وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نکاتی که قبل از فروش بیت کوین باید بدانید

0 3
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


با پیروی از راهنمای ما در مورد خرید بیت کوین، مواردی نیز وجود دارد که باید قبل از فروش بیت کوین در نظر داشته باشید. اکنون که سکه های خود را دارید، فرآیند یافتن مکانی برای فروش بیت کوین نیز خسته کننده نیست. …

قبل از فروش بیت کوین

با پیروی از راهنمای ما در مورد چیزهایی که قبل از خرید بیت کوین باید بدانید، مواردی نیز وجود دارد که باید قبل از فروش بیت کوین در نظر داشته باشید. اگر از قبل سکه های خود را دارید، خبر خوب این است که فرآیند یافتن مکانی برای فروش بیت کوین نیز بسیار آسان است.

اما ابتدا، در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از فروش بیت کوین بدانید.

  1. از روی ناچاری می فروشید یا از ترس؟
  2. روش های مختلف فروش بیت کوین چیست؟
  3. چگونه بهترین مکان برای فروش بیت کوین را پیدا کنیم؟

بیایید نگاهی به هر یک از این موضوعات بیندازیم.

قبل از فروش بیت کوین شماره 1: آیا برای سود می فروشید یا از ترس؟

اگر این اولین بار است که وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوید، ممکن است احساس کنید کاملاً خسته شده‌اید. جریان بی پایانی از اخبار بد وجود دارد، قیمت ها همچنان در حال کاهش هستند، و در وهله اول خرید بیت کوین به صورت گذشته ایده وحشتناکی به نظر می رسد. اصلا چرا برای این ثبت نام کردی؟

مانند بسیاری از سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی که برای اولین بار وارد بازار می‌شوند، زمانی که شک دارید، بخواهید بیت‌کوین خود را بفروشید. نگران نباشید – همه ما آنجا بوده ایم. تا زمانی که بیت کوین های خود را با بالاترین قیمت ممکن خریداری نکرده اید، نباید هر زمان که اخبار بدی به بازار آمد (که FUD نیز نامیده می شود) برای فروش آنها عجله کنید. حتی پس از کاهش قابل توجه قیمت، بیت کوین همیشه مسیر خود را به سمت بالا پیدا می کند. فقط به نمودار قیمت تاریخی بیت کوین نگاهی بیندازید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  آلت کوین چیست و چه تفاوتی با بیت کوین دارد؟
قبل از فروش بیت کوین این نمودار را ببینیدقبل از فروش بیت کوین این نمودار را ببینید
منبع: TradingView.com

البته این توصیه مالی نیست و ممکن است قیمت های بالاتر برای همیشه ادامه پیدا نکند. همچنین، همه چیز به موقعیت شما و میزان نیاز شما به پول بستگی دارد. اما اگر فقط یک واکنش احساسی به موقعیت است، مکث کنید و دو بار فکر کنید. شاید شما بیش از حد از پولی که به سختی به دست آورده اید سرمایه گذاری کرده اید و اکنون سرمایه گذاری بیت کوین شما را شب بیدار نگه می دارد. شاید شما بیش از آنچه که بتوانید از دست بدهید در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اید. ترس، عدم اطمینان و شک نشانه‌های واضحی هستند که نشان می‌دهند شما بیش از آنچه که باید سرمایه‌گذاری کرده‌اید، بنابراین فروش بیت کوین شما ممکن است حرکت مناسبی برای شما باشد.

در مقابل، اگر می خواهید بیت کوین خود را بفروشید تا به سود خود برسید، به شما تبریک می گوییم، احتمالاً زمان مناسبی برای این کار است.

در اینجا نحوه فروش بیت کوین های سخت خود آورده شده است.

قبل از فروش بیت کوین شماره 2: روش های مختلف فروش بیت کوین

بیت کوین یک دارایی همه کاره است و راه های زیادی برای مبادله آن وجود دارد. همه آنها از نظر دسترسی متفاوت هستند و اینکه آیا می توانید از آنها استفاده کنید یا نه به شرایط شما مانند موقعیت جغرافیایی یا حوزه قضایی بستگی دارد.

در اینجا محبوب ترین روش هایی است که چگونه می توانید بیت کوین خود را بفروشید:

  • فروش بیت کوین در صرافی متمرکز (Kraken، Bitstamp و غیره)
  • فروش بیت کوین در صرافی غیرمتمرکز (Bisq، Waves DEX، و غیره)
  • استفاده از پلتفرم‌های تبادل همتا به همتا (P2P) (LocalBitcoins، Paxful و غیره)
  • فروش بیت کوین به صورت حضوری و نقدی
  • مبادله بیت کوین با پول نقد در دستگاه خودپرداز بیت کوین
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش تقسیم آرایه به تکه های زوج در جاوا اسکریپت آرایه ها یکی از پرکاربردترین ساختارها در برنامه نویسی جاوا اسکریپت هستند، به همین دلیل دانستن روش های داخلی آن مانند پشت جیب بسیار مهم است. در این آموزش، روش تقسیم آرایه به تکه هایی با اندازه n در جاوا اسکریپت را بررسی خواهیم کرد. به طور خاص، ما یک ...

شاید سریعترین راه برای فروش بیت کوین در بیشتر موارد استفاده از یک صرافی متمرکز یا غیرمتمرکز باشد. با این حال، این احتمال وجود دارد که برای پول نقد نیاز به یک حساب بانکی داشته باشید.

اگر از حساب بانکی استفاده نمی کنید، ممکن است بخواهید بیت کوین را به صورت نقدی بفروشید. در آن صورت، یک دستگاه خودپرداز بیت کوین که امکان مبادله بیت کوین با پول نقد را فراهم می کند، ممکن است راهی سریع و راحت برای فروش بیت کوین باشد. با این وجود، این راه گران تر از استفاده از صرافی است، زیرا هزینه های اضافی را متحمل می شود.

قبل از اینکه بیت کوین محلی را بفروشیدقبل از اینکه بیت کوین محلی را بفروشید
وب سایت LocalBitcoins. منبع: Localbitcoins.com

از طرف دیگر، می توانید از یک پلتفرم P2P مانند LocalBitcoins استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند خریداران محلی پیدا کنید تا بیت کوین خود را به صورت نقدی بفروشند. و اگر کار نکرد، می توانید سعی کنید با فردی از جامعه بیت کوین محلی خود ملاقات کنید تا مستقیماً با شما معامله کند.

قبل از فروش بیت کوین شماره 3: چگونه بهترین مکان برای فروش بیت کوین را پیدا کنیم

مشکلات فروش بیت کوین مانند مشکلات خرید است: عملاً وجود ندارد. در بیشتر موارد، فقط یافتن بهترین مکان برای فروش بیت کوین است.

برای انجام این کار، از ردیاب قیمت ما استفاده کنید تا به شما کمک کند صرافی را با بهترین قیمت ممکن پیدا کنید.

ردیاب قیمت بیت کوین قبل از فروش btcردیاب قیمت بیت کوین قبل از فروش btc

همچنین، چند دقیقه برای انجام تحقیقات خود وقت بگذارید: بررسی های تبادل ما همه آنچه را که باید در مورد انتخاب صرافی مناسب برای خود بدانید، به شما می گوید.

راهنمای ما در مورد فروش بیت کوین بیشتر بدانید.



منتشر شده در 1402-12-26 11:33:04

امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید