وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

مقرون به صرفه ترین گزینه هاست چیست؟

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


میزبانی ٰVPS، هاست ابری و ارائه دهندگان هاست اشتراکی – هنگام تصمیم گیری در مورد نوع خدمات میزبانی وب برای خرید، اولین چیزی که باید بپرسید این است که کسب و کار شما چه نوع حضور آنلاینی خواهد داشت؟

آیا شما یک کسب و کار کوچک یا کارآفرین هستید که به دنبال استفاده از وب سایت خود برای تبلیغ و تکمیل یک فروشگاه از قبل تاسیس شده هستید؟ یا اینکه وب سایت شما کانون اصلی کسب و کار شما خواهد بود؟

سوال بعدی این است که آیا کسب‌وکار شما کوچک شروع می‌شود و با رشد شما، بازدیدکنندگان بیشتری را افزایش می‌دهد؟ یا اینکه وب سایت شما با یک پایگاه ترافیک سنگین مشتری یا بازدیدکننده شروع می شود؟

درک چشم انداز وب سایت شما به ارائه دهنده هاست اشتراکی شما کمک می کند تا خدمات میزبانی مناسب را برای نیازهای تجاری منحصر به فرد شما فراهم کند.

هاست اشتراکی

هاست اشتراکی نه تنها محبوب ترین سرویس میزبانی وب سایت است بلکه مقرون به صرفه ترین نیز می باشد. با این نوع خدمات، چندین کاربر با دامنه های جداگانه از یک وب سرور استفاده می کنند. پهنای باند، ذخیره سازی و سایر منابع بین کاربران به اشتراک گذاشته می شود و ارائه دهندگان می توانند هزینه های نگهداری و سرور را تخفیف دهند.

کاربران مبتدی، هاست اشتراکی را نیز ساده ترین برای استفاده خواهند یافت. ارائه دهندگان هاست اشتراکی متخصصان بسیار ماهری هستند که می توانند شما را در تمام مراحل ایجاد، پیکربندی و راه اندازی وب سایت خود راهنمایی کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از ایموجی هایی که شما را دیده می شود

بسته شما ممکن است شامل نرم‌افزار سازنده وب‌سایت، حساب‌های ایمیل، ابزارهای بازاریابی مانند آمار بازدیدکنندگان و خدمات امنیتی باشد. همه برای کمک به درک بهتر و جذب بازدیدکنندگان جدید طراحی شده اند.

این نوع خدمات به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک، وبلاگ نویسان و کارآفرینانی که یا به تازگی حضور وب سایت آنلاین خود را آغاز کرده اند یا قصد دارند یک سطح ثابت و پایه از جریان ترافیک به وب سایت خود داشته باشند مفید است. همانطور که ترافیک وب سایت شما افزایش می یابد، می توانید برای رفع نیازهای پهنای باند و ارائه سریعتر محتوا، به سطوح میزبانی بالاتر منتقل شوید.

میزبانی ٰVPS

هنگامی که به محدودیت های منابع ارائه شده توسط میزبانی مشترک رسیدید، بررسی میزبانی ٰVPS قدم بعدی خواهد بود.

ٰVPS یا سرور خصوصی مجازی، سرویس میانی بین هاست اشتراکی و اختصاصی است. در حالی که هنوز یک سرور فیزیکی مشترک مانند میزبانی مشترک است، سرور تنها با 10 تا 20 وب سایت راه اندازی شده است که هر کدام دارای ماشین های مجازی جداگانه هستند.

در حالی که میزبانی ٰVPS گرانتر از میزبانی مشترک است، همچنین انعطاف پذیری و منابع بیشتری را برای یک وب سایت در حال رشد فراهم می کند. از آنجایی که هر حساب تقریباً مجزا است، شما انعطاف بیشتری برای ایجاد تغییرات بدون تأثیرگذاری بر دیگران دارید.

با این حال، این سرویس لزوما برای مبتدیان نیست. از آنجایی که توانایی بیشتری برای دستکاری نرم افزار و فایل های خود دارید، به درک بهتری از کاری که انجام می دهید نیز نیاز دارید.

مشابه میزبانی ٰVPS، میزبانی ابر ٰVPS نیز می باشد روی یک ماشین مجازی مجزا بجای روی با این حال، یک سرور فیزیکی، میزبانی ابری از طریق شبکه ای از رایانه ها اجرا می شود. این اجازه می دهد تا ظرفیت و امنیت بسیار بیشتری داشته باشید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  میزبانی وب چیست؟

از آنجایی که میزبانی ابری از چندین سرور خارج می شود، می توان درخواست ها را برای جلوگیری از خاموش شدن تک سرور پخش کرد.

اگر مطمئن نیستید که کدام برنامه میزبانی برای شما بهتر کار می کند، راهنمای کامل خود را توصیه می کنیم روی هاست اشتراکی در مقابل میزبانی ٰVPS – چگونه انتخاب کنم؟

هاست اختصاصی

یکی از گزینه‌های گران‌تر، میزبانی اختصاصی سرور تک یا دو پردازنده خود را در اختیار شما قرار می‌دهد. از آنجایی که سرور خودتان است، ارائه دهندگان طیف گسترده ای از گزینه های قابل تنظیم مانند حافظه، سخت افزار و سیستم عامل را ارائه می دهند.

این نوع میزبانی انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان و امنیت عالی را فراهم می کند. با یک سرور اختصاصی، نیازی نیست نگران سایر کلاینت ها باشید که ممکن است بر منابع شما مانند پهنای باند تأثیر بگذارد یا باعث ایجاد مشکل امنیتی شود. داشتن درک کامل از فناوری نیز مهم است.

انتخاب درست برای وب سایت شما

اگر یک کسب و کار کوچک یا کارآفرین هستید که شروع به رشد حضور آنلاین خود کرده اید، مقرون به صرفه ترین گزینه برای شروع میزبانی مشترک است. نه تنها مقرون به صرفه ترین است، بلکه برای مبتدیان نیز ساده ترین است.

واقعاً یک نقطه شروع عالی است، ارائه دهنده هاست اشتراکی شما می تواند به شما کمک کند تشخیص دهید کدام ردیف میزبانی برای نیازهای تجاری منحصر به فرد شما مناسب است.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید