وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

مدت زمان یک پست وبلاگ برای سئو چقدر باید باشد؟

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 10 دقیقه


اگر حداقل در زمینه بازاریابی فعالیت کرده اید، حتما از خود پرسیده اید که طول ایده آل یک پست وبلاگ چقدر باید باشد. طول محتوا یکی از عوامل مهم رتبه بندی سئو است و می تواند موقعیت شما را در SERP ها تحت تاثیر قرار دهد. و حتی بهترین پست وبلاگ اگر کسی نتواند آن را پیدا کند ارزش زیادی ندارد.

پس طول یک وبلاگ چقدر باید باشد؟

تنها یک راه برای تعیین پاسخ وجود دارد. با استفاده از داده ها!

من وقت شما را در این مقاله با آمار و به اصطلاح “بهترین شیوه ها” تلف نمی کنم. من به شما خواهم گفت که چگونه برای یافتن طول پست وبلاگ ایده آل برای وب سایت خود تحقیق کنید. همچنین به اشتراک می‌گذارم که چگونه می‌توانید پست‌های وبلاگ طولانی‌تر را بدون کاهش کیفیت بنویسید.

طول یک پست وبلاگ چقدر باید باشد؟

انجام تحقیق محتوایی و تجزیه و تحلیل داده ها روی صفحات با رتبه برتر در موتورهای جستجو، ما دریافتیم که طول ایده آل یک پست وبلاگ بین 1500 تا 2500 کلمه است. مقالاتی در این محدوده به احتمال زیاد عمق موضوعی کافی را پوشش می دهند و در ابتدا غالب می شوند.page رتبه بندی

بنابراین، آیا به این معنی است که شما می توانید به طور متوسط ​​2000 کلمه بنویسید، آن را پست کنید و منتظر بمانید؟ page یک نقطه؟

خب نه.

متخصصان بهینه سازی موتورهای جستجو، بازاریابان محتوا و وبلاگ نویسان این سوال را برای سال ها مطرح کرده اند. و برخی تلاش کرده اند به آن پاسخ قطعی بدهند. نگاهی بیاندازید.

  • استاد بازاریابی ورودی، Hubspot، از ما می‌خواهد باور کنیم که پست‌های وبلاگ ایده‌آل باید باشند پست های طولانی وبلاگ در محدوده 2100 تا 2400 کلمه.
  • نیل پاتل ادعا می کند که طول بهینه پست وبلاگ بستگی دارد روی صنعت شما؛ تخمین های او بین 1100 تا 2700 متغیر است.
  • Backlinko 11.8 میلیون نتیجه جستجو را تجزیه و تحلیل کرد و با یک پاسخ قطعی برگشت، «اول میانگین گوگل page نتیجه شامل 1447 کلمه است.

همه تحلیل‌های «بی‌گمان» بالا فرض می‌کنند که گوگل تعداد کلمات وبلاگ ثابت را ترجیح می‌دهد. ممکن است بسته به آن متفاوت باشد روی صنعت یا نوع پست، اما همیشه یک میانگین بهینه وجود دارد. با این حال، حقیقت این است که یک طول جهانی بهینه برای پست‌های وبلاگ در همه صنایع وجود ندارد.

موتورهای جستجو نگران رضایت بخشیدن به هدف جستجو هستند. این بدان معنی است که آنها در درجه اول به پاسخ سریع و کارآمد به سؤالات جستجوی کاربران توجه دارند. انجام آن در 200 یا 2000 کلمه برای گوگل ضروری نیست.

اگر پست وبلاگ شما 2500 کلمه باشد اما به سوال خواننده پاسخ ندهد، رتبه بالایی نخواهد داشت. روی گوگل.

ما در Surfer معتقدیم که مفروضات “طول ایده آل” بی ارزش هستند.

پست های طولانی وبلاگ در مقابل پست های کوتاه وبلاگ

اندازه همیشه مهم نیست.

اجازه بدهید توضیح دهم که چرا بزرگتر نمی کند همیشه یعنی بهتر

به هر حال، از آنجایی که اعداد بالا نشان می‌دهند که گوگل عموماً از محتوای طولانی حمایت می‌کند، چرا نباید پست‌های وبلاگی طولانی را بنویسد که رقبا را شکست دهد؟

در سال 2015، برایان دین اصطلاح “تکنیک آسمان خراش” را ابداع کرد که دنیای سئو را تحت تأثیر قرار داد. می‌گفت بررسی کنید که رقبایتان چه نوشته‌اند و محتوای طولانی‌تر گسترده‌تر و بهتر بنویسید و به دنبال آن برای به دست آوردن بک لینک‌ها تماس بگیرید.

با این حال، رتبه بندی خوب است روی امروزه موتورهای جستجو به این سادگی نیستند.

پست های طولانی تر وبلاگ همیشه بهتر از پست های وبلاگ کوتاه نیستند! فقط در مورد آن فکر کنید: وقتی “نرخ دلار” را در گوگل جستجو می کنید، آیا می خواهید نرخ ارز فعلی یا تاریخچه ارز آمریکایی را ببینید؟

زمانی که می‌خواهید یک تعریف سریع داشته باشید، مانند مثال بالا، می‌توانید برخی از اهداف جستجو را با 300 کلمه ارضا کنید. برخی دیگر ممکن است به 600 کلمه یا 1000 کلمه نیاز داشته باشند.

به عنوان مثال، جستجو برای “عنوان متا” روی گوگل پست Coschedule را در رتبه اول قرار می دهد. کل مقاله 311 کلمه است! آن را با سایر صفحاتی که در زیر آن رتبه بندی می شوند برای همان عبارت جستجو مقایسه کنید. طول پست های این وبلاگ بین 1300-3700 کلمه است!

هر کلمه کلیدی به محتوای طولانی مانند ستون 5000 کلمه ای نیاز ندارد page. گاهی اوقات، بهتر است پست وبلاگ خود را کم کنید.

به عنوان مثال، متیو وودوارد، متخصص بازاریابی آنلاین، متوجه شد که یکی از پست های وبلاگ او رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است. روی اولین page گوگل، بسیار طولانی تر از رقبای خود بود. ممیزی موج سوار توصیه کرد که 20000 کلمه از طول پست وبلاگ حذف شود، کاری که متیو انجام داد.

روز بعد، پست وبلاگ او در رتبه اول قرار گرفت.

خوانندگان همیشه “راهنماهای نهایی” را نمی خواهند. گاهی اوقات، آنها فقط به دنبال پاسخ های سریع یا توضیحات مختصر برای سؤالات خود هستند.

چگونه طول پست وبلاگ ایده آل برای سئو را پیدا کنیم

بنابراین چگونه می توانید طول مناسب برای پست وبلاگ خود را پیدا کنید؟

برای یافتن طول پست وبلاگ ایده آل برای خود باید دو کار انجام دهید: تجزیه و تحلیل رقابت و تعیین هدف کاربر پشت کلمه کلیدی خود. تمرکز روی پاسخ دادن مفید به سوال، عدم رعایت محدودیت کلمات خاص.

طول وبلاگ صفحات با رتبه برتر را تجزیه و تحلیل کنید

در اینجا روش یافتن سریع دامنه یک پست وبلاگ ایده آل برای کلمه کلیدی اصلی خود با تجزیه و تحلیل نتایج رتبه بندی بالا آورده شده است.

ابتدا به گوگل سر بزنید و کلمه کلیدی مورد نظر خود را تایپ کنید. از تبلیغات عبور کنید و URL رتبه برتر را کپی کنید page. به Surfer Audit بروید و موارد زیر را انجام دهید.

  1. را وارد کنید page URL که به تازگی کپی کرده اید و کلمات کلیدی مورد نظر شما
  2. کشور و تنظیمات برگزیده دستگاه را انتخاب کنید و آن را بررسی کنید احساسات جعبه
  3. کلیک حسابرسی ایجاد کنید

ابزار حسابرسی محتوا نه تنها پست وبلاگی را که وارد کرده‌اید، بلکه رتبه‌بندی رقبا را برای همان عبارت جستجو بررسی می‌کند تا دیدی کلی به شما بدهد.

برای اطمینان از اینکه در حال تجزیه و تحلیل رقبای مرتبط بدون درج هیچ صفحه فرود یا تجارت الکترونیکی هستید، کلیک کنید روی را رقبا را انتخاب کنید برگه در بالای گزارش.

رقابتی را با بالاترین امتیاز محتوا انتخاب کنید. هرچه امتیاز بالاتر باشد، یک قطعه از محتوا بهتر بهینه می شود. به طور کلی، تمام سایت های بالای 67 را می توان با کیفیت بالا در نظر گرفت. چرا خود را با صفحات بی کیفیت مقایسه کنید؟

مراقب پست هایی باشید که طولانی تر از میانگین هستند. درست همانطور که قبلاً اشاره کردم، نوشتن یک محتوای طولانی فقط برای رسیدن به طول “عالی” فایده ای ندارد. ممکن است گوگل پست وبلاگ شما را به عنوان یک موضوع پرت در نظر بگیرد که بر رتبه شما تأثیر می گذارد.

برای مثال، من آن را حذف کردم page در موقعیت ششم چون کاملاً مرتبط نبود. را کلمات ستون هر کدام را نشان خواهد داد pageطول پست وبلاگ، که می توانید از آن به عنوان شاخصی برای هدایت طول پست وبلاگ ایده آل خود استفاده کنید. با این حال، در مراحل زیر، دقیقاً به شما نشان خواهم داد که چگونه محدوده بهینه را برای طول پست وبلاگ خود پیدا کنید.

مدت زمان یک پست وبلاگ برای سئو چقدر باید باشد؟

رقبای مورد نظر برای تجزیه و تحلیل را انتخاب کنید و کلیک کنید بیا بریم. به پایین اسکرول کنید تعداد کلمه بخشی از گزارش، که در آن می توانید محدوده طول کلمات را مشاهده کنید.

من این گزارش را ترجیح می دهم زیرا نه تنها هر یک به شما نشان داده می شود pageطول کلمه است، اما همچنین طول کلی پست وبلاگ را بر اساس توصیه می کند روی SERP های با رتبه برتر

به عنوان مثال، من گزارش شمارش کلمات را برای یک پست وبلاگ که در رتبه 20 برای کلمه کلیدی هدف “کلارینت در مقابل ساکسیفون” قرار دارد، بررسی کردم. این page برای رتبه بندی بهتر به محتوای بسیار بیشتری نیاز دارد روی نتایج برتر Surfer Audit توصیه می کند که بین 1488-2634 کلمه در بدن خود اضافه کنید.

مدت زمان یک پست وبلاگ برای سئو چقدر باید باشد؟

این گزارش همچنین تعداد کلمات رتبه بندی صفحات برتر را برای کلمه کلیدی من به من نشان می دهد که می تواند به عنوان یک راهنما مفید باشد.

تعداد کلمات را بر اساس تعیین کنید روی-page عنصر

از Surfer Audit استفاده کنید تا کارها را آسان‌تر کنید و طول کلمه را بر اساس هر کدام تقسیم کنید page عنصر را تعداد کلمه گزارشی که ما به تازگی از آن بازدید کرده ایم همچنین یک طول کلمه برای هر یک را توصیه می کند روی-page عنصر به عنوان مثال، این گزارش پیشنهاد می کند کلماتی را در تگ ها و پاراگراف های سرصفحه H2-H6 خود اضافه کنید.

مدت زمان یک پست وبلاگ برای سئو چقدر باید باشد؟

خواندن توصیه می شود: رئوس مطالب عالی پست وبلاگ منجر به محتوای با رتبه بالا می شود

از Keyword Surfer برای یافتن طول وبلاگ رقیب استفاده کنید

اگر ترجیح می دهید صفحات برتر را بر اساس طول وبلاگ آنها در خود SERP تجزیه و تحلیل کنید، افزونه رایگان کروم ما را برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی دانلود کنید. با نصب افزونه، طول هر پست وبلاگ در SERP ظاهر می شود.

  1. کلمه کلیدی مورد نظر خود را در جستجوی گوگل وارد کنید
  2. متریک طول پست وبلاگ نشان داده شده توسط پسوند Keyword Surfer برای هر کدام را ذخیره کنید page
  3. میانگین طول پست های وبلاگ را که به تازگی آنالیز کرده اید، در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، Keyword Surfer ظاهر شد تعداد کلمات در هر پست وبلاگ در جستجوی من برای “کلارینت در مقابل ساکسیفون”. به عنوان یک امتیاز، Keyword Surfer داده ها را به شما نشان می دهد روی ترافیک ارگانیک برای دامنه، استفاده دقیق از کلمه کلیدی، حجم جستجوی ماهانه و اطلاعات روی جستجوهای مرتبط

مدت زمان یک پست وبلاگ برای سئو چقدر باید باشد؟

این بسیار ساده است process، اما اطمینان حاصل کنید که صفحات با رتبه برتر را که با هدف کاربر مطابقت ندارند درج نکنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک پست وبلاگ نقدی در مورد “بهترین کت های چرمی زیر 100 دلار” بنویسید، هر دسته بندی و صفحه محصول را نادیده بگیرید. خودتان را فقط با سایر مقالات مرتبط مقایسه کنید.

پست های وبلاگ موجود را برای طول وبلاگ ایده آل تجزیه و تحلیل کنید

از Surfer SEO Audit برای تعیین طول پست وبلاگ ایده آل خود و بهینه سازی صفحات موجود استفاده کنید. این مراحل را دنبال کنید.

  1. Surfer Audit را باز کنید
  2. آدرس پست وبلاگ و کلمات کلیدی اصلی را وارد کنید
  3. کشور، تنظیمات برگزیده دستگاه را انتخاب کنید و آن را بررسی کنید احساسات جعبه
  4. کلیک حسابرسی ایجاد کنید
منوی اصلی Surfer Audit

Surfer Audit جادوی خود را برای چند ثانیه انجام می دهد. هنگامی که ممیزی پست وبلاگ شما آماده شد، یک تیک سبز مشاهده خواهید کرد. کلیک روی آی تی.

یک پرس و جو آماده در Surfer Audit

برای اطمینان از اینکه حسابرسی شما مبتنی است روی صفحاتی که قبلاً برای کلمه کلیدی اصلی شما رتبه بندی شده اند، از آن استفاده کنید رقبا را انتخاب کنید برگه روی بالا برای حذف هر صفحه بی ربط.

در مرحله بعد، به پایین بروید تعداد کلمه گزارشی که قبلاً در مورد آن بحث کردیم تا ببینیم طول پست وبلاگ شما در مقایسه با رقابت چگونه است. با پیروی از پیشنهادات طول کلمه ارائه شده در این گزارش، طول وبلاگ خود را بهینه کنید.

قابلیت شمارش کلمات در Surfer Audit

خواندن توصیه می شود: 3 مرحله برای بهینه سازی محتوای موجود

روش ایجاد پست های وبلاگ با طول ایده آل

اگر نیاز به نوشتن یک محتوای با کیفیت دارید، ویرایشگر محتوای Surfer دستیار نوشتن عالی است. برای نوشتن پست های وبلاگ با طول ایده آل، این مراحل را دنبال کنید.

  1. به ویرایشگر محتوای Surfer’s Content Editor بروید
  2. کلمات کلیدی سطح گسترده خود را وارد کنید
  3. کشور و تنظیمات برگزیده دستگاه خود را انتخاب کنید
  4. کلیک ایجاد ویرایشگر محتوا

(اگر یک پست وبلاگ منتشر شده را بهینه می کنید، I را تغییر دهیدامپورت محتوا از URL را فشار دهید و وب خود را وارد کنید page URL برای ویرایشگر محتوا برای استخراج از)

1. صفحات رقیب را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود انتخاب کنید

مطمئن شوید که صفحات با رتبه برتر را که می خواهید برای بهترین پیشنهادات از ویرایشگر محتوا با آنها رقابت کنید، انتخاب کنید. در ویرایشگر، نماد چرخ دنده را با نقطه آبی چشمک زن در بالا سمت راست انتخاب کنید.

تغییر وضعیت روی یا خارج از صفحاتی که نمی خواهید در برگه رقبا تجزیه و تحلیل شوند. اینها ممکن است تجارت الکترونیک یا صفحات پاسخ مستقیم باشند که سعی در فروش دارند و متمرکز نیستند روی محتوا. به عنوان مثال، من پست وبلاگ را در موقعیت 4 از SERP ها خاموش کردم.

مدت زمان یک پست وبلاگ برای سئو چقدر باید باشد؟

2. ساختار محتوای خود را نهایی کنید

به پایین پیمایش کنید تا اطلاعاتی در مورد پست های پیشنهادی وبلاگ دریافت کنید page بر اساس ساختار و چگالی کلمه کلیدی روی رقبایی که به تازگی انتخاب کرده اید

مدت زمان یک پست وبلاگ برای سئو چقدر باید باشد؟

خواندن توصیه می شود: چگونه با ویرایشگر محتوا رتبه بالاتری داشته باشیم

3. به سؤالات «مردم هم می پرسند» پاسخ دهید

از بخش «مردم هم می پرسند» در گوگل به عنوان الهام بخش برای پوشش خوب موضوع خود استفاده کنید. اینها سوالاتی هستند که به شدت به درخواست شما مرتبط هستند و به این شکل هستند.

مردم در گوگل هم می پرسند

اما لازم نیست ویرایشگر محتوا را برای یافتن این سوالات ترک کنید. در گزارشی که از نماد چرخ دنده باز کردید، به پایین بروید موضوعات و سوالات بخش. همانطور که از پانل من می بینید، شش سوال برای جستجوی من وجود دارد. من همچنین می‌توانم از میان مجموعه‌ای از سؤالات مرتبط که صفحات دیگر پوشش داده‌اند، انتخاب کنم.

مدت زمان یک پست وبلاگ برای سئو چقدر باید باشد؟

4. کلمات کلیدی پیشنهادی را در پست وبلاگ خود بگنجانید

Content Editor فهرستی از پیشنهادات کلمه کلیدی مرتبط با معنایی را برای نوشتن بهتر محتوای سئو ارائه می دهد. کلمات کلیدی برای نشان دادن فراوانی استفاده شده در پست وبلاگ شما با رنگ کدگذاری شده اند. بنویسید تا همه آنها سبز شوند. تعداد بیش از حد کلمات کلیدی قرمز ممکن است به این معنی باشد که شما یک شکاف کلمه کلیدی برای پر کردن دارید.

برای مثال، به این پیشنهادات کلیدواژه توسط ویرایشگر محتوا برای «خدمات سئو» نگاه کنید.

پیشنهاد کلمات کلیدی در ویرایشگر محتوا

اگر به ایده نیاز دارید روی با استفاده از آن‌ها در محتوای خود، می‌توانید ماوس را روی آن‌ها نگه دارید تا ببینید که چگونه وبلاگ‌نویسان دیگر از کلمه کلیدی در یک جمله استفاده کرده‌اند.

نمونه هایی از استفاده از کلمات کلیدی در ویرایشگر محتوا

مزایای پست های طولانی وبلاگ

در حال حاضر، ما ثابت کرده‌ایم که طول پست وبلاگ کاملی برای یک مقاله وبلاگ وجود ندارد. این یکی از آن حوزه‌هایی است که طول کامل پست وبلاگ، میانگین تعداد کلمات صفحات با رتبه برتر مرتبط با درخواست جستجوی شما است.

اولین تمرکز شما هنگام نوشتن مقالات وبلاگی باید این باشد که هدف جستجو را برآورده کنید و در مورد طول وبلاگ خیلی اذیت نشوید.

با این حال، کلمات کلیدی وجود دارد که موتورهای جستجو محتوای طولانی را ترجیح می دهند. در این موارد، پست های طولانی تر شما ارائه خواهند شد چندین مزیت بیش از مقالات کوتاهتر وبلاگ در اینجا برخی از مزایایی است که یک پست وبلاگ طولانی تر ارائه می دهد.

1. عمق موضعی

عمق محتوا چند سالی است که یک فاکتور رتبه‌بندی بوده است، اما بیش از هر زمان دیگری مرتبط است، زیرا روش پوشش دادن یک موضوع برای تثبیت اعتبار وب‌سایت شما از نظر گوگل بسیار مهم است.

امروزه باید بیش از یک مقاله طولانی برای رتبه بندی در موتورهای جستجو وجود داشته باشد. مقالات وبلاگ شما باید موضوعات فرعی انتخابی مختلف مرتبط با کلمه کلیدی اصلی شما را پوشش دهند. یک پست وبلاگ بی نقص فقط به معنای رساندن نظر خود در چند صد کلمه نیست – بلکه در مورد ارائه اطلاعات کافی به خوانندگان شما است تا آنها را درگیر نگه دارید بدون اینکه آنها را تحت فشار قرار دهید.

2. جلسات طولانی تر

دقیقاً علم موشک نیست، اما پست های طولانی تر منجر به صرف زمان بیشتر می شود روی شما page، یکی دیگر از عوامل مهم رتبه بندی. علاوه بر این، مقالات طولانی‌تر وبلاگ عمیق‌تر به موضوع می‌پردازند و اغلب اصول و موضوعات فرعی را توضیح می‌دهند، که منجر به تجربه‌ای فراگیرتر می‌شود که خوانندگان می‌خواهند وقت خود را برای خواندن آن صرف کنند.

معمولاً، این اطلاعات جدیدی است که به طور همزمان مصرف و درک می شود، بنابراین کاربران فقط به دنبال برنده های سریع نیستند. در عوض، مانند کتابی فکر کنید که کسی می‌خواهد با یک قهوه بخواند.

3. نرخ تبدیل بالاتر

در نتیجه یادگیری چیزهای جدید از مقالات طولانی، آنها همچنین تمایل به نرخ تبدیل بالاتری نسبت به پست های کوتاه وبلاگ دارند. علاوه بر این، خوانندگان شما این فرصت را دارند که از طریق محتوای جامعی که ایجاد کرده اید، اعتماد ایجاد کنند و تخصص شما را مشاهده کنند. به عنوان مثال، Backlinko وبلاگی دارد که کاملاً محتوای طولانی دارد و در بین علاقه مندان به سئو مورد توجه قرار می گیرد.

این رابطه با محتوای کوتاهی که نیازهای فوری بیشتری را برآورده می کند کاملاً ممکن نیست. به نوبه خود، خوانندگان شما بیشتر احتمال دارد که بقیه صفحات شما را بررسی کنند و به نسخه آزمایشی رایگان و مشتریان پولی تبدیل شوند.

4. قرار گرفتن در معرض بیشتر

تحقیقات نشان می دهد که پست های وبلاگ طولانی تر از افزایش قرار گرفتن در معرض اشتراک رسانه های اجتماعی، بک لینک ها و ترافیک ارگانیک سود می برند. Hubspot از یک مطالعه به این نتیجه رسید روی وبلاگ آنها که بیش از 2000 کلمه مقاله دارد بسیار بهتر عمل کرد.

مقالات طولانی‌تر معمولاً اطلاعات بیشتری برای صحبت و اشتراک‌گذاری افراد دارند. آنها همچنین به احتمال زیاد بک لینک می گیرند زیرا جامع هستند و می توانند به عنوان نقطه مرجع برای وب سایت ها برای ارسال مخاطبان خود عمل کنند.

افکار نهایی

امیدوارم پس از خواندن این راهنما، طول پست وبلاگ ایده آل را برای خود پیدا کنید. سئو در مورد داده است. هیچ تعداد کلمه “عالی” نمی تواند بر تحقیقات کلمات کلیدی غلبه کند. مدت زمان یک پست وبلاگ جواب قطعی ندارد.

طول وبلاگ متفاوت است، اما پست های طولانی تر وبلاگ همیشه بهتر از پست های کوتاه تر نیستند. یک پست وبلاگ طولانی نتایج بهتر را تضمین نمی کند، همانطور که پست های وبلاگ کوتاه تر تضمین نمی شود که شکست بخورند. بستگی دارد روی موضوعی که در موردش می نویسی

تجزیه و تحلیل رقابت خود و تعیین هدف کاربر به شما امکان می دهد بررسی کنید که آیا طول پست وبلاگ یک عامل رتبه بندی برای کلمه کلیدی شما است یا خیر. و اگر اینطور است – چند کلمه را باید هدف بگیرید.



منتشر شده در 1403-02-26 03:03:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید