وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نحوه استفاده از زنجیره هوشمند بایننس (BSC) با MetaMask

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


راهنمای متاماسک زنجیره هوشمند بایننس

اگر متامسک را دوست دارید، ممکن است خوشحال باشید که می‌توانید از آن نه تنها با اتریوم بلکه با دیگر فورک‌های اتریوم استفاده کنید. محبوب ترین فورک اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس با توکن بومی خود (BNB) است. در این راهنما توضیح می دهیم که چگونه می توانید از زنجیره هوشمند بایننس با متامسک استفاده کنید.

راهنمای سریع ما در مورد نحوه راه اندازی کیف پول Metamask را در اینجا بخوانید.

استفاده از زنجیره هوشمند Binance با Metamask

برای دسترسی به زنجیره هوشمند Binane از طریق کیف پول Metamask، باید Metamask خود را با کلید شخصی سازی کنید.

اگر به کیف پول خود متصل هستید، روی دکمه انتخاب شبکه در بالا (که نمایش داده می شود) کلیک کنید شبکه اصلی اتریوم به صورت پیش فرض).

در اینجا، حتما انتخاب کنید RPC سفارشی.

زنجیره هوشمند بایننسزنجیره هوشمند بایننس

در مرحله بعد، باید پارامترهای شبکه زیر را وارد کنید:

اگر توسعه‌دهنده هستید یا می‌خواهید زنجیره هوشمند Binance را آزمایش کنید، می‌توانید یک را نیز اضافه کنید شبکه آزمایشی گزینه با تکرار همان فرآیند:

را کلیک کنید صرفه جویی را فشار دهید و شبکه پیش فرض به طور خودکار به شبکه ای که وارد کرده اید تغییر می کند. اگر همه چیز را به درستی وارد کرده باشید، متوجه خواهید شد که کیف پول Metamask شما به جای ETH، موجودی های BNB را به طور پیش فرض نشان می دهد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اشکال زدایی برنامه های پایتون با ماژول PDB

در اینجا شما آن را دارید؛ کیف پول BNB شما برای اولین بار آماده است BNB یا توکن BEP-20 سپرده. اکنون می‌توانید از آن با دیگر برنامه‌های بایننس هوشمند بایننس استفاده کنید تعویض پنکیک و دیگران.

اگر توکن های BEP-20 را به کیف پول خود ارسال می کنید، باید توکن را به صورت دستی با کلیک کردن اضافه کنید. توکن سفارشی را اضافه کنید. در اینجا، باید آدرس قرارداد هوشمند توکن را بچسبانید، که می‌توانید در آن پیدا کنید BscScan Block Explorer.

اگر می‌خواهید ابتدا زنجیره هوشمند بایننس را آزمایش کنید، با خیال راحت برخی از توکن‌ها را در شبکه آزمایشی تراکنش کنید. می توانید چند توکن Testnet دریافت کنید رایگان اینجا



منتشر شده در 1402-12-26 08:51:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید