وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نحوه اضافه کردن توکن به کیف پول MetaMask

0 1
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


راهنمای متاماسک

MetaMask یک پل مهم برای برنامه های غیرمتمرکز (dapps) است، چه بخواهید NFT ها را در OpenSea ایجاد کنید یا از برنامه های مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند Uniswap استفاده کنید. MetaMask دروازه ای به یک اینترنت جدید است که می توانید بدون یک مرجع متمرکز به آن دسترسی داشته باشید.

این مقاله نحوه افزودن توکن های مختلف به کیف پول MetaMask خود را از طریق یک فرآیند ساده و گام به گام شرح می دهد. اگرچه MetaMask پلی برای برنامه های غیرمتمرکز است، برای عبور از آن پل به وسیله نقلیه نیاز دارید. اتریوم و دیگر توکن‌های ERC20 سوختی خواهند بود که MetaMask از آن برای راه‌اندازی شما به دنیای تمرکززدایی استفاده می‌کند.

راهنمای متاماسکراهنمای متاماسک

اضافه کردن توکن به MetaMask

اتر (ETH) قبلاً به طور پیش فرض به MetaMask شما اضافه شده است. برای شروع واریز و برداشت ETH نیازی به انجام این فرآیند نخواهید داشت. برای سایر توکن های ERC20، باید آنها را به برگه دارایی MetaMask خود اضافه کنید.

توکن های ERC20 پروتکل استاندارد برای قراردادهای هوشمند در اتریوم هستند. ممکن است بسیاری از این موارد مانند Uniswap، VeChain، Chainlink و چندین مورد دیگر را بشناسید. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه آنها را به برگه دارایی خود اضافه کنید تا بعداً آنها را خریداری کنید.

قبل از افزودن توکن به MetaMask خود، ابتدا باید MetaMask خود را راه اندازی کنید. با این مقاله می توانید نحوه راه اندازی MetaMask خود را بیابید.

توکن های متاماسکتوکن های متاماسک

اکنون که همه چیز را آماده کرده اید، می توانید به برنامه افزودنی مرورگر خود بروید. اگر از گوگل کروم استفاده می کنید، این قطعه پازل در بالای صفحه است. روی آیکون MetaMask کلیک کنید و برنامه را باز کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  راهنمای Webpack 5 در روزهایی که ماژولار بودن در جاوا اسکریپت معرفی شد، هیچ راهی برای پشتیبانی از ماژول ها در مرورگرهای وب وجود نداشت. برای رفع این مشکل، بسته‌های ماژول مانند Parcel، Webpack و Rollup توسعه یافتند. اینها به بهینه سازی چندین ماژول در یک بسته آماده برای تولید کمک کردند که می تواند توسط مرورگرها اجرا شود.

برای افزودن توکن به MetaMask خود، به صفحه اصلی حساب MetaMask بروید. روی تب دارایی ها کلیک کنید، جایی که Add Token را در پایین می بینید.

نحوه اضافه کردن توکن ها را متاماسک کنیدنحوه اضافه کردن توکن ها را متاماسک کنید

بعد از اینکه روی Add Token کلیک کردید، می توانید نوع رمزی را که می خواهید اضافه کنید جستجو کنید. آن را مانند هر کلمه دیگری در موتور جستجو در موتور جستجو تایپ کنید.

راهنمای افزودن نشانه متاماسکراهنمای افزودن نشانه متاماسک

پس از جستجو، می‌توانید روی نشانه انتخابی خود کلیک کرده و با زدن Next و اضافه کردن نشانه‌ها، آن را اضافه کنید. می توانید همزمان چندین توکن را جستجو و اضافه کنید.

توکن های متاماسکتوکن های متاماسک

پس از این، می توانید توکن های خود را در تب Assets مشاهده کنید.

metamask اضافه کردن سکهmetamask اضافه کردن سکه

پس از اضافه شدن، این امکان را نیز خواهید داشت که توکن انتخابی خود را با ETH یا دیگر توکن‌های ERC20 در بلاک چین تعویض کنید. شما باید روی توکن خود در تب Assets کلیک کنید.

تعویض متاماسکتعویض متاماسک

با این حال، روش کلاسیک برای افزودن توکن‌ها، رفتن به تب Custom Token و وارد کردن دستی آدرس است.

metamask اضافه کردن توکن سفارشیmetamask اضافه کردن توکن سفارشی

شما باید آدرس قرارداد توکن را پیدا کنید و آن را در تب Custom Token در MetaMask بچسبانید.

این آدرس قرارداد توکن، محل تماس توکن است که مسئولیت منطق توکن ها را بر عهده دارد. اگر نشانه انتخابی شما به راحتی قابل جستجو نیست، باید از مراحل زیر برای افزودن رمز خود به برگه Assets در MetaMask خود استفاده کنید.

برای پیدا کردن آدرس قرارداد توکن، می‌توانید به یک بلوک اکسپلورر مانند Etherscan بروید. به طور خاص، می توانید آدرس وب را تایپ کنید etherscan.io/tokens. لیستی به شما داده می شود که در آن می توانید آدرس قرارداد خاصی را که به دنبال آن هستید جستجو کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش اضافه کردن یک ویژگی به یک شی در TypeScript
metamask پیدا کردن آدرس قراردادmetamask پیدا کردن آدرس قرارداد

می توانید به پایین اسکرول کنید تا توکنی را که می خواهید به MetaMask خود اضافه کنید پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. همچنین می توانید به نوار جستجوی بالا سمت راست بروید و رمز خود را در آنجا پیدا کنید.

قرارداد راهنمای متاماسکقرارداد راهنمای متاماسک

هنگامی که در صفحه نشانه انتخابی خود قرار گرفتید، یک سری حروف و اعداد را در نزدیکی کلمه Contract خواهید دید. ماوس خود را روی آن نگه دارید تا بتوانید آدرس را کپی کنید. آدرس را کپی کنید، به صفحه add tokens در افزونه MetaMask خود بروید و روی Custom Token کلیک کنید.

متاماسک اضافه کردن توکن هامتاماسک اضافه کردن توکن ها

Next را بزنید و می‌توانید توکن را اضافه کنید و دوباره آن را در صفحه دارایی‌های خود مشاهده کنید. اکنون می توانید این توکن ها را در آدرس خود دریافت کنید که در مقاله ای دیگر به آن ها خواهیم پرداخت.

در تلفن همراه، این روند دقیقاً یکسان است. با این حال، ممکن است کپی و جای‌گذاری نشانی رمز قرارداد در برنامه تلفن همراه کمی سخت‌تر باشد.

و بس! شما یاد گرفته اید که چگونه توکن های خود را اضافه کنید و یک قدم به فرو رفتن در اکوسیستم غیرمتمرکز نزدیکتر شده اید. هر زمان که به توکن نیاز داشتید، می توانید برای انجام این کار به مراحل این راهنما مراجعه کنید.



منتشر شده در 1402-12-26 09:32:06

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید