وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

میزبانی رسانگار در مقابل میزبانی ٰVPS Bluehost

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 7 دقیقه


میزبانی رسانگار در مقابل میزبانی ٰVPS Bluehost 1

میزبانی رسانگار vs Bluehost میزبانی ٰVPS یک جستجوی رایج برای بسیاری از مشتریان احتمالی ٰVPS است، اما در واقع مقایسه منصفانه ای نیست.

این به این دلیل است که وقتی صحبت از این است که چه چیزی برای پولی که به سختی به دست آورده اید ارزش بیشتری ارائه می دهد، میزبانی رسانگار Bluehost را از آب خارج می کند.

چه به گزینه‌های میزبانی ٰVPS بیشتر، سرورهای NVMe، فضای ذخیره‌سازی و رم بیشتر، پهنای باند نامحدود یا آدرس‌های IP اختصاصی اضافی نیاز داشته باشید، یا صرفاً دوست ندارید برای مواردی مانند انتقال وب‌سایت یا نام دامنه هزینه اضافی بپردازید، میزبانی رسانگار به شما کمک می‌کند. بازگشت بهتری برای سرمایه گذاری شما در سرور ٰVPS.

در این مقاله، میزبانی رسانگار و میزبانی ٰVPS Bluehost را با هم مقایسه می‌کنیم و تمام زمینه‌هایی را که مشخص می‌کند میزبانی رسانگار از Bluehost و سایر رقبای آن متمایز است را بررسی می‌کنیم.

میزبانی رسانگار: بیشتر برای پول شما

وقتی صحبت از میزبانی رسانگار در مقابل میزبانی ٰVPS Bluehost می شود، واقعاً به این بستگی دارد که چه کسی باعث می شود دلار شما بیشتر از این پیش برود.

در ظاهر، گزینه های ٰVPS ارائه شده توسط هر دو ممکن است کمی مشابه به نظر برسند، اما زمانی که مشخصات و ویژگی ها را بررسی می کنید، میزبانی رسانگار در مقایسه با Bluehost هزینه بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

در زیر چندین مورد از مهم ترین ویژگی های میزبانی ٰVPS آورده شده است که همه آنها میزبانی رسانگار بیشتر از Bluehost به شما می دهد.

طرح های بیشتر

همه مشاغل یکسان نیستند و همه مشاغل نیازهای میزبانی ٰVPS مشابهی ندارند.

در میزبانی رسانگار ما به یافتن برنامه مناسب متناسب با نیازهای شما افتخار می کنیم، به همین دلیل است که چهار گزینه مختلف میزبانی ٰVPS را ارائه می دهیم.

Bluehost فقط سه گزینه ٰVPS دارد، بنابراین اگر به منابع بیشتری نسبت به برنامه سطح متوسط ​​خود نیاز دارید، تنها انتخاب شما این است که برای گران‌ترین پیشنهاد ٰVPS خود پول خرج کنید.

اگر یک پیراهن متوسط ​​به شما نمی رسید، آیا سایزتان را تا یک فوق العاده بزرگ می کردید؟

سرورهای NVMe

میزبانی رسانگار متعهد است که بهترین و جدیدترین فناوری را به مشتریان خود ارائه دهد. به همین دلیل است که تمام برنامه‌های میزبانی ٰVPS رسانگار بر روی سرورهای SSD NVMe با کارایی بالا و فوق‌العاده قابل اطمینان ارائه می‌شوند.

NVMe، یا اکسپرس حافظه غیر فرار، یک پروتکل ذخیره سازی سریع درخشان است که به طور خاص برای SSD های نسل بعدی طراحی شده است که مراکز داده و محیط های سازمانی را قادر می سازد تا از مزیت کامل حافظه فلش با کارایی بالا استفاده کنند.

این سرورهای فوق العاده با کارایی بالا، سرعت و عملکردی تا 20 برابر را نسبت به درایوهای هارد دیسک سنتی ارائه می دهند، در حالی که مقیاس پذیری پیشرفته ای را برای عملکرد فعلی و آینده ارائه می دهند.

برخلاف میزبانی رسانگار، Bluehost سرورهای NVMe ندارد.

پهنای باند نامحدود

گاهی اوقات تجارت در حال رونق است و این عالی است، اما آخرین چیزی که می خواهید سرعت آن را کاهش دهید کمبود پهنای باند در زمانی است که بیشتر به آن نیاز دارید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  حمله DDoS – آیا VPS من محافظت می شود؟

در میزبانی رسانگار، شما هرگز در مورد آن نگران نخواهید بود زیرا همه برنامه های میزبانی ٰVPS ما با پهنای باند نامحدود ارائه می شوند.

می‌توانید برای بهترین برنامه ٰVPS Bluehost هزینه‌ای را پرداخت کنید، اما همچنان به پهنای باند 3 ترابایت محدود خواهید بود.

اگر می‌خواهید پهنای باند بیشتر و محدودیت‌های کمتری داشته باشید، میزبانی رسانگار ٰVPS راهی برای رفتن است.

فضای ذخیره سازی بیشتر، رم بیشتر

به دنبال منابع بیشتر با پول کمتر هستید؟ سپس میزبانی رسانگار یک گزینه عالی برای میزبانی ٰVPS است.

مهم نیست که کدام برنامه ٰVPS میزبانی رسانگار را انتخاب می کنید، با فضای ذخیره سازی بیشتر و رم بیشتری نسبت به برنامه های مشابه Bluehost ارائه می شود.

در واقع، میزبانی رسانگار دو برابر مقدار رم را در تمام پلن های ٰVPS قابل مقایسه ارائه می دهد، و Bluehost حتی در مورد فضای دیسک به میزبانی رسانگار نزدیک نمی شود.

طرح ٰVPS گران‌تر Bluehost همچنان با 30 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی کمتر از آنچه با دومین برنامه ارزان‌ترین برنامه میزبانی رسانگار دریافت می‌کنید، ارائه می‌شود.

برنامه ٰVPS سطح بالا در Bluehost به شما 120 گیگابایت حافظه SSD و 8 گیگابایت رم می دهد. همین طرح در میزبانی رسانگار با 360 گیگابایت فضای ذخیره سازی NVMe و 16 گیگابایت رم ارائه می شود.

دیدن اینکه کدام میزبان ارزش بهتری نسبت به پول شما ارائه می دهد کار سختی نیست.

آدرس های IP اختصاصی اضافی

آدرس‌های IP اختصاصی به دلایل مختلف می‌توانند مفید باشند و می‌دانیم که داشتن بیش از یک گاهی اوقات یک ضرورت است.

حتی با ارزان‌ترین طرح ٰVPS میزبانی رسانگار، هر زمان که به دو آدرس IP اختصاصی نیاز داشتید، دسترسی خواهید داشت. تمام برنامه های میزبانی وب ٰVPS دیگر رسانگار دارای سه آدرس IP اختصاصی هستند.

Bluehost فقط دو آدرس IP را حتی با گرانترین برنامه خود ارائه می دهد. اگر زمانی به بیش از دو مورد نیاز داشتید، اضافه کردن یک مورد دیگر در Bluehost برای شما 5.99 دلار اضافی در ماه هزینه خواهد داشت.

هزینه بیت رایگان

هیچ کس نمی خواهد بیش از آنچه باید برای یک محصول یا خدمات بپردازد.

علاوه بر آدرس‌های IP اختصاصی رایگان، برنامه‌های میزبانی سرور مجازی رسانگار دارای ویژگی‌های رایگان اضافی هستند که Bluehost یا ارائه نمی‌دهد یا هزینه اضافی از شما دریافت می‌کند.

ویژگی هایی مانند:

  • مهاجرت رایگان: ما همیشه مشتاق استقبال از مشتریان جدید هستیم، به همین دلیل است که از انتقال رایگان وب سایت آنها خوشحالیم. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک برنامه ثبت نام کنید، سپس بنشینید و از یک مهاجرت بدون دردسر و بدون دردسر لذت ببرید. شما آن گزینه را در Bluehost پیدا نخواهید کرد.
  • دامنه رایگان برای سال اول: نام دامنه رایگان نیز در تمام برنامه های ٰVPS برای سال اول گنجانده شده است، زیرا ما می دانیم که چقدر مهم است که یک دامنه سفارشی با نام تجاری شما مطابقت داشته باشد. Bluehost نام دامنه را وارد نمی کند.
  • کمک راه اندازی رایگان: علاوه بر اینکه سایت شما را برای شما منتقل می کنیم، به شما کمک می کنیم تا وب سایت خود را با دو ساعت راه اندازی رایگان راه اندازی کنید. این زمان می تواند برای هر چیزی که نیاز دارید استفاده شود. به سادگی آنچه را که باید انجام دهید به ما بگویید و ما آن را برای شما انجام خواهیم داد. Bleuhost به شما کمک نمی کند تا سایت خود را انتقال دهید یا آن را در سرور جدید خود راه اندازی کنید.
  • مدیریت وب سایت رایگان: تمام برنامه های میزبانی وب ٰVPS رسانگار دارای مدیریت کامل و کامل سرور شما هستند. تمام مدیریت سرور توسط تیمی از متخصصان داخلی تکمیل می شود که می توانند مجوزهای cPanel، سیستم عامل ها و موارد دیگر را پیاده سازی یا به روز کنند.

مجوزهای بیشتر سی پنل

میزبانی رسانگار و Bluehost هر دو cPanel را ارائه می دهند، کنترل پنل پیشرو در صنعت که از آن برای مدیریت تمام نیازهای سرور ٰVPS خود استفاده خواهید کرد.

با این حال، cPanel ساختار قیمت گذاری خود را در سال 2019 تغییر داد و اکنون برای هر حساب cPanel جداگانه نیاز به مجوز دارد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آیا زمان انتقال به JAMStack فرا رسیده است؟

در حالی که Bluehost به شما cPanel رایگان می دهد، برنامه های میزبانی رسانگار ٰVPS دارای cPanel رایگان و همچنین پنج مجوز cPanel رایگان اضافی هستند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنید. آنها با یک برنامه Bluehost ٰVPS هزینه اضافی برای شما خواهند داشت.

90 روز ضمانت برگشت وجه

بهترین بخش در مورد برنامه های میزبانی ٰVPS میزبانی رسانگار این است که می توانید مطمئن باشید از تجربه خود راضی خواهید بود.

در واقع، ما بسیار مطمئن هستیم که شما برنامه میزبانی ٰVPS خود را دوست خواهید داشت، این توسط یک ضمانت بازگشت وجه 90 روزه پیشرو در صنعت پشتیبانی می شود.

این بدان معناست که شما تا سه ماه فرصت دارید تا مطمئن شوید که برنامه میزبانی شما برای شما و نیازهای تجاری شما مناسب است.

مانند بسیاری از شرکت های میزبانی دیگر، ضمانت بازگشت وجه Bluehost فقط برای 30 روز خوب است و با محدودیت هایی همراه است.

چه چیزی میزبانی رسانگار را از سایر هاست ها جدا می کند

ما حوزه‌های مختلفی را پوشش داده‌ایم که میزبانی رسانگار هنگام مقایسه آن و گزینه‌های میزبانی ٰVPS Bluehost برجسته می‌شود، اما وقتی میزبانی رسانگار را انتخاب می‌کنید، بیش از یک طرح میزبانی هزینه می‌پردازید.

میزبانی رسانگار از نظر نحوه انجام تجارت بر خلاف سایر شرکت های هاستینگ است. چندین کار وجود دارد که ما انجام می دهیم تا خود را از رقبای خود متمایز کنیم.

در زیر سه جنبه از فرهنگ میزبانی رسانگار که به نظر می رسد مشتریان ما بیشتر از همه از آنها قدردانی می کنند، آورده شده است.

ما متعلق به کارمند هستیم

میزبانی رسانگار 100٪ متعلق به کارمندان است و اداره می شود. این بدان معناست که ما مجبور نیستیم به ذینفعان پاسخ دهیم یا بر اساس نتیجه تصمیم گیری کنیم.

Bluehost متعلق به Newfold Digital است که حداقل مالک آن است 80 شرکت میزبان دیگر (از جمله HostGator، HostMonster، Network Solutions و iPage).

قبل از سال 2021، Bluehost متعلق به گروه بین المللی استقامت (EIG). در فوریه 2021، گروه بین المللی استقامت ادغام شد با Web.com یک شرکت جدید به نام Newfold Digital تشکیل داد که یک سرمایه گذاری مشترک بین Clearlake Capital (یک شرکت سرمایه گذاری) و Siris Capital Group (یک شرکت سهام خصوصی) است.

باقی ماندن در مالکیت کارکنان تضمین می کند که ما می توانیم کسب و کار خود را بر اساس نیازهای مشتریان خود شکل دهیم و به ارائه محصولات و خدمات قابل اعتماد ادامه دهیم.

هیچ شانسی وجود ندارد که با یکی از 80+ مارک های EIG در این میان رفتگی گم شوید.

دو دهه موفقیت

به قول قدیمی ها “ما دیروز به دنیا نیامدیم.” میزبانی علاقه ما و چیزی است که برای دو دهه به ارائه آن افتخار کرده ایم.

در واقع، میزبانی رسانگار بیستمین سالگرد خود را در سال 2021 جشن گرفت، و ما همچنان به همان اندازه متعهد هستیم که به مشتریان خود خدمت کنیم، همانطور که در سال 2001 شرکت را راه اندازی کردیم.

جوایز و شرکا

میزبانی رسانگار با دریافت جوایز و تقدیر غریبه نیست.

بیش از یک دهه است که رتبه A+ را از Better Business Bureau دریافت کرده و حفظ کرده ایم. شرکت مادر Bluehost EIG یک تجارت معتبر BBB نیست.

میزبانی رسانگار ترجیح می دهد بر کیفیت به کمیت تمرکز کند.

برخی از جوایز اخیر ما عبارتند از:

  • کاربران G2 ما را دوست دارند
  • G2 زمستان 2022
    • رهبر میزبانی وب
    • رهبر میزبانی وب کسب و کار کوچک
    • رهبر سرورهای خصوصی مجازی (ٰVPS).
    • سرورهای خصوصی مجازی (ٰVPS) رهبر کسب و کار کوچک
  • G2 بهار 2021
    • رهبر میزبانی وب
    • رهبر میزبانی وب کسب و کار کوچک
    • ساده ترین کسب و کار با
    • ساده ترین کسب و کار با مشاغل کوچک
  • انتخاب ویرایشگران PCMag 2021
    • ارائه دهندگان هاستینگ کلی
    • بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2021
    • برنامه های ٰVPS مقرون به صرفه
  • WhoIsهاستینگThis.com 2020
    • بهترین میزبان وب
    • بهترین میزبانی وب ٰVPS

علاوه بر این، ما با برخی از بهترین مارک ها در صنعت شریک هستیم.

شرکای ما عبارتند از:

  • یاهو
  • بینگ
  • توییتر
  • اینتل
  • سیسکو
  • سی پنل
  • خیلی بیشتر

جدول مقایسه میزبانی رسانگار در مقابل Bluehost ٰVPS

این مقاله احتمالاً اطلاعات زیادی برای هضم به شما داده است.

برای جمع بندی همه چیز، بیایید نگاهی به یک نمایش بصری از نحوه چیدمان میزبانی رسانگار در مقابل میزبانی ٰVPS Bluehost بیندازیم:

امکانات میزبانی رسانگار Bluehost
گزینه های میزبانی ٰVPS 4 طرح 3 طرح
پهنای باند نامحدود آره نه، حداکثر 3 ترابایت
آدرس های IP اختصاصی تا 3 2
دامنه رایگان آره خیر
حداکثر هسته های CPU 8 4
حداکثر حافظه SSD 360 گیگابایت 240 گیگابایت
مهاجرت رایگان سایت آره خیر
مجوزهای cPanel رایگان 5 خیر، هزینه اضافی دارد
کمک راه اندازی رایگان آره خیر
مدیریت سرور رایگان آره خیر
تضمین بازگشت پول 90 روز 30 روز
خلبان اعتماد



منتشر شده در 1402-12-25 23:04:58

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید