وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نحوه واریز و برداشت توکن ها از طریق MetaMask

0 4
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


با ادامه رشد پروژه‌های غیرمتمرکز، جهان به آینده‌ای غیرمتمرکز نزدیک‌تر می‌شود. با تمرکززدایی، احتمالات آینده مالی متمرکز بر کاربر بیش از پیش قابل دسترس‌تر می‌شود. MetaMask پلی به سوی…

راهنمای متاماسک

با ادامه رشد پروژه‌های غیرمتمرکز، جهان به آینده‌ای غیرمتمرکز نزدیک‌تر می‌شود. با تمرکززدایی، احتمالات آینده مالی متمرکز بر کاربر بیش از پیش قابل دسترس‌تر می‌شود. MetaMask پلی به سوی برنامه های غیرمتمرکز است. اما قبل از اینکه بتوانید از آن پل عبور کنید و به طور کامل در دنیای غیرمتمرکز غوطه ور شوید، باید موتورهای خود را بالا ببرید.

ما قبلاً در این مقاله یاد گرفته‌ایم که چگونه توکن‌ها را به MetaMask اضافه کنیم. برای مشاهده توکن های خود در کیف پول خود باید این مرحله را انجام دهید. در این مقاله، گام به گام نحوه واریز و برداشت توکن ها از طریق MetaMask را یاد خواهید گرفت.

نحوه واریز اتر (ETH) به Metamask

توکن متاماسکتوکن متاماسک

قبل از واریز اتر به MetaMask خود، ابتدا باید آن را تنظیم کنید. اگر به دنبال راه اندازی MetaMask خود برای دسکتاپ و موبایل هستید، این مقاله در مورد راه اندازی MetaMask به شما نشان می دهد که چگونه.

پس از راه اندازی MetaMask خود، به افزونه مرورگر خود بروید. اگر از Google Chrome استفاده می کنید، باید قطعه پازل در سمت راست بالای پنجره شما باشد. برای مشاهده کشویی MetaMask که نصب کرده اید، روی آن کلیک کنید.

توکن آموزش متاماسکتوکن آموزش متاماسک

اگر قبلاً اتر (ETH) را از یک کیف پول یا یک صرافی دارید، می توانید یک آدرس را کپی و جایگذاری کنید و ETH خود را به MetaMask منتقل کنید. در صرافی‌ها، معمولاً برگه‌ای پیدا می‌کنید که می‌گوید «انصراف».

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  خواندن از stdin در پایتون
راهنمای متاماسکراهنمای متاماسک

پس از یافتن صفحه برداشت در صرافی خود، می توانید آدرس کیف پول MetaMask خود را روی آن قرار دهید. در عکس بالا، آدرس مجموعه ای از حروف و اعداد زیر نام کاربری CryptoGiggles خواهد بود. فقط روی آن کلیک کنید و آدرس شما در کلیپ بورد کپی می شود. مقدار ETH را که می خواهید برداشت کنید وارد کنید و تراکنش را تأیید کنید.

در غیر این صورت، می توانید ETH را از طریق دکمه خرید در MetaMask خریداری کنید. از آنجا می توانید مقدار ETH مورد نظر خود را تایپ کنید. ویجت Wyre از شما می خواهد که بین Apple Pay یا وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری خود یکی را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، پس از تایید، اتریوم را در کیف پول خود پیدا خواهید کرد.

متاماسکمتاماسک

نحوه واریز سایر توکن های ERC20 به MetaMask

قبل از واریز توکن های ERC20 دیگر به MetaMask، باید توکن های ERC20 را به Metamask خود اضافه کنید. شما می توانید در این مقاله یاد بگیرید که چگونه این کار را انجام دهید.

پس از اینکه رمز خود را اضافه کردید، می‌توانید همان روش فوق را برای واریز از یک صرافی انجام دهید. با این حال، به جای اتریوم، می‌توانید از آدرس توکن دیگری استفاده کنید.

در غیر این صورت، می توانید از اتریوم در کیف پول خود برای تعویض انواع دیگر توکن های ERC20 استفاده کنید.

به افزونه مرورگر خود بروید و روی swap کلیک کنید.

متاماسکمتاماسک

پس از کلیک بر روی Swap، از شما خواسته می شود ارزهای مورد نظر خود را برای مبادله انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آلت کوین چیست و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟
متاماسک متاماسک

مقدار توکنی را که می‌خواهید تعویض کنید وارد کنید و توکنی را برای تعویض انتخاب کنید. روی Review Swap کلیک کنید و تراکنش را تایید کنید.

عالی! اکنون که توکن هایی در MetaMask دارید، بلوک های سازنده ورود به دنیای غیرمتمرکز را دارید.



منتشر شده در 1402-12-26 09:19:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید