وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

متحد شوید، بسازید و ارسال کنید

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


متحد شوید، بسازید و ارسال کنید

اگر طراح یا توسعه دهنده ای هستید که ایده ای برای یک محصول یا وب سایت جدید دارید، به احتمال زیاد به فردی نیاز خواهید داشت که مهارت هایی را داشته باشد که شما فاقد آن هستید تا به تحقق آن کمک کند. این مشکلی است که همه ما آن را تشخیص می‌دهیم، اما به نظر می‌رسد برخی در حل آن مشکل بیشتری نسبت به دیگران دارند.

در موارد متعدد، مفاهیم برنامه‌ای را دیده‌ام که در Dribbble پست شده‌اند که توسط نظر دهندگان بسیار مورد تحسین قرار گرفته‌اند، اما متأسفانه ظاهراً هرگز قابل استفاده نیستند. چرا؟ خوب بهانه طراح معمولا این است که کسی را نمی شناسد که به ساخت آن کمک کند.

در مورد توسعه دهندگان، اغلب اتفاق می افتد که آنها کسی را نمی شناسند که به طراحی آن کمک کند.

اگر مقصر چنین بهانه‌هایی هستید، می‌دانید که این کاملاً درست نیست. طراحان و توسعه دهندگان زیادی در آنجا وجود دارند که می توانید آنها را برای انجام این کار استخدام کنید. مشکل واقعی نداشتن بودجه برای انجام این کار است، به این معنی که باید فردی را پیدا کنید که مایل به انجام این کارها به صورت رایگان باشد.

خوب، نه کاملا.

هر کسی که قرار است کار خود را در پروژه ای انجام دهد، می خواهد برای تلاش های خود مبلغی دریافت کند. به همین دلیل است که اگر قادر به پرداخت هزینه مشخص به کسی نیستید، باید فردی را پیدا کنید که به کاری که می‌خواهید انجام دهید اعتقاد داشته باشد، از ریسک کردن نترسد و مایل به سرمایه‌گذاری باشد. زمان آنها در ازای سهمی از سود.

چیزی که باید پیدا کنید یک شریک است.

آماده شدن برای جستجوی شما

از بسیاری جهات، یافتن شریک مشابه یافتن یک سرمایه‌گذار است، با این تفاوت که به جای سرمایه‌گذاری پول، زمان خود را سرمایه‌گذاری می‌کنند و این شما هستید که باید ایده‌تان را به آنها بفروشید و آنها را متقاعد کنید که ارزش انجام این کار را دارد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آموزش تغییر پسورد ویندوز سرور

این کار به این سادگی نیست که یک ایمیل به کسی بفرستید و فقط بگویید “هی، من این ایده را برای یک برنامه دارم. مانند OpenTable خواهد بود اما برای نوارها. می خواستم بدانم آیا می خواهید شریک شوید و به من کمک کن آن را زنده کنم؟”

اگر کسی را پیدا کردید که علاقه مند است، احتمالاً موارد زیادی در این مورد وجود خواهد داشت، زیرا بدون شک آنها تعدادی سؤال خواهند داشت. حتی پس از رد و بدل کردن چند ایمیل و تماس تلفنی، ممکن است تصمیم بگیرند که برای آنها مناسب نیست. در نتیجه، ممکن است مجبور شوید آن را تکرار کنید process چندین بار قبل از پیدا کردن یک نامزد مایل.

کجا باید نگاه کرد

هنگامی که برای شروع جستجوی خود آماده شدید، یک مکان خوب برای شروع این است که از دوستان توصیه بخواهید زیرا آنها می توانند شما را با افرادی که ممکن است در گذشته با آنها کار کرده اند در تماس باشند. این مفید است زیرا به این ترتیب می دانید که حداقل می توان به آنها اعتماد کرد و دوست شما می تواند به آنها اطمینان دهد که شما یک شخصیت قابل اعتماد هستید.

بعدی توییتر است. به سادگی چند توییت ارسال کنید و توضیح دهید که به دنبال فردی با مجموعه ای از مهارت های خاص برای کمک به آخرین پروژه خود هستید و اگر کسانی که مهارت های گفته شده را دارند با شما در تماس باشند قدردانی می کنید. همچنین باید از دنبال کنندگان خود بپرسید که آیا توصیه ای دارند یا خیر.

پس از آن، برخی از وب‌سایت‌هایی را که مخصوصاً برای ارتباط طراحان و توسعه‌دهندگان طراحی شده‌اند، بررسی کنید. دو نمونه محبوب هستند Builditwith.me و برنامه نویس ملاقات با طراح، که هر دوی آنها رایگان و برای استفاده آسان هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و چند جزئیات در مورد پروژه خود به همراه فهرستی از مهارت های مورد نیاز برای کمک به اتمام کار ارسال کنید. همچنین می توانید یک ابزار جدید امیدوار کننده به نام the را امتحان کنید Assemblr.cc خبرنامه ای که هدف آن جفت کردن طراحان و توسعه دهندگان از طریق یک خبرنامه هفتگی است. به سادگی نام، جزئیات تماس و شرح 140 کاراکتری پروژه خود را ارسال کنید و آن را مستقیماً برای لیستی از طراحان و توسعه دهندگان مشتاق به کار ارسال کنید. روی پروژه های جدید

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی رسانگار در مقابل میزبانی ٰVPS Bluehost

در نهایت، می‌توانید با جستجوی افرادی که مهارت‌های لازم را دارند، رویکرد مستقیم‌تری داشته باشید روی وب سایت هایی مانند لینکدین، زرپلی، دریبل، یا از طریق یک جستجوی قدیمی خوب در گوگل. هنگامی که یک نامزد مناسب را پیدا کردید، مستقیماً با آنها تماس بگیرید، وضعیت خود را توضیح دهید و از آنها بپرسید که آیا علاقه مند به بحث در مورد جزئیات بیشتر هستند یا خیر. اگر آنها در منطقه زندگی می کنند، حتی می توانید با هم ملاقات کنید و در مورد آن با یک قهوه صحبت کنید (روی البته شما).

فقط به یاد داشته باشید

وقتی بالاخره فردی را پیدا کردید که مایل به همکاری است، به یاد داشته باشید که موافقت کرده اید روی تشکیل یک شراکت و اینکه آنها برای شما کار نمی کنند بلکه با شما کار می کنند. فقط به این دلیل که این ایده متعلق به شما بود، به این معنی نیست که همه چیز باید مطابق با شما باشد. باید مشارکتی باشد process و باید نسبت به عقاید طرف مقابل باز بمانید. اگر این کار را نکنید، می توانید خیلی سریع خود را به نقطه اول برگردید.

از سوی دیگر، اگر همه چیز خوب پیش برود، می تواند آغازی باشد برای یک رابطه تجاری طولانی و پررونق.

بنابراین، برای نتیجه‌گیری، اگر ایده‌ای برای یک محصول یا وب‌سایت جدید دارید، اجازه ندهید کمبود مهارت یا پول مانع شما شود. ایده های خود را در محصولات واقعی بوت استرپ کنید – تیم کنید، بسازید و ارسال کنید.

آیا برای توسعه محصول با هم همکاری کرده اید؟ آیا در حال حاضر به دنبال شریکی برای کار هستید؟ روی یک پروژه در نظرات به ما اطلاع دهید.

تصویر برجسته توسط مایکل هیمبو.

(برچسب‌ها به ترجمه) می‌روم (ت)



منتشر شده در 1403-01-22 07:51:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید