وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

میزبانی رسانگار برنامه های هاست VPS را به حافظه SSD NVMe برای عملکرد بالاتر ارتقا می دهد

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


میزبانی رسانگار برنامه های هاست VPS را به حافظه SSD NVMe برای عملکرد بالاتر ارتقا می دهد 1

میزبانی رسانگار بار دیگر گزینه های میزبانی VPS خود را تقویت می کند، این بار در قالب برنامه های NVMe SSD VPS با کارایی بالا و فوق العاده قابل اعتماد.

پس از ارتقای گزینه‌های میزبانی VPS خود برای گنجاندن پهنای باند نامحدود و سه آدرس IP اختصاصی رایگان در سال گذشته، میزبانی رسانگار اکنون با ارائه مشتریان جدید بر روی سرورهای برتر NVMe، ارزش بیشتری به برنامه‌های میزبانی VPS خود می‌افزاید.

اکنون، همه مشتریان جدید VPS هاست رسانگار از مزایای NVMe SSD بهره خواهند برد که تا 20 برابر سریعتر از HDD های استاندارد کار می کند.

این افزایش گسترده در عملکرد، برنامه های میزبانی NVMe VPS میزبان رسانگار را قادر می سازد تا پهنای باند نامحدود، پایگاه های داده، حساب های ایمیل، ذخیره سازی داده ها و موارد دیگر را به خوبی پشتیبانی کند.

در این مقاله، سرورهای کاملاً جدید NVMe خود را به شما معرفی می‌کنیم و مزایای استفاده از این سرورهای پرقدرت برای برنامه‌های میزبانی VPS میزبانی رسانگار را شرح می‌دهیم.

معرفی سرورهای NVMe برای VPS

طرح VPS میزبانی رسانگار را در نظر می گیرید؟ پس نمی‌توانستید زمانی بهتر از همین الان برای دریافت آن انتخاب کنید.

به این دلیل که اکنون همه مشتریان جدید از سرورهای NVMe SSD با کارایی بالا و فوق‌العاده قابل اطمینان برخوردار خواهند شد.

اکسپرس حافظه غیر فرار (NVMe)، یک پروتکل ذخیره سازی سریع درخشان است که به طور خاص برای SSD های نسل بعدی طراحی شده است که مراکز داده و محیط های سازمانی را قادر می سازد تا از مزیت کامل حافظه فلش با کارایی بالا استفاده کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چرا عملکرد هاست وردپرس اهمیت دارد؟

این سرورهای فوق العاده با کارایی بالا، سرعت و عملکردی تا 20 برابر را نسبت به درایوهای هارد دیسک سنتی ارائه می دهند، در حالی که مقیاس پذیری پیشرفته ای را برای عملکرد فعلی و آینده ارائه می دهند.

مزایای NVMe برای میزبانی VPS

همانطور که در بالا ذکر شد، SSD های NVMe می توانند تاثیر زیادی بر عملکرد داشته باشند. این حتی برای سرورهای VPS بیشتر صادق است.

به این دلیل است که با سرورهای NVMe، از چندین مزیت در مقایسه با یک VPS معمولی برخوردار هستید.

به طور کلی، SSD های NVMe تا 20 برابر سریعتر از HDD های استاندارد کار می کنند، که آنها را برای برنامه های پر داده که اغلب توسط VPS پشتیبانی می شوند، بسیار مفید می کند.

با سرورهای NVMe، مشتریان VPS میزبانی رسانگار از مزایای زیر برخوردار خواهند شد:

  • سرعت خواندن/نوشتن بیشتر
  • توانایی انجام کارهای سنگین تر
  • تجربه کاربری کلی بهتر
  • افزایش قابلیت اطمینان

علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا، NVMe همچنین به احتمال زیاد به استاندارد طلایی برای هارد دیسک های رو به جلو تبدیل می شود. این بدان معناست که به این زودی نگران انتقال حساب خود به سرور جدید نخواهید بود.


NVMe که برای رسانه‌های ذخیره‌سازی با کارایی بالا و غیرفرار طراحی شده است، تنها پروتکلی است که در اکوسیستم‌های داده‌های سازمانی، ابری و لبه‌ای بسیار سخت و محاسباتی متمایز است.

منتظر نباشید تا سایر ارائه دهندگان هاستینگ به نتیجه برسند.

امروز با SSD های NVMe در برنامه های VPS میزبانی رسانگار، از ذخیره سازی فلش سریع تر استفاده کنید که به شما امکان می دهد تا انتقال کارآمدتر داده ها را بین سرور و سیستم ذخیره سازی خود انجام دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  Net vs Com: انتخاب پسوندهای دامنه مناسب



منتشر شده در 1402-12-26 02:09:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید