وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نحوه پیوند MetaMask به Uniswap

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


Uniswap به عنوان یکی از صرافی های غیرمتمرکز پیشرو (DEX)، یکی از بزرگترین برنامه های کاربردی در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) امروزی است. در هسته آن…

راهنمای متاماسک uniswap

Uniswap به عنوان یکی از صرافی های غیرمتمرکز پیشرو (DEX)، یکی از بزرگترین برنامه های کاربردی در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) امروزی است. در هسته خود، پروتکلی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به گذر از یک تبادل متمرکز و فرآیندهای ثبت نام خسته کننده، توکن ها را مبادله کنید. به این ترتیب، Uniswap به کاربران این امکان را می دهد تا معاملات ارزهای دیجیتال را بدون تحت تأثیر قرار گرفتن یک مرجع متمرکز انجام دهند.

علاوه بر این، Uniswap طراحی ساده ای دارد که در پلتفرم های رقیبش وجود ندارد. از آنجایی که توکن Uniswap (UNI) در 10 ارزش بازار برتر ارزهای دیجیتال قرار دارد، Uniswap همچنان نقش مهمی در اکوسیستم DeFi دارد.

به این ترتیب، هرگز زمان بهتری برای یادگیری نحوه استفاده از Uniswap وجود نداشته است. در این راهنما، ما به شما نشان می دهیم که چگونه کیف پول Metamask خود را به پلتفرم Uniswap متصل کنید.

نحوه پیوند MetaMask به Uniswap

راه اندازی MetaMask اولین قدم است. می توانید مقاله ما را در مورد نحوه تنظیم کیف پول MetaMask خود در اینجا بیابید.

ابتدا باید برنامه Uniswap را باز کنید. URL را تایپ کنیدhttps://app.uniswap.org/#/swap (یا روی پیوند کلیک کنید!) و باید با صفحه اصلی خوشامدگویی کنید. اگر یک جستجوی وب برای Uniswap انجام دهید و در نهایت به آن رسیدید Uniswap.org، روی گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و بگویید از Uniswap استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  شروع به کار با PostmanTesting یک برنامه به معنای چیزی بیشتر از کلیک کردن در اطراف تا زمانی که چیزی خراب شود یا امتحان ورودی های مختلف تا زمانی که چیزی درست کار نمی کند، است. در حالی که این یک راه خوب برای پیدا کردن هر چیزی است که ممکن است خراب شود روی سمت کاربر رو به روی برنامه، به دلیل استفاده نادرست - آنچه مورد غفلت قرار می گیرد ...
Uniswap.org از uniswap استفاده می کندUniswap.org از uniswap استفاده می کند

انجام این کار از شما خواسته می شود که یک کیف پول وصل کنید.

کیف پول اتصال uniswapکیف پول اتصال uniswap

روی یکی از دکمه هایی که می گوید کلیک کنید کیف پول را وصل کنید.

کیف پول اتصال uniswapکیف پول اتصال uniswap

با این کار لیستی از کیف پول های اتریوم که توسط Uniswap پشتیبانی می شوند به شما ارائه می شود. در مثال ما، روی نماد MetaMask کلیک کنید.

راهنمای unswap متاماسکراهنمای unswap متاماسک

رمز عبور خود را وارد کنید و متصل خواهید شد.

اگر می خواهید با Uniswap حریم خصوصی بیشتری به تراکنش های MetaMask خود اضافه کنید، می توانید به افزونه مرورگر خود بروید. بر گوگل کروم، این قطعه پازل در بالا سمت راست است. به «این می‌تواند داده‌های سایت را بخواند و تغییر دهد» بروید و روی هر گزینه‌ای که ترجیح می‌دهید، کلیک کنید، چه روی افزونه یا روی Uniswap کلیک کنید.

اگر در اتصال سکه های خود با مشکل مواجه هستید، ممکن است این مشکل از شما باشد مجوزهای MetaMask. ممکن است لازم باشد آن را «در همه سایت‌ها» قرار دهید تا سکه‌های خاصی نشان داده شوند.

مجوزهای متاماسکمجوزهای متاماسک

عالی. اکنون می توانید شروع به مبادله کنید!



منتشر شده در 1402-12-26 09:25:03

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید