. تفاوت اصلی بین WordPress.org و WordPress.com در ارائه دهنده هاست است.

WordPress.org یک نسخه خود میزبان وردپرس است، به این معنی که کاربران باید host وب سایت های آنها با یک ارائه دهنده میزبانی انتخاب شده است. در مقابل، همه سایت های WordPress.com توسط میزبانی می شوند اتوماتیک.

با در نظر گرفتن این موضوع، قیمت گذاری برای هر دو سیستم عامل متفاوت است. ابتدا بیایید قیمت WordPress.org را بررسی کنیم.

WordPress.org

از آنجایی که WordPress.org یک پلت فرم خود میزبان است، باید نرم افزار اصلی را دانلود کنید و هزینه های سایر منابع مورد نیاز را محاسبه کنید. اینها شامل یک نام دامنه، یک طرح میزبانی وب و افزونه ها و تم های ممتاز وردپرس است.

هاستینگerهزینه های خدمات میزبانی وب سایت 1.99-29.99 دلار در ماه بسته به روی طرح. شما همچنین به یک نام دامنه و گواهی SSL نیاز دارید که هزینه دارد 0.99-39.99 دلار در سال و 0-1000 دلار در سال، به ترتیب.

خوشبختانه، هاستینگer یک دامنه رایگان به مدت یک سال با برنامه های میزبانی منتخب و گواهینامه SSL وردپرس مادام العمر رایگان با همه برنامه ها ارائه می دهد تا به شما در کاهش هزینه ها کمک کند.

اجزای ضروری بعدی مضامین و افزونه های وردپرس برای تکمیل طراحی و عملکرد وب سایت شما هستند. اگرچه موارد رایگان در دسترس هستند، تم‌ها و افزونه‌های پولی می‌توانند هزینه‌ای بین آن‌ها داشته باشند 2-1000 دلار/مجوز.

در اینجا خلاصه ای سریع از هزینه های تخمینی یک سایت وردپرس خود میزبانی شده است.

میزبانی وب سایت 1.99-29.99 دلار در ماه
نام دامنه 0.99-39.99 دلار در سال
گواهینامه های SSL 0-1000 دلار در سال
تم های ممتاز 2-200 دلار در سال، تا 1000 دلار برای مجوز مادام العمر
پلاگین های پریمیوم 2-1000 دلار در سال / پلاگین
جمع 6.98-283 دلار در ماه

به یاد داشته باشید که هزینه یک وب سایت بستگی دارد روی اندازه و پیچیدگی آن راه اندازی وب سایت های وردپرس ساده مانند وبلاگ ها یا وب سایت های تجاری هزینه کمتری نسبت به سایت های وردپرس قوی، مانند فروشگاه های آنلاین یا سایت های جریان دارد.

WordPress.com

می توانید با طرح رایگان یک وب سایت راه اندازی کنید. با این حال، برای اجرای یک وب سایت برای اهداف تجاری با نام دامنه سفارشی، باید در یکی از برنامه های پولی وردپرس مشترک شوید. رده های قیمت گذاری وردپرس بین 4-45 دلار در ماه.

جدول قیمت‌گذاری WordPress.com که قیمت‌ها و ویژگی‌های برنامه‌های شخصی، ممتاز، تجاری و تجاری را نشان می‌دهد.جدول قیمت‌گذاری WordPress.com که قیمت‌ها و ویژگی‌های برنامه‌های شخصی، ممتاز، تجاری و تجاری را نشان می‌دهد.

هر طرح پریمیوم شامل یک نام دامنه رایگان برای یک سال و پشتیبانی نامحدود ایمیل است. علاوه بر این، حق بیمه، کسب و کار، و تجارت الکترونیک برنامه ها همچنین با یکپارچه سازی Google Analytics، تم های ممتاز و پشتیبانی از چت زنده ارائه می شوند.

در حالی که WordPress.com از چندین روش کسب درآمد پشتیبانی می کند، آنها دارای چندین جنبه منفی هستند. به عنوان مثال، کاربران تنها با پیوستن به برنامه تبلیغاتی خود می توانند تبلیغات را اجرا کنند، WordAds، در ازای درآمد مشترک از تبلیغات.

WordPress.com همچنین سایر روش های کسب درآمد مانند پیوندهای وابسته، عضویت و کمک های مالی را تنظیم می کند. به عبارت دیگر، کاربران WordPress.com کنترل کاملی بر گزینه های کسب درآمد خود ندارند.

اگر می‌خواهید گزینه‌های کسب درآمد نامحدود و همچنین آزادی و کنترل بیشتری بر روی سایت خود داشته باشید، بهتر است یک وب‌سایت وردپرسی با WordPress.org بسازید.

هزینه های اصلی یک سایت وردپرسی

اکنون که ایده ای تقریبی از قیمت وردپرس دارید، بیایید هزینه های اصلی یک وب سایت WordPress.org و جزئیات آن را بررسی کنیم.

میزبانی وب – از 1.99 دلار در ماه

میزبانی وب و نام دامنه بلوک های اساسی برای ایجاد یک وب سایت وردپرس کاملاً کاربردی هستند. هزینه یک طرح میزبانی وب بر اساس متفاوت است روی نوع آن و منابع تخصیص یافته در اینجا چندین نوع میزبانی وجود دارد که می توانید خریداری کنید.

هاست وردپرس مدیریت شده

هاست وردپرس به طور خاص برای وب سایت های وردپرسی طراحی و بهینه شده است. این یک راه اندازی آسان را ارائه می دهد process برای ایجاد یک سایت وردپرس با افزونه های از پیش نصب شده بهینه سازی عملکرد.

هاستینگer برخی از بهترین برنامه های میزبانی وردپرس را در بازار ارائه می دهد. هزینه برنامه های میزبانی مدیریت وردپرس ما 2.99-8.99 دلار در ماه. آنها ویژگی های مفیدی مانند ابزار مرحله بندی و به روز رسانی خودکار را برای اطمینان از تعمیر و نگهداری روان ارائه می دهند. کش کردن اشیا همچنین سرعت سایت وردپرس شما را تا سه برابر سریعتر می کند.

هاست اشتراکی

هاست اشتراکی مقرون به صرفه ترین گزینه است و برای مشاغل کوچک و وب سایت های شخصی مناسب است. از آنجایی که کاربران سرور و منابع آن را به اشتراک می گذارند، مقرون به صرفه ترین گزینه در مقایسه با سایر انواع هاست است.

هاستینگerهزینه برنامه های میزبانی مشترک 1.99-3.99 دلار در ماه.

آنها با یک نصب کننده خودکار ارائه می شوند که به شما امکان می دهد WordPress یا سایر CMS ها را با چند کلیک تنظیم کنید. در همین حال، اسکنر بدافزار داخلی و فایروال برنامه وب سایت شما را از مهاجمان محافظت می کند.

نکته حرفه ای

تفاوت بین میزبانی اشتراکی و مدیریت شده وردپرس را بیاموزید تا ببینید کدام یک با نیازهای شما مطابقت دارد.

هاست ابری

هاست ابری از خوشه ای از سرورها برای متعادل کردن بار سایت و به حداقل رساندن خرابی استفاده می کند. اگر یک سرور از کار بیفتد، سرور دیگری سایت وردپرس شما را فعال نگه می دارد.

هاست ابری از مجازی سازی برای تقسیم منابع فیزیکی سرور به چندین سرور مجازی استفاده می کند. این رویکرد عملکرد و زمان آپدیت را افزایش می‌دهد و حتی زمانی که بازدیدکنندگان زیادی دریافت می‌کنید، یک وب‌سایت روان را تضمین می‌کند.

با توجه به زیرساخت های پیچیده ای که دارد، هاست ابری گران تر از سایر انواع هاست است. هاستینگerهزینه برنامه های میزبانی ابری بین 8.99-29.99 دلار در ماه.

اگر یک سایت پربازدید مانند یک فروشگاه تجارت الکترونیک یا یک وب سایت شرکتی دارید، توصیه می کنیم در هاست ابری سرمایه گذاری کنید.

میزبانی VPS (سرور خصوصی مجازی).

VPS یک سرور فیزیکی را به چندین سرور مجازی تقسیم می کند که هر پارتیشن از دیگری جدا شده است. هاست VPS به دلیل محیط خصوصی خود برای ایجاد وب سایت های وردپرس با پیکربندی سرور سفارشی عالی است.

این نوع میزبانی کنترل بیشتری روی سرور فراهم می کند، زیرا کاربران دسترسی ریشه و انعطاف پذیری برای راه اندازی سرور را به هر نحوی که می خواهند خواهند داشت.

با این حال، VPS به دانش فنی بیشتری از کاربر خود نیاز دارد. برای کاربرانی که می خواهند پیکربندی سرور خود را تغییر دهند و سایت های وردپرس سفارشی شده را اجرا کنند مناسب تر است.

هاستینگerبرنامه های میزبانی وب VPS از 6.49 دلار به 19.99 دلار در ماه.

به طور خلاصه، هاستینگerهزینه برنامه های میزبانی وب 1.99-29.99 دلار در ماه. توجه داشته باشید که قیمت های ماهانه شروع هر حساب میزبانی وب با هزینه های تمدید متفاوت است.

به عنوان مثال، بسته به روی طول شما هاستینگer’s کسب و کار اشتراک طرح میزبانی، هزینه تمدید بین آنها متفاوت است 3.99-13.99 دلار در ماه.

در صورت انتخاب طرح 48 ماهه، هزینه اشتراک ماهانه خواهد بود 3.99 دلار در ماه برای چهار سال. پس از اتمام دوره، هزینه ماهانه این طرح تجاری خواهد بود 8.99 دلار در ماه.

نکته حرفه ای

برای کاهش هزینه وردپرس خود، یک برنامه میزبانی وب همراه و نام دامنه پیدا کنید. با هاستینگer، طرح میزبانی وب پریمیوم یا بالاتر شامل ارزش دامنه رایگان است 9.99 دلار. علاوه بر این، گواهینامه های رمزگذاری نامحدود SSL رایگان دریافت خواهید کرد روی تمامی پلن های هاستینگ

برای کاهش بیشتر هزینه وردپرس، این عوامل را در نظر بگیرید:

  • نوع میزبانی مورد نیاز خود را بشناسید. برای انتخاب برنامه میزبانی وب مناسب برای سایت وردپرس خود وقت بگذارید. ابتدا نیازهای سایت خود را شناسایی کنید تا آنچه را که برای آن هزینه می کنید به دست آورید. همچنین، در نظر بگیرید که کدام وب سرور را ترجیح می دهید، از چه برنامه های وب می خواهید استفاده کنید و آیا به یک محیط میزبانی مدیریت شده نیاز دارید یا خیر.
  • بودجه خود را مشخص کنید. اگر انتظار بازدیدکنندگان زیادی از وب سایت ندارید اما محیطی بهینه شده برای وردپرس می خواهید، یک طرح میزبانی وردپرس را انتخاب کنید. اگر بودجه انعطاف پذیری دارید، یک طرح ابری یا VPS فضای بیشتری را برای رشد سایت شما فراهم می کند.
  • چندین ارائه دهنده هاست را مقایسه کنید. انجام تحقیق قبل از انتخاب یک ارائه دهنده هاست وردپرس می تواند راه زیادی را برای شما انجام دهد. هر وب host معمولاً در یک نوع میزبانی خاص تخصص دارد. ادعاهای آنها را آزمایش کنید و نظرات مشتریان مورد اعتماد را قبل از نهایی کردن سفارش خود بخوانید تا از بهترین گزینه اطمینان حاصل کنید.

نام دامنه – شروع از 0.99 دلار در سال

برای ساخت وب سایت با WordPress.org به یک دامنه سفارشی نیاز دارید. این نام دامنه به عنوان آدرس وب سایت شما عمل می کند، به عنوان مثال، mywordpresssite.com.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه وب سایت خود را از هاست اشتراکی به VPS منتقل کنید

هزینه نام دامنه تا حدی بستگی دارد روی TLD انتخاب شده (دامنه سطح بالا). رایج ترین gTLD ها (دامنه های سطح بالای عمومی) هستند .com، .خالصو پسوندهای نام دامنه .org.

محبوب ترین gTLD است .com، که هزینه دارد 9.99 دلار در سال در هاستینگer. gTLD مورد علاقه دیگر، .خالص، هزینه ها 12.99 دلار در سال.

TLD ثبت بازسازی انتقال
.دارایی، مالیه، سرمایه گذاری 14.99 دلار 49.99 دلار 49.99 دلار
.کلیک 1.99 دلار 10.99 دلار 10.5 دلار
.dev 14.99 دلار 14.99 دلار 14.99 دلار
شما 1.79 دلار 11.99 دلار 9 دلار
.جهان 3.5 دلار 26.99 دلار 27 دلار
.مسافرت رفتن 27.99 دلار 110.99 دلار 27.99 دلار
.خانه 10.99 دلار 29.99 دلار 10.99 دلار
.eu 3.99 دلار 7.99 دلار 6.99 دلار
.که در 4.99 دلار 9.99 دلار 6.99 دلار
.com 9.99 دلار 15.99 دلار 8.99 دلار
.es 7.99 دلار 8.99 دلار 0.99 دلار
.co.uk 7.99 دلار 11.99 دلار 0.99 دلار
.co.in 6.99 دلار 7.99 دلار 6.99 دلار
.ca 16.99 دلار 16.99 دلار 12.99 دلار
.jp 34.99 دلار 34.99 دلار 0.99 دلار
.ind.in 8.99 دلار 9.99 دلار 8.99 دلار
.llc 17.99 دلار 32.99 دلار 17.99 دلار
اطلاعات 3.99 دلار 19.99 دلار 13.99 دلار
.عکاسی 10.99 دلار 21.99 دلار 10.99 دلار
.mobi 9.95 دلار 13.99 دلار 13.99 دلار
مزرعه 10.99 دلار 29.99 دلار 10.99 دلار
.نام 11.99 دلار 14.99 دلار 11.99 دلار
.سنگ 5.99 دلار 10.99 دلار 11 دلار
.خالص 12.99 دلار 14.99 دلار 12.99 دلار
.com.au 9 دلار 13.99 دلار 0.99 دلار
.net.in 11.99 دلار 13.99 دلار 8.99 دلار
.کسب و کار 6.99 دلار 12.99 دلار 13 دلار
.org 7.99 دلار 15.99 دلار 12.99 دلار
مرکز 8.99 دلار 19.99 دلار 19.99 دلار
.org.in 8.99 دلار 9.99 دلار 8.99 دلار
.منطقه 7.99 دلار 31.99 دلار 31.99 دلار
org.uk 9.99 دلار 10.99 دلار 0.99 دلار
wtf 3.99 دلار 29.99 دلار 3.99 دلار
pw 7.99 دلار 19.99 دلار 0.99 دلار
.fyi 6.99 دلار 19.99 دلار 6.99 دلار
.ws 22.99 دلار 34.99 دلار 13.99 دلار
.زمین 13.99 دلار 29.99 دلار 13.99 دلار
xyz 1.99 دلار 13.99 دلار 9.99 دلار
.شرط 10.99 دلار 19.99 دلار 10.99 دلار
.بودن 6.99 دلار 6.99 دلار 6.99 دلار
.قهوه 8.99 دلار 29.99 دلار 8.99 دلار
.ch 6.99 دلار 6.99 دلار 0.99 دلار
.biz.id 0.99 دلار 1.69 دلار
شرکت 23.99 دلار 30.99 دلار 23.99 دلار
.biz 15.99 دلار 16.99 دلار 16.99 دلار
.com.co 11.99 دلار 14.99 دلار 11.99 دلار
.امروز 3.5 دلار 18.99 دلار 19 دلار
.com.es 13.99 دلار 14.99 دلار 0.99 دلار
.مطبوعات 2.99 دلار 59.99 دلار 54.99 دلار
.cz 26.99 دلار 26.99 دلار 0.99 دلار
.host 2.99 دلار 74.98 دلار 72.99 دلار
.de 6.99 دلار 7.99 دلار 4.99 دلار
.ابر 0.99 دلار 18.99 دلار 18.99 دلار
.fr 7.99 دلار 9.99 دلار 7.99 دلار
.io 39.99 دلار 49.99 دلار 49.99 دلار
.gr 15.99 دلار 15.99 دلار 0.99 دلار
.ro 32.99 دلار 32.99 دلار 32.99 دلار
.ist 21.99 دلار 21.99 دلار 21.99 دلار
.تبادل 10.99 دلار 29.99 دلار 29.99 دلار
.آی تی 16.99 دلار 16.99 دلار 16.99 دلار
.رسانه ها 5.99 دلار 29.99 دلار 29.99 دلار
nl 5.99 دلار 6.99 دلار 0.99 دلار
.pk 55.5 دلار 55.5 دلار
.nu 15.99 دلار 15.99 دلار 0.99 دلار
هنر 1.99 دلار 13.99 دلار 14.99 دلار
.pl 3.99 دلار 24.99 دلار 0.99 دلار
.سرمایه گذاری 13.99 دلار 49.99 دلار 13.99 دلار
.se 15.99 دلار 18.99 دلار 0.99 دلار
.شهر 5.99 دلار 19.99 دلار 5.99 دلار
.برخط 0.99 دلار 34.99 دلار 27.99 دلار
.بازار یابی 6.99 دلار 29.99 دلار 6.99 دلار
.فروشگاه 0.99 دلار 51.99 دلار 44.99 دلار
.اجرا کن 3.99 دلار 19.99 دلار 3.99 دلار
.tech 0.99 دلار 51.99 دلار 38.99 دلار
.اهمیت دادن 13.99 دلار 29.99 دلار 13.99 دلار
گربه 8.99 دلار 22.99 دلار 22.99 دلار
.به علاوه 6.99 دلار 29.99 دلار 6.99 دلار
.ae.org 18.99 دلار 18.99 دلار 18.99 دلار
.خانواده 13.99 دلار 25.99 دلار 13.99 دلار
.ag 92.99 دلار 92.99 دلار 92.99 دلار
.سرد 6.99 دلار 29.99 دلار 6.99 دلار
در 12.99 دلار 12.99 دلار 11.99 دلار
.نقد 13.99 دلار 29.99 دلار 13.99 دلار
.صبح 49.99 دلار 49.99 دلار 43.99 دلار
.me.uk 8.99 دلار 10.99 دلار 10.99 دلار
.bz 21.99 دلار 21.99 دلار 21.99 دلار
.com.br 12 دلار 12.5 دلار 0.99 دلار
سی سی 10.99 دلار 10.99 دلار 10.99 دلار
.sbs 1.29 دلار 10.99 دلار 9 دلار
.cl 12.99 دلار 12.99 دلار 12.99 دلار
.اخبار 9.99 دلار 20.99 دلار 21 دلار
.com.de 5.99 دلار 5.99 دلار 5.99 دلار
.خدمات 6.5 دلار 26.99 دلار 27 دلار
.com.mx 13.99 دلار 29.99 دلار 22.99 دلار
.راه حل ها 6.99 دلار 18.99 دلار 19 دلار
.com.pl 3.99 دلار 11.99 دلار 0.99 دلار
سرگرم کننده 0.99 دلار 32.99 دلار 17.99 دلار
.com.se 10.99 دلار 10.99 دلار 10.99 دلار
.بالا 2.99 دلار 6.99 دلار 7 دلار
.cx 16.45 دلار 18.99 دلار 18.99 دلار
.ارتباط دادن 8.99 دلار 10.99 دلار 10.5 دلار
.com.pt 18.99 دلار 18.99 دلار 18.99 دلار
uno 0.99 دلار 19.99 دلار 16.99 دلار
.dk 8.99 دلار 8.99 دلار 0.99 دلار
.کمک 9.99 دلار 24.99 دلار 25 دلار
fm 89.99 دلار 89.99 دلار 80.99 دلار
.خواص 26.99 دلار 27.99 دلار 19 دلار
.in.net 7.99 دلار 7.99 دلار 7.99 دلار
.دیجیتال 2.99 دلار 27.99 دلار 28 دلار
.info.pl 3.99 دلار 11.99 دلار 11.99 دلار
برنامه 15.99 دلار 17.99 دلار 15.99 دلار
.li 6.99 دلار 6.99 دلار 6.99 دلار
.ai 99.99 دلار 99.99 دلار 159.99 دلار
.la 31.99 دلار 31.99 دلار 0.99 دلار
.آکادمی 14.99 دلار 29.99 دلار 29.99 دلار
.آن 8.99 دلار 9.99 دلار 0.01 دلار
.تحصیلات 10.99 دلار 22.99 دلار 22.99 دلار
.لو 18.99 دلار 18.99 دلار 18.99 دلار
.کارشناس 7.99 دلار 49.99 دلار 49.99 دلار
lv 15.99 دلار 15.99 دلار 0.99 دلار
.بازی ها 10.99 دلار 19.99 دلار 19.99 دلار
من 8.99 دلار 17.99 دلار 15.99 دلار
.حرفه ای 3.99 دلار 19.99 دلار 19.99 دلار
.net.pl 3.99 دلار 11.99 دلار 0.99 دلار
.استودیو 14.99 دلار 24.99 دلار 24.99 دلار
pt 18.99 دلار 18.99 دلار 0.99 دلار
.fi 12.99 دلار 12.99 دلار 0.99 دلار
.pm 9.99 دلار 9.99 دلار 9.99 دلار
.وبلاگ 2.99 دلار 25.99 دلار 25.99 دلار
mx 39.99 دلار 39.99 دلار 32.99 دلار
.bio 6.99 دلار 69.99 دلار 6.99 دلار
.re 8.99 دلار 8.99 دلار 8.99 دلار
.اجتماعی 8.99 دلار 29.99 دلار 8.99 دلار
.tf 9.99 دلار 9.99 دلار 9.99 دلار
.جهانی 27.99 دلار 69.99 دلار 27.99 دلار
.تلویزیون 34.99 دلار 34.99 دلار 31.99 دلار
تیم 3.99 دلار 29.99 دلار 3.99 دلار
.wf 9.99 دلار 9.99 دلار 9.99 دلار
.آثار 4.99 دلار 29.99 دلار 4.99 دلار
xxx 84.99 دلار 84.99 دلار 84.99 دلار
.نرم افزار 13.99 دلار 29.99 دلار 13.99 دلار
ما 8.99 دلار 8.99 دلار 8.99 دلار
.بازار 6.99 دلار 12.99 دلار 6.99 دلار
.سایت 0.99 دلار 32.99 دلار 22.99 دلار
.انجمن 13.99 دلار 29.99 دلار 13.99 دلار
vc 31.99 دلار 34.99 دلار 0.99 دلار
.سبز 6.99 دلار 67.99 دلار 6.99 دلار
.yt 9.99 دلار 9.99 دلار 9.99 دلار
.حمایت کردن 5.99 دلار 21.99 دلار 5.99 دلار
.فضا 0.99 دلار 20.99 دلار 16.99 دلار
.سیستم های 8.99 دلار 23.99 دلار 8.99 دلار
.سایت اینترنتی 0.99 دلار 25.99 دلار 16.99 دلار
.ac 34.99 دلار 58.99 دلار
.انگلستان 7.99 دلار 10.99 دلار 0.99 دلار
.مربی 13.99 دلار 49.99 دلار 13.99 دلار
.فروشگاه 0.99 دلار 34.99 دلار 26 دلار
.مشاوره 13.99 دلار 32.99 دلار 13.99 دلار
.باشگاه 13.99 دلار 30.99 دلار 11 دلار
.انرژی 10.99 دلار 90.99 دلار 10.99 دلار
icu 2.99 دلار 30.99 دلار 26 دلار
.سرمایه، پایتخت 10.99 دلار 49.99 دلار 10.99 دلار
.آژانس 6.99 دلار 18.99 دلار 19 دلار
.کافه 6.99 دلار 32.99 دلار 6.99 دلار
.شرکت 4.99 دلار 8.99 دلار 9 دلار
چت 10.99 دلار 29.99 دلار 10.99 دلار
.پست الکترونیک 5.99 دلار 18.99 دلار 19 دلار
.بوتیک 3.99 دلار 29.99 دلار 3.99 دلار
.گروه 9.99 دلار 10.99 دلار 11 دلار
.مناسبت ها 7.99 دلار 29.99 دلار 7.99 دلار
.گورو 26.99 دلار 28.99 دلار 29 دلار
.شناسه 16.99 دلار 19.99 دلار
.زندگی 2.99 دلار 27.99 دلار 28 دلار
.شناسه ی من 0.99 دلار 1.69 دلار
.زنده 3.5 دلار 29.99 دلار 21 دلار
.رابطه، رشته 1.79 دلار 11.99 دلار 9 دلار
با مسئولیت محدود 8.5 دلار 18.99 دلار 19 دلار
cfd 1.29 دلار 10.99 دلار 9 دلار
.شبکه 4.5 دلار 18.99 دلار 19 دلار
.حریم خصوصی.حفاظت $0 $0
.آسیا 12.99 دلار 12.99 دلار 12.99 دلار

در همین حال، نام های دامنه ارزان با gTLD های طاقچه مانند .زنده، .tech، .برخط، و xyz هزینه 0.99 دلار. اگرچه ممکن است آنقدر محبوب نباشند، این TLD ها می توانند دامنه شما را منحصر به فردتر و خاص تر کنند و آنها را به یک جایگزین مناسب تبدیل کنند.

یکی دیگر از انواع دامنه های سطح بالای محبوب، دامنه سطح بالای کد کشور (ccTLD) است. این برنامه‌های افزودنی برای کشورهای خاصی در سرتاسر جهان تخصیص داده شده‌اند، مانند TLD .us برای ایالات متحده، .که در برای هند و دامنه .se برای سوئد.

بسیاری از کسب و کارها و برندها از ccTLD برای ارائه محتوای محلی و افزایش دید استفاده می کنند. بسته به روی ثبت دامنه، قیمت نام های دامنه با کد کشوری بین 5.50-49.99 دلار در سال.

در انتهای گران تر، پسوند دامنه .ai هزینه دارد 129.99 دلار در سال. این هزینه را هنگام ساخت یک سایت وردپرس مرتبط با هوش مصنوعی با افزونه در نظر بگیرید.

از ابزار جستجوی نام دامنه ما برای مقایسه قیمت ها استفاده کنید و ببینید آیا نام دامنه مورد نظر شما موجود است یا خیر. اگر گرفته شود، بررسی کننده دامنه می تواند به شما در انتخاب گزینه های جایگزین کمک کند. مطمئن شوید که نام دامنه ای را انتخاب کنید که نشان دهنده کسب و کار شما باشد تا کاربران بتوانند راحت تر آن را به خاطر بسپارند.

بررسی کننده نام دامنه

فوراً در دسترس بودن نام دامنه را بررسی کنید.



در میان تمام TLD ها، .com یکی از گران ترین و در عین حال توصیه شده ترین گزینه است. این ها چند پاسخ برای چرا هستند:

  • اعتبار. بسیاری از برندهای بزرگ استفاده می کنند .com به عنوان پسوند نام دامنه آنها. گرفتن یکی برای وب سایت وردپرس شما می تواند به افزایش اعتبار و ایجاد اعتماد در بین مشتریان شما کمک کند.
  • سئو رتبه بندی. گوگل و سایر موتورهای جستجو به نفع خود هستند .com وب سایت ها به دلیل اعتبار و اقتدار درک شده آنها. موتورهای جستجو بیشتر احتمال دارد که نتایج جستجو را از وب‌سایت‌هایی با TLD عمومی نشان دهند تا دامنه کد کشور.
  • محبوبیت. از آنجایی که اکثر وب سایت ها از .com پسوند، بسیاری از افراد به طور خودکار یک آدرس وب سایت و به دنبال آن این TLD را تایپ می کنند. انتخاب یک .com دامنه پیدا کردن برند شما را برای مشتریان شما آسان تر می کند.

پس از خرید دامنه از یک ثبت کننده، شرکت به ثبت آن کمک می کند روی از طرف شما. برای اطمینان از یک تراکنش قانونی، یک ثبت کننده دامنه را انتخاب کنید که توسط آن معتبر است شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص‌یافته (ICANN).

پس از ثبت نام، باید سالانه نام دامنه را تمدید کنید تا مالکیت خود را حفظ کنید. اگر قبل از تاریخ انقضا این کار را انجام ندهید، تمام سرویس های پیوست شده به نام دامنه شما از کار خواهند افتاد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش اصلاح Palworld و بهترین مدهای Palworld برای امتحان کردن

توجه داشته باشید که ثبت دامنه به معنای اجازه دادن به اطلاعات شخصی شما در دسترس عموم است روی پایگاه داده WHOIS از این رو، ممکن است بخواهید حفاظت از حریم خصوصی دامنه را نیز خریداری کنید. هزینه های حفظ حریم خصوصی دامنه متفاوت است، اما خوشبختانه، هاستینگer آن را برای رایگان.

مهم! هزینه های ثبت نام برای هر نام دامنه نیز بستگی دارد روی ارائه دهنده دامنه قیمت ها بین 12.99-28.00 دلار در سال، بسته به روی چه مدت دامنه را ثبت می کنید

تعمیر و نگهداری وب سایت و امنیت – 5 تا 1500 دلار در ماه

نگهداری وب سایت برای اطمینان از عملکرد و در دسترس بودن بهینه ضروری است. نگهداری منظم سایت وردپرس می تواند رتبه بندی موتورهای جستجو را افزایش دهد، ترافیک برگشتی را افزایش دهد و تبدیل ایجاد کند.

هزینه نگهداری سایت وردپرس شما بستگی دارد روی چندین عامل، از انواع هاست و نام دامنه گرفته تا نرم افزار و برنامه های کاربردی وب سایت. اندازه وب سایت وردپرس شما نیز به کل هزینه نگهداری کمک می کند.

به عنوان مثال، یک وب سایت حرفه ای کوچک، مانند نمونه کارها جان گرین، هزینه کمتری نسبت به یک فروشگاه اینترنتی غول پیکر دارد آمازون یا Etsy.

برای کمک به تخمین شما، جدولی از میانگین هزینه های نگهداری ماهانه بر اساس تهیه کرده ایم روی انواع مختلف سایت های وردپرسی

جدا از اندازه وب سایت، هزینه های نگهداری نیز بستگی دارد روی رویکرد یا خدماتی که استفاده می کنید. به عنوان مثال، اگر یک توسعه دهنده وب را برای ایجاد یک سایت سفارشی استخدام کنید، هزینه مورد انتظار وردپرس ممکن است از 15000 تا 25000 دلار.

برخی از هزینه های نگهداری ضروری هستند، در حالی که برخی دیگر اختیاری هستند. هزینه های اساسی نگهداری شامل همه چیز از بهینه سازی موتور جستجو (SEO) گرفته تا امنیت وب سایت می شود. در همین حال، هزینه های خدمات ایمیل، بازاریابی دیجیتال و کمک به طراح وب مهم هستند اما همیشه ضروری نیستند.

گواهینامه های SSL

گواهی SSL (Secure Sockets Layer) یک پروتکل انتقال داده است که داده های ارسال شده بین سرورها و کلاینت ها را رمزگذاری می کند.

از مزایای گواهی SSL می توان به حفظ حریم خصوصی و حفاظت از داده ها اشاره کرد. همه وب‌سایت‌هایی که اطلاعات حساس کاربر، مانند جزئیات کارت اعتباری را مدیریت می‌کنند، باید گواهی SSL داشته باشند.

هنگامی که یک گواهی SSL نصب می شود روی وب سایت وردپرس شما، HTTPS (پروتکل انتقال ابرمتن امن) در ابتدای آدرس سایت شما ظاهر می شود. نماد قفل که نشان دهنده امنیت وب سایت است نیز نمایش داده می شود.

قفل در ابتدای آدرس سایت، نشان دهنده امن بودن وب سایتقفل در ابتدای آدرس سایت، نشان دهنده امن بودن وب سایت

هاستینگer شامل یک گواهی SSL رایگان با تمام برنامه های میزبانی. با این حال، گزینه‌های SSL پولی برای کاربران وردپرسی که سطح بالاتری از اعتبارسنجی را می‌خواهند وجود دارد.

قیمت گواهینامه های SSL ممتاز بر اساس آن متفاوت است روی انواع و سطوح اعتبار سنجی آنها قبل از خرید یک SSL پولی برای سایت وردپرسی خود حتما تحقیق کنید.

مانند SSL دارای اعتبار دامنه (DV). بیایید رمزگذاری کنیم یا Comodo PositiveSSL باید برای ایمن سازی وب سایت های شخصی یا وبلاگ های کوچک کافی باشد. برای دریافت این گواهی فقط باید مالکیت دامنه خود را اثبات کنید.

از طرف دیگر، سایت های تجارت الکترونیک وردپرس که تراکنش های آنلاین را انجام می دهند باید یک گواهی SSL Wildcard برای ایمن سازی چندین دامنه و زیر دامنه. به عنوان مثال ComodoSSL PositiveSSL Wildcard (DV) شروع میشود از 69.78 دلار در سال.

مهم! امنیت سایت شما به اندازه سروری است که میزبان آن است روی. ارائه دهنده هاست قابل اعتمادی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های امنیتی پیشرفته باشد.

تم ها و پلاگین های ممتاز – 2 تا 1500 دلار در ماه

هر وب سایت وردپرسی به یک موضوع به عنوان ستون فقرات طراحی خود نیاز دارد. اگرچه تم‌های پیش‌فرض وردپرس و قالب‌های رایگان در فهرست تم وجود دارد، تم‌های ممتاز اجزای طراحی پیچیده‌تری را ارائه می‌کنند و پشتیبانی می‌کنند که تم‌های رایگان ندارند.

در کنار تم‌ها، وب‌سایت‌های وردپرسی به افزونه‌هایی برای نصب ویژگی‌های اضافی نیاز دارند که باعث می‌شود وب‌سایت طبق برنامه کار کند. در حالی که افزونه های رایگان عملکردهای اساسی را ارائه می دهند، پلاگین های برتر ویژگی های پیشرفته ای را ارائه می دهند که برخی از کاربران برای بهینه سازی بهتر وب سایت خود به آن نیاز دارند.

قالب های وردپرس

وردپرس دارای طیف گسترده ای از تم ها در دسترس همه کاربران است، از تم های رایگان وردپرس گرفته تا تم های پولی مختلف 2-200 دلار در سال یا تا 1000 دلار برای یک مجوز مادام العمر

پس از نصب وردپرس، می‌توانید از طریق داشبورد مدیریت خود یک قالب وردپرس رایگان پیدا کنید. به سادگی سر ظاهر → تم ها → افزودن تم جدید.

کتابخانه تم رسمی که از داشبورد وردپرس قابل دسترسی استکتابخانه تم رسمی که از داشبورد وردپرس قابل دسترسی است

می‌توانید تم‌های رایگان را در دسته‌های خاص، مانند آخرین آپلود شده یا محبوب‌ترین، مرور کنید. علاوه بر این، آنها را بر اساس موضوع، ویژگی‌ها یا طرح‌بندی فیلتر کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید به دنبال تم های وبلاگ وردپرس بگردید، آن را بررسی کنید وبلاگ جعبه و ضربه بزنید اعمال فیلتر.

توجه داشته باشید که تم های رایگان لزوماً کیفیت پایینی ندارند. هر موضوع در کتابخانه رسمی توسط یک توسعه دهنده معتبر وردپرس ایجاد شده و توسط آن ارزیابی شده است تیم بررسی تم.

با این حال، تم های رایگان معمولا با ویژگی های لازم برای توسعه یک وب سایت وردپرس غنی از ویژگی ها همراه نیستند. در چنین مواردی، نصب یک تم ممتاز راه حل بهتری است.

اگر مطمئن نیستید که یک تم ممتاز را انتخاب کنید، مزایای زیر را در نظر بگیرید:

  • عملکرد پیشرفته. تم های پولی با گزینه های مختلف سفارشی سازی و عملکرد سازنده وب سایت ارائه می شوند. به عنوان مثال افتضاح تم دارای یک page سازنده ای که طراحی را آسان می کند. علاوه بر این، ویژگی‌های تجارت الکترونیک داخلی، نصب افزونه‌های اضافی را غیر ضروری می‌سازد.
  • یک تیم پشتیبانی اختصاصی. کانال‌های پشتیبانی متعدد به شما امکان می‌دهند هر زمان که برای تنظیم موضوع، رفع مشکلات یا گزارش اشکالات به کمک نیاز دارید، ایمیل ارسال کنید یا تماس بگیرید. به جای مرور انجمن های انجمن، پشتیبانی انحصاری از توسعه دهنده دریافت خواهید کرد.
  • به روز رسانی و اصلاحات منظم. درست مانند هر نرم افزار دیگری، پوسته وردپرس برای امنیت و عملکرد بهتر باید به طور مرتب به روز شود. مضامین ممتاز این به‌روزرسانی‌ها و اصلاحات منظم را تضمین می‌کنند، از جمله اصلاح هر گونه آسیب‌پذیری.
  • سئوی بهینه شده. با توجه به عملکرد عالی و سازگاری با موبایل، استفاده از یک تم ممتاز یکی از بهترین نکات سئو وردپرس برای پیاده سازی است. این به این دلیل است که گوگل و سایر موتورهای جستجو از وب سایت های سریع و واکنش گرا استقبال می کنند روی SERP های آنها

اگر یک تم ممتاز می‌خواهید، بهتر است مستقیماً از وب‌سایت توسعه‌دهنده خریداری کنید، مانند آسترا و OceanWP. از طرف دیگر، سیستم عامل های قابل اعتماد مانند تم فارست، تمیسل، و تم های زیبا گزینه های زیادی برای انتخاب ارائه دهید.

افزونه های وردپرس

افزونه ها نرم افزارهایی هستند که ویژگی های جدیدی را اضافه می کنند یا عملکرد ویژگی های موجود وردپرس را گسترش می دهند. اینها وردپرس را به یک پلتفرم انعطاف‌پذیر تبدیل می‌کنند، زیرا کاربران می‌توانند عملکردهای وب‌سایت را بدون دست زدن به هیچ کدی سفارشی کنند.

سه نوع پلاگین وجود دارد:

  • پلاگین های رایگان. این افزونه ها اغلب هستند متن باز و توسط افراد یا سازمان های غیر انتفاعی ایجاد شده است. آنها کاملاً رایگان هستند و بدون هیچ گونه افزودنی یا قبلیon هزینه ها
  • پلاگین های فریمیوم. معمولاً به عنوان مقدمه ای برای نسخه های پولی توسعه یافته است. کاربران می‌توانند از ویژگی‌های اولیه استفاده کنند، اما برای باز کردن قابلیت‌های اضافی، باید طرح پریمیوم را خریداری کنند.
  • پلاگین های پریمیوم. یک گزینه فقط پولی که هیچ نسخه رایگان ارائه نمی دهد. آنها اغلب ویژگی های گسترده، پشتیبانی مشتری و به روز رسانی های منظم را ارائه می دهند.

به طور کلی، پلاگین های فریمیوم و پریمیوم در محدوده ای قرار دارند 2-1000 دلار در سال. قیمت آنها نیز متفاوت است، از هزینه یک بار مصرف گرفته تا اشتراک ماهانه یا سالانه. هزینه کل افزونه های وردپرس برای هر وب سایت می تواند بسته به میزان زیادی متفاوت باشد روی تعداد پلاگین های نصب شده

مهم! نصب بیش از حد افزونه ها می تواند منجر به مشکلات عملکرد و امنیت شود. مطمئن شوید که فقط پلاگین های لازم را نصب کنید.

با بیش از 60000 گزینه در فهرست پلاگین وردپرس، انتخاب های با کیفیت زیادی برای برآورده کردن نیازهای شما وجود دارد. با این حال، تعداد بسیار زیاد ممکن است انتخاب مناسب برای سایت وردپرس شما را دشوار کند. در اینجا تعدادی از بهترین افزونه های وردپرس برای نصب آورده شده است:

  • Sucuri Security. Sucuri یک راه حل امنیتی همه در یک رایگان است. این شامل ویژگی هایی مانند اسکن بدافزار از راه دور، نظارت بر یکپارچگی فایل، و ممیزی فعالیت های امنیتی است. همچنین یک فایروال وب سایت را به عنوان یک افزودنی پولی ارائه می دهد.روی.
  • جت پک. امنیت، عملکرد و ابزارهای بازاریابی را در یک ترکیب می کند و نیاز به افزونه های متعدد را از بین می برد. نسخه پریمیوم کامل در شروع می شود 24.95 دلار در سال. با حفاظت از هرزنامه، نامحدود همراه است backup ذخیره سازی، و با یک کلیک بازیابی می کند.
  • AIOSEO. یکی از افزونه های پیشرو در سئو وردپرس که به شما کمک می کند با تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی تمرکز، چگالی کلمات کلیدی و توضیحات متا، محتوا را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. برای 49.6 دلار در سال، شما می توانید به ابزارهای پیشرفته مانند در عمق دسترسی داشته باشید روی-page تجزیه و تحلیل و ادغام ابزارهای ChatGPT AI.
  • MonsterInsights. Google Analytics را با وب سایت های وردپرس ادغام می کند تا بتوانید تجزیه و تحلیل وب سایت خود را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود ردیابی کنید. نسخه پریمیوم در شروع می شود 99.5 دلار در سال و تجزیه و تحلیل بلادرنگ، تاریخچه گستره کامل داده، و گزارش های کلمه کلیدی جستجو را ارائه می دهد.
  • WPForms. یک فرم ساز تماس با کشیدن و رها کردن که به شما کمک می کند تا سرنخ ها و مشترکین را جمع آوری کنید. نسخه پریمیوم در شروع می شود 49.5 دلار در سال، و با منطق شرطی هوشمند و الگوهای مختلف همراه است. این افزونه فرم تماس با یک افزونه خبرنامه برای ارتقای استراتژی بازاریابی شما بهترین است.
  • Mailchimp برای وردپرس. ابزارهای مورد نیاز برای تقویت کمپین های بازاریابی شما را فراهم می کند. طرح حق بیمه در شروع می شود 59 دلار در سال و شامل یک فرم ساز وردپرس و یک گزارش تحلیلی جامع است.

هزینه های وردپرس برای وبلاگ – از 12 دلار در ماه

در سال 2022 تقریباً وجود داشت 32.7 میلیون وبلاگ نویس تنها در ایالات متحده، و تعداد آنها هنوز در حال افزایش است. این به این دلیل است که راه اندازی وبلاگ یکی از محبوب ترین و ساده ترین راه حل ها برای ایجاد حضور آنلاین است.

اگر می خواهید یک وبلاگ ایجاد کنید و سرگرمی خود را به یک منبع درآمد اضافی تبدیل کنید، موارد ضروری برای سرمایه گذاری وجود دارد. ما هزینه های اولیه وبلاگ وردپرس را که باید پیش بینی کنید، بررسی می کنیم.

به یاد داشته باشید که هزینه ساخت و راه اندازی یک وبلاگ بسته به آن متفاوت خواهد بود روی رویکرد خاص شما برآورد زیر صرفاً متمرکز خواهد بود روی هزینه اولیه راه اندازی وبلاگ

نام دامنه 0.99 دلار در سال
با فرض اینکه مقرون به صرفه ترین دامنه را انتخاب کنید.
میزبانی 1.99 دلار
اگر تازه شروع کرده اید، هاستینگerطرح میزبانی وب واحد می تواند یک گزینه مقرون به صرفه باشد.
گواهی SSL رایگان
پلاگین ها AIOSEO: 49.6 دلار در سال
امنیت و افزونه های بهینه سازی موتور جستجو ضروری هستند. در این تخمین، شما یک پلاگین ممتاز از هر نوع نصب کرده اید.
تم ها 47 دلار در سال
ما نسخه پریمیوم Astra را انتخاب کردیم که بسیاری از الگوهای از پیش ساخته شده و ویژگی های پیشرفته را برای افزایش مقیاس وبلاگ شما ارائه می دهد.

هزینه پیش‌فرض تخمینی وبلاگ وردپرس از حدود شروع می‌شود 173 دلار، زیرا باید برخی از هزینه های سالانه یا ماهانه را از قبل پرداخت کنید. سپس، هزینه مکرر ماهانه موثر تقریباً وجود دارد 12 دلار.

توجه داشته باشید که هزینه کل بستگی دارد روی تصمیمات شما با نصب افزونه ها و تم های رایگان می توانید هزینه ها را به حداقل برسانید. برعکس، اگر افزونه‌های پولی بیشتری اضافه کنید یا یک طرح میزبانی گران‌تر یا پسوند نام دامنه را انتخاب کنید، هزینه افزایش می‌یابد.

هزینه های وردپرس برای یک وب سایت تجارت الکترونیک – از 41 دلار در ماه

وردپرس دارای عملکرد داخلی تجارت الکترونیک نیست. با این حال، افزونه رایگان و پرطرفدار وردپرس است ووکامرس به شما امکان می دهد قابلیت تجارت الکترونیک را به وب سایت خود اضافه کنید.

به سادگی به دایرکتوری افزونه بروید و WooCommerce را از داشبورد مدیریت خود نصب کنید. این افزونه دارای عملکرد اصلی فروشگاه است، از جمله ادغام یکپارچه با درگاه های پرداخت مختلف.

تخمین هزینه یک سایت تجارت الکترونیک یک گام مهم در راه اندازی یک تجارت الکترونیکی است. انجام این کار به شما کمک می کند تا میزان هزینه های مورد نیاز خود را پیش بینی کنید.

برای کمک به محاسبه بودجه خود، به شما نشان خواهیم داد که ساخت یک وب‌سایت تجارت الکترونیکی barebones چقدر هزینه دارد.

هزینه تخمینی راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیک وردپرس تقریباً می باشد 673 دلار و اطراف 41 دلار برای هزینه های مکرر ماهانه

اگر در ابتدا فقط چند محصول و ترافیک داشته باشید، می توانید هزینه های میزبانی ماهانه خود را کاهش دهید. در این صورت می توانید با طرح Woo Starter که هزینه دارد شروع کنید 3.99 دلار در ماه.

هزینه کل نیز بسته به آن متفاوت خواهد بود روی ابزارها و قابلیت هایی که کسب و کار شما نیاز دارد. توصیه می‌کنیم قبل از افزودن افزونه‌های پیشرفته‌تر ووکامرس، کارکردهای اصلی تجارت الکترونیک را شروع کنید.

هزینه های وردپرس برای یک وب سایت کسب و کار کوچک – از 27 دلار در ماه

داشتن یک وب سایت حرفه ای برای موفقیت بسیار مهم است. با بیش از 66 درصد از خریدها با شروع تحقیقات آنلاین، می تواند به شما در ایجاد اعتبار و دستیابی به مخاطبان وسیع تری کمک کند.

یک وب سایت تجاری همچنین به عنوان پایه و اساس تلاش های بازاریابی دیجیتال شما عمل می کند. هنگامی که به درستی نگهداری شود، می تواند شما را در معرض فرصت های بیشتری قرار دهد و به شما کمک کند از رقبا متمایز شوید.

بیایید هزینه راه اندازی یک وب سایت کسب و کار کوچک را محاسبه کنیم.

نام دامنه 9.99 دلار در سال
استفاده کنید .com برای ایجاد اعتبار دامنه آسان تر.
میزبانی 3.99 دلار
کسب و کار طرح میزبانی از هاستینگer برای وب سایت های مشاغل کوچک بهینه شده است.
گواهی SSL رایگان
طرح میزبانی با SSL نامحدود ارائه می شود که باید برای محافظت از حریم خصوصی سایت شما کافی باشد.
پلاگین ها AIOSEO: 49.6 دلار در سال
WPForms: 49.5 دلار در سال
Mailchimp: 59 دلار در سال
تم ها 47 دلار در سال
ما Astra را انتخاب کردیم زیرا یکی از سریع ترین تم های وردپرس برای اهداف متعدد است.

هزینه های اطراف را پیش بینی کنید 403 دلار روی هزینه های اولیه برای یک وب سایت کسب و کار وردپرس کوچک. در همین حال، پرداخت های مکرر ماهانه حدوداً خواهد بود 27 دلار در ماه.

هزینه تخمینی بالا فقط زیرساخت های اساسی یک سایت تجاری را پوشش می دهد. توصیه می کنیم WPForms و Mailchimp را برای جمع آوری سرنخ ها و بهینه سازی استراتژی بازاریابی ایمیلی خود اضافه کنید.

هزینه های وردپرس برای یک وب سایت سفارشی – از 3500 دلار

یک وب سایت وردپرس سفارشی به طور منحصر به فرد از ابتدا برای مطابقت با نیازهای شما ایجاد می شود.

ساخت یک به شما کنترل کامل بر طراحی و عملکرد وب سایت با تم ها و اسکریپت های سفارشی می دهد. این سطح از سفارشی‌سازی به شما امکان می‌دهد تا خواسته‌های خاص کسب‌وکار و مشتری را برآورده کنید.

با این حال، ساخت یک وب سایت وردپرس سفارشی به دانش فنی پیشرفته نیاز دارد. اگر آن را ندارید، بهتر است یک توسعه دهنده وردپرس یا طراح وب استخدام کنید. با این حال، آنها معمولا گران هستند.

نام دامنه 9.99 دلار در سال
آ .com دامنه برای دید بهینه روی SERP ها
میزبانی 14.99 دلار
هاستینگer’s ابر حرفه ای برنامه میزبانی برای بهینه سازی عملکرد و زمان آپدیت عالی است.
گواهی SSL رایگان
طرح میزبانی با SSL نامحدود ارائه می شود.
پلاگین های سفارشی از 2000 دلار / هزینه یک بار شروع کنید
یک افزونه سفارشی ساخته شده برای ارائه عملکردهای خاص روی وبسایت شما.
تم های سفارشی از 1500 دلار / هزینه یک بار شروع کنید
به طور خاص برای خدمت به اهداف خاص وب سایت شما طراحی شده است.

هزینه اولیه ساخت یک وب سایت وردپرس سفارشی حدوداً می باشد 3500 دلار. در همین حال، هزینه های تکراری بستگی دارد روی توافق شما با توسعه دهنده وب برای مثال، ممکن است به اطراف نیاز داشته باشید 500-1000 دلار پرداخت هزینه نگهداری ماهانه

اگر بودجه محدودی دارید، توسعه دهندگان آزاد مشتاق را از پلتفرم هایی مانند استخدام کنید Fiverr یا Upwork. خدمات آنها معمولا در شروع می شود 20 دلار در ساعت یا 400 دلار در هر پروژه، اما شما همیشه می توانید مذاکره کنید. به یاد داشته باشید که قبل از انتخاب یک توسعه دهنده برای همکاری، توصیه ها را بخوانید.

قیمت گذاری وردپرس در سال 1402 – هزینه یک وب سایت وردپرس چقدر است؟قیمت گذاری وردپرس در سال 1402 – هزینه یک وب سایت وردپرس چقدر است؟
قیمت گذاری وردپرس در سال 1402 – هزینه یک وب سایت وردپرس چقدر است؟ 10

نتیجه

عوامل مختلفی بر هزینه وب سایت وردپرس شما تأثیر می گذارد – از اندازه و عملکرد آن گرفته تا استراتژی نگهداری و رویکرد بازاریابی. قیمت های ذکر شده در این مقاله به شما کمک می کند تا هزینه وب سایت وردپرس خود را تخمین بزنید.

به عنوان مثال، یک وبلاگ ساده می تواند به اندازه پایین باشد 19 دلار در ماه. از طرف دیگر، یک وب سایت سفارشی ساخته شده با صفحات زیاد ممکن است هزینه داشته باشد 3500 دلار

این هزینه ها مجموع اجزای مختلفی است که یک وب سایت وردپرسی را می سازد. برای جمع بندی، در اینجا خلاصه ای از نیازهای یک وب سایت وردپرس و هزینه آنها آورده شده است:

  • نام دامنه. به طور کلی، این هزینه در حدود 0.99-39.99 دلار در سال.
  • میزبانی وب. هاست به کاربران امکان می دهد وب سایت های خود را ذخیره کرده و در دسترس قرار دهند روی اینترنت. هاستینگerمحدوده طرح میزبانی از 1.99-29.99 دلار در ماه.
  • قالب وردپرس. آماده برای استفاده را انتخاب کنید رایگان موضوع از دایرکتوری وردپرس یا خرید یک نمونه برتر 2-200 دلار در سال یا تا 1000 دلار / مجوز. در مورد مدل‌های قیمت‌گذاری تحقیق کنید تا بدانید که آیا نیاز به پیش پرداخت دارید یا دوره‌ای.
  • افزونه های وردپرس برخی از پسوندهای وب سایت هستند رایگان برای دانلود، در حالی که دیگران هزینه دارند 2-1000 دلار در سال.
  • هزینه های توسعه دهنده اگر قصد دارید یک فریلنسر یا یک توسعه دهنده تمام وقت استخدام کنید، ممکن است برای شما هزینه داشته باشد 20 دلار در ساعت یا 400 دلار در هر پروژه.

هنگام ساخت یک وب سایت، ما به شدت توصیه می کنیم که با نسخه های رایگان اجزای اختیاری شروع کنید. هنگامی که ترافیک و مخاطبان رو به رشدی داشتید، ویژگی ها و قالب های ممتاز را به سایت خود اضافه کنید.

اکنون که ایده ای از قیمت وب سایت وردپرس دارید، برای ایجاد آن برای شما آرزوی موفقیت داریم. اگر نظر یا سوالی دارید در زیر نظر خود را دریغ نکنید.

مطالعه پیشنهادی

منابعی برای یادگیری وردپرس
چرا از WordPres استفاده کنید
چگونه یک وب سایت عضویت با وردپرس ایجاد کنیم
روش اضافه کردن دکمه اهدای پی پال به وردپرس
روش راه اندازی پی پال روی WooCommerce با رمز هویت پی پال
روش آپلود SVG در وردپرس
راه های استفاده از وردپرس برای رشد مشاغل کوچک

سوالات متداول قیمت وردپرس

برای درک بهتر قیمت وردپرس، در اینجا چند سوال متداول وجود دارد.

آیا وردپرس ارزشش را دارد؟

بله، وردپرس برای ساخت یک وب سایت ارزشش را دارد. این یک پلتفرم منعطف و قابل تنظیم، یک جامعه بزرگ از توسعه دهندگان و کاربران، و طیف گسترده ای از پلاگین ها و تم ها را ارائه می دهد. همچنین استفاده از آن آسان، سئو پسند و مناسب برای انواع وب سایت ها است.

هزینه متوسط ​​وب سایت وردپرس چقدر است؟

هزینه یک سایت وردپرس متوسط ​​بسته به آن متفاوت است روی عواملی مانند هزینه هاست، دامنه، تم و افزونه، طراحی و توسعه و نگهداری مداوم. با این حال، یک سایت یا وبلاگ اصلی وردپرس می تواند به همان اندازه هزینه داشته باشد 7.99 دلار در ماه.

آیا هزینه های پنهانی در وردپرس وجود دارد؟

اگرچه نرم افزار وردپرس رایگان است، اما هزینه های مرتبط با ساخت وب سایت با آن وجود دارد. ابتدا برای راه اندازی وب سایت وردپرس به یک سرویس میزبانی و یک نام دامنه نیاز دارید. سپس، ممکن است لازم باشد برای تم های ممتاز، افزونه ها یا خدمات توسعه هزینه کنید تا وب سایت را افزایش دهید.