وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نحوه خرید اتریوم با پی پال

0 7
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


خرید اتریوم با پی پال یک گزینه جذاب برای خریدارانی است که در کشورهای محل اقامت خود با محدودیت های بانکی مواجه هستند. در عین حال، این یک جایگزین مناسب برای بانک هایی است که کارمزد تراکنش یا تبدیل آنها بسیار بالا در نظر گرفته می شود.

نحوه خرید اتریوم با پی پال

خرید اتریوم با پی پال یک گزینه جذاب برای خریدارانی است که در کشورهای محل اقامت خود با محدودیت های بانکی مواجه هستند. در عین حال، این یک جایگزین مناسب برای بانک‌هایی است که کارمزد تراکنش یا تبدیل آن‌ها برای سلیقه یا جیب افراد بسیار بالا در نظر گرفته می‌شود. چند راه قانونی سریع برای خرید اتریوم با پی پال وجود دارد.

از اواخر سال 2020، می توانید با استفاده از کیف پول الکترونیکی PayPal خود، ارزهای دیجیتال خریداری کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب PayPal سرمایه گذاری شده داشته باشید، ارز دیجیتالی را که می خواهید بخرید انتخاب کنید و خرید خود را تأیید کنید.

با این حال، خرید اتر در پی پال اخطارهای خاص خود را دارد. به عنوان مثال، PayPal به شما اجازه نمی دهد که دارایی های رمزنگاری خود را به یک کیف پول اختصاصی خود میزبانی کنید، به این معنی که نمی توانید از آن برای هیچ چیز دیگری استفاده کنید، مگر اینکه پس از افزایش یا کاهش قیمت آن، آن را به پی پال برگردانید. ماهیت رمزارز، توانایی داشتن پول نقد دیجیتال خصوصی بدون اتکا به هیچ واسطه‌ای و ارسال یا دریافت آن‌ها به روشی مقاوم در برابر سانسور است. حداقل در حال حاضر، دریافت ارز دیجیتال از طریق PayPal یک راه مطمئن برای قرار گرفتن در معرض طبقه دارایی است، اما به شما اجازه نمی دهد از آن به روشی استفاده کنید که برای استفاده ساخته شده است – به عنوان یک همتا به همتای رایگان و باز (P2P ) سیستم مالی بدون واسطه های مورد اعتماد.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  اپراتور Null Coalescing در جاوا اسکریپت با ECMAScript 2020 هنگام کار در چرخه عمر درخواست-پاسخ، می‌خواهید مطمئن شوید که یک پاسخ با بدن مورد نظر - یا حداقل یک پاسخ آموزنده دریافت می‌شود تا کلاینت درخواست کننده داده در حلقه باقی بماند. در صورت وجود مقادیر تهی، احتمالاً می خواهید نتیجه متفاوتی را برگردانید.

خوشبختانه برای شما، در واقع سه روش دیگر وجود دارد که چگونه می توانید اتریوم را با PayPal فوراً از طریق پلتفرم های دیگر خریداری کنید که به شما مالکیت کامل دارایی های دیجیتالی شما را می دهد.

خرید اتریوم با پی پال از طریق LocalEthereum

گزینه دیگر این است که از LocalEthereum به عنوان یک پلت فرم مبادله غیررسمی بازدید کنید که در آن می توانید افرادی را که اتر را در مناطق مختلف می فروشند پیدا کنید و با آنها در تماس باشید. بسته به ترجیحات آنها، آنها ممکن است پرداخت PayPal را از شما بپذیرند.

LocalEthereum به عنوان یک وب سایت عمل می کند که شما را با افرادی که می خواهند اتریوم را در منطقه محلی شما یا در سراسر جهان بفروشند، مرتبط می کند. مانند “eBay of Ethereum” است. بسته به اینکه چقدر در جستجوی خود دقیق هستید، دیر یا زود فردی را خواهید یافت که مایل به پذیرش پرداخت های PayPal است. اگر می خواهید ETH را با PayPal به این روش خریداری کنید، باید از قبل به هر جنبه ای از تراکنش توجه کنید، زیرا شما به تنهایی خطر برخورد با کلاهبرداران را متحمل خواهید شد. برخی از آنها ممکن است ادعا کنند که هرگز پرداخت شما را دریافت نکرده اند، بنابراین فقط به سراغ معامله گران معتبر بروید. مطمئن شوید که شرایط تجارت آنها را بررسی کرده اید و سعی کنید قبل از کلیک بر روی دکمه پرداخت، تا حد امکان در مورد آنها اطلاعات کسب کنید.

اینها راحت ترین راه ها برای خرید اتریوم با پی پال هستند. اگر می‌خواهید درباره نحوه خرید ارزهای دیجیتال دیگر اطلاعات بیشتری کسب کنید، راهنمای «چگونه آلت‌کوین‌ها را دریافت کنیم» ما را ببینید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  جاوا اسکریپت: روش Sleep/Wait/Delay Code Execution تاخیر در اجرای کد/شبیه سازی تاخیر کاربردهای مختلفی دارد - مکث در یک حلقه برای نمایش داده ها، انتظار برای پایان یافتن رشته های دیگر در یک محیط چند رشته ای (البته، این جایگزین برنامه نویسی ناهمزمان مناسب نمی شود. ) یا صرفاً کاهش بارها روی یک سرور یا مشتری، با درخواست های متوالی. توجه: تاخیر در اجرای کد...



منتشر شده در 1402-12-26 07:01:05

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید