وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نویز شبکه های اجتماعی

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 4 دقیقه


نویز شبکه های اجتماعی

هر جا آنلاین می‌شوید، توییت‌ها، پست‌های فیس‌بوک و به‌روزرسانی‌های +Google را می‌بینید: سروصدای شبکه‌های اجتماعی گاهی اوقات می‌تواند بسیار زیاد باشد. به همه بازاریاب ها آموزش داده شده است که محتوا پادشاه است، و انواع دیگر این بیانیه، اما هیچ کس نمی توانست تصور کند چقدر محتوا تولید می کنیم. روی شبکه های اجتماعی این روزها

به دامنه بازاریابی فکر کنید تا دیدگاهی به شما بدهد روی چقدر سر و صدا ایجاد کرده ایم: در سال 1965، 80 درصد از مصرف کنندگان 18 تا 49 ساله از طریق سه آگهی پرایم تایم 30 ثانیه ای دریافت شدند. تا سال 2002، 117 آگهی تبلیغاتی برای داشتن همین اثر مورد نیاز بود. زمانی که برای یک کلیک 2000 نمایش طول می کشد روی یک تبلیغ فیس بوک (متوسط ​​CTR روی فیس بوک در حدود 0.02-04٪ با توجه به Clickz.com) پس می دانید که مردم تمام سر و صدای شبکه های اجتماعی اطراف خود را نمی بینند.

این چالش به این معنی است که بسیاری از افراد به سادگی سعی می کنند بلندتر فریاد بزنند. در عوض، باید محتوای خود را برنامه ریزی کنیم روی رسانه های اجتماعی، بنابراین ما هوشمندتر صحبت می کنیم.

چگونه از سر و صدا فراتر می روید؟

با همه صحبت نکن

بزرگترین چالشی که کارآفرینان در بازاریابی کسب و کار خود از طریق شبکه های اجتماعی دارند این است که می خواهند با همه صحبت کنند. مانند یک بچه در یک فروشگاه آب نبات از نوع افکت، آنها بسیار هیجان زده می شوند که به طور همزمان در اطراف افراد زیادی قرار بگیرند. وقتی این اتفاق می افتد، چند نفر بلندتر صحبت می کنند تا از بقیه شنیده شوند. این اتفاق ادامه دارد و به زودی هرج و مرج خواهید داشت.

برای پایان دادن به هرج و مرج، باید بازار خاص خود را پیدا کنید. بازاریابی 101 است: جایی را پیدا کنید که بتوانید خدمات خود را بازاریابی کنید و شکاف ها را پر کنید. به بازاریابی تخصصی فکر کنید مانند اینکه در یک بار شلوغ در ساعات شادی باشید. ممکن است نتوانید تمام 300 نفر را که در نوار حضور دارند به شما گوش دهند، اما همه افراد حاضر در میز شما می توانند آنچه شما برای گفتن دارید بشنوند.

از محل خدمت بیا

وقتی تجارت سخت می شود، گاهی اوقات وارد فاز فروش کماندویی می شویم. دریچه‌ها را می‌کوبیم، و شروع می‌کنیم به دنبال مشتری پس از خرید بالقوه تا زمانی که از گیر کردن خارج شویم. همین اتفاق می افتد روی رسانه های اجتماعی با این حال، از آنجایی که اشتراک گذاری اطلاعات بسیار آسان است، افراد زیادی اطلاعات تبلیغاتی را به اشتراک می گذارند روی یک مبنای ثابت

درعوض، باید نور روز آنها را بترسانید و اطلاعات مفیدی ارائه دهید که آنها را شگفت زده کند. با انجام این کار به مشتریان احتمالی و مشتریان خود خدمت می کنید. مردم احترام می گذارند که چقدر حاضرید از خودتان برای کمک به دیگران بدهید. بهتر از همه، خدمت به دیگران نه تنها به عنوان یک موتور تبلیغاتی عمل می کند، بلکه باعث می شود نسبت به کسب و کار خود احساس غرور کنید. هر چه در کسب و کار خود غرور بیشتری نشان دهید، دیگران در ارجاع خدمات شما به دیگران غرور بیشتری خواهند داشت.

داستان بگو

زمانی که کارگزار وام مسکن به دنبال کسب و کار جدید بودم، استفاده از رسانه های اجتماعی را شروع کردم. همسرم، متخصص فناوری، متقاعد شده بود که من نمی توانم از فیس بوک به درستی استفاده کنم. او اصرار داشت که خودش حساب کاربری من را راه‌اندازی کند، زیرا درک آن برای من “بیش از حد پیچیده” است.

پنج سال بعد، من به صدها مشتری کمک کردم تا از رسانه های اجتماعی استفاده کنند، در حالی که حساب های بی شماری راه اندازی کردم روی فیس بوک، توییتر، لینکدین، گوگل پلاس و سایر شبکه های اجتماعی.

یک داستان کوتاه و دقیق وجود دارد.

شبکه خود را در جریان نگه دارید

آیا تا به حال دیده‌اید که سایتی از کار بیفتد و همه کاربران به یک پاتوق آنلاین دیگر مهاجرت کنند و در مورد اتفاقی که افتاده است چت کنند؟ اسنافوس اتفاق می افتد! آنها بخشی از تجارت هستند، با این حال، شما باید شبکه خود را از آنچه در حال وقوع است مطلع کنید.

در حالی که همه ما می خواهیم با مشتریان خود در مورد جدیدترین و بهترین ها در شرکت خود صحبت کنیم، گاهی اوقات یک عذرخواهی صادقانه بیش از موفقیتی که تا به حال به دست می آید، کسب و کار بیشتری را به همراه دارد.

طرفداران ریوینگ!

این بیشتر یک نتیجه است تا راهی برای غلبه بر سر و صدای شبکه های اجتماعی. طرفداران متحیر کسب و کار خود ایجاد کنید. افرادی که به تازگی باید آیفون بعدی را داشته باشند، یا به سادگی باید صبح‌ها از استارباکس استفاده کنند.

وقتی به مردم کمک می‌کنید و با آنها ارتباط مناسب برقرار می‌کنید، طرفداران متحیر ایجاد می‌کنید. هیچ فرمول جادویی برای جذب طرفداران دیوانه وجود ندارد، بلکه چیزی بر اساس سطح خدمات شما به دیگران است. چگونه برای کمک به دیگران فراتر از آن عمل می کنید؟ وقتی می‌دانید چگونه این کار را برای جایگاه خود انجام دهید، می‌دانید که چگونه طرفداران پرخاشگر را پیدا کنید.

نتیجه

شبکه های اجتماعی مزایای زیادی برای ارائه به مشاغل دارد. با این حال، امروزه برای موفقیت از طریق شبکه های اجتماعی نیاز به درک جدیدی از ارزش دارد: چگونه می توان ارزش را به مشتریان بالقوه، شرکا و مشتریان خود ارائه کرد، به طوری که آنها بالاتر از سر و صدای شبکه های اجتماعی به شما گوش می دهند.

آیا خود را از طریق رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید؟ چه استراتژی هایی برای شما مفید بوده است؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

تصویر/تصویر کوچک ویژه، تصویر شبکه های اجتماعی توسط .hj barraza.

(برچسب‌ها برای ترجمه )niche



منتشر شده در 1403-01-22 20:14:02

منبع نوشتار

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید