وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

مقایسه میزبانی رسانگار در مقابل میزبانی ٰVPS HostGator

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


مقایسه میزبانی رسانگار در مقابل میزبانی ٰVPS HostGator 1

اگر در حال مقایسه میزبانی رسانگار با میزبانی ٰVPS HostGator هستید، ممکن است وقت خود را تلف کنید.

این به این دلیل است که وقتی صحبت از این می شود که کدام میزبان با برنامه های میزبانی ٰVPS خود ارزش بیشتری ارائه می دهد، میزبانی رسانگار در این نبرد با یک شات طولانی برنده می شود.

فرقی نمی‌کند سرورهای NVMe، رم بیشتر یا همه ویژگی‌های رایگان اضافه‌شده‌ای را که با برنامه ٰVPS میزبانی رسانگار دریافت می‌کنید، مانند دامنه رایگان، آدرس‌های IP اختصاصی اضافی، یا پنج مجوز cPanel رایگان دریافت کنید، میزبانی رسانگار بازدهی بسیار بهتری را برای شما فراهم می‌کند. سرمایه گذاری میزبانی

در این مقاله، میزبانی رسانگار و میزبانی ٰVPS HostGator را با هم مقایسه می‌کنیم، برخی از ویژگی‌های کلیدی ارائه شده توسط هر دو گزینه ٰVPS را بیان می‌کنیم و نشان می‌دهیم که چرا میزبانی رسانگار برنده واضح میزبانی ٰVPS است.

میزبانی رسانگار: ارزش کلی بهتر

این ساده و ساده است: هنگام مقایسه میزبانی رسانگار در مقابل میزبانی ٰVPS HostGator، HostGator نمی تواند با ارزش کلی بهتر ارائه شده توسط برنامه های میزبانی ٰVPS رسانگار رقابت کند.

در این بخش، ما چندین ویژگی کلیدی را که هنگام خرید یک برنامه میزبانی ٰVPS باید به آنها توجه کنید، برجسته می‌کنیم و نشان می‌دهیم که چگونه میزبانی رسانگار ویژگی‌ها و منابع بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از سرمایه‌گذاری خود نهایت استفاده را ببرید.

گزینه های میزبانی ٰVPS بیشتر

اولین چیزی که می خواهید به دنبال آن باشید این است که یک هاست چند گزینه مختلف میزبانی ٰVPS را ارائه می دهد. هرچه گزینه های طرح بیشتر باشد، انعطاف پذیری بیشتری در انتخاب طرحی که متناسب با نیازهای شما باشد خواهید داشت.

HostGator با بیشتر صنعت میزبانی مطابقت دارد و سه گزینه استاندارد را ارائه می دهد. بنابراین اگر برنامه میان‌رده HostGator منابع کافی برای شما ندارد، باید به گران‌ترین طرح آن‌ها بروید.

با میزبانی رسانگار، چهار گزینه برای انتخاب دارید، از جمله یک گزینه رم 12 گیگابایتی که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به پرش به سطح بالا، از گزینه سطح متوسط ​​ارتقا دهید. این نه تنها به شما این امکان را می‌دهد که انعطاف‌پذیرتر باشید، بلکه به شما این امکان را می‌دهد که قدرت برنامه ٰVPS خود را بدون صرف هزینه برای منابع بیشتر از آنچه که با یک برنامه رم 16 گیگابایتی نیاز دارید، افزایش دهید.

سرورهای NVMe

چیزی که با برنامه های رسانگار ٰVPS پیدا خواهید کرد که نمی توانید در HostGator دریافت کنید، سرورهای پیشرفته NVMe هستند.

NVMe، یا اکسپرس حافظه غیر فرار، یک پروتکل ذخیره سازی سریع درخشان است که به طور خاص برای SSD های نسل بعدی طراحی شده است که مراکز داده و محیط های سازمانی را قادر می سازد تا از مزیت کامل حافظه فلش با کارایی بالا استفاده کنند.

این سرورهای فوق العاده با کارایی بالا، سرعت و عملکردی تا 20 برابر را نسبت به درایوهای هارد دیسک سنتی ارائه می دهند، در حالی که مقیاس پذیری پیشرفته ای را برای عملکرد فعلی و آینده ارائه می دهند.

اگر می خواهید آخرین فناوری را در برنامه ٰVPS خود قرار دهید، میزبانی رسانگار شما را تحت پوشش قرار داده است.

رم بیشتر

هر چه رم ٰVPS شما بیشتر باشد، قدرت در اختیار شما خواهد بود. اگر قدرت بیشتری می خواهید، میزبانی رسانگار انتخاب واضحی است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چگونه از شر نظرات اسپم خلاص شویم روی وبلاگ وردپرس شما

این به این دلیل است که علاوه بر گزینه های برنامه بیشتر، میزبانی رسانگار دو برابر مقدار رم را در هر برنامه ای که HostGator در دسترس دارد ارائه می دهد.

بیایید نگاهی بیندازیم به نحوه مقایسه این دو میزبان در مورد RAM ارائه شده:

همانطور که می بینید، هیچ مقایسه ای بین میزبانی رسانگار و HostGator در مورد میزان RAM ارائه شده در برنامه های ٰVPS وجود ندارد.

دامنه رایگان

آیا می خواهید کسب و کار خود را حرفه ای تر جلوه دهید؟ سپس به یک آدرس ایمیل حرفه ای نیاز دارید.

استفاده از آدرس ایمیلی که به نام دامنه سفارشی ختم می‌شود، می‌تواند بر دید دیگران از شرکت شما تأثیر بگذارد و به مشروعیت بخشیدن به برند یا کسب‌وکار شما کمک کند.

در میزبانی رسانگار، یک نام دامنه رایگان با تمام گزینه های میزبانی ٰVPS ما دریافت خواهید کرد.

در HostGator، باید برای یک دامنه سفارشی هزینه اضافی بپردازید. در واقع، اگر دامنه com می‌خواهید، 18.99 دلار اضافی در سال به اضافه هزینه میزبانی ٰVPS شما هزینه خواهد داشت.

آدرس های IP اختصاصی رایگان اضافی

آدرس‌های IP اختصاصی به دلایل مختلف می‌توانند مفید باشند و می‌دانیم که داشتن بیش از یک گاهی اوقات یک ضرورت است.

مهم نیست که کدام برنامه ٰVPS میزبانی رسانگار را انتخاب کنید، حداقل به دو آدرس IP اختصاصی هر زمان که به آنها نیاز داشته باشید دسترسی خواهید داشت. با برنامه های رم 4، 12 و 16 گیگابایتی، سه آدرس IP اختصاصی دریافت خواهید کرد.

HostGator حتی با گران ترین برنامه خود فقط دو آدرس IP ارائه می دهد. اگر زمانی به بیش از دو مورد نیاز داشتید، اضافه کردن یک مورد دیگر به برنامه HostGator ٰVPS خود 4 دلار اضافی در ماه برای شما هزینه خواهد داشت.

پنج مجوز cPanel رایگان + WHM رایگان

CPanel استاندارد صنعتی برای کنترل پنل های مدیریت سرور است، به همین دلیل است که در تمام برنامه های میزبانی وب ٰVPS رسانگار گنجانده شده است.

متأسفانه cPanel ساختار قیمت گذاری خود را در سال 2019 تغییر داد و اکنون برای هر حساب cPanel به یک مجوز پولی نیاز دارد.

با وجود تغییر، میزبانی رسانگار همچنان پنج مجوز cPanel رایگان را با هر برنامه میزبانی ٰVPS ارائه می دهد.

HostGator در وب سایت خود می گوید: “ما دیگر مجوز cPanel را به یک بسته ٰVPS موجود اضافه نمی کنیم. مشتریان باید یک ٰVPS با cPanel خریداری کنند تا آن را نصب کنند.

این بدان معناست که در HostGator، پرداخت هزینه cPanel و هر مجوز cPanel اضافی که نیاز دارید به عهده شما خواهد بود.

علاوه بر این، میزبانی رسانگار همچنین دارای مجوز WHM رایگان با برنامه های میزبانی ٰVPS خود است.

HostGator بیان می کند که برنامه های میزبانی ٰVPS واجد شرایط مجوز WHMCS رایگان نیستند، اما مشتریان ٰVPS می توانند مجوز WHMCS را با نرخ تخفیف 5 دلار در ماه دریافت کنند.

با برنامه های میزبانی رسانگار ٰVPS، نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای ابزارهای مورد نیاز ندارید.

مدیریت کامل سرور

یکی از بزرگترین مزایای برنامه ٰVPS میزبانی رسانگار که HostGator نمی تواند ارائه دهد، مدیریت کامل سرور است.

همه برنامه‌های ٰVPS مدیریت‌شده میزبانی رسانگار دارای مدیریت کامل و کامل سرور شما هستند. این بدان معنی است که تمام مدیریت سرور توسط تیمی از متخصصان داخلی تکمیل می شود که می توانند مجوزهای cPanel، سیستم عامل ها و موارد دیگر را پیاده سازی یا به روز کنند.

این به شما امکان می دهد از تجارت خود مراقبت کنید در حالی که کارشناسان ما از سرور ٰVPS شما مراقبت می کنند.

در HostGator، تمام برنامه های ٰVPS بدون مدیریت هستند، به این معنی که پس از ثبت نام، تا آنجا که مدیریت سرور را مدیریت می کنید، تنها هستید.

مهاجرت رایگان و کمک راه اندازی

مدیریت کامل سرور زمانی که ٰVPS شما راه اندازی و اجرا می شود عالی است، اما در واقع انتقال وب سایت و راه اندازی سرور شما چیست؟

نگران نباشید، میزبانی رسانگار شما را در آنجا نیز تحت پوشش قرار داده است.

هر طرح ٰVPS میزبانی رسانگار شامل انتقال رایگان وب سایت و همچنین دو ساعت راه اندازی رایگان است. بنابراین علاوه بر مدیریت مهاجرت سایت خود، دو ساعت پشتیبانی عملی ممتاز نیز خواهید داشت که می توانید برای هر چیزی که نیاز دارید از آن استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  7 مرحله برای ورود موفقیت آمیز به مشتریان طراحی

HostGator می‌گوید که مهاجرت‌های رایگان را ارائه می‌کند، اما در وب‌سایت خود یک بند دارد که می‌گوید: «HostGator تعداد محدودی مهاجرت رایگان از سایر ارائه‌دهندگان میزبانی یا انتقال بین سرورها بین سرورهای HostGator برای حساب‌های جدید را ظرف 30 روز پس از ثبت‌نام فراهم می‌کند.»

با این حال، حتی اگر ظرف 30 روز از افتتاح حساب خود بگذرید، باید «فرم درخواست مهاجرت» را ارسال کنید.

در میزبانی رسانگار اینطور نیست. به سادگی آنچه را که باید انجام دهید به ما بگویید و ما آن را برای شما انجام خواهیم داد.

90 روز ضمانت برگشت وجه

میزبانی رسانگار ویژگی‌ها و امتیازات زیادی را ارائه می‌کند که آنها را از HostGator و سایر رقبا متمایز می‌کند، اما شاید هیچ‌کدام به اندازه 90 روز ضمانت بازگشت وجه پیشرو در صنعت آن تأثیرگذار نباشد.

این بدان معناست که مهم نیست که کدام برنامه ٰVPS را انتخاب کنید، سه ماه کامل فرصت خواهید داشت تا مطمئن شوید که از خرید خود راضی هستید. اگر به هر دلیلی راضی نبودید، پول خود را پس می گیرید. این به همان سادگی است.

HostGator کمی بهتر از ضمانت استاندارد 30 روزه عمل می کند، اما نه خیلی. همه برنامه‌های HostGator ٰVPS با ضمانت ۴۵ روزه پشتیبانی می‌شوند – نیمی از زمانی که با هر طرح ٰVPS میزبانی رسانگار دریافت می‌کنید.

چه چیزی میزبانی رسانگار را از سایر هاست ها متمایز می کند

ما حوزه‌های مختلفی را پوشش داده‌ایم که میزبانی رسانگار هنگام مقایسه آن و گزینه‌های میزبانی ٰVPS HostGator برجسته می‌شود، اما وقتی میزبانی رسانگار را انتخاب می‌کنید، بیش از یک طرح میزبانی هزینه می‌پردازید.

میزبانی رسانگار از نظر نحوه انجام تجارت بر خلاف سایر شرکت های هاستینگ است. چندین کار وجود دارد که ما انجام می دهیم تا خود را از رقبای خود متمایز کنیم.

در زیر سه جنبه از فرهنگ میزبانی رسانگار که به نظر می رسد مشتریان ما بیشتر از همه از آنها قدردانی می کنند، آورده شده است.

ما متعلق به کارمند هستیم

میزبانی رسانگار 100٪ متعلق به کارمندان است و اداره می شود. این بدان معناست که ما مجبور نیستیم به ذینفعان پاسخ دهیم یا بر اساس نتیجه تصمیم گیری کنیم.

HostGator متعلق بهنیوفولد دیجیتال، که حداقل مالک آن است 80 شرکت میزبان دیگر (از جمله Bluehost، HostMonster، Network Solutions و iPage).

قبل از سال 2021، HostGator متعلق به این شرکت بودگروه بین المللی استقامت (EIG). در فوریه 2021، گروه بین المللی استقامت ادغام شد با Web.com یک شرکت جدید به نام Newfold Digital تشکیل داد که یک سرمایه گذاری مشترک بین Clearlake Capital (یک شرکت سرمایه گذاری) و Siris Capital Group (یک شرکت سهام خصوصی) است.

با باقی ماندن در مالکیت کارکنان، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم با ارائه محصولات و خدمات قابل اعتماد، کسب‌وکار خود را بر اساس نیازهای مشتریان خود شکل دهیم.

هیچ شانسی وجود ندارد که با یکی از 80+ مارک های EIG در این میان رفتگی گم شوید.

دو دهه موفقیت

به قول قدیمی ها “ما دیروز به دنیا نیامدیم.” میزبانی علاقه ما و چیزی است که برای دو دهه به ارائه آن افتخار کرده ایم.

در واقع، میزبانی رسانگار بیستمین سالگرد خود را در سال 2021 جشن گرفت، و ما همچنان به همان اندازه متعهد هستیم که به مشتریان خود خدمت کنیم، همانطور که در سال 2001 شرکت را راه اندازی کردیم.

جوایز و شرکا

میزبانی رسانگار با دریافت جوایز و تقدیر غریبه نیست.

بیش از یک دهه است که رتبه A+ را از Better Business Bureau دریافت کرده و حفظ کرده ایم. شرکت مادر HostGator EIG یک تجارت معتبر BBB نیست.

میزبانی رسانگار ترجیح می دهد بر کیفیت به کمیت تمرکز کند.

برخی از جوایز اخیر ما عبارتند از:

  • کاربران G2 ما را دوست دارند
  • G2 زمستان 2022
    • رهبر میزبانی وب
    • رهبر میزبانی وب کسب و کار کوچک
    • رهبر سرورهای خصوصی مجازی (ٰVPS).
    • سرورهای خصوصی مجازی (ٰVPS) رهبر کسب و کار کوچک
  • G2 بهار 2021
    • رهبر میزبانی وب
    • رهبر میزبانی وب کسب و کار کوچک
    • ساده ترین کسب و کار با
    • ساده ترین کسب و کار با مشاغل کوچک
  • انتخاب ویرایشگران PCMag 2021
    • ارائه دهندگان هاستینگ کلی
    • بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2021
    • برنامه های ٰVPS مقرون به صرفه
  • WhoIsهاستینگThis.com 2020
    • بهترین میزبان وب
    • بهترین میزبانی وب ٰVPS

علاوه بر این، ما با برخی از بهترین مارک ها در صنعت شریک هستیم.

شرکای ما عبارتند از:

  • یاهو
  • بینگ
  • توییتر
  • اینتل
  • سیسکو
  • سی پنل
  • خیلی بیشتر

جدول مقایسه میزبانی رسانگار در مقابل HostGator ٰVPS

این مقاله احتمالاً اطلاعات زیادی برای هضم به شما داده است.

برای جمع بندی همه چیز، اجازه دهید نگاهی به نمایش تصویری از نحوه انباشته شدن میزبانی رسانگار در مقابل HostGator ٰVPS بیندازیم:

امکانات میزبانی رسانگار HostGator
4 گزینه میزبانی ٰVPS آره خیر
سرورهای NVMe آره خیر
رم بیشتر آره خیر
دامنه رایگان آره خیر
آدرس های IP اختصاصی اضافی آره خیر
5 مجوز cPanel رایگان آره خیر
WHM رایگان آره خیر
مدیریت کامل سرور آره خیر
مهاجرت رایگان سایت آره شاید
کمک راه اندازی رایگان آره خیر
90 روز ضمانت برگشت وجه آره خیر
متعلق به کارمند آره خیر
خلبان اعتماد



منتشر شده در 1402-12-25 23:01:32

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید