وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

میزبانی وب چیست؟

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 12 دقیقه


میزبانی وب چیست؟  تصویر قهرمان
میزبانی وب چیست؟ 3

هنگامی که به دنبال بهترین میزبانی وب برای وب سایت خود هستید، باید چند نکته را بدانید. ابتدا باید تعریف و انواع خدمات میزبانی وب را بدانید. سپس باید بتوانید ویژگی های کلیدی یک سرویس میزبانی وب را درک کنید. در نهایت، شما باید بتوانید نیازهای میزبانی وب خود را شناسایی کنید.

هنگامی که این حقایق را درک کردید، باید از آنها برای تصمیم گیری استفاده کنید روی چگونه بهترین خدمات میزبانی وب را از بین تمام آنچه بازار ارائه می دهد انتخاب کنیم. ما این اطلاعات را ارائه می کنیم و سپس استدلال های خود را به شما ارائه می کنیم روی چرا ما معتقدیم که میزبانی رسانگار بهترین ارائه دهنده میزبانی وب است.

میزبانی وب چیست؟

میزبانی وب در اصل مکانی برای زندگی وب سایت شما است. یک سرویس میزبانی وب سایت شما و تمام فایل ها و داده های مهم آن را ذخیره می کند روی سروری که فراهم می کند، که اتصال مورد نیاز را فعال می کند تا بازدیدکنندگان بتوانند از طریق اینترنت به وب سایت شما دسترسی داشته باشند.

بدون سرور ارائه شده توسط سرویس میزبانی شما، یا آدرسی که برای دسترسی به آنجا استفاده می شود، هیچ کس نمی تواند وب سایت شما را پیدا یا مشاهده کند. روی اینترنت.

انواع مختلف بسته های میزبانی وب

اولین قدم برای هر کسی که یک بسته میزبانی وب را انتخاب می کند این است که با انواع بسته های میزبانی موجود و همچنین مزایا یا معایب هر کدام آشنا شود.

در حالی که همه بسته‌های میزبانی سرور و اتصالی را که برای میزبانی وب‌سایت خود نیاز دارید فراهم می‌کنند، همه آنها یکسان ساخته نمی‌شوند.

هاست اشتراکی

هاست اشتراکی مزایای خود را دارد و بسته میزبانی عالی برای کاربران جدید و کسانی است که به منابع زیادی نیاز ندارند. معمولاً مقرون به صرفه ترین گزینه هاست، یک حساب میزبانی وب اشتراکی وجود دارد روی یک سرور فیزیکی که می‌تواند وب‌سایت‌های زیادی را در خود جای دهد که همگی منابع محدودی مانند فضای دیسک، پهنای باند و داده‌ها را به اشتراک می‌گذارند.

هاست اشتراکی که مقرون به صرفه است و برای مبتدیان خوب است، گزینه خوبی برای راه اندازی وب سایت شما است. میزبانی اشتراکی معمولاً منابع کافی برای اکثر مشتریان برای دستیابی به اهداف خود بدون بیش از حد محدودیت دارد – به عنوان مثال نه root دسترسی، استفاده از منابع بالا، پیکربندی سرور سفارشی. در اینجا خلاصه ای سریع از انواع برنامه های مشترک ارائه شده توسط میزبانی رسانگار آورده شده است:

  • کسب و کار – افراد و سازمان های کوچک تا متوسط
  • فروشنده – هر کسی که به دنبال فروش میزبانی وب به دیگران است
  • WordPress ٰVPS – عملکرد سریعتر با Nginx (نه فقط برای وردپرس)

اگر مطمئن نیستید که کدام برنامه میزبانی برای شما بهتر کار می کند، راهنمای کامل خود را توصیه می کنیم روی هاست اشتراکی در مقابل میزبانی ٰVPS – چگونه انتخاب کنم؟

میزبانی سرور خصوصی مجازی (ٰVPS).

میزبانی ٰVPS گام بعدی نسبت به میزبانی مشترک است و مانند میزبانی مشترک، سرور ٰVPS چندین سایت را در خود جای داده است. روی همان ماشین تفاوت بزرگ با میزبانی ٰVPS این است که همه وب سایت ها روی مقدار مجموعه ای از منابع به سرور اختصاص داده می شود. بنابراین در حالی که هنوز منابع را به اشتراک می گذارید روی یک طرح ٰVPS، هیچ تهدیدی از سوی وب سایت دیگر یا ترافیک شخص دیگری که باعث مشکلات عملکرد سایت شما شود وجود ندارد.

این بهترین گزینه برای کسانی است که اهدافشان محدودیت های هاست اشتراکی را نقض می کند – معمولا root دسترسی و مدیریت میزبان وب (WHM) برای پیکربندی های سفارشی و مدیریت چندین حساب سی پنل. برخی از مشتریان روی به اشتراک گذاشته شده است میزبانی نمایندگی فروش به همین دلایل به میزبانی ٰVPS Reseller ارتقا دهید.

میزبانی سرور اختصاصی

هاست اختصاصی برای زمانی که یک ٰVPS دیگر مزایای عملکرد خود را به شما ارائه نمی دهد، گزینه عالی است. با فضای سروری که کاملا متعلق به شماست، میزبانی اختصاصی به این معنی است که تمام منابع سرور به طور کامل به سایت شما اختصاص داده شده است. سرورهای اختصاصی به راحتی قابل شخصی سازی هستند و حتی می توان آنها را تنظیم کرد host چندین سایت روی سرور یکسان برای کاربرانی که چندین پروژه را مدیریت می کنند.

هاست وردپرس

هاست وردپرس مشابه هاست اشتراکی است. با این حال، تفاوت اصلی این است که وب سایت وردپرس شما یک سرور منحصراً با سایر نصب های وردپرس به اشتراک می گذارد. هم خدمات و هم پشتیبانی شما متناسب با ویژگی های خاص وردپرس است و راه حل ها برای به حداکثر رساندن عملکرد وردپرس بهینه شده اند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع برنامه های میزبانی وب به تصویر زیر مراجعه کنید.

تفاوت بین برنامه های هاست اشتراکی، ٰVPS و اختصاصی را بیاموزید.
نمودار مقایسه انواع میزبانی وب

ویژگی های کلیدی بهترین خدمات میزبانی وب

وقتی داری تصمیم میگیری روی یک ارائه دهنده میزبانی وب، خود را غرق ویژگی ها و زبان بازاریابی در مورد قدرت، انعطاف پذیری، کارایی یا هزینه خواهید دید. ما ویژگی های کلیدی یک وب را تعریف می کنیم host تا بتوانید بهتر بفهمید که به دنبال چه چیزی هستید.

فضای ذخیره سازی/دیسک

فضای ذخیره سازی یا فضای دیسک مقدار فضایی است که برای وب سایت یا نیازهای برنامه وب خود در نظر گرفته اید. این عمدتا مربوط به فضای هارد دیسک است که فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می شوند. اگر چندین گیگابایت فایل دارید که تغییر نمی‌کنند (مثلاً تصاویر، ویدیو) پس باید به طور جدی از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای کمک به عملکرد سایت خود استفاده کنید.

حافظه/پردازنده (CPU)

حافظه و پردازنده ویژگی های کلیدی رایانه هایی هستند که وب سایت شما را پردازش می کنند و آن را به اینترنت ارائه می دهند. این کامپیوترها که در غیر این صورت به عنوان سرور شناخته می شوند، اغلب دارای حافظه اختصاصی (RAM) خواهند بود. این فضایی است که سرور برای آن استفاده می کند process کد وب سایت شما به طور کلی، هر چه سرور شما با حافظه بیشتری کار کند، برای سایت شما بهتر است.

مغز سرور همچنین CPU (واحد پردازش مرکزی) نامیده می شود و اغلب ممکن است به عنوان چندین “هسته” توصیف شود. مانند حافظه، داشتن هسته های بیشتر در دسترس وب سایت شما سودمند است. CPU جزء اصلی سرور است که کد وب سایت شما را پردازش می کند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  استفاده حداکثری از میزبانی سرور ابری لینوکس

پهنای باند

پهنای باند به شما امکان می دهد داده ها را بین وب سایت، بازدیدکنندگان و به طور کلی وب خود انتقال دهید. برای اطمینان از اینکه بازدیدکننده تجربه خوبی دارد، پهنای باند خوبی می خواهید. بسیاری از شرکت ها محدودیتی را تعیین می کنند روی پهنای باند، به خصوص بسته های سطح پایین تر.

امنیت

هنگام مشاهده سرویس های میزبانی وب، امنیت به طور کلی به عنوان فایروال، اسکن بدافزار/ویروس و گواهینامه های SSL توصیف می شود. فایروال ها ابزارها یا نرم افزارهای امنیتی هستند که ترافیک وب سایت وارد شده به وب سایت شما را فیلتر می کنند.

بدافزار یا اسکن ویروس شامل برنامه‌ای است که از طریق وب‌سایت شما به دنبال کدهای مخرب می‌گردد. به طور معمول، این برنامه ها اسکن می کنند روی به صورت برنامه ریزی شده و خودکار تیم های پشتیبانی همچنین این گزینه را دارند که سایت شما را به صورت دستی اسکن کنند.

گواهینامه های SSL برای ایجاد ارتباطات رمزگذاری شده بین بازدیدکننده وب سایت و سرور شما استفاده می شود. این معمولا برای ایمن سازی تراکنش های کارت اعتباری استفاده می شود، اما داشتن SSL برای سایت شما برای موتورهای جستجو نیز مهم شده است.

امنیت اغلب با عبارات مبهم یا کلی توصیف می شود، زیرا خوب نیست که امنیت دقیق مورد استفاده را مشخص کنید روی یک وب host. از یک شرکت میزبانی وب انتظار نداشته باشید که امنیت را برای سخت تر کردن نفوذ یا حملات مشخص کند. روی ارائه دهنده میزبانی وب

ابزار پشتیبان گیری وب سایت

پشتیبان گیری از وب سایت چیزی است که اغلب نادیده گرفته می شود. همانطور که گفته شد، باید بررسی کنید که آیا a host یک وب سایت ارائه می دهد backup ابزار پشتیبان گیری از وب سایت شما در صورت بروز هرگونه مشکلی که باعث از کار افتادن وب سایت شما می شود، از سردردهای زیادی جلوگیری می کند.

ما آنقدر به این اعتقاد داریم که وب سایت بسیار مطمئن و خودکار خود را ارائه می دهیم backup ابزار این ابزار حتی به شما امکان می دهد بدانید که آیا شما backup از حد مجاز فراتر رفته است، بنابراین می توانید تنظیمات را انجام دهید.

آیا می توانم یک وب سایت را از طریق رایانه شخصی خود میزبانی کنم؟

اگرچه می توانید به صورت محلی بسازید host یک وبسایت روی رایانه خود، به منابع بیشتری نیاز دارید تا به راحتی در دسترس عموم قرار گیرد. به host وب سایت شما از رایانه خانگی شما، باید همیشه به اینترنت متصل باشد. همچنین باید مطمئن شوید که یک آدرس IP اختصاصی برای مکان خود دارید. هنگامی که یکی از آن‌ها را از ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی (ISP) خود بخواهید، ممکن است شما را مجبور به ارتقاء به یک طرح تجاری کنند که می‌تواند صدها دلار در ماه هزینه داشته باشد.

رایانه شما همچنین باید با نرم افزار وب سرور اختصاصی و نرم افزار امنیتی راه اندازی شود تا مزاحمان مخرب را مسدود کند. علاوه بر این، شما همچنین باید بتوانید مشکلاتی را که ممکن است با میزبانی وب سایت و اجازه دادن به رایانه شما برای کار 24/7 به وجود آید، عیب یابی کنید. مگر اینکه کاربر پیشرفته ای باشید و منابع لازم را داشته باشید، میزبانی وب سایت خود مقرون به صرفه یا امکان پذیر نیست.

نام دامنه در مقابل میزبانی وب

ایمن سازی میزبانی وب برای وب سایت شما و خرید یک نام دامنه دو مرحله جداگانه برای ایجاد حضور در وب است. ما میزبانی وب را به عنوان خانه ای که وب سایت در آن زندگی می کند تعریف کرده ایم، اما همچنان باید یک نام دامنه برای وب سایت خریداری کنید. دامنه نه تنها نام وب سایت شما است، بلکه به عنوان آدرس آن نیز عمل می کند و به مشتریان بالقوه امکان می دهد وب سایت شما را پیدا کرده و مشاهده کنند. ثبت دامنه آسان است و می تواند قبل یا بعد از خرید یک طرح میزبانی وب انجام شود.

نکته: با خرید یک طرح میزبانی مدیریت شده از میزبانی رسانگار یک دامنه رایگان دریافت کنید.

نیازهای هاست خود را شناسایی کنید

بسته میزبانی وب که برای نیازهای شما بهترین است مبتنی است روی سطح منابعی که برای اجرای موثر وب سایت خود نیاز دارید. منابع شامل فضای ذخیره سازی، حافظه، CPU و پهنای باند مورد استفاده برای اجرای وب سایت شما هستند.

هنگام تعیین نیازهای میزبانی وب سایت خود، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در زیر چند مورد از مهم‌ترین مواردی که می‌خواهید با شروع این کار ارزیابی کنید، آورده شده است.

ذخیره سازی

فضای ذخیره سازی اغلب تفاوت اصلی بین برنامه های میزبانی است. طرح‌های کم‌هزینه فضای ذخیره‌سازی کمتری خواهند داشت در حالی که هزینه‌های بالاتر، فضای ذخیره‌سازی بیشتری خواهند داشت. هنگام تعیین فضای ذخیره سازی، باید اندازه سایت و تعداد بازدیدکنندگان را در نظر بگیرید.

برای اطلاع از اندازه واقعی سایت خود، وب سایت های زیادی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند و همچنین شما را آزمایش می کنند page زمان بارگذاری اگر سایت کوچکتری دارید، تست هر کدام را انجام دهید page برای گرفتن نتیجه دقیق اگر سایت بزرگتری دارید، می توانید چند صفحه را اجرا کنید و از آن میانگین برای بقیه صفحات خود استفاده کنید. آنها را اضافه کنید و اندازه سایت خود را خواهید داشت.

برای مقدار بازدیدکننده، باید بتوانید تجزیه و تحلیل یا گزارش های خود را بررسی کنید. از این دو عدد استفاده کنید تا به پلان ها نگاه کنید و ببینید که کجا مناسب هستید. توصیه می‌کنیم کمی برای رشد بگذارید و طرحی را انتخاب نکنید که بسیار نزدیک به تعداد شما باشد.

تعداد بازدیدکنندگان/ترافیک

احتمالاً مهمترین چیزی که باید به آن توجه کنید میزان ترافیکی است که پیش بینی می کنید وب سایت شما دریافت کند. ترافیک زیاد بدون منابع مناسب می‌تواند به زمان بارگذاری بسیار کند برای بازدیدکنندگان منجر شود و ثابت شده است که زمان بارگذاری کند مشتریان را منصرف می‌کند.

علاوه بر این، عملکرد ضعیف وب سایت منجر به مشکلاتی در نتایج موتورهای جستجو می شود.

تعیین نیازهای پهنای باند شما را می توان با مشاهده تاریخچه ترافیک وب سایت شما انجام داد. اگر پیش‌بینی می‌کنید که ترافیک شما افزایش پیدا کند، باید یک برنامه میزبانی وب را انتخاب کنید که بتواند افزایش ترافیک وب سایت شما را تامین کند. ارائه دهندگان میزبانی وب خوب با شما همکاری خواهند کرد تا منابع مورد نیاز را تا زمانی که از قبل برنامه ریزی کنید، فراهم کنند.

مقیاس پذیری

طبق تعریف، مقیاس پذیری ظرفیت تغییر اندازه یا مقیاس است. آیا برنامه میزبانی وب شما امکان مقیاس پذیری را با رشد کسب و کار شما فراهم می کند؟ آیا در صورت بزرگتر شدن نیاز به دسترسی سریع به منابع بیشتری دارید یا بسته شما برای رشد مناسب است؟ اگر برنامه ریزی می کنید روی برای رشد شرکت یا کسب و کار شما، مقیاس پذیری عامل بسیار مهمی است که باید هنگام انتخاب بسته میزبانی در نظر بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  7 مرحله برای ورود موفقیت آمیز به مشتریان طراحی

قیمت

پول تقریباً همیشه عاملی در تصمیم گیری های تجاری است و انتخاب بسته میزبانی نیز از این قاعده مستثنی نیست. ممکن است ایده منابع اختصاصی را دوست داشته باشید اما فقط بودجه ای برای میزبانی مشترک داشته باشید. بیشتر نگران قیمت هستید یا عملکرد؟

وقتی قیمت را در نظر می گیریم، عاقلانه است که ببینیم کدام بسته میزبانی بهترین هزینه را برای شما به ارمغان می آورد.

اعتبار شرکت / ضمانت رضایت

آیا شرکتی که طرح میزبانی شما را ارائه می دهد پشت محصول خود ایستاده است؟ آیا ضمانت رضایت یا بازگشت وجه وجود دارد؟ همه بسته‌ها تا آنجایی که از خرید خود راضی هستید یکسان ساخته نمی‌شوند. برخی از شرکت‌ها ممکن است نگرش «آنچه برای آن پول می‌پردازید همان چیزی است که به دست می‌آورید» داشته باشند، در حالی که برخی دیگر – مانند میزبانی رسانگار – گارانتی 90 روزه ارائه می‌دهند. روی محصولات میزبانی خود را تضمین می کند که پس از خرید یک برنامه میزبانی، پشیمانی خریدار را تجربه نمی کنید.

پشتیبانی مشتری

در مقطعی از تجربه میزبانی خود، احتمالاً در مورد چیزی به کمک نیاز خواهید داشت. هنگامی که به کمک نیاز دارید، اگر مشکلی پیش بیاید، چه سطح پشتیبانی می توانید از برنامه میزبانی خود انتظار داشته باشید؟ آیا باید انتظار پاسخ را فقط در ساعات کاری عادی داشته باشید؟ یا می توانید منتظر پاسخ 24/7/365 باشید، همانطور که با تیم پشتیبانی میزبانی رسانگار می توانید؟

میزبانی رسانگار به دلیل پشتیبانی ما به طور مداوم در رتبه اول کلاس قرار دارد. شما در هر زمانی از روز از طریق چت، تلفن یا ایمیل با ما تماس می گیرید.

هنگامی که یکی از طرح‌های ما را انتخاب می‌کنید، داده‌های شما را نیز کنترل می‌کنیم و مطمئن می‌شویم که وب‌سایت شما همچنان بهترین عملکرد را دارد و هیچ مشکلی حل نشده باقی نمی‌ماند.

مکان های سرور

ممکن است این را ندانید، اما مکان های سرور تا حد زیادی بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد. این به سادگی مبتنی است روی عملکرد شبکه های مبتنی بر روی موقعیت جغرافیایی سرورهای ارائه دهنده میزبانی وب. سرورها باید برای بهترین عملکرد همیشه به مشتریان شما نزدیکتر باشند.

پیدا کردن مکان‌های سرور یک شرکت ممکن است به شما کمک کند تا از بروز هرگونه مشکل در عملکرد یا کاهش سرعت جلوگیری کنید. این تضمین می کند که سایت شما سریع ترین زمان پاسخگویی را برای بازدیدکنندگان شما خواهد داشت.

وب سایت ساز

هنگام جستجوی خدمات میزبانی وب، نکته دیگری که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید این است که آیا آنها سازنده وب سایت دارند یا خیر. اگر به تازگی شروع به راه اندازی کسب و کار آنلاین خود کرده اید، ممکن است همچنان نیاز به ایجاد یک وب سایت داشته باشید، بنابراین یک سازنده وب سایت وردپرس داخلی ممکن است یک مزیت بزرگ باشد.

زمانی که با عوامل تصمیم گیری آشنا شدید روی بهترین برنامه میزبانی وب برای وب سایت شما، زمانی را صرف برنامه ریزی وب سایت خود کنید اگر برای اولین بار است که آن را می سازید.

جستجو از طریق ارائه دهندگان هاستینگ

راه رفتن در دریای ارائه دهندگان هاست برای یافتن بهترین میزبانی وب می تواند یک چالش دشوار و خسته کننده باشد. اگر حداقل درک اولیه ای از ویژگی های میزبانی وب داشته باشید و نیازهای میزبانی خود را شناسایی کرده باشید، این کار بسیار آسان تر می شود.

هنگامی که ارائه دهندگان میزبانی وب را مقایسه می کنید، باید به دنبال ویژگی های زیر برای مقایسه باشید:

  • منابع وب سایت (فضای دیسک، پهنای باند، حافظه (RAM) و CPU)
  • امنیت
  • حمایت کردن
  • قیمت

همانطور که قبلاً گفتیم هنگام بررسی قیمت یک سرویس میزبانی وب، می خواهید بهترین “بنگ برای دلار خود” را پیدا کنید. تصمیم شما باید همیشه مبتنی باشد روی نیازهای وب سایت یا کسب و کار خود را برآورده می کنید، اما می خواهید عاقلانه هزینه کنید، بنابراین قبل از تصمیم گیری، نیازهای خود را متعادل کنید و اولویت های خود را انتخاب کنید. شما باید با راه حلی که به عنوان خانه برای وب سایت خود انتخاب می کنید راحت باشید.

بهترین هاست را می خواهید؟ میزبانی رسانگار را بررسی کنید!

ما معتقدیم که میزبانی رسانگار بهترین راه حل برای ارائه دهنده هاست شما است. سرویس میزبانی محبوب ما خود را به عنوان یک بازیگر اصلی در زمینه میزبانی وب تثبیت کرده است. ما برخی از ویژگی هایی را که ما را از رقبا متمایز می کند فهرست می کنیم.

راه اندازی و ایجاد صفحه

هنگامی که به دنبال بهترین سرویس میزبانی وب هستید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که صفحه وب خود را ایجاد کنید. وب سایت خود را به همراه هاست وردپرس که شامل سازنده وب سایت است سفارشی کنید. سازنده یک سیستم ویرایش آسان کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را دقیقاً همانطور که در هنگام ایجاد آن به صورت آنلاین ظاهر می شود ببینید.

امنیت

یکی از بزرگترین مشکلات در راه اندازی وب سایت خود محافظت از آن در برابر هکرها و مجرمان سایبری است. این روزها، واقعاً «اگر» به شما حمله نمی‌شود، بلکه بیشتر شبیه «چه زمانی» ممکن است اتفاق بیفتد. اگر یک کسب و کار کوچک آنلاین دارید، هک یا نقض داده می تواند شرکت شما را کاملاً نابود کند.

به همین دلیل است که رسانگار از سرورهای امنی استفاده می کند که دارای به روز رسانی خودکار هستند روی برنامه های وب این برنامه ها به محض در دسترس بودن، اقدامات امنیتی به روز شده را حذف می کنند.

علاوه بر این، رسانگار گواهینامه های SSL رایگان ارائه می دهد. این سطح از رمزگذاری، وب سایت شما را با پیشوند HTTPS به جای HTTP ایمن تر معرفی می کند. با انجام این کار، به مشتریان شما هشدار می دهد که شما متعهد به محافظت از داده های آنها هستید و به هکرها می گوید که حرکت کنند. روی به شخص دیگری که کمتر محافظت شده است

سرورهای رسانگار همچنین فایروال های سفارشی و محافظت از هک را برای محافظت از سایت شما در برابر نفوذ و آلودگی با بدافزار ارائه می دهند. آنها همچنین محافظت DDoS را در برابر هکرهایی ارائه می دهند که ممکن است به دنبال حذف وب سایت شما باشند.

سرعت

کاربران اینترنت امروزی انتظار دارند که وب سایت به سرعت بارگذاری شود. در واقع، اگر یک سایت بیش از دو تا سه ثانیه طول بکشد، بسیاری از افراد از آن خارج می شوند. اگر این اتفاق بیفتد، مشتریان بالقوه شما می توانند باشند روی به سایت بعدی روی موتور جستجو – رقبای شما. سرورهای رسانگار زمان بارگذاری و سرعت سایت فوق‌العاده سریعی را ارائه می‌کنند و در عین حال سرعت بالایی را به شما می‌دهند که تضمین می‌کند وب‌سایت شما در دسترس خواهد بود.

این سطح از سرعت همچنین می تواند به شما در رتبه بندی موتور جستجوی گوگل کمک کند زیرا سرعت عاملی در محاسبه الگوریتم نتایج موتور جستجو است.

رتبه بندی

رسانگار شرکتی نیست که بخواهد خود را در این زمینه ثابت کند. دارای رتبه A+ از طرف دفتر تجارت بهتر، جایزه انتخاب ویرایشگر PCMag، و یکی از بالاترین رتبه بندی خدمات میزبانی وب تایید شده از CNET به مدت 18 سال (و هنوز هم قوی است). بسیاری از این رتبه های بالا ناشی از سطح عالی خدمات مشتری است که رسانگار به مشترکین خود ارائه می دهد.

شرکت های زیادی وجود دارند که ادعا می کنند بهترین خدمات میزبانی وب را به شما ارائه می دهند. اما بسیاری از آنها گزینه های ارزان قیمتی را ارائه می دهند که پشتیبانی و امنیت را قربانی می کنند. رسانگار یک راه حل میزبانی جامع است که به دلیل سرعت، قابلیت اطمینان، سهولت استفاده و پشتیبانی مشتری مشهور است.

برای آشنایی با بهترین راه حل های میزبانی وب، به وب سایت میزبانی رسانگار بروید!



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید