وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

معرفی یک دوست. هاست رایگان کسب کنید

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


معرفی یک دوست. هاست رایگان کسب کنید 2

اگر به دنبال راهی آسان برای کاهش هزینه هاست خود هستید، ما یک راه حل ساده داریم. سعی کنید به دوستان و دنبال کنندگان خود در مورد میزبانی رسانگار بگویید!

با برنامه Refer-A-Friend ما، مشتریان می توانند در مورد میزبانی رسانگار به دیگران اطلاع دهند و برای هر ارجاع موفق، یک ماه میزبانی رایگان کسب کنند.

برنامه خاصی برای ثبت نام وجود ندارد و دوستان، اعضای خانواده و همکاران همگی از آنها استقبال می کنند. بهتر از همه، با این برنامه ارجاع محدودیتی برای تعداد دوستانی که می توانید به آنها مراجعه کنید وجود ندارد. این بدان معناست که اگر 12 دوست را ثبت نام کنید، یک سال کامل میزبانی وب رایگان کسب خواهید کرد!

و برای دوستانی که ممکن است به دنبال تغییر به میزبانی رسانگار از ارائه دهنده دیگری باشند، فراموش نکنید که مهاجرت بدون دردسر ما را ذکر کنید.

تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که ثبت نام کنند و تیم ما انتقال فایل های سایت، پایگاه های داده، تنظیمات سی پنل، سوابق دامنه و آدرس های ایمیل آنها را انجام خواهد داد.

نحوه معرفی دوست و کسب هاست رایگان

ارجاع دوست به آسانی 1-2-3 است. به سادگی این سه مرحله را دنبال کنید:

  1. پنل مدیریت حساب خود (AMP) را باز کنید و پیوند کد ارجاع خود را در سمت راست بالا پیدا کنید. فرمت URL به این صورت خواهد بود – http://inmotion.host/a0b1c2e3 – اما با یک کد منحصر به فرد مرتبط با شما!
    لینک ارجاع در پنل مدیریت حساب
  2. پخش کن! میزبانی رسانگار را به کسی که می‌شناسید توصیه کنید یا به خوانندگان یا دنبال‌کنندگان خود درباره ما ببالید. پیوند خود را در هر جایی که دوستان یا دنبال کنندگان شما علاقه مند به دریافت میزبانی وب قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند، ارسال کنید! بی زحمت ما رو تگ کنید @رسانگارهاستینگ، یا استفاده کنید #رسانگارهاستینگ در پست های شما!
  3. هنگامی که شخصی از پیوند ارجاع شما بازدید می کند و برای میزبانی وب ثبت نام می کند، می دانیم که توصیه شما او را برای ما آورده است. هنگامی که تیم ما تأیید کرد که حساب جدید کاملاً راه اندازی شده است، برای یک ماه میزبانی رایگان به حساب خود اعتباری دریافت خواهید کرد.
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  وب سایت شما چقدر امن است

ساده است! اعتبارات حساب معمولاً 30 روز پس از ارجاع داده می شود. به یاد داشته باشید که یک ماه هاست رایگان به حساب شما واریز می شود هر بار که یک مشتری جدید ثبت نام می کند، پس لینک را تا جایی که دوست دارید به اشتراک بگذارید!

برنامه میزبانی رسانگار Refer-A-Friend برای همه مشتریان موجود میزبانی رسانگار که حساب هایشان در وضعیت خوبی است در دسترس است. هاست رایگان قابل اعتماد درست انجام شده است.

برای سوالات، لطفا با ما تماس بگیرید در (ایمیل محافظت شده). محدودیت های خاصی اعمال می شود. برای اطلاع از شرایط و ضوابط کامل برنامه، لطفا از صفحه Refer-A-Friend ما دیدن کنید.

توجه: اگر می‌خواهید با مراجعه به میزبانی رسانگار در مقیاس بزرگ‌تر مقداری پول نقد اضافی کسب کنید، برنامه وابسته ما را بررسی کنید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید