وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نحوه یافتن، خرید و فروش NFT در OpenSea

0 25
زمان لازم برای مطالعه: 5 دقیقه


OpenSea که یکی از بازارهای اصلی برای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) است، بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم غیرمتمرکز بوده است. NFT ها نشانه هایی هستند که مالکیت یک دارایی دیجیتال را اثبات می کنند، خواه این ها آثار هنری باشند، اقلام بازی های ویدئویی…

منبع: opensea.io

یکی از بازارهای اصلی برای توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دریای آزاد بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم غیرمتمرکز بوده است. NFT ها نشانه هایی هستند که مالکیت یک دارایی دیجیتال را اثبات می کنند، خواه اینها آثار هنری، اقلام بازی های ویدیویی یا املاک دیجیتال باشند. اگر شما مالک NFT در یک بلاک چین هستید و می توانید مالکیت آن را با یک کلید خصوصی تأیید کنید، این فناوری آثار هنری را منحصر به فرد شما می کند.

داشتن بازاری که در آن هر کسی بتواند NFT ها را بخرد و بفروشد، یک موهبت بزرگ برای دنیای غیرمتمرکز است. با یک فناوری جدید برای خرید و فروش آثار هنری، دنیای هنر به طور کلی از بازارهایی مانند پلت فرم OpenSea سود می برد.

هر کسی می تواند بخشی از این جنبش جدید باشد. برای اینکه بخشی از جامعه NFT باشید، لازم نیست آثار هنری خود را توسط کریستی به حراج گذاشته شود. در نهایت تمرکززدایی در مورد کنترل کاربر است. می‌توانید هر زمان که دوست داشتید، بازار OpenSea را مرور کنید و ببینید که آیا می‌خواهید آثار هنری دیجیتال بخرید یا خیر.

مراحل زیر نحوه یافتن، خرید و فروش NFT ها را به شما نشان می دهد دریای آزاد. اگر به دنبال نحوه ایجاد NFT هستید، آنها را در این مقاله خواهید یافت. در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها، هیچ تأییدیه «مشتری بدانید» (KYC) وجود ندارد، که آن را سریع و خصوصی می‌کند. شما فقط باید کیف پول شخصی خود را پیوند دهید و آماده هستید.

چگونه MetaMask خود را به OpenSea پیوند دهید

قبل از اینکه رویای داشتن بهترین گالری NFT را داشته باشید، باید MetaMask خود را به OpenSea پیوند دهید. اگر هنوز یک MetaMask ایجاد نکرده اید، می توانید به راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد کیف پول MetaMask مراجعه کنید. همانطور که گفته شد، بیایید با استفاده از OpenSea وارد شوید متاماسک.

ابتدا URL را تایپ کنید https://opensea.io/ و شما در صفحه اصلی خواهید بود. به گوشه سمت راست بالا نگاه کنید. نشانگر را روی نماد کاربر در کنار تب ایجاد قرار دهید و روی نمایه من کلیک کنید.

در آنجا، OpenSea از شما می خواهد که به کیف پول MetaMask خود وارد شوید. فقط روی Sign In کلیک کنید، رمز عبور MetaMask خود را وارد کنید و وارد آب های وسیع OpenSea خواهید شد.

اگر می‌خواهید به کیف پول دیگری پیوند دهید، می‌توانید «استفاده از کیف پول متفاوت» را بزنید و دستورالعمل‌ها را مطابق با آن دنبال کنید.

پس از پیوند MetaMask خود، می توانید بازارهای مختلف را مرور کنید و از اتر (ETH) در کیف پول خود برای خرید NFT های مورد نظر خود استفاده کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  سکه و پلتفرم معاملاتی کریپتونکس چیست؟

چگونه NFT ها را پیدا کنیم

OpenSea یافتن NFT ها را با مراجعه به صفحه اصلی آنها آسان می کند. URL را تایپ کنید https://opensea.io/ و شما این گزینه را دارید که روی Browse کلیک کنید یا به اسکرول کردن به پایین ادامه دهید.

اگر روی «مرور» کلیک کنید، چندین NFT برای انتخاب خواهید دید.

اگر صفحه اصلی را به پایین اسکرول کنید، OpenSea نیز با تعداد زیادی NFT از شما استقبال خواهد کرد. اگر ETH در کیف پول خود دارید، روی هر کدام که دلخواهتان را قلقلک می دهد کلیک کنید و شروع به خرید کنید.

اما بیایید بگوییم که اتفاقاً با هنرمندی روبرو شده اید که واقعاً دوستش دارید. دسته رسانه های اجتماعی آنها می گوید که آنها NFT می فروشند، و شما می خواهید جستجو کنید که آیا آن هنرمند چیزی در OpenSea دارد یا خیر.

به برگه جستجو در بالای صفحه اصلی در OpenSea بروید و هر هنرمند یا مجموعه‌ای را که جستجو می‌کنید تایپ کنید.

در آنجا، می توانید انتخاب کنید که به صفحه حساب اصلی هنرمند یا مجموعه ای که هنرمند دارد بروید. برای پیدا کردن NFT ها برای خرید، باید روی نام زیر مجموعه ها کلیک کنید و به صفحه مجموعه های هنرمند بروید.

می توانید روی هر اثر هنری که دوست دارید و ویژگی هایی که دارد کلیک کنید. اگر می خواهید صفحه هنرمند را ببینید، روی نماد هنرمند کلیک کنید. این عکس باید عکس نمایه هنرمند و یک حاشیه آبی در اطراف آن داشته باشد.

روی نماد با حاشیه آبی کلیک کنید و View collection را بزنید. صفحه هنرمند را با توضیحاتی در مورد آثار هنری مشاهده خواهید کرد. این صفحه برای دیدن و مرور بهتر است.

هنگامی که اثر هنری مورد علاقه خود را پیدا کردید، روی تصویر کوچک کلیک کنید. طرح بندی اثر هنری که برای آن مناقصه می دهید به شما نشان داده می شود.

در اینجا می توانید ویژگی های یک اثر هنری خاص را بیابید. می‌توانید تاریخچه قیمت، توضیحات اثر هنری، توضیحات هنرمند، پیشنهادات و لیست‌ها را ببینید. وقتی NFT را داشته باشید، محتوای قابل قفل در دسترس خواهد بود. ویژگی‌ها ویژگی‌های NFT هستند که در مجموعه هنرمند به آنها نگاه می‌کنید. رنگ، حالت و تنظیمات ویژگی‌هایی هستند که در تمام آثار هنری AlpacaAway یافت می‌شوند. برای NFT «Alpaca in Love»، متوجه خواهید شد که رنگ این NFT خاص طلایی، حال و هوا عشق است و تنظیمات آن طبیعت است. سایر NFT های مجموعه دارای رنگ، حالت و تنظیمات متفاوتی هستند.

همه این ویژگی ها ممکن است به شما در تصمیم گیری برای خرید یک NFT خاص کمک کند.

نحوه خرید NFT

هنگامی که تصمیم گرفتید NFT خاصی همان چیزی است که می خواهید، کلیک کنید هم اکنون خریداری کنید.

کادرها را علامت بزنید و کلیک کنید وارسی. MetaMask از شما خواسته می شود تا تراکنش را امضا کنید. برای نهایی کردن و تکمیل معامله، آن را امضا کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  11 بهترین کیف پول اتریوم برای مبتدیان در سال 1402

چند دقیقه صبر کنید تا تراکنش شما تایید شود…

تبریک می گویم! اکنون شما رسما صاحب یک توکن منحصر به فرد در بلاک چین اتریوم هستید. و شاید مهمتر از آن، شما صاحب اثر هنری هستید که دوست دارید.

برای دیدن آثار هنری خود، می توانید روی بازگشت به همه موارد کلیک کنید یا به نمایه خود بروید و از این واقعیت لذت ببرید که از بین میلیاردها انسان روی این سیاره، صاحب آن اثر هنری هستید.

برای مشاهده مالکیت NFT خود در بلاک چین، به افزونه مرورگر MetaMask خود برگردید و روی سه حلقه نزدیک نام حساب خود کلیک کنید.

روی مشاهده کلیک کنید اتراسکن. هنگامی که در صفحه Etherscan هستید، به پایین بروید و تراکنش OpenSea را بررسی کنید. در آنجا هشی را خواهید یافت که رمزگذاری شده است تا برای همیشه اثبات مالکیت آن اثر هنری را به شما بدهد.

نحوه فروش NFT

شاید به این نتیجه رسیده باشید که ارز دیجیتال کمی بیشتر از کلکسیون شما ارزش دارد. یا اینکه، با وجود اینکه عاشق اثر هنری جدید خود هستید، اگر کسی آن را با قیمت بالاتری بخرد، راه خود را از آن جدا خواهید کرد. با در نظر گرفتن این موضوع، می توانید آن را برای حراج در OpenSea تنظیم کنید.

به مجموعه خود برگردید، روی اثر هنری که می خواهید بفروشید کلیک کنید و در بالا یک دکمه بزرگ آبی رنگ فروش وجود دارد. روی آن کلیک کنید.

شما می توانید قیمت را به صورت ثابت، به صورت حراج برای بالاترین پیشنهاد یا به صورت بسته ای تعیین کنید. اگرچه اتر (ETH) ارز معمولی است که برای ارائه پیشنهادات استفاده می شود، شما می توانید برای Dai یا USDC پیشنهاد دهید.

شما همچنین این گزینه را دارید که قیمت پایانی را درج کنید، قیمت را در طول زمان با یافتن خریدار کاهش دهید، برای زمان آینده برنامه ریزی کنید تا NFT در تاریخ بعدی قابل خرید باشد، و گزینه حفظ حریم خصوصی فقط برای یک آدرس انتخاب شده برای خرید. . و هنگامی که آن را خرید، OpenSea می گیرد 2.5٪ از برش

اگر حساب شما توسط OpenSea راه اندازی نشده است، برای راه اندازی آن باید هزینه گاز بپردازید. اگر شبکه شلوغ باشد، ممکن است ETH بیش از 100 دلار باشد. برای صرفه جویی در هزینه ها، دانشمند ارشد در استارتاپ بلاک چین DEXTF نشان می دهد که صبح زود آخر هفته بهترین زمان برای صرفه جویی در هزینه های بنزین است. از زمانی که فعالیت اتریوم در ساعات هنگ کنگ، سنگاپور، تایوان و چین به اوج می رسد یا UTC + 8 به اوج خود می رسد، توجه داشته باشید، زیرا بلاک چین به طور گسترده در آنجا پذیرفته شده است.

تا زمانی که پروتکل جدید به طور قابل توجهی هزینه های گاز را کاهش دهد، این را در نظر داشته باشید تا این هزینه ها در مقابل 100 دلار به 25 دلار نزدیکتر شود.

و پس از امضای مقداردهی اولیه، NFT به حراج گذاشته خواهد شد.

بیشتر از راهنمای NFT ما را در اینجا بررسی کنید.



منتشر شده در 1402-12-26 09:10:05

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید