وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

مصاحبه با الیور لیتز، مدیر عامل نانوکیهان (+IBC 1403)

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


اتخاذ رویکرد ترکیبی

برای نانوکیهان، با وجود بسیاری از چالش‌های جریانی که با این در سطح زیرساخت همراه است. برای الیور و تیمش، کلید دستیابی به این هدف در رویکرد زیرساخت ترکیبی نهفته است.

اولیور گفت: “ما با چندین شریک همکاری می کنیم و به طور مداوم به دنبال مشارکت های جدید برای تقویت موقعیت خود هستیم.”

“ما فعالانه به دنبال اتصالات با پهنای باند بالا برای هر سرور، تعداد هسته های مدرن بالا و سرورهای فرکانس هسته بالا هستیم. این، در ترکیب با طیف گسترده ای از مکان ها برای استقرار، نقطه شروع خوبی است.

“ما سرورهای پخش اختصاصی را از servers.com انتخاب کردیم تا لیست زیرساخت فعلی را برای StreamCloud CDN خود گسترش دهیم. برای فرآیندهای رمزگذاری زنده خود، به سرورهایی با کارایی بالا در مکان‌هایی در سراسر جهان نیاز داریم و servers.com یکی از بلوک‌های مهم سازنده CDN ما است.

“با bare metal میزبانی سرور از servers.com، ما به پوشش بهتری در اتحادیه اروپا، آسیا و ایالات متحده دست یافتیم

در تجارت ما ماندن بسیار مهم است روی برترین فن آوری های مدرن و servers.com به ما کمک می کند تا به یک زیرساخت مدرن، کارآمد، پایدار و 100% در دسترس دست یابیم.

ما گفتگو را در IBC 1403 ادامه خواهیم داد

با توجه به اینکه فناوری‌های جدیدی مانند پخش زنده با پشتیبانی هوش مصنوعی به سرعت در حال ظهور هستند، نوآوری همچنان اولویت اصلی نانوکیهان است. این یکی از دلایل متعددی است که چرا کنوانسیون بین المللی رادیو و تلویزیون (IBC) هر سال یک عنصر اصلی در تقویم تیم است.

در IBC 1403، من بسیار هیجان زده هستم که با رهبران صنعت و نوآوران برای تبادل ایده ارتباط برقرار کنم. روی آینده پخش بلادرنگ IBC مکان مناسبی برای کشف فناوری های پیشرفته و ایجاد شبکه با همتایان است.

همچنین این یک فرصت منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن آخرین پیشرفت های فناوری ما است. من مشتاقانه منتظرم تا ببینم راه‌حل‌های ما چگونه می‌تواند الهام‌بخش و توانمندسازی کسب‌وکارها در بخش‌های مختلف باشد».

امسال servers.com و nanocosmos برای بحث در IBC گرد هم می آیند روی استیج Content Everywhere، سالن 14، یکشنبه 15هفتم شهریور ساعت 17:30.

servers.com متخصص جریان، لوکاس ناویکاس به الیور می پیوندد تا در مورد کلید صحبت کنیم ارائه ویدئوی زنده با تاخیر کم در مقیاس با زیرساخت به عنوان یک سرویس (IaaS).

همچنین می‌توانید نانوکیهان را در طول رویداد در غرفه 5.D39 و servers.com در غرفه 5.C34 پیدا کنید.



منتشر شده در 1403-09-06 20:44:05

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید