وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

منظور ما از میزبانی مدیریت شده چیست؟

0 6
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


منظور ما از میزبانی مدیریت شده چیست؟ 1

تفاوت بین سرور مدیریت شده و پشتیبانی یک متخصص میزبانی مدیریت شده می تواند ظریف باشد، اما مهم است که آنها را متمایز کنیم.

میزبانی سرور مدیریت شده

وقتی در مورد میزبانی مدیریت شده صحبت می کنیم، اغلب به یک پلتفرم میزبانی اشاره می کنیم اداره می شود توسط تیمی از مدیران ماهر سیستم

از این نظر، میزبانی مدیریت شده به این معنی است که وظایف پیچیده مدیریت سرور برای شما ارائه می شود.

بنابراین لازم نیست نگران مدیریت نسخه های PHP یا MySQL، به روز رسانی سیستم عامل ها یا مدیریت وصله های امنیتی مهم باشید.

همه اینها توسط تیم ما مراقبت شده است.

میزبانی مدیریت شده همچنین می تواند به معماری سرور ما اشاره کند. به عنوان مثال، میزبانی وردپرس مدیریت شده یکی از تخصص های ما است. در این مورد، ما یک محیط میزبانی ایده آل برای وردپرس ایجاد و بهینه سازی کرده ایم (بنابراین شما مجبور نیستید).

پشتیبانی هاست مدیریت شده

هنگامی که سروری را با میزبانی رسانگار دریافت می کنید، پشتیبانی فنی رایگان در تمام ساعات شبانه روز دریافت می کنید. این بدان معناست که می توانید در هر زمان شب یا روز بدون هزینه اضافی با ما چت کنید. اگر می خواهید با یک نماینده زنده صحبت کنید روی تلفن، همچنین می توانید از دوشنبه تا جمعه بین ساعت 9 صبح تا 9 عصر به وقت شرقی با ما تماس بگیرید.

با این حال، اگرچه پشتیبانی می تواند راه طولانی را طی کند، اما هیچ تکنسینی نمی تواند سرور شما را به طور کامل برای شما مدیریت کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  5 روش درخشان برای مقابله با بلوک طراح

اما، اینجا جایی است که میزبانی مدیریت شده می تواند کمک بزرگی به شما باشد. کارشناسان میزبانی مدیریت شده ما یک شاخه پشتیبانی جداگانه هستند که به ارائه پشتیبانی فردی اختصاص داده شده است. آنها می توانند تغییرات سفارشی ایجاد کنند و به وظایف مدیریت سرور که به طور خاص به شما ارائه می شود کمک کنند.

آنها می توانند در انجام کارهای پیچیده مانند:

  • پشتیبان گیری خودکار
  • نگهداری برنامه ریزی شده
  • رعایت امنیت
  • و خیلی بیشتر…

میزبانی مدیریت شده مانند این است که مدیر سیستم شخصی خود را برای کمک به کارهای پیچیده در دسترس داشته باشید.

مطمئن نیستید که میزبانی مدیریت شده همان چیزی است که شما نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید و آنچه را که به دنبال آن هستید به ما اطلاع دهید. ما خوشحال خواهیم شد که همه نوع گزینه ها را با شما در میان بگذاریم.

البته هاست مدیریت شده فقط برای سرورهای خصوصی قابل استفاده است. بنابراین اگر برای جهش از میزبانی اشتراکی به ٰVPS آماده هستید، میزبانی مدیریت شده برای شروع کار در دسترس است.

تفاوت میزبانی مدیریت شده

تفاوت زیادی بین سرور هاست مدیریت شده و پشتیبانی هاست مدیریت شده وجود دارد.

در حالی که یک سرور میزبانی مدیریت شده به این معنی است که ما تعمیر و نگهداری دشوار را پوشش داده ایم، یک تکنسین پشتیبانی میزبانی مدیریت شده می تواند راه حل های سفارشی را در رابطه با مدیریت سرور خود به شما ارائه دهد.

امیدواریم این مقاله به رفع ابهامات پیرامون این اصطلاحات کمک کرده باشد.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید