وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نحوه سرمایه گذاری در اتریوم

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


صدای سکه های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان طنین انداز می شود و بسیاری از مردم آن را به اندازه کافی فریبنده می دانند که تلاش خود را در سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال امتحان کنند. اتریوم (ETH) از این نظر هیچ تفاوتی با سایرین ندارد و گسترش سریع آن مطمئناً باد را به…

چگونه در اتریوم سرمایه گذاری کنیم

آیا اتریوم سرمایه گذاری خوبی است؟

صدای سکه های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان طنین انداز می شود و بسیاری از مردم آن را به اندازه کافی فریبنده می دانند که تلاش خود را در سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال امتحان کنند.

اتریوم (ETH) از این نظر هیچ تفاوتی با سایرین ندارد و رشد سریع آن مطمئناً باد به بادبان های آن می بخشد. اما آیا واقعاً یک فرصت سرمایه گذاری پرسود است و آیا واقعاً باید در بلندمدت روی آن سرمایه گذاری کرد؟

بیایید این را دریابیم.

سرمایه گذاری در اتریوم با استفاده از صرافی های متمرکز

قبل از اینکه کیف پول خود را بیرون بیاورید، بهتر است مطمئن شوید که در واقع می دانید چگونه در اتریوم سرمایه گذاری کنید. ابتدا باید یک کیف پول رمزنگاری را باز کنید تا آن را ذخیره کنید و به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال بگردید که امکان خرید و سرمایه گذاری در اتریوم را در منطقه شما فراهم کند. اکثر صرافی‌های متمرکز اصلی یک سرویس کیف پول نگهبانی ارائه می‌دهند که به شما امکان ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال را می‌دهد.

این موارد شامل مبادلاتی مانند:

  • کوین بیس (برای خواندن نقد اینجا را کلیک کنید)
  • کراکن (برای خواندن نقد اینجا را کلیک کنید)
  • بایننس (برای خواندن نقد اینجا را کلیک کنید)
  • Bitfinex (برای خواندن نقد اینجا را کلیک کنید)
  • بیت استمپ (برای خواندن نقد اینجا را کلیک کنید)
  • eToro (برای خواندن نقد اینجا را کلیک کنید)

اگر می‌خواهید درباره این صرافی‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید، بخش بررسی تبادلات ما را بررسی کنید. ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در هر یک از این صرافی ها می باشد رایگان.

صرافی ارز دیجیتال کوین بیسصرافی ارز دیجیتال کوین بیس

منبع: Coinbase.com

در هر صورت، این صرافی ها به شما پیشنهاد می دهند که از ارز فیات یا ارز دیجیتال دیگری برای خرید اتریوم استفاده کنید. فرآیند ثبت نام ساده است: شما باید برای یک حساب ثبت نام کنید، هویت خود را تأیید کنید و مقداری وجوه در آن قرار دهید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  چه چیزی می توانم با بیت کوین بخرم؟

به خاطر داشته باشید که صرافی های رمزنگاری گزینه های عالی برای مبتدیان هستند، در حالی که کاربران با تجربه تر از پشتیبانی مشتری، امنیت و توانایی استفاده از کارت های اعتباری برای تراکنش ها قدردانی خواهند کرد.

یک کیف پول امن اتریوم دریافت کنید

هنگامی که در یک صرافی ثبت نام کردید و اولین اتریوم خود را خریدید، می توانید آن را در صرافی بگذارید یا به کیف پول خصوصی خود منتقل کنید. برخلاف بانک ها، توصیه نمی شود که ارز دیجیتال خریداری شده خود را برای مدت طولانی در یک صرافی خاص رها کنید.

بهترین روش امنیتی دانلود و نصب کیف پول رمزنگاری اتریوم خصوصی است. کیف پول های پیشنهادی اتریوم عبارتند از:

جکس
متاماسک
کیف پول اتمی
خروج
MyEther Wallet (MEW)

برای حداکثر امنیت و مقدار قابل توجهی پول، توصیه می شود یک کیف پول سخت افزاری اختصاصی توسط Ledger یا Trezor تهیه کنید.

ledger nano s ethereumledger nano s ethereum

مهم نیست که کدام گزینه کیف پول را انتخاب می کنید، می توانید ETH خود را به راحتی از صرافی به آن منتقل کنید.

همتا به همتا (P2P) و مبادلات فوری

اگر به دنبال سرمایه‌گذاری در اتریوم هستید، صرافی‌های همتا به همتا (P2P) جایگزین مناسبی هستند، به خصوص اگر نمی‌خواهید به صرافی‌های متمرکز اعتماد کنید و کیف پول اتر خود را داشته باشید.

صرافی‌های P2P به‌عنوان پلتفرم‌های مبتنی بر وب عمل می‌کنند که به شما امکان می‌دهند با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید و اتریوم را بر اساس ترتیبات توافق شده دوجانبه خریداری یا بفروشید. این بدان معنی است که در صورت تصمیم به ملاقات حضوری، می توانید از طریق PayPal، کارت اعتباری یا حتی پول نقد به فروشنده خود پرداخت کنید.

LocalCryptos روی اتریوم سرمایه گذاری می کندLocalCryptos روی اتریوم سرمایه گذاری می کند

منبع: LocalCryptos.com

امروزه محبوب ترین بستر برای این نوع سرمایه گذاری است LocalCryptos (که قبلا LocalEthereum نام داشت، می توانید بررسی کامل آن را در اینجا بخوانید). با این حال، این پلتفرم‌ها ممکن است خانه کلاهبرداران مختلف باشد، بنابراین بهتر است در اینجا احتیاط کنید.

با این حال، سرمایه گذاری در اتریوم از طریق صرافی های P2P زمان می برد. یک جایگزین بسیار صرفه جویی در زمان، سرمایه گذاری در اتریوم از طریق صرافی فوری است.

صرافی‌های رمزنگاری فوری، کارگزاران وب هستند که به شما امکان می‌دهند بدون واریز وجوه خود به کیف پول نگهبانی، ارزهای رمزنگاری شده را خریداری و مبادله کنید. در بیشتر موارد، آنها حتی گزینه ای برای ثبت و تأیید حساب های کاربری ارائه نمی دهند و آنها را به گزینه ای امن تر و دوستدار حریم خصوصی تبدیل می کنند.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  ماژول های پایتون: ایجاد، وارد کردن و اشتراک گذاری

برای خرید اتریوم با استفاده از صرافی فوری، تنها چیزی که باید داشته باشید یک اعتبار است آدرس کیف پول اتریوم (بالا را ببین). کل فرآیند سرمایه گذاری و پردازش پرداخت تا 30 دقیقه یا بیشتر طول می کشد.

اتریوم را تغییر دهیداتریوم را تغییر دهید

منبع: Changely.com

محبوب ترین صرافی های فوری رمزنگاری عبارتند از:

  • به صورت تغییری (برای خواندن نقد اینجا را کلیک کنید)
  • اکنون تغییر دهید (برای خواندن نقد اینجا را کلیک کنید)
  • سوییچر (برای خواندن نقد اینجا را کلیک کنید)

با بررسی بررسی های ما در اینجا درباره این مبادلات بیشتر بدانید.

نکات کلیدی که قبل از سرمایه گذاری در اتریوم باید بدانید

هر گزینه ای که انتخاب می کنید، قبل از سرمایه گذاری در اتریوم با نام مستعار اتر چند نکته دیگر را باید بدانید.

اولین چیزی که باید بدانید این است که بازار اتریوم همچنان بی ثبات است، درست مانند هر ارز دیجیتال. این باعث می شود آنها در مقایسه با شرکت های سرمایه گذاری سنتی کمی ریسک پذیرتر باشند. با این حال، سرمایه‌گذاری شما نیز می‌تواند به خوبی جواب دهد، زیرا اتریوم یکی از سه ارز دیجیتال محبوب است که امروزه برای انواع تراکنش‌ها استفاده می‌شود.

اتریوم چگونه سرمایه گذاری کنیماتریوم چگونه سرمایه گذاری کنیم

آیتم حامل فیزیکی اتریوم. عکس دیوید مک بی از Pexels.

همچنین، محبوب ترین روش برای سرمایه گذاری در اتریوم، خرید آن در زمانی که قیمت آن پایین است و فروش آن بعداً با افزایش قیمت است. هنگامی که قیمت ها پایین آمد، می توانید آن را دوباره بخرید و در یک چرخه سرمایه گذاری دیگر دوباره بفروشید. با این حال، باید توجه داشته باشید که انتظار طولانی مدت برای خرید یا فروش می تواند باعث ضرر شما در سرمایه گذاری شود. می‌توانید با استخدام یک مشاور یا تحقیق در مورد روند قیمت‌ها، این مشکل را کاهش دهید، اما این می‌تواند هزینه و زمان بیشتری را به همراه داشته باشد. اگر در دنیای ارزهای دیجیتال یا سرمایه گذاری مبتدی هستید، چنین معاملات روزانه احتمالاً منجر به از دست دادن پول می شود.

اگر با وجود نوسانات و خطرات، تصمیم به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال گرفته‌اید، بدانید که بهترین رویکرد سرمایه‌گذاری در بلندمدت است.

از آنجایی که هیچ کس نمی داند آینده چه خواهد شد، قانون طلایی این است که فقط به اندازه ای که مایل به از دست دادن هستید در اتریوم سرمایه گذاری کنید.

آخرین اخبار، قیمت و توسعه اتریوم را با Cryptonews دنبال کنید.



منتشر شده در 1402-12-26 08:48:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید