وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نحوه خرید آلت کوین

0 15
زمان لازم برای مطالعه: 12 دقیقه


با وجود هزاران ارز رمزنگاری شده در گردش، ممکن است سخت باشد که سر خود را در اطراف هر چیزی که در حال وقوع است بپیچید – به هر حال این همه سکه در کنار بیت کوین چیست؟

نحوه دریافت آلتوسین

با وجود هزاران ارز دیجیتال در گردش، سخت است که سر خود را در اطراف هر چیزی که در حال وقوع است بپیچید – به هر حال این همه سکه در کنار بیت کوین چیست؟

در حال حاضر، بیش از 2000 ارز دیجیتال در صرافی های مختلف فهرست شده و در حال رشد هستند. هیچ راهی وجود ندارد که بتوان در مورد همه این پروژه ها تحقیق کرد. با این حال، دیر یا زود، ممکن است به یک فرصت سرمایه گذاری عالی برخورد کنید.

با دانستن بازگشت ارزهای دیجیتال نجومی، ممکن است نخواهید از آن عبور کنید. با این حال، خرید آلت کوین های کمتر شناخته شده پیچیده تر و خطرناک تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. خوشبختانه، به جای درستی آمده‌اید، زیرا این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه آلت‌کوین‌ها را با خیال راحت در سال ۲۰۱۹ خریداری کنید.

آلت کوین ها چیست؟

داستان ارزهای دیجیتال با بیت کوین در سال 2009 آغاز شد. از زمان بلوک پیدایش، این بلاک دارای مجموعه پارامترهای زیر بوده است:

  • فقط 21 میلیون بیت کوین وجود دارد.
  • هر 10 دقیقه سکه های جدید تولید می شود.
  • بیت کوین توسط مقادیر عظیمی از قدرت محاسباتی استخراج و ایمن می شود.
  • این به عنوان وسیله پرداخت طراحی شده است.

همانطور که می بینید، بیت کوین دارای جایگاه، پارامترها و موارد استفاده از پیش تعریف شده است. اما با توجه به پیشرفت تکنولوژیکی که هست، فناوری پشت بیت کوین فرصت های بیشتری را فراهم می کند. علیرغم اینکه اولین ارز دیجیتال کاملاً غیرمتمرکز است، راه را برای اکوسیستم متنوعی از پروژه ها و ارزهای دیجیتال دیگر هموار می کند.

بسیاری از کارآفرینان رویایی و پیشگامان فناوری هزاران راه را درک می کنند که چگونه فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) می تواند شیوه زندگی ما را متحول کند. و اینجاست که آلت کوین ها وارد می شوند.

طبق تعریف، آلت کوین ها «سکه های جایگزین» هستند. این اصطلاح به معنای واقعی کلمه برای تمام ارزهای رمزپایه که بیت کوین نیستند صدق می کند. نمونه های محبوب آلتکوین عبارتند از: اتریوم، لایت کوین، ریپل، ترون، ورج، EOS و سایر موارد.

بسیاری از آلت کوین ها فقط کپی های مستقیم (فورک) پروتکل منبع باز بیت کوین ها هستند. برخی دیگر صرفاً پروژه های پول نقد یا آزمایش های شکست خورده هستند. با وجود آن، بسیاری از سرمایه گذاری های هیجان انگیز با ارزش های پیشنهادی، راه حل ها و ویژگی های منحصر به فرد وجود دارد. فقط باید گندم را از کاه جدا کنید.

انواع اصلی سکه

چگونه آلت کوین بدست آوریمچگونه آلت کوین بدست آوریم

خیلی آسان است که خود را در دریای رو به رشد پروژه های رمزنگاری و استارت آپ ها گم کنید. بیایید دارایی های رمزنگاری شده را در پنج دسته مختلف قرار دهیم تا کارها آسان تر شود:

ارزهای دیجیتال
ارزهای دیجیتال که با نام‌های ارزهای دیجیتال، سکه‌های دیجیتال یا توکن‌های ارز نیز شناخته می‌شوند، برای تسهیل تراکنش‌های همتا به همتا سریع و قابل اعتماد طراحی شده‌اند. بیت کوین و تعداد گزینه های جایگزین در این دسته قرار می گیرند. اگر حقیقت داشته باشد، بسیاری از آنها به سادگی با تغییر کد اصلی بیت کوین به وجود آمدند.

چنین سکه هایی عبارتند از Litecoin، Bitcoin Cash، Dash، Zcash و بسیاری دیگر. سایر ارزهای دیجیتال از ابتدا نوشته می شوند. سکه‌هایی مانند Monero، Bytecoin، Ripple، Stellar، Nano و پروژه‌های مشابه همچنان به یک هدف عمل می‌کنند، اما از رویکردهای متفاوتی استفاده می‌کنند.

توکن های کاربردی
اینها نشانه هایی هستند که به کاربران حقوق خاصی مانند دسترسی به عملکردها، خدمات و امتیازات پلتفرم اعطا می کنند. متناوبا، به آنها کوین اپلیکیشن می گویند. در بیشتر موارد، توکن‌های ابزار بر روی یک پلتفرم بلاک چین یا DLT خاص (مانند اتریوم) صادر می‌شوند و از طریق پیشنهادات اولیه سکه (ICO) توزیع می‌شوند. ICOها برای توسعه پروژه های سرمایه گذاری جمعی استفاده می شوند.

سرمایه گذاران ICO به نوبه خود توکن های پلتفرم را دریافت می کنند. برخی از پروژه‌ها به دارندگان توکن اجازه می‌دهند تا در مورد تصمیمات مهم حاکمیتی رای دهند یا توکن‌ها را برای پاداش‌های پاداش به اشتراک بگذارند. چند نمونه محبوب از توکن های کاربردی عبارتند از: توکن توجه اولیه (BAT)، گولم (GNT)، وضعیت (SNT)، Revain (R)، Augur (REP).

توکن های امنیتی
توکن های امنیتی یا سهام کسری از مالکیت پروژه را به خریداران می دهند. در برخی موارد، آنها سهام دیجیتال یک شرکت را نمایندگی می کنند و حتی به دارندگان آن سود سهام پرداخت می کنند. با این حال، بسیاری از پیشنهادات توکن امنیتی به دلیل محدودیت‌های نظارتی لغو شدند. با این وجود، آنها به طور فزاینده ای جذابیت بیشتری پیدا می کنند.

سرمایه گذاران توکن های امنیتی را به دلیل مزایای آنها دوست دارند، در حالی که پروژه ها می توانند از سرمایه سرمایه گذار استفاده کنند. همچنین به تفاوت بین توکن های امنیتی و اوراق بهادار توکن شده توجه کنید. یکی یک اوراق بهادار است که به صراحت در یک دفتر کل توزیع شده صادر شده است، در حالی که دومی فقط یک نمایش زنجیره ای از یک دارایی موجود است.

بحث های داغ زیادی در مورد اینکه چه چیزی در واقع یک نشانه امنیتی را تشکیل می دهد، وجود داشته است، و هنوز هم به نوعی منطقه خاکستری است. به عنوان مثال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) استفاده می کند تست هوی. طبق آزمایش، یک توکن امنیتی باید معیارهای زیر را داشته باشد:

  • این سرمایه گذاری پول (یا سایر دارایی ها) است.
  • سرمایه گذاری در یک شرکت مشترک است.
  • انتظار سود از کار دیگران وجود دارد.

زمانی که توکن های سهام به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی می شوند، مشمول قوانین و مقررات فدرال می شوند. همچنین، توکن های امنیتی تحت فرآیند صدور متفاوتی به نام ارائه توکن امنیتی (STO) قرار می گیرند. پس از صدور، توکن های امنیتی در صرافی های معمولی ارزهای دیجیتال ظاهر نمی شوند.

آنها در مبادلات رمزهای امنیتی تخصصی معامله می شوند که فقط برای سرمایه گذاران معتبر قابل دسترسی است. نمونه های اصلی اوراق بهادار توکن شده عبارتند از BCap (سرمایه بلاک چین)، صندوق بلاک چین علمی و Lottery.com. پروژه هایی که به شرکت ها در راه اندازی STO کمک می کنند عبارتند از Polymath (POLY)، هاربر، Securitize و Swarm.

نشانه های دارایی
توکن‌های دارایی توسط کالاهایی مانند ارز فیات، طلا، نفت و غیره پشتیبانی می‌شوند. آنها یک نمایش دیجیتالی از دارایی های اساسی را تشکیل می دهند و از آنها ارزش استخراج می کنند. در نتیجه، بیشتر توکن‌های دارای پشتوانه دارایی، قیمت نسبتاً ثابتی را در مقایسه با ارزهای دیجیتال معمولی حفظ می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  نحوه پیوند MetaMask به Uniswap

اساساً، آنها خرید کالاها را بدون هزینه های لجستیک و حمل و نقل آسان تر می کنند. نمونه های محبوب توکن های دارای پشتوانه دارایی عبارتند از Tether (USDT)، TrueUSD (TUSD) و Digix Gold Token (DGX).

توکن های پاداش
توکن‌های پاداش برای بیان وضعیت کاربران در یک اکوسیستم استفاده می‌شوند. مانند توکن‌های ابزار، آنها در پلتفرم‌های خاصی استفاده می‌شوند، اما کاربران به جای خرید آن‌ها، آن‌ها را به عنوان پاداش برای مشارکت فعال جمع‌آوری می‌کنند.

معمولاً آنها به منظور تشویق کاربران به انجام وظایفی هستند که اکوسیستم را تقویت می کنند. با این وجود، آنها را می توان برای سایر ارزها در صرافی ها فروخت. چند نمونه جالب از توکن‌های پاداش عبارتند از: Steem (STEEM)، Lympo (LYM)، BitDegree (BDG).

دسته بندی برخی سکه ها و توکن ها خیلی سخت است و در چند دسته قرار می گیرند. علاوه بر این، بخشی از ارزهای دیجیتال وجود دارد که به نظر می رسد اصلاً هدف جدی ندارند. چنین پروژه هایی اغلب “سکه های جوک” نامیده می شوند.

نحوه دریافت dogecoinنحوه دریافت dogecoin

دوج کوین یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم. منبع: dilettantiquity / فلیکر.

سکه های جوک
سکه های جوک مانند ارزها عمل می کنند و در برخی موارد مانند توکن های پاداش عمل می کنند. آنها را می توان از فردی به فرد دیگر فرستاد و حتی با فیات معامله کرد، اما بیشتر آنها صرفاً برای سرگرمی و بدون قصد نوآوری ایجاد شده اند.

برخی از آنها فقط طرح‌های سریع ثروتمند شدن هستند و هیچ ارزشی ندارند، بنابراین سرمایه‌گذاری خوبی نیستند. نمونه‌هایی از سکه‌های جوک عبارتند از Dogecoin (DOGE)، Kanye West (Coinye)، PonziCoin (PONZI).

انواع اصلی آلت کوین بر اساس محبوبیت

دریافت برخی آلتکوین ها آسان تر از سایرین است. آنها در صرافی های متعدد فهرست شده اند و به راحتی به دست می آیند. به عنوان مثال، لایت کوین (LTC) در حداقل 150 پلت فرم معاملاتی فهرست شده است. ریپل (XRP) در بیش از 110 صرافی فهرست شده است. محبوب ترین سکه حریم خصوصی Monero (XMR) را می توان در بیش از 50 صرافی پیدا کرد.

با این حال، همه آلتکوین ها آنقدر محبوب نیستند. لیست شدن در صرافی های محبوب، به خصوص برای پروژه های جدید و آلت کوین های مربوطه به زمان نیاز دارد. سکه‌های کمتر شناخته‌شده معمولاً فقط در یک یا دو بورس شهرت مشکوک فهرست می‌شوند، که این امر کسب را بسیار پیچیده‌تر می‌کند. اغلب اوقات، شما باید در صرافی های متعدد ثبت نام کنید تا آلت کوین های خاص و کم مشخصات را دریافت کنید.

چگونه آلت کوین بخریم (و کجا آلت کوین بخریم)

راه های زیادی برای خرید آلت کوین از صرافی های مختلف وجود دارد، اما کدام یک برای شما مناسب تر است؟

راحت ترین راه همیشه به موقعیت شما بستگی دارد. آیا قبلاً مقداری ارز دیجیتال دارید؟ آیا حساب صرافی دارید؟ بیایید روند خرید اولین آلتکوین های شما را طی کنیم.

چگونه آلت کوین بدست آوریمچگونه آلت کوین بدست آوریم

1. یک صرافی معتبر فیات به کریپتو انتخاب کنید

در اکثر صرافی ها، آلت کوین ها با بیت کوین یا اتریوم جفت می شوند. شما باید آنها را با آلتکوین معاوضه کنید. در برخی موارد، برای به دست آوردن آنچه می خواهید، باید رمز ارز را بین چند صرافی ثبت و انتقال دهید. از سوی دیگر، این یک فرآیند نسبتا آسان است و بازگشت اغلب بیشتر از مشکل است. بنابراین اگر هنوز بیت کوین یا اتر ندارید، از همان ابتدا شروع کنیم.

ابتدا باید در یک سرویس دروازه ثبت نام کنید. پلتفرم‌های گیت‌وی یا فیات به کریپتو خدماتی هستند که در آن‌ها می‌توانید ارزهای دیجیتال را با فیات خریداری کنید. در تجربه ما، یکی از مبتدی ترین مبادلات است صرافی Crypto.com، که به شما امکان می دهد ارزهای رمزنگاری شده را بخرید، بفروشید، تجارت کنید و حساب خود را به راحتی تامین کنید. علاوه بر این، با یک برنامه کاربردی Crypto.com و کارت نقدی ارائه می شود که به شما امکان می دهد هزینه های روزانه را با رمزنگاری بپردازید.

ویزا کارت MCOویزا کارت MCO

دیگر پلتفرم های معتبر و مبتدی پسند فیات به کریپتو عبارتند از
Coinbase (بررسی تبادل)، eToro (بررسی کارگزار)، Binance (بررسی تبادل)، و تعداد کمی دیگر.

به دنبال سرویسی باشید که متناسب با نیاز شما باشد و در حوزه قضایی شما مسدود نباشد و به هزینه های واریز و انتقال توجه کنید. برخی از صرافی ها یا کارگزاران درگاه، انتقال سریع کارت اعتباری/دبیت را ارائه می دهند، اما معمولاً هزینه آن بیشتر از انتقال معمولی است. همچنین، بررسی کنید که آنها چه بازارهای ارزهای دیجیتال دارند. اکثر سرویس‌ها همیشه روی فهرست کردن ارزهای دیجیتال بیشتر کار می‌کنند، بنابراین اگر خوش شانس باشید، ممکن است آلتکوین مورد نظر را در یک پلتفرم فیات به کریپتو در دسترس پیدا کنید. در این صورت، شما باید به سادگی آن را از آنجا خریداری کنید.

در اینجا لیستی از صرافی های دروازه های محبوب و هزینه های آنها مقایسه شده است:

تبادل هزینه سپرده (انتقال / کارت) هزینه برداشت کریپتو
کوین بیس رایگان/3.99% کارمزد تراکنش شبکه*
eToro رایگان کارمزد تراکنش شبکه*
بایننس در دسترس نیست/3.5% یا 10 دلار 0.0005 BTC/ در هر واحد پول متفاوت است
بیت استمپ رایگان/5% رایگان
کراکن رایگان یا 5 دلار برای بین المللی 0.0005 / در هر واحد پول متفاوت است

روی نام صرافی کلیک کنید تا آن را بررسی کنید. برای بررسی جامع تر تبادلات، از بخش بررسی تبادلات ما دیدن کنید.

همیشه به محض ثبت نام در صرافی جدید، امنیت حساب خود را تقویت کنید. شما می توانید این کار را به سادگی با فعال کردن احراز هویت دو مرحله ای انجام دهید.

2. ثبت نام و خرید بیت کوین یا اتریوم

اکنون که مناسب ترین صرافی را انتخاب کرده اید، زمان آن رسیده است که به آنجا بروید، یک حساب کاربری ثبت کنید و بیت کوین یا اتر (یا آلت کوین ها، اگر در آنجا فهرست شده اند) خریداری کنید. بیت کوین و اتریوم هر دو ارزهای رمزنگاری شده محبوب و پذیرفته شده هستند. آنها همچنین بیشترین جفت معاملاتی را دارند، بنابراین تعویض آنها با آلتکوین آسان و راحت است.

هر صرافی معتبر دارای یک راهنمای کامل یا بخش سؤالات متداول گسترده است که به شما کمک می کند اولین خرید را انجام دهید، بنابراین نباید مشکل زیادی ایجاد کند. در زیر می توانید لینک هر یک از آنها را بیابید:

کوین بیس: چگونه بیت کوین بخریم؟
eToro: تجارت بیت کوین
بایننس: چگونه شروع کنم؟
Bistamp: چگونه بیت کوین را در Bistamp بخریم؟
Kraken: راهنمای تجارت

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  تفاوت بین بیت کوین و ارزهای سنتی

3. (اختیاری) ثبت نام در Altcoin Exchange

اگر بتوانید آلتکوین های مورد نظر خود را با استفاده از صرافی فیات به کریپتو بدست آورید، ماموریت شما انجام شده است. با این حال، معمولاً صرافی‌های فیات به کریپتو انتخاب بسیار محدودی از آلت‌کوین‌ها دارند، بنابراین ممکن است چیزی که به دنبال آن هستید وجود نداشته باشد. به همین دلیل است که بسیاری از مبادلات به اصطلاح آلتکوین (کریپتو به کریپتو) وجود دارد.

صرافی‌های آلت‌کوین یا صرافی‌های کریپتو به کریپتو، بازارهای ارزهای دیجیتال هستند که جفت‌های فیات و گزینه‌های سپرده ندارند. به طور معمول، این مبادلات با فهرست کردن پروژه‌های کمتر محبوب، تازه و امیدوارکننده‌ای که با قیمت پایین ارائه می‌شوند، زنده می‌مانند، اما می‌توانند در درازمدت به طور قابل توجهی جیب سرمایه‌گذاران را غنی کنند.

در اینجا جدولی وجود دارد که برخی از محبوب ترین مبادلات آلت کوین (کریپتو به کریپتو) را با هم مقایسه می کند.

تبادل جفت های آلت کوین هزینه های تجارت امنیت
HitBTC 928 0.1٪ امن است
بایننس 434 0.1٪ امن است
بیت ترکس 348 0.25٪ بسیار امن
پولونیکس 146 < 0.1٪/0.2٪ خوب
کوکوین 394 0.1٪ امن است

نکته حرفه ای: استفاده کنید Coinmarketcap یا پلتفرم های جایگزین تحقیق سکه برای پیدا کردن بازارهای مورد نظر شما در کدام صرافی ها.

قبل از انتخاب صرافی آلتکوین، به اعتبار و اقدامات امنیتی آن توجه کنید. مراقب پلتفرم هایی باشید که سابقه هک یا بررسی بد دارند. صرافی‌های کریپتو به کریپتو عمدتاً تنظیم نشده‌اند، بنابراین با احتیاط عمل کنید و هرگز ریسک‌هایی را که نمی‌توانید از دست بدهید، نپذیرید.

همیشه هنگام ثبت نام در صرافی جدید، امنیت حساب خود را تقویت کنید. با تنظیم احراز هویت دو مرحله ای می توانید این کار را انجام دهید.

4. انتقال سکه از یک صرافی به دیگری

پس از انتخاب یک صرافی آلتکوین مناسب، نوبت به سپرده گذاری می رسد. شما این کار را با برداشت دارایی های رمزنگاری شده خود (به احتمال زیاد BTC یا ETH) از کیف پول صرافی دروازه (فیات به کریپتو) خود به کیف پول صرافی آلت کوین (کریپتو به کریپتو) انجام می دهید. این فرآیند برای همه مبادلات ساده و جهانی است.

ابتدا باید آدرس سپرده را در صرافی آلتکوین پیدا کرده و کپی کنید. مطمئن شوید که آدرس کیف پول شما مربوط به دارایی است که می خواهید سپرده گذاری کنید. به عنوان مثال، هرگز اتر را به آدرس بیت کوین نفرستید. اگر بیت کوین را انتقال می دهید، حتما آن را به آدرس کیف پول بیت کوین ارسال کنید. این یک مرحله ساده و در عین حال حیاتی است! اگر نتوانید آن را به درستی انجام دهید، ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید!

در مرحله بعد، به صرافی دروازه بروید و به بخش برداشت بروید. آدرس کیف پول صرافی آلتکوین خود را وارد کنید (دوباره بررسی کنید که آیا درست است) و دکمه برداشت را بزنید. در برخی از صرافی ها، باید برداشت را با استفاده از ایمیل خود تأیید کنید. بر اساس سرعت و شلوغی شبکه، سکه ها باید ظرف چند دقیقه یا حداکثر یک ساعت برسند.

5. آلت کوین ها را در یک صرافی انتخابی آلتکوین بخرید

در اینجا قسمت سرگرم کننده است – بدست آوردن آلت کوین های مورد نظر شما. هنگامی که سپرده به کیف پول صرافی کریپتو به کریپتو شما رسید، می توانید به بازار بروید و BTC یا ETH خود را با آلت کوین معامله کنید.
توجه داشته باشید که خرید آلت‌کوین‌های کم‌کلید با ریسک‌های بیشتری نسبت به پروژه‌های اثبات‌شده و به‌طور گسترده‌ای شناخته شده است. سکه های ناشناخته با اعضای تیم ناشناس و بیش از حد خوب که وعده های واقعی باشند، می توانند فقط کلاهبرداری های پیچیده ای باشند.

6. انتقال آلت کوین ها به کیف پول سخت افزاری (توصیه می شود)

اگر قصد دارید آلتکوین های خود را در کیف پول صرافی رها کنید، سابقه هک صرافی نباید باعث خواب راحت شما شود. بیشتر صرافی‌ها هدف اصلی حملات هکرها هستند، زیرا مقدار زیادی رمزارز را در کیف پول خود نگه می‌دارند. علاوه بر این، صرافی ها کنترل کاملی بر وجوه شما دارند، بنابراین تا زمانی که آنها را در یک کیف پول خصوصی ذخیره نکنید، در واقع به شما تعلق ندارند. از این رو گفته می شود که “نه کلیدهای شما، نه بیت کوین شما.

امن ترین راه برای ذخیره آلت کوین ها استفاده از کیف پول سخت افزاری است. بله، آنها چند دلار اضافی برای شما هزینه می کنند، اما این در مقایسه با احساس امنیت کامل چیزی نیست. Ledger و Trezor محبوب ترین کیف پول های سخت افزاری هستند. علاوه بر این، آنها از آلتکوین های زیادی پشتیبانی می کنند. با این حال، اگر هیچ یک از آنها از آلتکوین(های) شما پشتیبانی نمی کند، می توانید از کیف پول اصلی پروژه استفاده کنید.

نحوه خرید سکه های ICO

اکنون که می‌دانید چگونه آلت‌کوین بخرید، نسبت به اکثریت مردم جهان در زمینه رمزنگاری اطلاعات بیشتری دارید.

علاوه بر خریدهای معمولی، ممکن است با عرضه اولیه سکه (ICO) یا سکه هایی روبرو شوید که هنوز در هیچ صرافی لیست نشده اند. لزوماً به این معنی نیست که کلاهبرداری است، اما قوانینی وجود دارد که باید بدانید و رعایت کنید.

چه زمانی ایمن است

هیچ راه مطمئنی برای شناسایی یک ICO یا سکه های تقلبی وجود ندارد. با این حال، می‌توانید هنگام بررسی اینکه آیا این یک فروش انبوه مشروع است، از این نکات پیروی کنید:

  • یک ICO ایمن ارتباطات شفافی دارد و از شما می‌خواهد که KYC را پاس کنید.
  • اکثر اعضای تیم عمومی هستند و حضور آنلاین آنها مشارکت آنها را در پروژه تأیید می کند.
  • اعضای تیم شهرت خوبی دارند و از پروژه های موفق گذشته برخوردار هستند.
  • یک پروژه معتبر باید یک هدف واقعی و قابل دستیابی برای سکه خود داشته باشد. آنها سعی خواهند کرد در مقایسه با ارزهای دیجیتال سنتی مانند بیت کوین یا اتریوم، کاری کاملا متفاوت انجام دهند.

خطرات سرمایه گذاری در ICO چیست؟

ICO و سکه های فهرست نشده به عنوان پرخطرترین سرمایه گذاری ها در این فضا در نظر گرفته می شوند. قول دادن خیلی راحت تر از رسیدن به نتیجه است. بیشتر ICO ها به خاطر جمع آوری پول پول جمع می کنند و کاری بیشتر انجام نمی دهند. مراقب تیم ها و افراد ثابت نشده باشید.

نحوه خرید سکه ICO

با وجود خطرات، ICO ها راهی عالی برای تبدیل شدن به یکی از اولین حامیان یک پروژه امیدوارکننده هستند. علاوه بر این، آنها می توانند بسیار ارزشمند باشند. تنها در سال 2017 یک ICO متوسط ​​تولید شد بازگشت سرمایه 1320٪. البته، در مورد هر پروژه ای اینطور نیست، اما گاهی اوقات می تواند ارزش ریسک را داشته باشد. شرکت در ICO نیز دشوار نیست. اکثر ICO ها یا بیت کوین، اتریوم یا سایر سکه ها را افزایش می دهند. در بیشتر موارد، آنها مستندات مشخصی در مورد نحوه مشارکت خواهند داشت. این احتمال وجود دارد که برای مشارکت به ارزهای دیجیتال یا حتی آلت کوین نیاز داشته باشید.

اگر به طور جدی به ICO علاقه دارید، برای اطلاعات بیشتر، راهنمای جامع ICO ما را بررسی کنید.

امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد که بتوانید پروژه های مورد علاقه خود را بهتر پشتیبانی کنید. اگر چنین است، به ما اطلاع دهید و این راهنما را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.



منتشر شده در 1402-12-26 09:48:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید