وبلاگ رسانگار
با ما حرفه ای باشید

سرور مجازی NVMe

نکات کار از خانه از یک حرفه ای دورکاری

0 0
زمان لازم برای مطالعه: 2 دقیقه


نکات کار از خانه از یک حرفه ای دورکاری 1

اگر در دنیای کار از راه دور تازه کار هستید، اجازه دهید با این جمله شروع کنم، به باشگاه خوش آمدید! کسانی از ما که مدتی است از راه دور کار می‌کنند، می‌توانند منبع خوبی برای همکارانی باشند که با کار جدید خود از سبک زندگی خانگی سازگار می‌شوند.

ما مشکلات و راحتی‌های ناشی از کار از راه دور را درک می‌کنیم و خوشحالیم که به شما کمک می‌کنیم. در اینجا چند چیز است که من از کار از راه دور در دو سال گذشته یاد گرفته ام.

تعاملات روزانه شما در هر محیط کاری بسیار مهم است، اما ایجاد و حفظ آنها در حین کار از راه دور می تواند دشوار باشد. یادگیری نحوه انجام این کار بدون حضور چهره به چهره، توانایی شما را برای کار موثر در تیم و سازمان خود افزایش می دهد.

وقتی در دفتر نیستید، آن مکالمات معمولی را که به طور طبیعی در اتاق استراحت یا عبور از راهرو رخ می دهد، از دست می دهید. با کار از راه دور، اکنون باید در برقراری تماس عمدی‌تر باشید. به تعاملات روزانه ای که در دفتر داشتید فکر کنید که برای به روز رسانی موارد مرتبط با کار مهم بودند. اکنون باید چارچوبی ایجاد کنید تا این موارد اتفاق بیفتد.

زمانی را به صورت روزانه یا هفتگی برای صحبت با مدیر و هم تیمی های نزدیک خود برنامه ریزی کنید. روابط حرفه ای با سایر همسالان خارج از تیم خود را نیز فراموش نکنید. ارسال یک پیام سریع به آنها و پرسیدن اینکه آنها چگونه کار می کنند یا چیزی وجود دارد که در مورد آنها به کمک نیاز دارند می تواند کمک زیادی به ایجاد یا حفظ یک رابطه کاری کند. هنگامی که اولویت بندی کردید که می خواهید با چه کسانی و چند وقت یکبار ارتباط برقرار کنید، بهترین راه برای ایجاد این تعاملات را در نظر بگیرید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید:  روش استفاده از صدای HTML5 (قسمت 1)

بیشتر ارتباطات غیرکلامی است. لحن، حالات صورت، حرکات دست و حالت بدن همه در برقراری ارتباط نقش دارند. هنگام کار از خانه، ارسال ایمیل یا تماس سریع با کسی آسان است، اما در صورت امکان، ارتباط باید از طریق کنفرانس ویدئویی انجام شود. توانایی دیدن یک نفر – حتی اگر به صورت مجازی – به همکاران اجازه می دهد تا یکدیگر را بهتر درک کنند.

اگر برای تطبیق با کار از خانه مشکل دارید، تنها نیستید. یک همکار را پیدا کنید که قبلاً از راه دور کار کرده است و از آنها به عنوان منبع استفاده کنید. آنها احتمالاً خودشان با ناامیدی های مشابه مواجه شده اند و می توانند ایده های مفیدی به شما بدهند.

این مقاله توسط لیندسی جوناس، یکی از استخدام کنندگان همه ستاره میزبانی رسانگار نوشته شده است.



امتیاز شما به این مطلب
دیدگاه شما در خصوص مطلب چیست ؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفا دیدگاه خود را با احترام به دیدگاه های دیگران و با توجه به محتوای مطلب درج کنید