وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نکات بازاریابی برای افراد غیرانتفاعی – یادگیری از بهترین ها، خیریه: آب

0 2
زمان لازم برای مطالعه: 3 دقیقه


وقتی یک شرکت قهوه می‌خواهد قهوه بفروشد، بودجه‌ای را فقط برای بازاریابی جمع‌آوری می‌کند تا بتواند آگهی‌ها را اجرا کند، آگهی‌های تبلیغاتی را پست کند، بازاریاب‌های محتوا را استخدام کند و فروشگاه‌هایی برای قرار دادن تابلوها پیدا کند. این همه هزینه دارد و ممکن است گران شود. اگر بودجه بازاریابی نداشتید چه؟ سازمان شما چگونه توانست زنده بماند؟

سازمان‌های غیرانتفاعی با چالش جمع‌آوری پول برای یک هدف بزرگ‌تر بدون داشتن بودجه برای کمپین بازاریابی مواجه هستند. یکی از سازمان‌های غیرانتفاعی که اسرار دریافت کمک‌های مالی و راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی قوی را کشف کرده است، این است آب خیریه. آنها یک سازمان غیرانتفاعی هستند که بیش از 260 میلیون دلار برای آوردن آب آشامیدنی سالم در سراسر جهان جمع آوری کرده اند. چگونه؟ Charity:Water دریافت که گفتن داستان درباره افراد واقعی بیشترین تأثیر را دارد.

یک وب سایت برای اشتراک گذاری داستان راه اندازی کنید

از آنجایی که فناوری پیشرفت کرده است، داشتن یک وب سایت برای اجرای یک سازمان غیرانتفاعی موفق اختیاری نیست. آن مورد نیاز است. یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که داستان های قدرتمندی را بیان کنید و در عین حال اعتبار ایجاد کنید. خیریه: آب از قدرت وب استفاده کرده است تا تأثیر زیادی در سراسر جهان داشته باشد. یک مثال این است که “یکی مثل تو” page. آنها دریافتند که مردم برای برقراری ارتباط با مردم کشورهای جهان سوم در تلاش هستند. آنها یک وب ساختند page جایی که می توانید اطلاعاتی در مورد خودتان وارد کنید و آنها به صورت مجازی شما را با فردی آشنا می کنند که علایق مشابهی با شما دارد. این به ایجاد ارتباط بین بازدیدکنندگان وب آنها و کسانی که در سراسر جهان به کمک نیاز دارند کمک کرده است.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  ساخت یک وب سایت زیبا برای روز خاص شما - چک لیست رایگان وب سایت عروسی

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که اکثر سازمان‌های غیرانتفاعی با آن مواجه هستند، تأمین مالی پشت راه‌اندازی یک وب‌سایت است، بنابراین یافتن شرکتی با راه‌حل‌هایی که در حد توانایی‌های مالی شما هستند، بسیار مهم است.

میزبانی رسانگار با جدیت کار می کند تا بهترین معاملات و تخفیف های ممکن را ارائه دهد و به سازمان های غیرانتفاعی این امکان را می دهد که با هزینه کم از عملکرد و قدرت با کیفیت سرورهای رسانگار بهره ببرند. به علاوه، کارکنان کارشناسان وب ما اینجا هستند تا شما را در هر مرحله از راه راهنمایی کنند! برای شروع ساخت سایت و به اشتراک گذاری داستان خود با یکی از اعضای تیم ما تماس بگیرید.

درباره افراد واقعی داستان بگویید

تایلر ریور، رهبر بازاریابی محتوا برای Charity:Water، در جشنواره نوآوری Fast Company به اشتراک گذاشت که چگونه استفاده از تصاویر برای گفتن داستان به افراد اجازه می دهد تا در سطح کاملاً جدیدی با هم ارتباط برقرار کنند. تایلر یکی از خود را به اشتراک گذاشت قوی ترین نمونه ها. «آیسا مارو، زنی که در نیجر زندگی می‌کند، شش بار در روز به یک چاه محلی سفر می‌کند، جایی که از طناب دست ساز برای جمع‌آوری آب استفاده می‌کند، هر بار یک سطل. یک روز وقتی پایش را نشسته بود روی لبه چاه برای بالا کشیدن سطل، نوزاد او را در یک کریر نگه داشته است روی پشت او به طور غیرمنتظره‌ای جابه‌جا شد و او و نوزاد در چاه سیمان افتادند. استخوان یقه او شکسته بود، اما او توانست کمک بخواهد و از همسایه ها بخواهد که نوزادش را نجات دهند. آنها جان هر دو را نجات دادند. اما پس از بهبودی مارو، او همچنان مجبور بود به استفاده از چاه ادامه دهد. داستان – و عکس‌های او – درک و یادآوری زندگی بدون شیر آب را آسان‌تر می‌کند.»

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  قدرت تعامل اجتماعی: اینستاگرام و وردپرس

خودتان را در هر داستانی که می گویید بریزید

هنگام گفتن یک داستان، یکی از جنبه های کلیدی موفقیت آن، صرف زمان لازم برای راه اندازی موفقیت آمیز یک کمپین است. میانبر کردن برای عجله در انتشار می تواند آسان باشد، اما با گذشت زمان، معمولاً کیفیت به دست می آید. پل یانگمدیر بازاریابی دیجیتال خیریه:Water رازی را که برای ایجاد محتوای قدرتمند یافتند به اشتراک گذاشت: «محتوای عالی به خون، عرق و اشک نیاز دارد.» سه چیز که می تواند محتوای چشمگیر ایجاد کند این است: «افراد عالی، زمان انجام کار عالی، و مهم کردن کار واقعاً (روی لیست اولویت شما).

داستان گفتن را می توان از طرق مختلفی مانند ویدئو، تصاویر و مقالات بیان کرد. یک وب‌سایت راه‌اندازی کنید، داستان‌های افراد واقعی را بیابید و بگویید، و خودتان را در تک‌تک پروژه‌ها برای کمک به جمع‌آوری کمک‌های مالی برای سازمان غیرانتفاعی‌تان امروز بریزید.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید