وقتی در دهه 1990 بزرگ شدم، همه جا اسکیت بردیم. اگر پارکینگی تاقچه یا نرده داشت، بهتر است باور کنید که آن را واکس زدیم و تخته هایمان را روی آن آسیاب کردیم.

به سرعت به دهه 2020 می رسیم – بسیاری از شهرها پارک های اسکیت عمومی ساخته اند. این مکان‌ها مکان‌های ایمن و قانونی هستند که می‌توانیم بدون مزاحمت توسط صاحبان مشاغل یا پلیس اسکیت سواری کنیم.

من به عنوان یک پدر در 40 سالگی، این روزها زیاد با اسکیت بتون نمی خراشم. در عوض، من وب‌سایت‌ها را جمع‌آوری می‌کنم تا داده‌هایی را جمع‌آوری کنم که بتوانم آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنم یا به الگوریتم یادگیری ماشین وارد کنم.

اما خراش دادن وب گاهی اوقات می‌تواند وب‌سایت‌هایی را که می‌خریدید، بیش از حد بارگذاری کند. حتی اگر ممکن است شرایط خدمات یک وب سایت را نقض نکند، هنگام انجام آن باید بسیار ملایم باشید.

اگر وب‌سایتی را که آماده نشده است خراش دهید، یا اگر کد خراش دادن شما ناکارآمد است، ممکن است کل وب‌سایت را پایین بیاورید.

چیزهای کمی شرم آورتر از DDoS کردن تصادفی یک وب سایت دوستانه وجود دارد که فقط سعی در ارائه خدمات به بازدیدکنندگان دارد. روی وب باز

به همین دلیل – با روحیه پارک های اسکیت عمومی – freeCodeCamp ScrapePark.org را ایجاد کرد. هر کسی می تواند به آنجا رفته و تکنیک های خراش دادن وب را بدون نگرانی از آسیب رساندن به کسی تمرین کند.

ScrapePark_org_--
فرود ScrapePark.org page جایی که می توانید تکنیک های خراش دادن وب را تمرین کنید

ScrapePark.org یک سبک تجارت الکترونیکی ساده است page که ما به طور خاص برای مقاومت در برابر بارهای ترافیکی سنگین ساخته ایم.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  کار با توابع رشته ای داخلی جاوا اسکریپت هنگام کار با هر زبان برنامه نویسی، احتمالاً به برخی از عملکردها نیاز خواهید داشت که به طور بومی با آن زبان ادغام نشده باشند. بنابراین، یا خودتان آنها را پیاده سازی می کنید، یا به استفاده از ماژول ها یا کتابخانه های مختلف روی می آورید. این به طور مستقیم بر کارایی برنامه شما تأثیر می گذارد (استفاده از حافظه بیشتر، درخواست های HTTP بیشتر و غیره). برای جلوگیری...

می توانید خراش دادن را تمرین کنید:

  • جداول
  • iframes
  • منوهای کشویی
  • پیوندها
  • لیست ها
  • تصاویر
  • دکمه ها
  • تشکیل می دهد
  • چرخ فلک های تصویری
  • آیتم های منو
  • آیتم های نوار ناوبری
  • و بیشتر

کل پروژه متن باز است. اگر می خواهید عناصر یا صفحات دیگری به آن اضافه کنید، لطفا مهمان ما باشید.

ما دوست داریم که این مکان به مکانی اصلی تبدیل شود که مردم خراش دادن خود را تمرین می کنند تا بتوانیم آن وب سایت های “مادر و پاپ” را از بارگیری بیش از حد در امان نگه داریم.

مهارت های خراش دادن وب خود را تقویت کنید روی ScrapePark.org تا بتوانید مسئولانه‌تر از آنها استفاده کنید روی وب باز

این تنها یکی از ابتکاراتی است که جامعه freeCodeCamp انجام داده است روی امسال. ما پروژه های جالب بیشتری در دست اجرا داریم.

از معلمان freeCodeCamp، استفانیا کاسینگنا ناونه و گوستاوو جوانتورنا برای کمک به توسعه ScrapePark.org تشکر می کنیم. آنها فقط یک دوره آموزشی به زبان اسپانیایی را منتشر کردند روی خراش دادن وب. اگر اسپانیایی صحبت می کنید، دوره را بررسی کنید. [2 hour watch]:

اگر می خواهید یک دوره آموزشی به زبان انگلیسی داشته باشید، freeCodeCamp شما را تحت پوشش قرار می دهد. “دوره خراش دادن” را جستجو کنید روی گوگل یا یوتیوب و به دنبال موارد خوب از freeCodeCamp بگردید. 😃

خراش دادن مبارک.