وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

میزبانی رسانگار در مقابل هاستینگer میزبانی VPS

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 8 دقیقه


میزبانی رسانگار در مقابل هاستینگer میزبانی VPS 1

اگر به دنبال میزبانی VPS هستید، احتمالاً گزینه های خود را می سنجید.

بسیاری از مردم دوست دارند میزبانی رسانگار را با میزبانی مقایسه کنند هاستینگer میزبانی VPS، اما وقتی این دو را در کنار هم مقایسه می کنید، هاستینگer فقط انباشته نمی شود.

وقتی به میزبانی رسانگار در مقابل نگاه می کنید، ویژگی های قابل مقایسه زیادی وجود دارد هاستینگer میزبانی VPS مانند مقدار رم اختصاص داده شده و فضای ذخیره سازی NVMe SSD. با این حال، حتی مناطق بیشتری وجود دارد که هیچ مقایسه ای بین این دو وجود ندارد، با میزبانی رسانگار که هزینه بیشتری را برای شما ارائه می دهد.

در این مقاله، ما چندین ویژگی برتر را از میزبانی رسانگار و هاستینگer گزینه های میزبانی VPS، و توضیح دهید که چرا میزبانی رسانگار برنده واضح است.

در این مقاله:

میزبانی رسانگار گزینه های میزبانی VPS بهتری را ارائه می دهد

وقتی میزبانی رسانگار را با هم مقایسه می کنید هاستینگer میزبانی VPS، چند تفاوت کلیدی وجود دارد که شایان ذکر است.

سرورهای NVMe

امتیاز بزرگی که با هر طرح رسانگار VPS دریافت می کنید هاستینگer فقط پیشنهاد نمی شود سرورهای NVMe پیشرفته هستند.

NVMe، یا اکسپرس حافظه غیر فرار، یک پروتکل ذخیره سازی سریع درخشان است که به طور خاص برای SSD های نسل بعدی طراحی شده است که مراکز داده و محیط های سازمانی را قادر می سازد تا از مزیت کامل حافظه فلش با کارایی بالا استفاده کنند.

این سرورهای فوق العاده با کارایی بالا، سرعت و عملکردی تا 20 برابر را نسبت به درایوهای هارد دیسک سنتی ارائه می دهند، در حالی که مقیاس پذیری پیشرفته ای را برای عملکرد فعلی و آینده ارائه می دهند.

در میزبانی رسانگار، آخرین فناوری در حال حاضر دقیقاً در برنامه VPS شما تعبیه شده است.

فضای ذخیره سازی بیشتر

هنگام خرید برنامه های VPS، بسیاری از مشتریان به میزان فضای ذخیره سازی آنها در برنامه میزبانی خود توجه می کنند.

میزبانی رسانگار در آن نبرد نیز پیروز می شود. با وجود هشت گزینه مختلف VPS، هاستینگer حداکثر فضای ذخیره سازی آن 250 گیگابایت است.

میزبانی رسانگار تا 360 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد و روی سرورهای NVMe است.

پهنای باند نامحدود

در میزبانی رسانگار، ما سعی می‌کنیم محدودیت‌هایی را برای برنامه‌های میزبانی ایجاد نکنیم. به همین دلیل است که به غیر از برنامه مقدماتی رم 4 گیگابایتی ما، همه گزینه های میزبانی VPS ما با پهنای باند نامحدود ارائه می شوند.

هنگام مقایسه میزبانی رسانگار در مقابل هاستینگer میزبانی VPS، توجه به آن مهم است هاستینگer پهنای باند نامحدودی را حتی با گران ترین طرح های خود ارائه نمی دهد.

علاوه بر این، آنها در قراردادهای خود یک بند دارند که در صورت تجاوز از محدوده کل پهنای باند VPS، سرعت شبکه VPS به حداقل 5 مگابیت در ثانیه محدود می شود.

در برنامه های VPS میزبانی رسانگار هیچ بند مانند آن را پیدا نخواهید کرد.

وب سایت های نامحدود

علاوه بر پهنای باند نامحدود، ما همچنین وب سایت های نامحدودی را با تمام برنامه های میزبانی VPS خود ارائه می دهیم.

هاستینگer از سوی دیگر، محدودیت inode را برای همه برنامه‌های آن‌ها قائل می‌شود به این معنی که حتی اگر برای بهترین طرحی که دارند پرداخت کنید، همچنان ممکن است با محدودیت inode مواجه شوید که تعداد وب‌سایت‌هایی را که می‌توانید روی سرور خود میزبانی کنید، محدود می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اهمیت یک نام دامنه بزرگ

مهاجرت رایگان سایت

ما می دانیم که مهاجرت به سایت شما می تواند یک سردرد باشد و باعث ایجاد استرس غیر ضروری برای شما یا تیم شما شود.

در میزبانی رسانگار، لازم نیست نگران این موضوع باشید.

همه برنامه های میزبانی VPS ما با مهاجرت های بی دردسر سایت و حداکثر دو ساعت Launch Assist ارائه می شوند، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و ما بقیه موارد را انجام خواهیم داد.

آدرس های IP اختصاصی اضافی

یک آدرس IP اختصاصی عالی است، اما سه مورد از آنها حتی بهتر هستند.

در هاستینگer، حتی طرح VPS با دلار بالا فقط با یک آدرس IP ارائه می شود.

با میزبانی رسانگار، دو آدرس IP اختصاصی را حتی در ارزان‌ترین طرحی که ما ارائه می‌دهیم، و سه آدرس IP اختصاصی در سایر برنامه‌های VPS دریافت خواهید کرد.

گواهینامه های رایگان SSL

علاوه بر همه چیزهایی که در بالا ذکر کردیم، همه برنامه های میزبانی VPS میزبانی رسانگار دارای گواهینامه SSL رایگان هستند.

سایر شرکت‌ها برای دریافت گواهی SSL به عنوان راهی آسان برای کسب درآمد اضافی، هزینه دریافت می‌کنند، اما این امر به نفع ما نیست.

در هاستینگer، برای دریافت گواهی SSL هزینه اضافی برای شما خواهد داشت.

مدیریت کامل سرور

یکی از بزرگترین مزایای برنامه VPS میزبانی رسانگار که نمی توانید از آن بهره مند شوید هاستینگer مدیریت کامل سرور است.

همه برنامه‌های VPS مدیریت‌شده میزبانی رسانگار دارای مدیریت کامل و کامل سرور شما هستند. این بدان معنی است که تمام مدیریت سرور VPS شما توسط تیمی از متخصصان داخلی تکمیل می شود که می توانند مجوزهای cPanel، سیستم عامل ها و موارد دیگر را پیاده سازی یا به روز کنند.

این به شما امکان می دهد از تجارت خود مراقبت کنید در حالی که کارشناسان ما از سرور VPS شما مراقبت می کنند.

همه هاستینگer برنامه های VPS بدون مدیریت هستند، به این معنی که پس از ثبت نام، تا آنجا که مدیریت سرور خود را مدیریت می کنید، خودتان هستید.

ویژگی های اضافی میزبانی VPS

سرورهای NVMe، منابع نامحدود، فضای ذخیره‌سازی بیشتر، مهاجرت‌های رایگان سایت و گواهی‌های SSL، و آدرس‌های IP اضافی مزایای بسیار خوبی هستند، زیرا به شما کمک می‌کنند تا بهترین استفاده را از برنامه میزبانی خود بدون آسیب‌دیدگی داشته باشید، اما از تنها حوزه میزبانی رسانگار فاصله دارند. بیش از هاستینگer وقتی صحبت از میزبانی VPS می شود.

در زیر به سایر ویژگی‌هایی که میزبانی رسانگار را در مقایسه با آن متمایز می‌کنند، نگاهی خواهیم انداخت هاستینگer.

سی پنل

وقتی صحبت از کنترل پنل ها می شود، cPanel استاندارد صنعتی است، به همین دلیل است که در هر طرح میزبانی ارائه شده توسط میزبانی رسانگار گنجانده شده است.

در هاستینگer، آنها از یک کنترل پنل خانگی به نام hPanel استفاده می کنند تا از پرداخت هزینه های مجوز cPanel جلوگیری کنند.

سی پنل با هر حساب میزبانی روی هر سروری کار می کند. hPanel فقط می تواند برای هاستینگer حساب ها.

با میزبانی رسانگار، تمام برنامه های میزبانی VPS ما شامل پنج مجوز cPanel رایگان است.

برای دریافت سی پنل با هاستینگer، برای میزبانی cPanel باید هزینه اضافی بپردازید.

1- روی App Installer کلیک کنید

وقتی صحبت از میزبانی رسانگار در برابر میزبانی می شود هاستینگer میزبانی VPS، هر دو ارائه دهنده میزبانی یک نصب کننده برنامه با یک کلیک را ارائه می دهند.

Softaculous از میزبانی رسانگار به شما امکان می دهد بیش از 400 برنامه را با کلیک یک دکمه مستقیماً از سی پنل خود نصب کنید.

از سوی دیگر، هاستینگer فقط می تواند کمی بیش از 100 برنامه را با نصب کننده برنامه 1 کلیکی خود ارائه دهد، که تا حد زیادی عملکرد حساب های میزبان VPS خود را محدود می کند.

90 روز ضمانت برگشت وجه

بهترین بخش در مورد برنامه های میزبانی VPS میزبانی رسانگار این است که می توانید مطمئن باشید از تجربه خود راضی خواهید بود.

در واقع، ما بسیار مطمئن هستیم که شما برنامه میزبانی VPS خود را دوست خواهید داشت، این توسط یک ضمانت بازگشت وجه 90 روزه پیشرو در صنعت پشتیبانی می شود.

این بدان معناست که شما تا سه ماه فرصت دارید تا مطمئن شوید که برنامه میزبانی شما برای شما و نیازهای تجاری شما مناسب است.

مانند اکثر شرکت های میزبانی دیگر، هاستینگerضمانت بازگشت وجه فقط برای 30 روز خوب است و با محدودیت هایی همراه است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  GDPR و بازاریابی ایمیلی شما – آنچه باید بدانید

24/7/365 پشتیبانی مستقر در ایالات متحده

همه خدمات میزبانی VPS ما شامل پشتیبانی زنده برتر است. تیم‌های پشتیبانی مستقر در ایالات متحده که برنده جایزه شده‌اند، تجربه و دانش لازم را دارند تا به‌طور ماهرانه شما را به یک راه‌حل راهنمایی کنند.

خدمات مشتری شگفت انگیز با آموزش جامع شروع می شود. به همین دلیل است که تیم های پشتیبانی مشتری ما بیش از 80 ساعت را صرف آموزش می کنند تا بهترین پشتیبانی و تجربه مشتری را به شما ارائه دهند.

با بیش از 175000 مشتری هیجان زده، تیم ما از کارشناسان میزبانی VPS مستقر در ایالات متحده 24/7/365 برای حل مشکلات فنی شما در دسترس هستند.

نه تنها پشتیبانی میزبانی زنده را دریافت خواهید کرد، بلکه می توانید از مرکز جامع پشتیبانی آنلاین، کانال های آموزش گام به گام، و انجمن های انجمن مشتریان ما نیز بهره مند شوید. پاسخ همیشه در نوک انگشتان شماست.

هاستینگer در لیتوانی مستقر است و بیشتر پشتیبانی آن در خارج از کشور است.

میزبانی رسانگار در مقابل میزبان های دیگر

میزبانی رسانگار مانند سایر ارائه دهندگان هاست نیست.

در نگاه اول، ممکن است شبیه بسیاری از شرکت های میزبانی دیگر به نظر برسیم، اما این درست نیست.

دلیل خوبی وجود دارد که وقتی مردم به مشتری میزبانی رسانگار تبدیل می شوند، تمایل دارند مشتری میزبانی رسانگار باقی بمانند. این به این دلیل است که ما کارها را متفاوت از سایر شرکت های میزبان انجام می دهیم.

در زیر سه جنبه از کسب و کار ما آورده شده است که مشتریان را به میزبانی رسانگار آورده و آنها را مادام العمر مشتری نگه می دارد.

ما 100٪ متعلق به کارمندان هستیم

از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، میزبانی رسانگار 100٪ متعلق به کارمندان بوده و مورد بهره برداری قرار گرفته است، و ما متعهد به ماندن در این راه هستیم.

با باقی ماندن در مالکیت کارکنان، می‌توانیم اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم کسب‌وکار خود را بر اساس نیازهای مشتریان خود شکل دهیم و به ارائه محصولات و خدمات قابل اعتماد ادامه دهیم.

میزبانی رسانگار فرصت‌های زیادی برای پیوستن به ارائه‌دهندگان میزبانی بزرگ‌تر داشته است، اما این بدان معناست که ما باید به ذینفعان خارجی پاسخ دهیم و تا حد زیادی بر اساس تأثیر آنها بر سود کلی ما تصمیم‌گیری کنیم.

هاستینگer از سوی دیگر به خود می بالد که متعلق به کارمندان است، اما از ذکر این نکته غفلت می ورزد که کارکنان تنها 69 درصد از شرکت را در اختیار دارند.

در میزبانی رسانگار، می‌توانید مطمئن باشید که تصمیم‌هایی که می‌گیریم به نفع شما مشتری است، نه به‌خاطر سپردن جیب سرمایه‌گذاران ثروتمند.

جوایز و شرکا

در میزبانی رسانگار، ما با دریافت جوایز و تقدیر غریبه نیستیم.

بیش از یک دهه است که رتبه A+ را از Better Business Bureau (BBB) ​​دریافت کرده‌ایم و آن را حفظ کرده‌ایم و اکنون 14 سال است که یک شرکت میزبان وب CNET با رتبه برتر هستیم.

هاستینگer نه معتبر BBB است و نه یک شرکت میزبان وب دارای رتبه برتر توسط CNET.

میزبانی رسانگار ترجیح می دهد بر کیفیت به کمیت تمرکز کند.

برخی از جوایز اخیر ما عبارتند از:

  • کاربران G2 ما را دوست دارند
  • G2 زمستان 2022
    • رهبر میزبانی وب
    • رهبر میزبانی وب کسب و کار کوچک
    • رهبر سرورهای خصوصی مجازی (VPS).
    • سرورهای خصوصی مجازی (VPS) رهبر کسب و کار کوچک
  • G2 بهار 2021
    • رهبر میزبانی وب
    • رهبر میزبانی وب کسب و کار کوچک
    • ساده ترین کسب و کار با
    • ساده ترین کسب و کار با مشاغل کوچک
  • انتخاب ویرایشگران PCMag 2021
    • ارائه دهندگان هاستینگ کلی
    • بهترین خدمات میزبانی وب در سال 2021
    • برنامه های VPS مقرون به صرفه
  • WhoIsهاستینگThis.com 2020
    • بهترین میزبان وب
    • بهترین میزبانی وب VPS

علاوه بر این، ما با برخی از بهترین مارک ها در صنعت شریک هستیم.

شرکای ما عبارتند از:

  • یاهو
  • بینگ
  • اینتل
  • سیسکو
  • سی پنل
  • خیلی بیشتر

دو دهه موفقیت

نکته آخر اینکه این اولین روز کاری ما نیست. در واقع از آن دور است.

به قول قدیمی ها “ما دیروز به دنیا نیامدیم.” میزبانی علاقه ما و چیزی است که برای دو دهه به ارائه آن افتخار کرده ایم.

در واقع، میزبانی رسانگار بیستمین سالگرد خود را در سال 2021 جشن گرفت، و ما همچنان به همان اندازه متعهد هستیم که به مشتریان خود خدمت کنیم، همانطور که در سال 2001 شرکت را راه اندازی کردیم.

میزبانی رسانگار در مقابل هاستینگer جدول مقایسه VPS

ما بسیاری از ویژگی‌های نامحدود و مزایای دیگری را که میزبانی رسانگار با برنامه‌های میزبانی VPS ارائه می‌دهد پوشش داده‌ایم، اما می‌توان آن را دریافت و هضم کرد.

برای جمع بندی همه چیز، بیایید نگاهی به یک نمایش بصری از نحوه میزبانی رسانگار در مقابل بیندازیم هاستینگer میزبانی VPS جمع می شود:

امکانات میزبانی رسانگار هاستینگer
سرورهای NVMe آره خیر
وب سایت های نامحدود آره خیر
پهنای باند نامحدود آره خیر
آدرس های IP اختصاصی تا 3 1
گواهینامه های رایگان SSL آره خیر
مهاجرت رایگان سایت آره خیر
سی پنل آره خیر
حداکثر ذخیره سازی SSD های 360 گیگابایتی NVMe حافظه های SSD 250 گیگابایتی
1- روی App Installer کلیک کنید آره خیر
مدیریت کامل سرور آره خیر
24/7/365 پشتیبانی مستقر در ایالات متحده آره خیر
تضمین بازگشت پول 90 روز 30 روز

همانطور که می بینید، زمانی که صحبت می شود میزبانی رسانگار در مقابل هاستینگer میزبانی VPS، میزبانی رسانگار چیزهای بیشتری برای ارائه دارد.

خلبان اعتماد



منتشر شده در 1402-12-26 06:13:02

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید